تبلیغات پیامکی

وکام نامی که هر هنرمندی در حوزه طراحی دیجیتال بوسیله خوبی با آن آشنا است. شریک Wacom نخستین شرکتی است که ابزاری به نام خامه نوری طراحی را بوسیله صورت حرفه ای و اختصاصی تولید و عرضه کرده است.

هر چند پس از وکام برندهای دیگری نظیر Huion ،Parblo و XP-Pen اقدام به تولید قلم های نوری با قابلیت های مختلف کرده اند، اما تو برخی از سری ها بوسیله خصوصی در نمونه های گران قیمت و زبر حرفه ای، وکام همچنان جایگاه خویشتن را به نشانی برندی معتبر حفظ کرده است.

قلم های نوری وکام داخل رده های آماتور تا صنف ای به میدان عرضه شده اند. مدل های ساده مشابه سری وان بای وکام و سری وکام اینتوس جزو نمونه های آماتور محسوب می شوند که کاربران بخاطر کاربری های ساده قرین یادداشت برداری دیجیتال، ترسیم گراف های ساده، گرافیک و نقاشی دیجیتال با جزئیات کم مورد استفاده قرار می گیرد.



این دو سری با توجه بوسیله رزولوشن پایین یعنی 2540 LPI برای کاربری نقاشی دیجیتال با جزئیات پشته پیشنهاد نمی شود. هر دو سری درون دو سایز کوچک و متوسط بوسیله راسته عرضه شده اند.

در رده ی کاربری های متوسط، اینتوس پرو وکام بود دارد. در این سری رزولوشن، حساسیت به فشار، حس به زاویه و نرخ پاسخگویی تو بالاترین پیمانه استراحت دارد.

شاید اینتوس پرو وکام را بتوان حتی در رده ی حرفه ای همچنین در میان قلم های نوری وکام در دیدن گرفت چرا که هیچ محدودیتی برای کشیدن آثار حرفه ای با جزئیات فراوان با استعمال از سری اینتوس پرو وکام بود ندارد.

این سری در سه سایز کوچک، متوسط و ارشد به راسته عرضه شده است. سایز متوسط برای طراحی دیجیتال عمومی برنده است و برای نقاشی دیجیتال با جزئیات زیاد پیشنهاد می شود.

سینتیک پرو وکام شامل سینتیک 13 پرو، سینتیک 16 پرو، سینتیک 24 پرو و سینتیک 32 پرو وکام به نشانی برگ فوق حرفه ای مدل سازی قابل معرفی هستند. چرا که علاوه به خشکی امدن دقت، حساسیت بوسیله فشار، رزولوشن، حساسیت به زاویه و بها پاسخگویی فوقانی که در اینتوس پروهای Wacom وجود دارد، سینتیک های پرو دارای نمایشگر با کیفیت فوق العاده 4K هستند.

سینتیک های پرو وکام نسبت به سینتیک های ساده وکام (غیر پرو) دارای توان هایی بسان چونی 4K و بهره مندی از قابلیت مالتی تاچ هستند.

بخاطر استعمال از قلم نوری وکام باید پیش از هر چیز درایور مربوطه از وب سایت رسمی وکام دانلود و گمارش شود. سپس فرایند رجیستر و خصوصی سازی به رخساره هم زمان با کوشا کردن درایور ایفا می شود.



لازم به توضیح است که میزان سازگاری درایورها با سیستم های عامل متاخر بیشتر است.

کلیه محصولات وکام که توسط نمایندگی وکام سامان هوی ارائه می شوند توان رجیستر شدن در وب سایت رسمی Wacom را دارند. به علاوه کلیه تعهدات شرکت وکام تو قالب خدمات پس از فروش که در سطح بین المللی نمایش می شود، توسط کلکسیون سامان تمایل بوسیله استعمال کنندگان ایرانی ارائه می شود.بیشتر بخوانید:توسعه هوشمند وبسایت و اپلیکیشن با نوژنسیستم رزرو قضا و قدر اینترنتی آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا آریستهپرایم دی و غوغای تخفیفات این روز خاص آمازون در مالتینافون واژه؛ خاص بودن در دنیای شماره تلفن ها!با جاباما محل اقامت خود در سیر را سریع، آسان و امن رزرو کنید
  • ۹۸/۰۴/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی