تبلیغات پیامکی

نمونه های بازتولید استون مارتین DBS GT زاگاتو و DB4 GT زاگاتو درنهایت آماده ی خودنمایی تو دنیای واقعی هستند؛ مدل هایی که ازنظر ظاهری بسیار خیره کننده به دید می رسند. خودروساز انگلیسی این کلکسیون را یادبود صدساله DBZ نام گذاری کرده است و فقط ۱۹ دستگاه از این دو خودرو می سازد. هر جفت استاندارد این خودروها ۶ میلیون پوند (۷،۳۷۴ میلیون دلار) قیمت خواهد داشت.



DBS GT زاگاتو درحقیقت مدلی ویژه از DBS سوپرلجرا است که در مقایسه با معیار نمونه DBS، از جلوپنجره ی بازطراحی شده یکروز می برد. بسرنوشت شوم دچار کردن های جانبی خودرو بی قراری حالا بخشی بهبود یافته اند و سقف منحنی بازطراحی شده ی پشت خودرو با چراغ های قشنگ ازجمله سایر تغییرات این نسخه به شمار می قضیه. لوگوهای جلو و ظهر خودرو از جنس طلای ۱۸ عیار هستند که بر ارزش این مدل سفارشی می افزایند.





استون مارتین ادعا می کند این خودرو برای بدوی مرحله درون صنعتی خودروسازی از تزیینات داخلی چاپ سه گانه بعدی فلزی و کربن نصیب می سرما. فولاد ضدزنگ طلایی فقط برای چاپ به ۱۰۰ شایسته کردن زمان نیاز دارد و پس از آن همچنین زمان بیشتری بخاطر صیقل دادن مواد لازم است. 



ناگفته نماند عرشه کاپوت از پیشرانه ی ۵/۲ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر مجهز بوسیله توربوشارژر همزاد روزی اندوهناک می شود که ۷۶۰ اسب بخار قدرت دارد. 

مقاله های مرتبط:رندرهای استون مارتین DBS GT زاگاتو منتشر شداستون مارتین DB4 GT زاگاتو بازتولید می شود

مارک ریچمن، از مدیران ارشد استون مارتین، در این ماخذ گفت:استودیو نقشه کشی استون مارتین درکنار آندره (زاگاتو) و تیمش، این مدل را تولید می درنگ. آن ها نمونه شگفت انگیز DBS سوپرلجرا را به خودرویی تبدیل کرده اند که هویت استون مارتین را حفظ می کند؛ ولی هنوزهم زاگاتو است.



نمونه کلاسیک نسخه ی بازتولید استون مارتین DB4 GT زاگاتو است که مدتی پیش رونمایی شد. استون مارتین به صورت دستی مشغول ساخت آن ها است تا دقیقا قرین نسخه ی اصلی و اولیه ی کلاسیک به نظر برسند؛ اما برخی بوسیله روزرسانی های کوچکی قرین صندلی های فیبرکربن نیز برای این مدل در رویت گرفته خواهد شد. این نسخه مخصوص پیست خواهد بود و مشخصات آن دقیقا با طراحی مدل ۵۸ ساله ی مقدماتی منطبق است. سزاوار سرزنش ذکر است نسخه ای به روزرسانی شده از پیشرانه ی ۶ سیلندر خطی با قدرت ۳۸۰ اسب دود تو زیر کاپوت این خودرو جای خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:استون مارتین ونکوئیش 25 رونمایی شد استون مارتین DBS نسخه یادبود بیژن پاکزاد به زودی رونمایی می شودمروری بر مهم ترین برندهای زیرمجموعه در شرکت های خوردوسازی جهانآیا پیشرانه V12 بوسیله کتاب می پیوندد؟رندرهای استون مارتین DBS GT زاگاتو منتشر شد
  • ۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی