تبلیغات پیامکی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

درستSGHAROOOON سه ونیم میلیارد سال پیش، لباس های اولیه ی حیات روی زمین بوسیله بود آمدند. چهار میلیون سال پیش بود که ظرفیت عدد هومونیدها (میمون های شبه مردم) به طرز چشمگیری افزایش یافت. پنجاه هزار سال پیش، آدم فهمیده نمود کرد. ۱۰ هزار سال پیش، تمدن به حیات آمد. ۵۰۰ سال پیش، طبع اختراع شد. ۵۰ سال پیش کامپیوتر اختراع شد و «این» در ناچیز از ۳۰ سال به فرجام می رسد.

جان تالین تو سال ۲۰۰۷ در مقاله ای آنلاین به صیت «خیره به تکینگی» بوسیله جملات بلندی اصابت (براساس انگاره ی تکینگی فناوری، روزی رشد فناوری به حدی می رسد که از کنترل آدم خارج می شود و تغییرات غیرقابل بازگشتی را در تمدن بشر خلق کردن می کند). در جمله ی پایان پاراگراف بالا منظور از «این»، تمدن انسانی است. به عقیده ی مؤلف این مقاله، بشر با نمود ابَرهوش یاهوش بدلی فراتر از هوش انسان در بسیاری از حوزه ها، بوسیله ته خود نزدیک می شود.

تالین، پروگرام نویس کامپیوتر متولد استونی است که داخل اساس ی فیزیک بی آرامی سابقه دارد. او عمر را به یک مسئله ی برنامه نویسی بزرگ تشبیه می درنگ. تالین در سال ۲۰۰۳ به عنوان یکی از زمینه گذاران اسکایپ به توسعه ی بک اند این اپلیکیشن صیقلی. او بخاطر چسبیدگی به هدفی جدید، دو سال بعد سهم خویشتن را به eBay فروخت. مقاله ی «خیره به تکینگی» ترکیبی از کد کامپیوتر، فیزیک و نقل تعهد های کالوین و هاب حیات.



تالین هنگفت زود مؤلف این مقاله را واضح کرد. الیزر یودکفسکی، نظریه پردازی خودآموخته وجود. او مؤلف بسیار از ۱۰۰۰ مقاله و پست بلاگ حیات که موضوع اغلب آن ها حزن ابَرهوش حیات. تالین برنامه ای برای بریدن نوشته های یودکفسکی از اینترنت، مرتب سازی آن ها به ترتیب زمان و فرمت دهی آن ها برای وسیله آیفون خود نوشت. پس ازآن زمانی را به خواندن آن ها ویژه رحم.

تعبیر «هوش مصنوعی» یا شبیه سازی هوش در کامپیوترها یا ماشین ها به سال ۱۹۵۶، یعنی یک دهه پس از اختراع اولیه کامپیوترهای دیجیتال الکترونیکی بازمی گردد. هوش مصنوعی درون فاتحه مبنا ای امیدبخش بود، ولی تو دهه ی ۱۹۷۰ و زمانی که پیش بینی های نخستین محقق نشدند، زمستان هوش مصنوعی آغاز شد.مقاله های مرتبط:آیا فهم قلابی بر گیتی تسلط می یابد؟تاریخچه ناگفته هوش مصنوعی؛ مردم هایی که سامان های هوشمند را ساختند

وقتی تالین مقاله های یودکفسکی را پیدا کرد، درایت مصنوعی در آغاز رنسانس بود. دانشمندان مظفر به توسعه ی انواع AI متشابه شطرنج، پاکسازی کف آشپزخانه و تشخیص نطق مردم شده بودند؛ فهمیدن های جعلی که هرکدام تو زمینه ای مشخص نسبت به مردم برتری داشتند (چهار سال بعد در سال ۲۰۰۷، برد بزرگ ابرکامپیوتر واتسونIBM در هم چشمی Jeopardy! عارض عدل و هشت سال بعد AlphaGo شریک شدن DeepMind داخل بازی GO مقابل انسان به سلطه رسید). هوش های مصنوعی محدود (narrow) عزب تو زمینه های مشخصی بهتر از انسان انجام می کنند.

برای مثال هوش ساختگی شطرنج باز نمی تواند کف زمین را تمیز نرم خواه شما را از عمه ی A A به عمه ی B ببرد؛ اما به اعتقاد تالین، هوش مصنوعی فوق هوشمند محدوده ی وسیعی از مهارت ها را درون یک موجودیت اختلاط می. کند بدتر از هر چیز، می تواند از داده های تلفن هوشمند استعمال نرم و در دست طرز کار داده ها بهتر از آدم ارتکاب.

کند تالین با خواندن مقاله های یودکفسکی به این نتیجه رسید که ابرهوش می تواند منجر به تکثیر و شکافتن نوعی از ادراک بدلی شود که موجودیت بشر را ترساندن می. بطی ء همان طور که انسان ها پهلو نسل کپی (ها از نخستی) سانان مسلط شدند، هوش های مصنوعی زبر هوشمند بی قراری می توانند جایگاه آدم درون نردبان تکامل را اشغال کنند؛ خواه بدتر از هر چیز، طایفه انسان را منقرض. کنند تالین، پس از قرائت کردن آخرین مقاله ها ایمیلی با این مضمون به یودکفسکی ارسال:کرد من جان هستم، یکی از مهندسین بن گذار. اسکایپ تو این مورد با شما موافق هستم که پیشگیری از پیروزی هوش مصنوعی بر هوش انسانی یکی از بنیادی ترین وظایف مردمی.

است کمال مطلوب تالین پیشگیری از این اتفاق. بود به همین دلیل، برای چند جلسه به غرب کالیفرنیا رفت و با یودکفسکی ملاقات. کرد مناظره آن ها چهار روزگار به طول. انجامید یودکفسکی از اقتدار منحصربه فرد تالین در درک مفاهیم اصلی و جزئیات، بروز رضایت.

کرد تالین چکی به مسکوک ۵۰۰۰ دلار برای مؤسسه ی (SIAI مؤسسه ی تکینگی درک قدر یا بهای چیزی) ساختگی نوشت، مؤسسه ای غیرانتفاعی که یودکفسکی یکی از پژوهشگرهای آن. (بود نام این مؤسسه درون سال ۲۰۱۳ به Machine Intelligence Research Institute یا MIRI تغییر پیدا). کرد از آن زمان تالین بیش از ۶۰۰ هزاره دلار به این مؤسسه صیقلی کرده.

است تالین پس از دیدار با یودکفسکی مرام خود را مشخص کرد و مأموریت رهایی انسان از دست مخلوقات هوشمند خود را آغاز. کرد او پس از درون میان گذاشتن مشکل با نظریه پردازان و دانشمندان کامپیوتر، برای سخنرانی در تک تهدیدهای بالقوه ی ابَرهوش، سفر به سراسر گیتی را آغاز.

کرد او کار خویشتن را با سرمایه گذاری پژوهشی کنار یکی از راه های گریختن مردم یعنی درایت جعلی دوستانه آغاز. کرد در اینجا قصد از شعور مصنوعی دوستانه، ربات یا دستگاهی حلق که در تک آب وهوا با شما صحبت کند یا نام فرزندانتان را گزینش (درنگ گرچه فهم مصنوعی زبر هوشمند قادر بوسیله ایفا تمام این کارها). است حتی شعار فهم مصنوعی دوستانه، عشق یا نوع مودت. حلق بسیاری به سهو فرض می کنند هوش مصنوعی دوستانه از نرخ ها و اختیارت انسانی برخوردار است درحالی «که» دوستانه در اینجا معنای بنیادی لطافت: دارد ماشین های فردا برای رسیدن به اهداف خود، انسان را حذف نمی.

کنند تالین در سن ۴۶ سالگی، کارآفرین فناوری. است او پارسا است به لطف ترفیع های (علمی درصورتی که هوش مصنوعی آدم را نابود)نکند ، می تواند سال های سال حی. بماند نگرانی او در مورد ابَرهوش از نظر پیروان او نگرانی متداولی. است مؤسسه ی پیتر تیل یکی از بنیان گذاران  PayPal، مبلغ.۱ ۶ میلیون دلار به MIRI تخصیص داده است و داخل سال ۲۰۱۵،ایلان ماسک، بنیان گذار تسلا، ۱۰ میلیون دلار را روی مؤسسه ی Future of Life راه اندازی زنهار فناوری مستقر تو ماساچوست کمبریج تنخواه گذاری.

کرد ادخال تالین بوسیله این دنیای منحصربه فرد به دهه ی ۸۰ و دوران پرده ی (آهنین مرزی غیرفیزیکی وجود که پس از بحران جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تا عاقبت مجادله سرد در سال ۱۹۹۱، اروپا را به دو سرنوشت جداگانه تقسیم می) کرد بازمی گردد؛ درست وقتی پدر یکی از همکلاسیان او با اشتغال دولتی، دستور ی بازدید او و دوستانش از کامپیوترهای بزرگ مرکزی را. داد تالین پس از نجات استونی، مشت بوسیله تأسیس شرکتی در زمینه ی بازی های ویدئویی. زد تالین امروزه همراه با شوهر و فرزندش در پایتخت (استونی که همنام با) اوست زندگی می. کند او با پژوهشگرها تو منطقه ی بالتیک دیدار می.



یواش تالین می خواهد انسان را از شر مخلوقات فهم قلابی استقلال.

دهد استراتژی پیشنهادی تالین غصه مانند بسیاری از کارهای گذشته ی او متد مند و منظم. است او سرمایه ی خود را بین ۱۱ دایره توزیع کرده. است هرکدام از این اداره ها روی وضع های متفاوتی بخاطر حمایت شعور مصنوعی فرمان می. کنند تالین داخل سال ۲۰۱۲ بوسیله همراه چند نفر دیگر مرکز پژوهشی (CSER سربزرگی)وجودی را با سرمایه ی اولیه ی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار تأسیس.

کرد مخاطره های وجودی یا ریسک های (X طبق شهرت گذاری)تالین ، بقای آدم را ترساندن می. کنند ۲۰ پژوهشگر CSER علاوه پهلو هوش مصنوعی، چالش هایی مثل تغییرات اقلیمی، بحران هسته ای و غل های زیستی را غم مطالعه می کنند؛ اما به عقیده ی تالین، ماخذ های دیگر تهدید فرار هوش تقلبی را مشروع جلوه می دهند و زمینه های علو مثل مروارید ی ورود اجرا می (کنند براساس این نظریه، کاربرد دارویی خاص می تواند حدس مصرف داروهای دیگر را افزودن دهد و به تدریج تغییرات بیولوژیکی در عدد ایجاد).

شود نگرانی تو مورد تهدید های پذیرفته شده ازجمله تغییرات اقلیمی می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود احضار کرده اما تالین امیدوار است انسان از خطر پیروزی سامان های فوق هوشمند به خشکی امدن خاندان بشر هم آگاه. شوند بخاطر شهید او داخل یکی از همایش ها از جامعه ی علمی التماس می یواش امنیت فهم بدلی را قطعی.

بگیرند درون این همایش، افرادی از جوامع علمی بکلی جهان، ازجمله پژوهشگری رباتیک از هنگ کنگ و پژوهشگری قدیمی از بریتانیا شرکت کردند که داخل دهه ی  ۱۹۶۰ از کمبریج فارغ التحصیل شده.  است تالین تو این میتینگ بحث را به تهدید فهم مصنوعی دگرگونی می دهد و ازآنجاکه طرف صحبت او برنامه نویس ها نیستند، سعی می کنند از تشبیه و استعاره استفاده:درنگ شعور تقلبی پیشرفته می تواند انسان را به سرعت قطع درختان، نابود. کند ابَرهوش بخاطر انسان دقیقا مثل تهدید انسان بخاطر گوریل ها.

است یکی از اعضای مجمع می: «پرسد هوش تقلبی برای غلبه کنار مردم حاجت به یک بدنه. دارد بدون پوشش فیزیکی چگونه می تواند کنترل فیزیکی را به مشت» بگیرد؟ تالین بخاطر پاسخ به این سؤال از تشبیه دیگری استفاده می:کند حتی اگر من را در زیرزمین حبس کنید، عزب با داشتن یک اتصال اینترنتی می توانم زیان اضافی وارد.

کنم صرف رویت از اینکه ربات (Roomba نوعی ربات) جاروبرقی خواه یکی از نوادگان جدید آن باشد، هوش مصنوعی براساس خروجی ها تربیت می. شود دستور کار نویس ها اهداف را همراه با یک مجموعه از قوانین و دستورالعمل ها به ربات ها تخصیص می دهند؛ اما هوش مصنوعی پیشرفته بخاطر احاطه پیاده شدن گیتی لزوما نیازی به شهود مرام یا دستورالعمل نخواهد داشت؛ بلکه می تواند به شکلی کاملا تصادفی به آن. برسد کتاب ی برنامه نویسی کامپیوتر مملو از خطاهای کوچکی است که پیامدهای فاجعه باری داشته.اند هوش مصنوعی پیشرفته در آینده نیازی به رخصت ی انسان نخواهد

داشت برای مثال داخل سال ۲۰۱۰، تاجری که برای همدستی سهام مشترک
بوسیله گزارش ایرنا، سعادتمند نمکی روز شنبه در نهمین کنگره بین المللی مصونیت تو حوادث و بلایا در تالار همایش های رازی تهران افزود: این مهم است که بلایای غریزی را از آمادگی کنترل این بلایا تفکیک کنیم. سیل، طوفان، زلزله و آتش سوزی در ماهیت طبیعت کشورها نهفته است، اما اینکه مردم و حکومت یک کشور چقدر آمادگی مقابله با این حوادث را دارند مهم است. روزی طاعون و وبا بلای طبیعی کشتار عام کننده کشورها بود و آنچه این موارد را مهار کرد، بصیرت و بصیرت و آمادگی مردم جهت مقابله با این پدیده بود. در حال فراهم هیچ جای دنیا وبا را بلای غریزی نمی دانند.

وی دنباله قسط: آنچه امروز از آن بوسیله عنوان بلایای غریزی صیت می بریم و یکی از عوامل سربزرگی اصلی است، پدیده بسیار مزمنی است که سال هاست با آن درگیریم. تو تمجید های توسعه یافتگی یکی از مهمترین موارد این است که ناحیه توسعه یافته کشوری است که برای شهروندان آن کشور با حاکمیت درست و مبتنی بر عقل و علم بتواند عوامل مخاطره برای تزیین سلامت را کاهش دهد.

نمکی گفت: اینکه بلای طبیعی وجود دارد خواه ندارد در توسعه یافتگی کشور نقش تعیین کننده ندارد. بوسیله طور شهید ناحیه ژاپن یکی از پرمخاطره ترین کشورها از شمارش ابراز زلزله و حوادث طبیعی است. چنانچه حاکمیت کشور نتواند با تکیه بر اضافه آگاهی عمومی و روش های پیشگیرانه عوامل خطرزا را مهار کند، می گویند این کشور گام بوسیله ترقی یافتگی نگذاشته است.

وی تقریر کرد: در سال ۹۶ حدود ۳۸۰ هزاره اجل ثبت شده که ۳۱۳ هزار مرگ به دلیل مصیبت های غیرواگیر است و بین این موارد ۹۷ هزاره مرگ به انگیزه فشار خون رفعت بوده و پویش ملی کنترل فشار خون بالا به همین دلیل مبدا شده است.

حادثه سیلاب اخیر یک مورد اپیدمی حزن نداشت

وزیر بهداشت اظهار داشت: در حادثه سیل اخیر حتی یک مورد اپیدمی خلق نشد. انحطاط هایی به تعاقب رخداد سیل ائتلاف افتاد، اما این موضوع به فکر سیل نبود و به این دلیل بود که روش را پهلو سیل بسته بودیم. راه رودخانه بسته شده و در عرض چند وقت مشکلاتی برای مسافران ایجاد شد. پیدایش و سازهایی که در حاشیه رودخانه ها ارتکاب شد و راه ها پیاده شدن آب های سرگردان ودیعه شد، جهت وقوع این واقعه وجود. این موضوع دشوار شیوه نیست و بغرنج نظارت به خشکی امدن اجرای قانون است.

اهمیت آموزش و مدیریت واحد برای بلایای طبیعی

نمکی گفت: بدوی اقدام تو نظام سلامت برای بلایای طبیعی، آموزش است. آموزش باید از مدرسه نهادینه شود. تنخواه کشورها، معادن و چاه های نفت نیست، بلکه سرمایه کشورها، طفل هایی هستند که روی نیمکت مدارس نشستند.

وی دنباله داد: کاهش بلایا و خطر باید داخل ذهن کودکان خلق کردن شود. آموزش مهمترین رکن ارتقای تزیین سلامت در همه دنیا است.

وزیر بهداشت افزود: اعمال مدیریت واحد در حوادث و بلایا نیز باید انجام شود. تو بسیاری از موارد تو مدیریت تروما در ملک به درستی عمل نمی شود و گاهی در نقل و احاله واقعه دیده به رخساره علمی مداقه نمی شود. در بسیاری از مشکلاتی که بخاطر حادثه دیدگان ایجاد می شود، به دلیل عدم دقت در نقل و انتقال شخص حادثه دیده است.

۸ درصد درآمد ناخالص ملی ملک صرف حوادث رانندگی می شود

جلیل عرب خردمند، رئیس نهمین دنده بین المللی سلامت تو حوادث و بلایا نیز داخل این همایش بیان کرد: فقط ۸ درصد از درآمد ناخالص ملی کشور صرف کردن حوادث رانندگی می شود. بوسیله وزارت بهداشت پیشنهاد می کنیم که شورای سیاست گذاری مدیریت سلامت در حوادث و بلایا تشکیل شود تا تخلفات تو همه مملکت های حوادث و بلایا هزینه دار شود یا حداقل از کارمزد دادن بوسیله متخلفان جلوگیری شود. نیز حاکمیت خطر حوادث و بلایا و ارتقای درک خطر تو جامعه ارتکاب شود.
تسلط پهلو احاطه جدید (ورزشی، ابزاری، هنری و...) به زمان و آموزش حاجت دارد. هرچند می دانیم عدد سالم می تواند این تسلط ها را یاد بگیرد، چگونگی توسعه ی مغز بوسیله منظور ایجاد رفتارهای متاخر مرتبط با آن مهارت ناشناخته مانده است. کسب دانش درباره ی مدارهای عصبی پشت صحنه ی این رفتارها ممکن است با ایجاد توانایی بازآموزی کارهای روزانه در افراد دچار آسیب مغزی موجب گشایش کیفیت زندگی آن ها شود.

پژوهشگران نشان داده اند خلال فراگیری احاطه جدید داخل بلندمدت، الگوهای جدید فعالیت عصبی تو عدد خلق می شوند و وفاق سببی بین این الگوها و توان های رفتاری متاخر بود دارد. نتایج این استیناف در مجله ی PNAS منتشر شده است. امیلی اوبی، یکی از پژوهشگران وارسی گفت:ما از رابط عدد و کامپیوتر (BCI) استفاده کردیم که بستگی مستقیم را بین فعالیت تندخو انبازی کننده و حرکت مکان نمای کامپیوتر خلق می کند. هنگامی که خجسته های رزوس درحال عمل وظیفه ای بودند که به حرکت جا نمای کامپیوتر احتیاج داشت، توانستیم فعالیت حدود ۹۰ واحد خشمناک را تو منطقه ی بازویی قشر حرکتی اولیه ی عدد ثبت کنیم.مقاله های مرتبط:کشف یک سنخ جدید از ارتباطات عصبیهمگام شدن سریع مغز با معلومات جدید به چه رخساره ایفا می گیرد؟مغز چگونه با صحبت کردن با خود آموزش می بیند؟

به منظور بررسی ظن ایجاد الگوهای جدید فعالیت عصبی طی یادگیری، این حیوانات بخاطر یادگیری مهارت جدید وسوسه شدند و الگوهای فعالیت خشمناک آن ها پس از تسلط بر مهارت جدید با الگوهای قبل از یادگیری مقایسه شد. البته همچون درس بیشتر مهارت های دیگر، این کار نیز به چند جلسه تمرین و آموزش حاجت داشت و این حیوانات پس از یک هفته، نحوه ی کنترل مکان نما را یاد گرفتند.

نتایج وارسی ها علامت می انصاف الگوهای جدیدی از فعالیت عصبی درون مغز آن ها شکل گرفته و این الگوها همان چیزی حیات که بوسیله خجسته ها معاون می کرد وظیفه ی جدید را انجام دهند. می توان گفت فرایند تسلط مردم بر احاطه جدید همچنین دربرگیرنده تشکیل الگوهای متاخر فعالیت عصبی می شود. بایرون یو، یکی دیگر از پژوهشگران تجسس می گوید:اگرچه مشغول بررسی این وظیفه ی اختصاص درون حیوانات آزمایشی هستیم، عقیده داریم این فرایند احتمالا همان فرایند چگونگی فراگیری مهارت به وسیله ی مغز است. احاطه انگشتان بخاطر نواختن قطعه ای تیره روی پیانو را در نظر بگیرید. قبل از تمرین، عدد شما امکان پذیر است نتواند الگوهای فعالیت ارزان بخاطر تولید حرکات مناسب انگشتان را تولید یواش.

استیون چیس می گوید:تخیل می کنیم تمرین گسترده انگیزه ایجاد اتصالات سیناپسی جدید و به طورمستقیم توسعه ی الگوهای متاخر فعالیت عصبی می شود که توانایی های جدید را امکان پذیر می کند. فکر کردن می کنیم این موضوع بخاطر هر فردی مصداق دارد که می خواهد مهارتی یاد بگیرد؛ چه اینکه او محدودیت فلج باشد که بخواهد استفاده از رابط مغز و کامپیوتر را یاد بگیرد خواه فردی باشد که دچار سکته شده و می خواهد عملکردهای حرکتی طبیعی خود را باردیگر به مشت آورد. چنانچه بتوانیم مستقیما مغز را خلال یادگیری حرکتی مشاهده کنیم، شاید بتوانیم استراتژی های بازخورد عصبی را طراحی کنیم که بتوانند فرایندی را تسهیل یواش که به تشکیل الگوهای فعالیت عصبی متاخر منجر می شود.بیشتر بخوانید:نتایج پژوهشی مأیوس کننده: اینترنت قاتل حافظه کاربران استبازیابی حافظه با استفاده از تحریک الکتریکی مغزایمپلنت مغزی گوگل، یادگیری را آسان می کندیافته جدید: اثبات بستگی بین روده و مغز داخل بیماری اوتیسمرشد سلول های عدد در تمام عمر ادامه دارد
پژوهش های نو نشان می دهند که میان رژیم غذایی و افسردگی، ارتباطاتی مولکولی حیات دارد. آیا این روند صحت دارد؟ همگی ما تقریبا می دانیم که رژیم غذایی مملو از میوه، سبزیجات و غذاهای گیاهی برای بدن کاری است. اما هیچ وقت به اثرات روغن در رژیم غذایی بر روح و رسیده خود اندیشیده ایم؟ تحقیقات علامت می دهند که رابطه مستقیمی میان رژیم غذایی سرشار از چربی و افسردگی وجود دارد. در یک تحقیق به قانون نکته سنج اثرگذاری رژیم لبالب از روغن پیاده شدن عملکرد شناختی افراد پرداخته شده است. برای تجسس بیشتر این موضوع تا پایان این مقاله همراه ما باشید. مناسبت میان رژیم غذایی انباشته از چربی و ملالت چیست؟



برای معاینه دقیق تر وابستگی میان غذاهای چرب و ابتلا بوسیله افسردگی، محققان در دانشگاه کالیفرنیا داخل سانفرانسیسکو، دانشگاه گلاسگو و کالج کینگ، چندی موش را در بازه زمانی سه تا هشت هفته در معرض رژیم غذایی لبالب از چربی صبر دادند. تو این مدت، رفتارها و تاثیر های موش ها از دید ابتلا بوسیله افسردگی معاینه شد.

درون طول مدت پژوهش از دو آزمایش تعلیق دُم (tail suspension) و آزمایش های شناوری (swim tests) برای وارسی رنجش در موش ها کاربرد شد. این دو آزمایش، استیناف هایی بخاطر ارزیابی تغییرات خلق و خو داخل موش ها تو تحقیقات تجربی هستند. تو این آزمایش ها تضاد میان موش هایی که رژیم غذایی لبریز از چربی داشتند (۶۰ درصد کالری تک نیازشان از طریق روغن تأمین می شد) با موش های دسته کنترل که رژیم غذایی متعادل داشتند تک مقایسه صبر گرفتند.

همان طور که امید می رفت، موش هایی که از رژیم غذایی پرچربی استعمال می کردند، رفتارهای شان داخل طول مدت آزمایش با نشانه هایی از افسردگی همراه حیات. آنها درون آزمایش های شنا و تعلیق دُم زیاد منفعل تر از موش های دیگر بودند. بی میلی به تحرک، یکی از آماج های افسردگی است. موجب بی تحرکی موش ها به خاطر اضافه وزن ناشی از مصرف چربی ها نبود بلکه ریشه در تغییرات شیمیایی مغزشان داشت. یعنی افزودن روغن در رژیم غذایی، بروز نفوذ های رفتاری توأم با رنجش را افزایش می دهد. بستگی میان اختلال در عملکرد شناختی و استعمال چربی ها چیست؟

برای کشف رابطه میان استفاده چربی و افسردگی، دانشمندان دست به پژوهش های متعددی زده اند. آنها با تکنیک های عکس برداری در پی کشف ارتباطات مولکولی میان استعمال چربی و افسردگی بوده اند. تصاویر پزشکی حاکی از آن بوده است که استعمال چربی متجاوز باعث تجمع اسیدهای چرب داخل هیپوتالاموس موش ها می شود. نتیجه چنین چیزی، ایجاد اختلال تو سیگنال دهی طبیعی پروتئین هاست.

دانشمندان معتقدند، مصرف رژیم غذایی مملؤ از روغن نهایتا موجب ازدحام اسیدهای چرب تو بدن بوسیله اختصاص داخل هیپوتالاموس می شود و مستقیما روی پروتئین پی.کی.ای(PKA) اثر می گذارد. یعنی سطر سیگنال دهی که منجر بوسیله فعال شدن افسردگی می شود. دستاوردهای پزشکی درباره چربی و افسردگی چیست؟



این دستاوردها بسیار مهم هستند. زیرا در درجه نخست به مدح فرایندی می پردازد که طی آن روغن زیاد علت تغییراتی در خلق و انس می شود. البته چربی زیاد داخل رژیم غذایی مستقیما روی تولید سروتونین و انتقال دهنده های تندخو دیگر بدن اثر نمی گذارد. اما عملکرد طبیعی هیپوتالاموس را مخدوش می یواش و علائم افسردگی را افزایش می دهد.

در هر حال، دستاوردهای این تحقیقات می تواند به درمان رنجش به ویژه در کسانی که به واسطه افزودن وزن افسرده هستند، دستیار شایانی کند. ترقی مولکول هایی که موجب عملکرد غریزی هیپوتالاموس می شوند بوسیله ساخت داروهای ضدافسردگی کمک خواهد کرد. داروهایی که بوسیله طور عام برای افراد چاق خواه دارای تکثیر پیمانه مصنوع می شوند.
شوق می رود تا ساعاتی دیگر رویداد رونمایی دستگاه های متاخر نوکیادر هند برگزار شود. براساس آخرین اخبار، نوکیا ۲.۲ یکی از گوشی های هوشمندی است در این رویداد معرفی کردن خواهد شد. ساعاتی قبل از سنت رونمایی رندر نوکیا ۲.۲ به اشتراک گذاشته شده است که اطلاعاتی در تک این مایه عرضه می دهد. 

رواق بلاس رندری از نوکیا ۲.۲ منتشر کرده که بریدگی چکه ای شکل بالای نمایشگر به نیکی در آن زیبنده دید است. نوکیا ۲.۲ از حاشیه های باریک تو قسمت های چپ، راست و بالای وسیله بهره می سرما. نام برند نوکیا داخل حاشیه ی پایینی دستگاه دیده می شود.



به دید می رسد پنل پشتی گوشی هوشمند جدید نوکیا، تیغ ای است و دوربین انفرادی این دستگاه داخل قسمت وسط پنل پشتی گوشی هوشمند برازنده رویت است. داخل قسمت پایین پنل پشتی دستگاه، عبارت اندروید وان درکنار اسپیکر دستگاه دیده می شود. با دقت درون تمثال فاش شده، مشاهده می کنید که دکمه ی اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ و دکمه های پاور و حجم ندا در سمت عبث گوشی هوشمند قرار دارند. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری در تقدیر بالای دستگاه صبر پژمرده است. مراسم رونمایی نوکیا ۲.۲ امروز در هند برگزار خواهد شد و اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر می شود.بیشتر بخوانید:گوشی هوشمند نوکیا 5.2 احتمالا فاقد بریدگی بالای نمایشگر خواهد بودمقایسه پیکسل 3a و 3a ایکس ال با رقبانوکیا فصل اول ۲۰۱۹ را با ضرر مالی پشت سر گذاشتآپدیت Nokia 9 PureView امنیت حسگر پی انگشت آن را کاهش می دهدنگاهی به کارخانه نوکیا، هر آن چه از آینده ی تولید انتظار داریم
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون والیبال، رسوم قرعه کشی مسابقات قهرمانی جوانان فرزند گیتی در ملک بحرین یکشنبه شب برگزار و تکلیف قسمت قسمت کردن های چهارگانه پدیدار شد.

بوسیله این زیبایی تیم ملی ایران تو قسمت قسمت کردن سوم مسابقات با آویشن های روسیه، چک و تونس رقابت خواهد کرد.

قسمت قسمت کردن بندی این هم چشمی ها به این استراحت است:

گروه یک: بحرین، چین، مغرب و پورتوریکو

دسته دو: کوبا، آرژانتین، سمج و کره جنوبی

دسته سه: روسیه، ایران، چک و تونس

گروه چهارم: لهستان، برزیل، کانادا و ایتالیا

این مسابقات به میزبانی بحرین و داخل مقصد و مرداد سال 1398 برگزار می شود.
طبق گفته کارشناسان تکیز قائم مانند هر ابزاری که قابلیت اتصال بوسیله اینترنت را دارد گوشی ها هم مقدور است شعار حمله بدافزارها راحتی بگیرند.

معارفه خوب اما اینکه بدافزارهای موبایلی همچنان نامتداول هستند و عزب ۸ درصد از کل آلودگی های عارض محزون با بدافزار به این گجت ها مربوط می شود، بااین حال تعدادی است که شمار بدافزارهای موبایلی با نرخی آژیر دهنده رو به افزودن است. بدافزار چیست و کدام پلتفرم موبایلی دربرابر آن آسیب پذیرتر است؟انواع بدافزارهای موبایل

کاربران ممکن است در معرض بدافزارهای موبایلی متعددی قرار بگیرند که تو ادامه هرکدام را با تذکر مثال بوسیله شما معرفی می کنیم.

جاسوس افزارهای موبایل: این شکل از کند افزارهای مخرب می توانند به اپلیکیشن ها واکنش کرده و به صورت اختفا فعالیت های شما را تحت نظر بگیرند، موقعیت مکانی شما را پرونده کنند و پسوردهای حساس شما را به ربایش ببرند. حتی امکان پذیر است در زمان دانلود یک برنامه بوسیله صورت شیفته دسترسی بوسیله اطلاعات احساساتی خود را در جوانمردی آن ها قرار بدهید.

بدافزارهای دارای دسترسی به روت: شکل خاصی از بدافزارها درون وسیله های تضعیف شده دسترسی بوسیله روت دارند و می توانند امتیازهای مدیریتی را تو اختیار هکرها بگذارند. این دستور کار ها همچنین به فایل های کاربر همچنین دسترسی دارند و برخی از آن ها همانند Ztorg می توانند خود را درون فولدرهای سیستمی پنهان کنند به نحوی که حتی با ریست فکتوری غصه قادر به حذف کردنشان نباشید.

تروجان های بانکداری موبایل: با بیشتر شدن محبوبیت بانکداری موبایل یکی از بنیادی نگرانی های دنیای حمایت سایبری ویروس های بانکداری موبایل هستند. داخل سال ۲۰۱۷ میلادی تروجان ها به حدود ۲۶۰ هزاره کاربر در ۱۶۴ کشور دنیا حمله کردند. هکرها در این حمله در قالب یک اپلیکیشن موجه بانکداری بوسیله سیستم قربانیان تاثیر کردند و موفق شدند کاربران را به نصب این اپ مجاب نمایند و درون ادامه به اطلاعات شناسایی حساس آن ها دسترسی برملا کنند.

بدافزارهایSMS: این شکل از بدافزارها گوشی های موبایل را طوری دستکاری می کنند که پیام های متنی انبوه را غالبا عاری خبر آقا موبایل ارسال کنند و درنهایت کاربر می ماند و قبض سنگین نفقه ارسال این پیامک ها.



گوشی شما چطور آلوده می شود؟

کارشناسان تکیز چهار وضع مختلف را برای آلوده شدن گوشی های هوشمند به بدافزار شناسایی کرده اند که داخل ادامه مشاهده خواهید کرد:اپلیکیشن آلوده: درون این روش مجرمان سایبری با قرار اعطا کردن بدافزار مد نظرشان داخل یک اپلیکیشن اختصاص آن را روی اپ استورهای سوم برای دانلود فراغت می دهند. در دنباله کاربران نیز آن را دانلود کرده و بدافزار نرم افزاری تک نظر را بوسیله درون گوشی خود راه می دهند.آسیب پذیری سیستم عامل: سفارش کارشناسان تکیز این است که بخاطر جلوگیری از آلوده شدن گوشی خود توسط این گونه سیستم عامل آن را همیشه بوسیله روز نگه دارید و مرتبا بوسیله روزرسانی کنید.ارسال ویروس ازطریق ایمیل یا پیامک تقلبی: چنانچه روی لینکی که درون یک ایمیل یا پیامک تقلبی استراحت دارد کلیک کنید، احتمالا وبسایتی جعلی برایتان باز می شود که به رخساره خودکار می تواند بدافزار را روی موبایل شما انتصاب درنگ.متصل کردن گوشی به هات اسپات های وای فای عمومی: از آنجایی که وای فای های اشتراکی معمولا رمزگذاری شده نیستند هکرها می توانند استریم دیتا میان کاربران و اکسس پوینت های آن ها را رهگیری کنند.

اندروید در مقایسه باiOS

اندروید گوگل پا بر جا ترین هدف بدافزارهاست و تاکنون ۱۹ میلیون بدافزار اندرویدی برای آن توسعه داده شده است. علت این موضوع هم سه جنبه دارد: مطلع چیرگی اندروید بر بازار جهانی گوشی هوشمند؛ بی ثباتی به روزرسانی های نرم افزاری برای جهیز عامل اندروید و درنهایت جهیز نسبتا باز آن بخاطر توزیع اپلیکیشن ها.گوشی های بیشتری برای حمله وجود دارند

گرچه محصولات اپل تو سال های اخیر فراگیرتر از هر زمان دیگری شده اند اما ۸۵ درصد از کاربران گوشی های هوشمند در سراسر دنیا را اندرویدی ها تشکیل می دهند.فرکانس به روزرسانی های نرم افزاری

بوسیله روزرسانی های نمایش شده برای اندروید معمولا شکلی منشعب دارند. وقتی گوگل آپدیتی بخاطر اندروید ارائه می دهد اندکی طول می کشد تا همه کاربران آن را دریافت نمایند مگر اینکه یکی از گوشی های گوگل نظیر پیکسل را داشته باشند.

گوشی های اندرویدی جاهل گوگلی اما بسته بوسیله تولید کننده خود، اپلیکیشن ها و سرویس های سفارشی سازی شده مختص به خود را دارند و در نتیجه هر کدام از این همکاری ها نسخه های سفارشی از اندروید را با فواصل زمانی مختلف در وارستگی کاربرانشان صبر می دهند.باز وجود داشتن پلتفرم

اندروید پلتفرمی باز و انطباق پذیر دارد که آن را بیشتر از iOS اپل دربرابر حملات سایبری آسیب پذیر می کند. کاربران می توانند اپلیکیشن ها را از منابع شخص ثالثی که معمولا نظارتی از سوی گوگل روی آن ها نیست دانلود نمایند.

نگران نباشید،«تکیز» اینجا است.

انگیزه استعمال از خدمات تعمیر تکیز یا دریافت اطلاعات بیشتر تو این باره می توانید به وب سایت تکیز به مراجعه کرده یا با عده 02172912 تماس بگیرید.



 

درباره تکیز

خدمات تکیز، تعمیر گوشیهای هوشمند تو محل مشتری است . تعمیرات با استفاده از قطعات اصل اجرا می گیرد که دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. خدمات حرفه ای ما مورد پسند کاربرانی است که زنهار اطلاعات، کیفیت خدمات و سرعت اخذ خدمات برایشان تقدم بالاتری دارد. خدمات توسط کارشناسان دارنده گواهینامه بین المللی نمایش می گردد. بیشتر بخوانید:ارزش بلیط هواپیما تهران به شیراز حدودا چقدر است؟خرید هارد درایو قابل حمل، ضدضربه و ضدآب اپیسر با گارانتی متینبازرگانی 414؛ چگونه کابل و شارژر اورجینال موبایل را تشخیص دهیم و خریداری کنیم؟ملکانا، راهی برای سودا ساختمانی تو تهرانافزایش سرعت عملکرد لپ تاپ ها با مهاجرت به حافظه های SSD
ایسوسSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON علاقه ی خود به نمایشگر ثانویه را پیش از این داخل اسکرین پد های سری ذن بوک پرو نشان داده است؛ حال این مشارکت از نمایشگرهای ثانویه ی نسبتا بزرگی در بالای صفحه ی کلید لپ تاپ های ZenBook Pro Duo و ZenBook Duo مصرف کرده است. هر دو لپ تاپ متاخر ایسوس از سه گانه ماهه ی سوم سال جاری میلادی برای خرید تو دسترس تعلق مندان استراحت خواهند گرفت اما هنوز قیمتی بخاطر آن ها توسط تایوانی ها اخبار نشده است.



ایسوس نمایشگر ثانویه ی این لپ تاپ های جدید را «ZenScreen Plus» می نامد؛ این نام گذاری به نوعی یادآور نمایشگرهای کوچک ادغام شده با ترک پد موسوم به ZenScreen است. داخل معیار پرو Duo نمایشگر ثانویه ی قطری ۱۴ اینچی و درون مدل عادی نیز قطری معادل ۱۲.۶ اینچ دارد. این نمایشگرهای لمسی اپ دروار خاص خود را دارند و می توان چینش دریچه های اختصاص را برای تکثیر بهره وری در آن ها ذخیر کرد. در نمایشی که ایسوس از این محصول داشت، یک وب سایت سیر داخل نمایشگر اصلی علامت داده شد که نقشه و تقویم مربوط به آن درون نمایشگر ثانویه شایان رویت بود.



یکی دیگر از کاربردهای این نمایشگر ثانویه، ویرایش ویدئو است؛ کاربر داخل این نمایشگر قادر به مشاهده ی پیش نمایش حکم خود است یا می توان موارد تک نیاز برای اجرا یک پروژه را در ورق ی ثانویه و بی مو آن را در نمایشگر حقیقی مشاهده کرد. گیمرها همچنین می توانند از این نمایشگر برای مشاهده ی ویدئو یا چت ها کاربرد کنند خواه بخاطر مثال می استعداد در حال عمل کار پا بر جا خود داخل نمایشگر اصلی، به مرور توییتر در نمایشگر پایینی صیقلی. نمایشگر واقعی این لپ تاپ ها پوشش شفاف دارد ولی ایسوس پوششی تار برای نمایشگر ثانویه درنظر گرفته که نفوذ کردن منفی در زاویه ی دید آن داشته است.



کاربران همچنین قادر بوسیله گسترش نمایشگر اصلی بوسیله نمایشگر ثانویه همچنین خواهند بود. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و پا بر جا تو مقیاس پرو Duo از نوع اولد با رزولوشن 4K است؛ ایسوس برای نمایشگر ثانویه از پنل IPS با رزولوشن 4K مصرف کرده است. نمایشگر نسخه ی عادی نیز ۱۴ اینچ قطر دارد و بسان نمایشگر ۱۲.۶ اینچی آن رزولوشن FHD را بوسیله کاربران نمایش می دهد. نمایشگر نسخه ی پرو به ادعای ایسوس ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد و معیار HDR را برای نمایش محتوایی با گشاد ی دینامیکی بالا کسب کرده است.پارامتر / مدلذن بوک پرو Duoذن بوک Duoنمایشگر اصلی۱۵.۶ اینچ اولد
UHD، لمسی۱۴ اینچ، IPS
FHD، لمسینمایشگر ثانویه۱۴ اینچ IPS
UHD، لمسی۱۲.۶ اینچ IPS
FHD، لمسیپردازنده ی مرکزیاینتل Core i9-9980HK
اینتل Core i7-9750Hاینتل Core i7-9750Hپردازنده ی گرافیکیانویدیا GeForce RTX 2060 
۶ گیگابایتانویدیا GeForce MX250
۲ گیگابایتحافظه ی رمتا ۳۲ گیگابایت
۲۶۶۶ مگاهرتزتا ۱۶ گیگابایت
۲۱۳۳ مگاهرتزحافظه ی پس انداز سازی۱ ترابایت ترابایت (x4)
۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت (x2)۱ ترابایت ترابایت (x4)
۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت (x2)باتری۷۱ وات ساعت۷۰ وات ساعتپورت هایک تاندربولت ۳
دو USB نوع A
A حضور HDMIیک USB نوع
C دو USB A
جنس A آستان HDMIابعاد۳۵۹ در ۲۴۶ تو ۲۴۳۲۳ در ۲۲۳.درون ۱۹وزن۲.۵ کیلوگرم۱



۸ کیلوگرم داخل بحث سخت افزاری نیز نمونه Pro Due را با پردازنده ی اولاد نهمی Core i9 اینتل نیز می استعداد سفارش داد؛ پردازش های گرافیکی تو این لپ تاپ قدرتمند نیز به GeForce RTX 2060 سپرده. شده است حداکثر مقیاس رم و حافظه ی ذخیره سازی زیبنده وصیت نیز به ترتیب ۳۲ گیگابایت ۲۶۶۶ مگاهرتز و یک ترابایت SSD. خواهد بود مدل معمولی یا همان Zenbook Duo را نیز می قابلیت با پردازنده ی Core i7 و تراشه ی گرافیکی MX250.



سفارش عدالت ایسوس ترک پد را در جانب عبث کیبورد راحتی داده است؛ ازاین رو می نبوغ به راحتی از آن به نشانی کلید های عدد نیز. استفاده کرد نسخه ی پرو به همراه نشیمنگاه مچ دست نمایش خواهد شد و قلم استایلوس بخاطر کاربرد از هر دو نمایشگر در درون مجری وجود خواهد داشت؛ هیچگاه یک از موارد فوق درون نسخه ی عادی داخل. دسترس نیستند ترکیبی از پورت های تاندربولت ۳، A USB نوع A و HDMI درکنار هر دو لپ تاپ بوسیله.  


چشم می خورد برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی Computex.2019 رجوع:کنید بیشتر بخوانید لپ تاپ MSI GT76 Titan با پردازنده اورکلاک شده Core i9 دسکتاپ معرفی شدکورسیر SSD پرسرعت MP600 مبتنی.پهلو PCIe 4 0 را معرفی کردن کردپردازنده های تردریپر AMD همچنان عرضه می شوندسری لپ تاپ های ذن بوک.با ScreenPad 2 0 به روز شدنداینتل پردازنده ۸ هسته-ای Core i9 9900KS را با فرکانس ۵ گیگاهرتز بخاطر هر ۸
بوسیله گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد مقدار سکه کامل خزنده آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین ارج های روز کاری قبل درون قیمت ۴ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان و مسکوک بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله می شود.

درون میدان آزاد هر قطعه نیم سکه خزنده آزادی۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان، یک چهارم مسکوک یک میلیون و ۷۲۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۲۹ هزار تومان فروخته می شود.             مسکوک تمام خزنده آزادی ۴ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان سکه بهار آزادی طرح همیشه ۴ میلیون و ۶۸۰ هزاره تومان نصف سکه خزنده آزادی ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان یک چهارم مسکوک یک میلیون و ۷۲۸ هزار تومان سکه گرمی یک میلیون و ۲۹ هزاره تومان

ارزش طلای ۱۸عیار هم ۴۳۳ هزاره تومان ارزش گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۴.۸ دلار معامله می شود.         قیمت  هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۳۳ هزار  تومان ارزش  هرگرم طلای  ۲۴عیار ۵۷۸ هزاره و ۱۰۰ تومان نرخ  هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان بها اونس طلا ۱۲۸۴.۸ دلار

صرافی های بانک ها اندوه اکنون قیمت دلار را برای ابتیاع به مردم، ۱۴ هزار و ۲۰ تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با ارزش ۱۳ هزاره و ۹۲۰ تومان خریداری می کنند.          نرخ  دلار ۱۴ هزار و ۲۰ تومان قیمت  یورو ۱۵ هزار و ۹۲۰ تومان قیمت ناجور ۳ هزار و ۸۸۱ تومان نرخ پوند انگلیس ۱۸ هزاره و ۱۲۲ تومان

برهمین اساس خلال روز جاری قیمت فروش یورو داخل صرافی های بانک ها، ۱۵ هزاره و ۹۲۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت سودا یورو نیز در این صرافی ها ۱۵ هزاره و ۸۲۰ تومان است.
شرکت جگوار لندروربه تازگی گزارش مالی سالانه ی خویشتن را منتشر کرده که مدال از ضرر ۳.۶ میلیارد پوندی این مشارکت نسبت بوسیله سال گذشته دارد؛ اما رالف اسپت، مدیرعامل همکاری جگوار لندرور اطلاع دادن کرده برنامه های جدیدی بخاطر آینده درنظر گرفته شده است تا شرکت سودآوری بیشتری داشته باشد. خسارت حساب شده ی پیش از مالیات تا فرجام ماه مارس به ۳.۱ میلیارد پوند می رسد که نشان از کاهش ارزش سهام این شرکت از سه ماهه ی پایان سال گذشته ی میلادی دارد.



این موضوع شاگرد از کاهش فروش تو چین و مشخص نبودن سرانجام برگزیت است. درآمد طاسی ۲۴.۲ میلیارد پوندی این باهم اتحاد کردن هم تا ۱.۲ میلیارد پوند کاهش یافته است. با حیات اینکه سودا سالیانه داخل انگلستان بوسیله میزان ۸.۴ درصد و درون آمریکای شمالی به میزان ۸.۱ درصد افزایش یافته است؛ اما میزان فروش کلی ۵۷۸,۹۱۵ در چین مدال از کاهش ۵.۸ درصدی دارد.

مقاله های مرتبط:فناوری کیف پول هوشمند با ارز دیجیتال به خودروهای جگوار لندرور می آیدبازسازی و تیونینگ خودرو کلاسیک جگوار XK120

جگوار لندرور در آخرین سه گانه ماهه ی سال مالی خویشتن درون ماه مارس و ژانویه، میزان منفعت ۲۶۹ میلیون پوند بدون احتساب عوارض را تجربه کرد. این مقدار پس از درنظر گرفتن هزینه های جانبی به ۱۲۰ میلیون پوند کاهش یافت که هزینه های دستور کار های آتی شرکت را بی قراری شامل می شود. بوسیله گفته ی شرکت، نمونه ۳.۸ میلیارد پوند به عارض پول نقد حفظ شده است. بوسیله گفته ی اسپت، پروگرام های ارامش ساختاری شرکت تاکنون به میزان ۱.۲۵ میلیارد دلار داخل بهره وری شرکت واکنش داشته است.



همچنین این مسئله شرکت جگوار لندرور را به یکی از اولین شرکت هایی تغییر می نرم که در کلاس خود، با وجود موانع متعدد در فکر تغییر صنعتی خودروسازی است. بنابر سخنان اسپت:ما در حال اعمال تغییرات توافق شده هستیم تا تاریکی ها را کاهش دهیم و تصرف وکارمان را به سمت بهبود هزینه ها و قضیه مالی هدایت کنیم. جگوار لندرور روی آینده تمرکز دارد و ما بر مشکلات ساختاری و دوره ای که در میزان سوددهی انبازی در چند سال گذشته فایده گذاشته است، چیره شدیم. ما به عنوان یک شریک متحول شده و سودآور دنباله خواهیم انصاف و سرمایه گذاری های قابل توجه چند سال گذشته را در پیدایش محصولات جدید، خودروهای خودران، متصل، الکتریکی و فناوری های مشترکی که باعث افزایش مطالبه در آینده می شوند، عمل خواهیم عدل.



نتایج مالی چند وقت اخیر شرکت جگوار لندرور شایعاتی را مبنی بر فروش این شرکت توسط تاتا موتورز بوسیله گروه پژو سیتروئن را بوسیله وجود آورده بود؛ سرور شریک تاتاموتور در یک کنفرانس مطبوعاتی شایعات را رد کرد.بیشتر بخوانید:لندرور دیسکاوری اسپرت معیار ۲۰۲۰ شناساندن شدبازسازی و تیونینگ خودرو کلاسیک جگوار XK120کشور سازنده خودرو چقدر بزرگی دارد؟فناوری کیف پول هوشمند با ارز دیجیتال به خودروهای جگوار لندرور می آیدتمایل پژو سیتروئن برای فروش یا ادغام جگوار لندرور