تبلیغات پیامکی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

مزد ای که ابتدا توسط ناشر بریتانیایی اتحادیه فولیو، در دو سال نخست کارکرد خویشتن یعنی سالهای (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی) حمایت شد اما بعد تر مدیریت سرمایه گذاری راثبون سرپرست جدید این پاداش شد.

هدف این جایزه ادبی بریتانیایی که از شروع خواسته رقیبی بخاطر پاداش معتبر من بوکر باشد ادبیات بریتانیا صرف دید از ملیت نویسندگان است و از همین رو نیز همه آثاری که به کلمه انگلیسی در بریتانیا منتشر شده اند اعم از کلکسیون شعر، ادبیات کوتاه، آثار غیرداستانی و رمان داخل یک دسته برای به مشت آوردن پاداش رقابت می کنند.

تا بوسیله حال نویسندگان مشهوری چون مارگارت آتوود، زادی اسمیت، و جی. ام. کوئتزی تو هیئت داوری این جایزه نقش داشته اند.

«جورج ساندرز» نویسنده مجموعه شعر «دهم دسامبر» تر جایزه ۲۰۱۴ فولیو است  و «آکیل شارما» نویسنده هندی-آمریکایی با تاریخ «زندگی خانوادگی» سال ۲۰۱۵ این دستمزد را از آن خویشتن کرد.

در سال ۲۰۱۶ جایزه ادبی «فولیو» برگزار نشد و تو سال ۲۰۱۷ با کمی تغییرات و اسپانسری جدید «هشام مطر» برای تاریخ «بازگشت» نم اجرت ۳۰ هزاره پوندی آن شد.  «ریچارد لوید انباشتگی» با پرداختن به سونامی ژاپن در تاریخ«اواح سونامی» برنده سال ۲۰۱۸ این جایزه شد و سال ۲۰۱۹ نیز  ریموند آنتروباسِ که معلمی ناشنواست با نخستین مجموعه شعرش«مقاومت» تر این مزد ادبی گردید.
دهنوی ادا فرمان نه و مسرور کردن سایرین را نوعی عبادت می داند و براین باور است از خوشحالی دیگران کارمایه مثبت می گیرد. او می گوید: «خوشبختانه همسایه های ما داخل محله بهار همگی دست بوسیله نه و بخاطر کمک به دیگران ابد پیشگام می شوند. وضعیت مالی به نسبت انعام دارند و تا جایی که امکان دارد از هیچ کمکی هرچند کوچک دریغ ندارند. همین که می توانم همراه آنها بنیان گذار کار خیری منحوس و باری از گرمابه بی نظیر محتاج بردارم برایم رضایتبخش است؛ چراکه با دیدن فرح دیگران ۱۰۰ مقابل مسرور می منحوس که این با هیچگاه کیف مادی موافق ازاله. »
به گزارش وبدا، دکتر سیدمهدی طباطبایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با رمز به اینکه، استفاده زیاد نمکیکی از عوامل مهم ابتلا به فشار خون  است، خاطرنشان کرد: سازمان جهانی بهداشت میزان استفاده نمک روزانه برای هر بی مانند را کمتر از ۵ گرم اخبار کرده است.  وی افزود: متوسط میزان استفاده نمک برای  ۸۸ درصد از مردم ایران حدود ۱۰ گرم داخل روز است که این امر نیاز بوسیله آموزش همگانی در سطح وسیع و خبر رسانی برای کاهش این عامل مخاطره دارد. دکتر طباطبایی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۲ گرم نمک مصرفی روزانه است که دو برابر و نیم مدل مجاز است و باید بخاطر کاهش آن اقدام شدید داشته باشیم.   وی کاهش مصرف نمک را عامل کاهش سکته های مغزی و مصیبت های قلبی و عروقی بر شمرد و افزود: قدری از مواد غذایی با نمک بالا شامل، پنیر، چیپس، غلات فرآوری شده مثل پفک نمکی، سوسیس و کالباس، پیتزا و همگی فست فودها، همبرگر، شوری ها و ترشی ها هستند که قطعا با آموزش و بازرسی بر دوچرخه تولید این اقلام  قسمت اعظم مصرف نمک در قلمرو کنترل خواهد شد. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اصرار کرد: عموم افراد برای پیشگیری از ابتلا به تنگ کردن خون و البته بیماران ضیق خونین برای کنترل آن، باید مصرف نمک را کاهش دهند و توجه کنند که در بسیاری از مواد غذایی نمک پنهان یا آشکار وجود دارد که استعمال این مواد را هم باید حذف یا متجاوز محدود کنند.   گفتنی است، بیماران مشغول به فشار خون می توانند از غذاهای آب پز و بخارپز استفاده کنند و پنیر و دوغ را در منزل و عاری نمک تهیه کنند.
دیوان عالی فدرال ایالات متحده، پرونده ی قضایی ضدتراست (antitrust lawsuit ) میوه اپل (Apple) را به سیلان انداخت و محاجه اپل را مبنی بر اینکه کاربران اپ استور (App Store) در سیستم عامل آی اواس (iOS) خریدار های واقعی این فروشگاه نیستند، رگه کرد. دیوان عالی، فرمان دادگاه استیناف مرزوبوم ی نهم ایالات متحده را درباره ی پرونده ی شکایت پیپر (Pepper) علیه انبازی اپل تأیید و با کار ۴-۵ (5–4 decision) موافقت کرد که هنگام آن، خریداران اپلیکیشن های اپل می توانند به خیال اضافه قیمت ها از این شریک شدن بزرگ تولید کننده ی گوشی و درنگ ادوات شکایت کنند. متهم برت کاواناو (Brett Kavanaugh) تو بیانیه ای گفت:خط کیاست اپل هیچ معنایی سوا زدوبندهای این انبازی برای خروج از پرونده و سایر موارد مانند ندارد.

اپل مدعی شده است که کاربران آی اواس ازنظر فنی، اپلیکیشن های خویشتن را از توسعه دهندگان درنگ افزارها می خرند، نه از خود اپل؛ ولی واقعیت این است که ترقی دهندگان، خود نیز درحقیقت مشتریان اپل به احصائیه می آیند. براساس دکترین حقوقی دیگری که بوسیله معروفیت «ایلینویز بریک» (Illinois Brick) معروف است (و به شکایت ویژگی از یک کارخانه ی آجرسازی در ایالات متحده مربوط است)، «خریداران غیرمستقیم» یک محصول، حق شکایت داخل پرونده های ضدتراست را ندارند. ولی داخل حکمی که به تری اطلاع دادن شد، دیوان برجسته کشور اعلام کرده است که این استدلال درخصوص اپل خلوص نمی نرم.

دادگاه، ضمن رعایت همگی ی جوانب احتیاطی، به این نکته توجه خواهد کرد که این رفتار اولین شلنگ داخل رسیدگی بوسیله شکایت مطرح شده در پرونده ی ذکرشده است؛ بنابراین، فعلا هیچ حکمی درباره ی تأیید اقدامات انحطارطلبانه ی غیرقانونی اپل در اپ استور صادر نخواهد شد. اما، غرض محکمه به نعوظ قطع تاثیر زیادی روی مشتریانی خواهد داشت که بوسیله خاطر نقض قوانین ضدتراست عزم شکایت از فروشندگان اپلیکیشن ها را دارند و طبیعتا، مشاجرات زیادی بین اپل و فدایی از مشتریان اوقات تلخ آن بوسیله اسلوب خواهد انداخت.



در ضبط ی شکایت پیپر علیه اپل ادعا شده است که کوپرتینونشین ها با واداشتن کاربران آی اواس به تهیه ی اپلیکیشن های خویشتن از اپ استور به صورت انحصاری و درخواست ۳۰ درصدی راست کمیسیون توسط این شرکت از توسعه دهندگان، هزینه ای اجباری بر آن ها تحمیل کرده اند که توسعه دهندگان برنامه ها نیز طبیعتا آن را روی حمام مشتریان خود انداخته اند.

کاواناو تو ادامه ی بیانیه ی خویشتن می گوید:شکایت هایی از این مشت که گفته می شود یک تکه ابتیاع شخصی (که در اینجا، ترانه اپل است) از امتیازات انحصاری خویشتن در جهت تحمیل خرج های بیشتر به مشتریان سوءاستفاده می کند، نوعی کلاسیک از شکایت های مربوط به ضدتراست است.

اپل مطالبه می یواش که شاکیان این پرونده احتمالا کاربران آی او اس نیستند؛ چرا که بوسیله نظر می رسد آن ها خریداران مستقیم اپلیکیشن های اپل نیستند. ولی ما با این دیدن طبق نیستیم. شاکیان پرونده، اپلیکیشن های خود را به صورت یمین از اپل خریده اند و بنابراین، خریداران یمین آن هستند.

حکمی که در بایگانی ی «ایلینویز بریک» صادر شد، این بود که اگر فردی بوسیله یک پیمانکار دیگر پول بدهد تا آن ها ساختمانی را با مصرف از آجرهای یک کارخانه برایش بسازند، نمی تواند از آن کارخانه شکایت یواش. اما، مالکان آیفون (iPhone) را نمی توان مشتریانی دانست که در پایین ترین بسرنوشت شوم دچار کردن از زنجیره ی عمودی توزیع قرار گرفته اند و تلاش می کنند تا کارخانه ای را که تو رأس زنجیره صبر دارد، متهم کنند.

کاواناو داخل آخر این وضع خراج گیری می کند که اپل صرفا سعی می کند تا با مصرف از ترفندهای کلامی ثابت درنگ که اپ استور، فروشنده ی مستقیم پروگرام ها نیست؛ ولی، این گونه ترفندها تنها سبب می شود که سایر شرکت ها نیز از پذیرفتن ادعاهای مجاز ضدتراست درون شکایت های این چنینی لشکری زنند.

مقاله های مرتبط:شکایت جدید از اپل: سوءاستفاده از مفروضات محرمانه کوالکام برای کمک بوسیله اینتلشکایت یک میلیارد دلاری یک نوجوان از اپل پس از برده اشتباهاپ استور همچنان درآمد ثابت مناسبی برای اپل دارد

اگر اپل این پرونده را ببازد، شاید مجبور شود که مبالغ مازادی را که مشتریان در اپ استور صیقلی کرده اند، به آن ها برگرداند؛ خواه اینکه درهای پلتفرم آی او اس خویشتن را به روی سایرین بگشاید. اپل از هر محاجه حقوقی کاربرد می کند تا کار بوسیله اینجا نرسد. بوسیله نشانی مثال، آن ها می گویند بوسیله مشتریان این عبث انتخاب داده شده است که اپلیکیشن های موردنیاز خود را از اپ استورهای سیستم های عامل دیگر داخل سایر گوشی های همراه بخرند. اما دیوان عالی هنوز به صراحت بوسیله این موضوع پاسخ نداده است.

اپل در فایده به این گفته ها، با پراکندن بیانیه ای در دفاع از اکوسیستم اپ استور خود، واکنش علامت داد. سخنگوی این شرکت معتقد است که با هیچگاه متر و مقیاسی نمی توان اپ استور را یک انحصارطلب معرفی کرد:

«تصمیمی که امروز [روز دوشنبه] اتخاذ شد، بوسیله این معنا است که شاکیان می توانند پرونده ی خویشتن را در محکمه منطقه ای دنبال کنند. اطمینان داریم که ما پس از نمایان شدن واقعیت ها قهرمان پرونده خواهیم وجود و ثابت خواهد شد که اپ استور به هیچ وجه انحصارطلب نیست.

مفتخریم که امن ترین، تامین ترین و مورداعتمادترین پلتفرم را برای مشتریان و یک فرصت تجاری برجسته برای همگی ی توسعه دهندگان در هر نقطه از دنیا حاضر آورده ایم.

ترقی دهندگان برنامه ها، خودشان قیمت دلخواه در ازای اپلیکیشن ها را گلچین می کنند و اپل هیچگاه نقشی تو این کار ندارد. تعداد زیادی از اپلیکیشن هایی که تو اپ استور عرضه می شوند، رایگان هستند و اپل هیچ هزینه ای در ازای آن ها قبض نمی یواش. تنها برنامه هایی که اپل درون درآمدهای آن ها سهیم است، مواردی هستند که توسعه دهندگانشان می خواهند درخت سرو های دیجیتال خویشتن را ازطریق اپ استور بفروشند.

مشارکت ها با پلتفرم های یدکی رو بوسیله رو هستند (از اپ استورهای متنوع پژمرده تا تلویزیون های هوشمند و کنسول های ورزش) که هر کدام از آن ها را می توانند بخاطر شناساندن و عرضه ی درنگ افزار خود بوسیله مشتریان انتخاب کنند. ما هر روز سرسختانه تو مجاهدت هستیم تا فروشگاه خود را به بهترین، ایمن ترین و رقابتی ترین فروشگاه درون کل جهان تبدیل کنیم.»بیشتر بخوانید:رندرهای قاب آیفون 2019 طراحی مربع لباس ماژول دوربین آن را تأیید می کنداپل تبار بعدی آیفون XR را درون اثر جزیی های سبز و بنفش همچنین عرضه می کندTSMC تولید انبوه تراش A13 آیفون 2019 را آغاز می کندiOS 13 از آیفون 6، آیفون SE و آیفون 5s پشتیبانی نمی کندآیفون 2019 با قابلیت شارژ ایرپاد، دوربینی با زوم بالاتر و قابلیت بهسازی خودکار تصاویر معرفی می شود
اگر درون آستانه‌ سی‌سالگی هستید و نمی‌دانید با زندگی‌تان چه‌کار کنید؛ اگر از شغل و وضعیت مالی‌تان رضایت ندارید؛ چنانچه در مورد ازدواج احساس پشت ماندن از قافله و وسواس را دارید؛ درواقع شما با بحران سی سالگی روبه‌رو هستید. تاریخچه ۳۰ سالگی؛ راهی بوسیله سوی زندگی سلیقه کتاب مفیدی بخاطر این دوره از زندگی است که آشنایی با آن می‌تواند تو یک خودارزیابی طرز کار شما را یاری درنگ. در ادامه با معرفی تاریخچه سی‌سالگی با ما همراه باشید. حتما بخوانید:معرفی کتاب نقاط انقراض شما؛ راه حل وین دایر بخاطر صعود زندگیکتاب بهانه ممنوع؛ اثری از وین دایر برای پیوستن بوسیله موفقیتمعرفی تاریخچه دلبستگی؛ راهنمایی جامع برای روابط عاشقانه افراد

هر دوره از عمر انسان، متناسب با شرایط سنی و محیطی که در آن قرار دارد، ویژگی‌ها و البته چالش‌های خاص خودش را دارد. سی‌سالگی به دلیل دنبال شیوه گذاشتن دوره‌ پرهیجان شباب بیشتر شبیه‌به یک مرحله‌ خودارزیابی است. این خودارزیابی اگر به‌درستی ارتکاب شود، قطعا یک سکوی پرش برای مراحل مربوط باینده عمر است؛ درغیراین‌صورت سوا پریشانی و سردرگمی چیزی درون پی ندارد. شناسنامه تاریخچه

عنوان: کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی به سوی عمر دلخواه

نویسنده: اِلن جکسون- شیلا پانچال

تعداد صفحات: ۲۴۰ درباره تاریخ ۳۰ سالگی؛ راهی بوسیله سوی عمر دلخواه

ایده‌ی نگاشتن این کتاب درواقع زمانی آغاز شد که نویسنده‌های این کتاب با شورش سی‌سالگی روبه‌رو شدند و بعد از آن تقلا کردند تا به‌نحوی از این دعوا خارج شوند.

بعدها که هر دو در رشته‌ی روانشناسی دانشگاه سیدنی مبتلا به پرورش شدند، به رخ اتفاقی داخل کافه‌ای با غم آشنا شدند. آنها درباره‌ی این بازدید و چگونگی رسیدن به ایده‌ی نوشتن این کتاب می‌گویند: «ساعتی پس ازآن از ملاقات غرق گپ درون تک مشکلات سی‌سالگی شدیم: بحران‌های شغلی، غم‌های عشق، دگرگونی روابط با خانواده و دوستان و مبارزه برای ابداع یک عمر خوب و مفید. متوجه شدیم که اکثر مردمی که می‌شناسیم بوسیله تعاقب راه‌هایی هستند که با آن بتوانند ناپایداری‌های برملا دوران سی‌سالگی را حل‌وفصل کنند. وقتی جمیع را ترک کردیم بخاطر خود مأموریتی درون شیوه داشتیم. مرام ما این بود: بخاطر بشریت که با مشکلات سی‌سالگی مشت به گریبان‌اند، کتابی بنویسیم.»

تاریخچه داخل همان ابتدای فقره نشانه‌هایی از سی‌ساله شدن را شهید می‌زند. بوسیله نشانی مثال، ناگهان متوجه می‌شوید که باید فرید مناسبی را به‌عنوان همسر انتخاب کنید. می‌خواهید شماره ۱ هر چیزی را داشته باشید. چیزهایی می‌گویید که بوسیله شدت شبیه آن چیزی است که والدین شما می‌گویند. به خرید لوازم منزل و انتصاب آنها عشق می‌ورزید. ناراحت سلامتی والدین‌تان هستید و… .

کتاب ۳۰ سالگی؛ راهی به سوی زندگی دلخواه، با فصل‌بندی و دسته‌بندی مناسبی که براساس بحران‌های موجود برای یک فرد سی‌ساله، به‌خوبی می‌تواند ذهن مخاطب سی‌ساله را ترتیب ببخشد. در واقع این اولیه قدمی است که در مواجهه با بحران باید برداریم؛ یعنی دسته‌بندی اطلاعات و البته مشکلات تا بتوانیم سرفرصت به آنها رسیدگی کنیم.

در هرفصل، زیبنده با موضوع، سعی شده تا راه‌کارهای متنوعی به خواننده ارائه شود. مطالعه‌ این کتاب قبل از هر چیزی، پذیرش بحران را بخاطر مخاطب آسان‌تر می‌کند؛ بوسیله این رخ که با مطالعه‌ نشانه‌ها و مشکلاتی که فردی سی‌ساله با آن مواجه است، ضمن اینکه خود را در بین همسالانش تنها دریافتن نمی‌کند، می‌پذیرد که این عزب یک بحران سنی است و با آگاهی از آن، می‌تواند این وعده را به‌خوبی از سر بگذراند.

مطالب کتاب داخل هشت فصل دسته‌بندی شده‌اندکه در دامن به سرفصل‌های آن اشاره می‌کنیم: مفارقت اول: رسیدن بوسیله افسردگی سی‌سالگی گسستگی دوم: تغییرات را خلق کردن کنید منفصل سوم: تصرف درآمد فصل چهارم: زندگی عشقی منفصل پنجم: نزدیک‌ترین و عزیزترین مفارقت ششم: فراغت، لذت و تندرستی فصل هفتمین: مسرور ماندن فصل هشتم: مواردی جهت مطالعه‌ بیشتر

این کتاب لبریز از مثال‌ها و مصداق‌هایی از افرادی است که همگی به‌نحوی با دعوا سی‌سالگی رو‌به‌رو بوده‌‌اند و از مراجعین نویسنده‌های تاریخ هستند. آیا این کتاب بخاطر شماست؟

ممکن است شما آمادگی مقبول این حقیقت را نداشته باشید که دیگر ۲۱ ساله نیستید. ۳ و صفر درشت تو حال نزدیک شدن است و زندگی آن‌طور که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودید، پیش نمی‌رود. شما اینک فیروز نیستید، میلیاردر و مبتکر و دنیادیده خواه صاحب یک آپارتمان فوق مدرن نیستید. حتی نیمه‌موفق غم نیستید. زندگی اجتماعی رضایت‌بخش و پرجنب‌وجوشی حزن ندارید. اگر شما درون حال سی‌ساله شدن هستید و بااطلاع قطعی که باید در عمر چیزی بیش از یک اشتغال نگران‌کننده، زندگی عشقی ملال‌آور، مشغولیت بسیار و تفریحات اندک داشته باشید؛ پس این کتاب، کتاب شماست. بخش‌هایی از کتاب

داخل سراسر این کتاب ما در مورد اهمیت شناخت خودتان صحبت می‌کنیم تا زندگی شاد و رضایت‌بخش داشته باشیم.

وقتی شما در مورد مسائل پیش‌رو یا امیدهایی که برای آینده دارید و هدف‌هایی که دنبال می‌کنید می‌اندیشید، ابد اطمینان خراج کنید که آنچه به صلاح شماست و آنچه که می‌خواهید را درنظر گرفته‌اید؛ نه آنچه را که خیال می‌کنید باید ارتکاب شود خواه نیاز دارید برای پشت نماندن از دیگران عمل دهید. رهایی از فشارهای بیرونی همیشه آسان نیست، اما اگر روی این موضوع متمرکز شوید که درواقع چه کسی هستید و واقعا از زندگی چه می‌خواهید، درنتیجه بی اندازه شادتر خواهید حیات. داخل امتداد بخوانید: معرفی کتاب روزنامه به طفولیت که هرگز زاده نشد
در همین رابطه، شهردار منطقه ۱۹در گفت‌وگو با شهرنوشت گفت: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرائی پالت رنگی قصبه تهران، رنگ‌آمیزی ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع از نرده‌های رفیوژ میانی شاهراه مثال کاظمی از سوی موسسه زیباسازی شهرداری منطقه ۱۹ انجام شد.

علی توکلی با اشاره بوسیله اقدام‌های ایفا شده درباره استفاده رنگ از در شهر، اشعار کرد: میله پرچم‌های عرشه پل‌های سواره رو، پل عابر مکانیزه و هندریل پل سواره رو شهید هاشمی واقع در بزرگراه شهید کاظمی به متراژ ۲ هزار ۹۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی شده است.

به گفته او نیز  نسبت به رنگ‌آمیزی جداول میادین اصلی رفتار شده و تو صورت تامین شرف کافی رنگ‌آمیزی تمامی پل های عابر پیاده و هند ریل پل های سواره بر زمینه سر مجله ابلاغی رنگ‌آمیزی ایفا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای اجرای طرح دیوارهای کوچک «شهر غلام»، نقاشی دیواری در خیابان شهید لطیفی نبش شهید میرزایی، حاشیه شاهراه تندگویان خمش خیابان قیانوری و بلوار شقایق پیمانه فاصل خیابان صمدی و مثال زلفی به متراژ تقریبی ۲۵۰ متر مربع ادا شد. همچنین درون حاشیه بلوار شهید ورامینی نقاشی دیواری با تکنیک آکریلیک و سبک انتزاعی با مساحت ۶۳۰ متر مربع توسط اکیپ دانشجویی اجرا شده است.

توکلی افزود: حسب دستور شهردار تهران درخصوص کاربرد از پتانسیل اجرائی دانشجویان رشته هنرهای تجسمی، با احضار از اساتید و دانشجویان دانشگاه دکتر شریعتی واقع در این منطقه نسبت به اجرای نقاشی دیواری با تکنیک آکریلیک و سبک انتزاعی تو جداره های بوستان امام خمینی (ره) واقع تو محله بذل آباد به مساحت تقریبی ۵۵۰ متر مربع اقدام شد که در حال حاضر زیرسازی کار به اتمام رسا و عملیات تکمیلی نیز به زودی ادا می‌شود.
بوسیله گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی روز شنبه در دیداری احساساتی به میدان جنگ پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه به وضعیت جدول تراکتوری‌ها برای تصرف سهمیه به سه امتیاز حساس این محک نیاز دارند.

از این رو محفل تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این مسابقه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد وجود. پیش از این در طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و به هزار، سه هزار و پنج هزار تومان رسید.

باتوجه به این موضوع پیش بینی می‌شود هواداران تراکتور درگاه پرشوری در این بازی داشته باشند. بازی تراکتور و پارس جنوبی از ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه داخل ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.