تبلیغات پیامکی

ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: یگان هایی از سپاه سوریه حرکت خود به سوی مناطق سیرت این کشور را سبب مقابله با عملیات ترکیه در خاک این ناحیه موسوم بوسیله "چشمه صلح" آغاز کردند.

طبق فداکار اطلاعات، ارتش سوریه از منطقه المنصوره و الطبقه مخبر بطرف خانه ریشه عیسی در حومه شمالی رقه خواهد شد.

فدایی منابع نیز امروز (یکشنبه) از سازش نیروهای سوریه دوموکراتیک با ادخال ارتش سوریه به شهرهای منبج و نسب العرب خبر داده بودند.

پیشتر ارتش سوریه تجیهزات نظامی، جنگ افزار و نیروهای خود را به پرگیر شهر منبج اعزام کرده و اقداماتی را برای استقامت محضر خود در دوروبر رودخانه فرات در مقابل مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه شرقی دیرالزور در پیش محزون بود.

برخی منابع نیز به شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کردند، نیروهای لشکر سوریه و یگان هایی از نیروهای روس استقرار در محور ساجور که منبج را به خانه دادن جرابلس متصل می کند، آغاز کردند.

نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اخبار کردند، با این توافق فرصتی بخاطر آزادی سازی دیگر مناطق همانند عفرین از کنترل ارتش ترکیه خلق می شود.
  • ۹۸/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی