تبلیغات پیامکی

فناوری های مالی و کسب و کارهای نوپای فعال در این حوزه، امروزه در جهان و ایران به یکی از بخش های جدایی ناپذیر صنایع مالی و بانکی تحول شده اند. بخانه برگشتن هوشمند نیز تعبیر ی پرتکراری است که در چند سال گذشته از تریبون های زیادی درون سرزمین شنیده می شود و بسیاری از مدیران و متخصصان پهلو لزوم هوشمندسازی شهرها تأکید می کنند.

این روزها، شرکت ها و راه اندازی ها و نهادهای متنوع رویدادهای استارتاپی متعددی در کشور برگزار و هریک تلاش می کنند در شکل گیری بسترهای لازم بخاطر فعالیت بهتر این اکوسیستم تأثیرگذار باشند. با وجود این، در اجرا استارتاپ ها با مشکلات کسب و کاری و مالی و رگولاتوری متعددی مواجه اند. ازجمله رویدادهایی که تکاپو می کند با گردهم آوردن اضلاع مختلف این اکوسیستم زمینه را بخاطر تعامل بیشتر میان آن ها و حل مشکلات این حوزه مهیا کند، نمایشگاه تراکنش ایران (ITE) است.

نمایشگاه تراکنش ایران با برگزاری جشنواره ی بزرگ فین تک ایران، فرصت لازم را برای آشنایی کسب و کارهای بانکی و مالی با استارتاپ های فعال درون این مرزوبوم فراهم می درنگ. بدین ترتیب، امکان مناظره بین آن ها بخاطر همکاری و سرمایه گذاری وجود خواهد داشت. تاکنون دو پرگیر از این جشنواره برگزار شده است و سوم اطراف ی آن هم زمان با نمایشگاه تراکنش ایران از ۲۸ تا ۳۰ آبان برگزار می شود.

با توجه به پیوند بسیاری از ایده های مطرح شده در حوزه ی شهر هوشمند با موضوع پرداخت ، نمایشگاه تراکنش ایران از سال گذشته برگزاری جشنواره ای استارتاپی تو این حوزه را آغاز کرده است که امسال غصه زمان با پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، دومین دوره ی آن برگزار خواهد شد. ازآنجاکه بسیاری از مسئولان شهری از این رویداد ملاقات می کنند، فرصت لازم بخاطر گفت وگو و تعامل فعالان استارتاپی با آن ها فراهم است. 



تو حاشیه برگزاری این دو جشنواره، ۶ پنل استارتاپی نیز بخاطر طرح مباحث و مشکلات و دغدغه های فعالان اکوسیستم استارتاپی برگزار می شود.

 بیشتر بخوانید:سومین دوره مسابقات کد نویسی مبهم موسوم بوسیله رقابت اسپاگتی آذرماه برگزار می شودتپ سی بخاطر رانندگانش باشگاه وفاداری سیاق اندازی کردفروشگاه جدید هواوی ۱۶ آبان افتتاح می شودخدمات رومینگ ایرانسل بخاطر عقاب مسافر روس رایگان شدوزارت اطلاعات از دستگیری عوامل قاچاق گوشی بوسیله بها ۱۲۰۰ میلیارد ریال وقوف داد
  • ۹۸/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی