تبلیغات پیامکی

می خواهیم کمی بوسیله قفا برگردیم. سجاد افشاریانِ نوجوان، چه کارهایی می کرد؟

کارهای زیادی انجام می دادم. علاقه مند بودم که هم زمان با درس خواندن، کار هم بکنم؛ از کار درون باغ گرفته تا آرایشگری و تئاتر و فیلم سازی. چه اعتبار از دوران نوجوانی تان به تاریخ خواندن سپری شد؟

راستش بجهت از کودکی بوسیله کانون تدریس روحی کودکان و نوجوانان می رفتم، از همان زمان با ادبیات قرائت کردن آشنا شدم و تاریخچه هایی مشابه «موسیو ابراهیم و گل های قرآن»، از اولین تاریخ هایی است که خواندم. در دوران مدرسه چه درس هایی را بیش پر حرارت دوست داشتید و از کدام درس ها بدتان می آمد؟

ریاضی و ادبیات را دوست داشتم و از زیست و شیمی متنفر بودم! خاطر می کنید نوجوان های این اطراف با نوجوان های دوران شما نفاق دارند؟

بسی بیش! در بچگی ما چیزی به صیت برزن وجود داشت! نبود فن شناسی غصه باعث می شد بر هم زندگی کنیم که همین موضوع خلاقیتمان را شکل می داد. علاوه بر هنر بازیگری، ملیح می نویسید. از چه اهل سنت شروع به نوشتن کردید؟

نوشتن را از دوران دبیرستان ابتدا کردم. همیشه نگاشتن حالم را خوب می کند. تاحالا شده با خودتان بگویید کاش این دست خط را انتخاب نمی کردم؟

با وجود مشکلات کار، اما به هیچ وجه مایوس نشده ام. به نظر شما نوجوانان برای فرع هایشان چه کارهایی باید ارتکاب بدهند؟

باید بدانند حالشان با چه چیزی خوب می شود و دلبستگی هایشان را جلوه گر کنند. پس از دوران راهنمایی، می دانستم چه رشته ای را دنبال کنم و همین بزرگ ترین دستیار بخاطر ادامه ی مسیرم بود. حرف آخر برای نوجوان ها...

نوجوان ها به شباب نزدیک اند و باید علاوه کنار تفریح، بخشی موکد و آگاهانه روزهایشان را سپری کنند که بعدها حسرت زمان های ازدست رفته را نخورند.

نازنین حسن پور،۱۷ساله از تهران

عکس: صفحه ی شخصی سجاد افشاریان
  • ۹۸/۰۹/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی