تبلیغات پیامکی

به گزارش رویترز، پهلو ماخذ گزارش های رسمی، صادرات نفت خام سعودی در ماه می (اردیبهشت / خرداد) نسبت به ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت ۹۸) روزمره ۲۴۰ هزاره بشکه کاهش یافت.

نمونه صادرات نفت عربستاندر ماه آوریل هفت میلیون و ۱۸۰ هزار بشکه اعلام شده بود.

تولید نفت سعودی از این قاعده مستثنی نبود و روزانه ۱۳۷ هزاره بشکه کاهش یافت تا میزان تولید بزرگ ترین تولیدکننده نفت خام گیتی بوسیله ۹ میلیون و ۶۷۰ هزاره بشکه برسد؛ رقمی که در چهار سال گذشته پایین ترین میزان تولید را ثبت کرده است.

با وجود ادعای آمریکا در مورد اینکه عربستان قادر بوسیله جبران افت نفت ایران در بازارهای نفتی است، اما نتایج این گزارش مدال می دهد که سعودی ها نتوانستند در تولید نفت به رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزاره بشکه در روز برسند که بخاطر آن برنامه ریزی کرده بودند و مورد توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بود.

اعضای اوپک و تولید کنندگان غیر جثه در یکصد و هفتاد و ششمین کنفرانس خود که ۱۱ تیرماه پایان یافت، اصلاح کردند برای تثبیت مقدار ها و بر اساس توافق قبلی روزمره یک میلیون و ۲۰۰ هزاره بشکه از تولید خویشتن را کاهش دهند.
  • ۹۸/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی