تبلیغات پیامکی

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش رویترز، پهلو ماخذ گزارش های رسمی، صادرات نفت خام سعودی در ماه می (اردیبهشت / خرداد) نسبت به ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت ۹۸) روزمره ۲۴۰ هزاره بشکه کاهش یافت.

نمونه صادرات نفت عربستاندر ماه آوریل هفت میلیون و ۱۸۰ هزار بشکه اعلام شده بود.

تولید نفت سعودی از این قاعده مستثنی نبود و روزانه ۱۳۷ هزاره بشکه کاهش یافت تا میزان تولید بزرگ ترین تولیدکننده نفت خام گیتی بوسیله ۹ میلیون و ۶۷۰ هزاره بشکه برسد؛ رقمی که در چهار سال گذشته پایین ترین میزان تولید را ثبت کرده است.

با وجود ادعای آمریکا در مورد اینکه عربستان قادر بوسیله جبران افت نفت ایران در بازارهای نفتی است، اما نتایج این گزارش مدال می دهد که سعودی ها نتوانستند در تولید نفت به رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزاره بشکه در روز برسند که بخاطر آن برنامه ریزی کرده بودند و مورد توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بود.

اعضای اوپک و تولید کنندگان غیر جثه در یکصد و هفتاد و ششمین کنفرانس خود که ۱۱ تیرماه پایان یافت، اصلاح کردند برای تثبیت مقدار ها و بر اساس توافق قبلی روزمره یک میلیون و ۲۰۰ هزاره بشکه از تولید خویشتن را کاهش دهند.
وکام نامی که هر هنرمندی در حوزه طراحی دیجیتال بوسیله خوبی با آن آشنا است. شریک Wacom نخستین شرکتی است که ابزاری به نام خامه نوری طراحی را بوسیله صورت حرفه ای و اختصاصی تولید و عرضه کرده است.

هر چند پس از وکام برندهای دیگری نظیر Huion ،Parblo و XP-Pen اقدام به تولید قلم های نوری با قابلیت های مختلف کرده اند، اما تو برخی از سری ها بوسیله خصوصی در نمونه های گران قیمت و زبر حرفه ای، وکام همچنان جایگاه خویشتن را به نشانی برندی معتبر حفظ کرده است.

قلم های نوری وکام داخل رده های آماتور تا صنف ای به میدان عرضه شده اند. مدل های ساده مشابه سری وان بای وکام و سری وکام اینتوس جزو نمونه های آماتور محسوب می شوند که کاربران بخاطر کاربری های ساده قرین یادداشت برداری دیجیتال، ترسیم گراف های ساده، گرافیک و نقاشی دیجیتال با جزئیات کم مورد استفاده قرار می گیرد.



این دو سری با توجه بوسیله رزولوشن پایین یعنی 2540 LPI برای کاربری نقاشی دیجیتال با جزئیات پشته پیشنهاد نمی شود. هر دو سری درون دو سایز کوچک و متوسط بوسیله راسته عرضه شده اند.

در رده ی کاربری های متوسط، اینتوس پرو وکام بود دارد. در این سری رزولوشن، حساسیت به فشار، حس به زاویه و نرخ پاسخگویی تو بالاترین پیمانه استراحت دارد.

شاید اینتوس پرو وکام را بتوان حتی در رده ی حرفه ای همچنین در میان قلم های نوری وکام در دیدن گرفت چرا که هیچ محدودیتی برای کشیدن آثار حرفه ای با جزئیات فراوان با استعمال از سری اینتوس پرو وکام بود ندارد.

این سری در سه سایز کوچک، متوسط و ارشد به راسته عرضه شده است. سایز متوسط برای طراحی دیجیتال عمومی برنده است و برای نقاشی دیجیتال با جزئیات زیاد پیشنهاد می شود.

سینتیک پرو وکام شامل سینتیک 13 پرو، سینتیک 16 پرو، سینتیک 24 پرو و سینتیک 32 پرو وکام به نشانی برگ فوق حرفه ای مدل سازی قابل معرفی هستند. چرا که علاوه به خشکی امدن دقت، حساسیت بوسیله فشار، رزولوشن، حساسیت به زاویه و بها پاسخگویی فوقانی که در اینتوس پروهای Wacom وجود دارد، سینتیک های پرو دارای نمایشگر با کیفیت فوق العاده 4K هستند.

سینتیک های پرو وکام نسبت به سینتیک های ساده وکام (غیر پرو) دارای توان هایی بسان چونی 4K و بهره مندی از قابلیت مالتی تاچ هستند.

بخاطر استعمال از قلم نوری وکام باید پیش از هر چیز درایور مربوطه از وب سایت رسمی وکام دانلود و گمارش شود. سپس فرایند رجیستر و خصوصی سازی به رخساره هم زمان با کوشا کردن درایور ایفا می شود.



لازم به توضیح است که میزان سازگاری درایورها با سیستم های عامل متاخر بیشتر است.

کلیه محصولات وکام که توسط نمایندگی وکام سامان هوی ارائه می شوند توان رجیستر شدن در وب سایت رسمی Wacom را دارند. به علاوه کلیه تعهدات شرکت وکام تو قالب خدمات پس از فروش که در سطح بین المللی نمایش می شود، توسط کلکسیون سامان تمایل بوسیله استعمال کنندگان ایرانی ارائه می شود.بیشتر بخوانید:توسعه هوشمند وبسایت و اپلیکیشن با نوژنسیستم رزرو قضا و قدر اینترنتی آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا آریستهپرایم دی و غوغای تخفیفات این روز خاص آمازون در مالتینافون واژه؛ خاص بودن در دنیای شماره تلفن ها!با جاباما محل اقامت خود در سیر را سریع، آسان و امن رزرو کنید
هنگامی که درباره پروگرام های تلویزیونی با مضمون خودرو خاطر می کنید، بدون شک نام مجموعه های تاپ انسداد و گرندتور بوسیله ذهن شما خطور می کند. پس از ریچارد هموند منتظر تشویش و جرمی کلارکسون عاشق قدرت، جیمز می به عنوان قوطی رزرو و لوکس پسندی شناخته می شود که تقریباً هنگام دو دهه گذشته افکار خود را درباره طیف وسیعی از خودروها تو این دو برنامه تلویزیونی ارائه داده است.مقاله های مرتبط:۱۰ خودروی دوست داشتنی جرمی کلارکسونهشت خودرو جذاب ریچارد هموند

پیش از این در زومیت با خودروهای مورد علاقه کلارکسون و هموند در گاراژ شخصی آن ها آشنا شده ایم؛ بنابراین نوبتی بی قراری که باشد، اکنون بخت جیمز می است. او به ندرت درباره خودروهای انحصاری خود داخل جمع مصاحبت می کند، ولی با بررسی تقدیر های متنوع مجموعه های تلویزیونی و کنکاش درون سایر رسانه های جمعی، فهرستی ساده از خودروهایی هویدا کرده ایم که جیمز می در دوران زندگی خود خریده و وارد گاراژ شخصی کرده است. مسلماً الان نمی دانیم که او چه خودروهایی در وارستگی دارد، ولی می توانیم بوسیله طور کلی بگوییم که علاقه یدکی بوسیله خودروهای ایتالیایی دارد. 

 واکسال کاوالیر



چند سال قبل از اینکه جیمز می فراری بخرد، او خودروی بسیار ساده ای در گاراژ انحصاری خود داشت. بدوی خودرو او واکسال کاوالیر استاندارد ۱۹۷۸ بود که طبق توصیف های می، قالپاق چرخ های آن دزدیده شده بود و یکی از درهای عقب آن رنگ متفاوتی با سایر درها داشت. مطمئناً این خودرو دارای عملکرد چندان درخشانی نبود، اما برای جیمز می این جایی است که ماجراجویی در دنیای خودرو آغاز شد.

 آلفارومئو 164



خودروی یومیه جیمز می که بوسیله طور مداوم برای رفت و برگشت به قانون کار از آن استفاده می کرد، یک دستگاه آلفارومئو 164 بود؛ سدان لوکس تولید شده توسط خودروساز ایتالیایی که تو سال های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ به تولید رسید. او آلفارومئو را خیلی شناخت داشت؛ تا حدی که برای یکی از قسمت های تاپ گیر، مبلغی حدود ۱،۰۰۰ پوند برای خریداری این خودرو مجهز به پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ استوانه پرداخت کرد.

 مینی 1275 GT



فدایی می گویند که جیمز می داخل زمان خرید مینی، تصمیم درستی نگرفته و 1275 GT به حدی کوچک است که بیشتر از آنکه شبیه خودروی حقیقی به نظر برسد، شباهت اضافی به اسباب ورزش دارد. دلیل این تصمیم جیمز می مشخص نیست، تنها می دانیم که او یک وسیله مینی 1275 GT مجهز بوسیله سقف طرح شطرنجی با چراغ های جلوی انتصاب شده روی سپر خریداری کرد.

 فراری F430



در سال های ابتدایی حضرت می در دستور کار تاپ گیر، او هرگز نمی توانست رویای خود را برای داشتن خودرو فراری پنهان نرم و بسیار بشاش بود که در نهایت توانست معیار F430 را دراختیار بگیرد. جیمز می این خودرو را بوسیله برهان قدرت بالا، سرعت و سادگی رانندگی، «جادو» می نامید و آن را تا پیش از فروختن فراری 458 Speciale در اختیار داشت.فراری 458 اسپشیاله



زمانی که جیمز می قصد داشت فراری Ferrari 458 Speciale خریداری کند، اسم «کاپیتان کنُد» کاملاً ارزان رفتار او بود. او درباره سودا فراری 458 بسیار فکر کرد، تا جایی که تمام معیار ها فروخته شدند؛ داخل نهایت او موفق به خرید فراری 458 اسپشیاله شد.

 فیات پاندا



هیچ راهی بود ندارد که فیات پاندا نتواند در این سیاهه قرار بگیرد. فیات پاندا خودروی بسیار ارزشمندی برای جیمز می بود، تا اینکه بیشتر از مقیاس های پورشه و فراری. او تا سال ۲۰۱۴ و زمانی که قطعات مکانیکی آن کاملاً درمانده شدند، مدت یدکی را با فیات پاندا رانندگی کرد.

 بی ام و i3



برخلاف جرمی کلارکسون، جیمز می علاقه زیادی بوسیله خودروی الکتریکی دارد. داخل عین یکی از خودروهای روزمره او، بی ام و i3 است که جایگزین فیات پاندا شد.

 پورشه ۹۱۱



جیمز می چند دستگاه پورشه داشت؛ اما یکی از آن ها که توانست رضایت او را بوسیله دست آورد، ۹۱۱ کررا کلاسیک معیار ۱۹۸۴ و فراهم به پیشرانه هواخنک بود. می بارها اعلام کرد این نیکوترین خودرویی است که تا به حال خریداری کرده است.

 رولزرویس فانتوم



رولزرویس فانتوم یکی از لوکس ترین خودروهای جهان است. زیر کاپوت فانتوم، پیشرانه ۶/۸ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو با ۵۶۳ اسب دود قدرت وجود دارد که این خودروی لوکس را بیش جذاب می بطی ء. جیمز می به ندرت با فانتوم رانندگی می یواش.

 ساب 5-9



ساب 5-9 آئرو سال ها است که رقیب سدان های لوکس آلمانی مانند بی ام و سری ۵، مرسدس بنز کلاس E و آئودی A6 است. آئرو (Aero) قدرتمندترین نسخه از استاندارد 5-9 با امکانات رفاهی کم ارزش است که از پیشرانه توربوشارژ با ۲۶۰ اسب بخار قدرت استفاده می درنگ.بیشتر بخوانید:هشت خودرو دوست داشتنی ریچارد هموند۱۰ خودروی دوست داشتنی جرمی کلارکسوناولین ویدیوی رسمی از خلع ۲۷ تاپ انسداد منتشر شدنبرد فراری GTC4Lusso با پورشه پانامرا تو آزمون سرعت و ترمزگیریپیش نمایش فصل ۲۶ تاپ گیر منتشر شد
نسخه ی ۷۵ مرورگر گوگل کروم دارای قابلیتی ناپدید به معروفیت حالت معاینه یا Reader mode است که صفحات را تا قطع مقدور میسر سازی کرده و خواندن متون را زیاد آسان تر می کند؛ البته این نبوغ به طور پیش فرض فعال تراشیدن. در ادامه، نحوه فعال سازی این قابلیت مفید را به شما آموزش می دهیم.

گوگل سال ها است که درحال کار روی قابلیت معاینه بوده و بارها آن را داخل نسخه ی دسکتاپ کروم کوشا و غیرفعال کرده است، ولی اکنون می قابلیت به جای واردکردن خطوط کار اضافه، با مصرف از یک درفش (Flag) مکتوم آن را در دسترس قرار انصاف. تمایل می جوی گوگل بوسیله زودی این ویژگی را بدون نیاز بوسیله پرچم ها در نسخه ای مستحکم عرضه درنگ.چگونه حالت مطالعه را فعال کنیم؟

فاتحه لازم است نسخه ی مرورگر کروم خود را مطالعه کرده و از نصب وجود داشتن نسخه ی ۷۵ مطمئن شوید. برای این کار، روی تکمه ی منو داخل جانب راست که به شکل سه گانه عمه روی هم است، کلیک کرده و موس را روی گزینه Help ببرید و روی About Chome کلیک کنید.



در منوی About Chrome نسخه ی فعلی مرورگر کروم شما بوسیله عرضه در می آید و به طور خودکار جست وجو برای به روزرسانی جدید آغاز می شود. اگر به روزرسانی موجود باشد، به نعوظ خودکار شهود و نصب می شود. پس از فرجام نصب، روی دکمه ی Relaunch کلیک کنید تا مرورگر دوباره باز شود.



چنانچه کروم شما هنوز نسخه ی ۷۴ را مدال می دهد و به روزرسانی برای آن موجود نیست، باید عاشق بمانید تا نسخه ی ۷۵ برای همه ی کاربران منتشر شود. این نسخه در ۱۴ خرداد (چهارم ژوئن) منتشر شده است، ولی نسخه های مستقر به آرامی تو چهار مرحله تو دسترس قرار می گیرند. گمان دارد این نسخه هنوز برای دستگاه شما قابل دسترس نباشد، پس چند نصیب مشتاق بمانید.

بعد از اینکه از نصب نسخه ی ۷۵ مطمئن شدید، نوبت به بار ی بعد اینده می رسد. یک تب جدید باز کنید و عبارت دامن را درون آن وارد کنید تا مستقیما بوسیله پرچم مربوط به حالت معاینه بروید:

chrome://flags/#enable-reader-mode



زمان حال منوی کشویی را باز کرده و گزینه ی Enabled را گزینش کنید. بعد تکمه ی پایین صفحه را تنگ کردن دهید تا مرورگر مکرر باز شود. وقتی مرورگر باز شد، حالت بررسی یا Reader Mode کوشا است.

چگونه از حالت بررسی کاربرد کنیم؟

استفاده از حالت تجسس در کروم زیاد آسان است. هرزمانی که خواستید صفحه ای را به حالت تجسس ببرید، روی منوی سمت راست بوسیله شکل سه نقطه روی هم کلیک کرده و پس ازآن گزینه ی Distill page را انتخاب کنید. باید بدانید که ممکن است محل قرارگیری این گزینه پس از تحول آن از یک پرچم بوسیله قابلیتی درست تبدیل نرم. ولی فعلا با ارتکاب مراحل گفته شده می توانید به آن دسترسی داشته باشید. نیز انتظار می رود که یک مفتاح میانبر در آینده بخاطر این قابلیت در دیدن گرفته شود.





پس از انتخاب این گزینه، ورق درعرض چند نفس میسر سازی می شود و فقط متن ها و تصاویر بوسیله ارائه در می آیند. بنابراین، دیگر هیچگاه تبلیغ، استوانه یدکی یا مورد مزاحمی وجود نخواهد داشت و می توان روی محتوای مطلب متمرکز شد.





گفتنی است که برای مسترد داشتن صفحه به حالت قبل، کافی است یک وهله دکمه ی back کروم را ضیق دهید.

باید توجه داشت که حالت تجسس همچنین مانند سایر پرچم های کروم برای استفاده ی روزمره نیست و فعلا مشکلاتی دارد. برای مثال گاهی مقدور است تصاویر مطلب بوسیله درستی به ارائه در نیایند.بیشتر بخوانید:نوار وسایل گوگل کروم میزبان گزینه پخش خواه متوقف خلق کردن محتوای چندرسانه ای می شودنسخه اندروید مرورگر کروم از مرز پنج میلیارد نصب در فروشگاه گوگل پلی گذشتچگونه تصاویر را از نتایج جستجوی خود در نوار آدرس گوگل کروم حذف کنیم؟آموزش حذف فایل های موقت و قدیمی ویندوز 10 سپس از آپدیت ماه مهچگونه بدون هیچگاه افزونه ای از سایت ها اسکرین شات طولانی صفحه بگیریم
بهادر باقری داخل گفتگو با خبرگزاری مهر از حمایت دستیار رئیس جمهور و رئیس سازمان پروگرام و بودجه از توسعه و تقویت گردون های آموزش زبان فارسی تو خارج از کشور اطلاع داد.

وی گفت: با توجه بوسیله برگزاری سومین جلسه روسای مراکز بین المللی آموزش تعبیر فارسی دانشگاه ها در دانشگاه گیلان، محمدباقر نوبخت مهتر دایره برنامه و بودجه، از پرداخت بخش اعظم اعتبارات فلک های آموزش کلمه فارسی داخل بیرون از ناحیه تا خاتمه ماه ساری خبر داد.

معاون بسط تعبیر فارسی و ایران شناسی درون خارج از کشور مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم ادامه عدالت: رئیس سازمان برنامه و بودجه، تقویت و توسعه مراکز آموزش واژه فارسی به جاهل فارسی زبانان را بستری برای ترویج ادب ایرانی-اسلامی و آشنایی سایر کشورهای گیتی با ارزش های غنی واژه فارسی دانست.

دستیار تعبیر فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور وزارت علوم پیش از این بوسیله مهربانی گفته بود: سازمان برنامه و بودجه به دلیل مشکلات ارزی، اعتبار بخش از کرسی های زبان فارسی را خاص نداده و این کرسی ها در خطر تعطیلی هستند.

وی همچنین نشانی کرده بود: هم اکنون از ۶۳ کرسی یادشده، توانسته ایم تنها به حدود ۱۶ کرسی زبان فارسی استاد اعزام کنیم و چنانچه بودجه این مقدر شدن اختصاص نیابد، همین تعداد هم ممکن است تعطیل شود و شوربختانه باید شاهد خاموش شدن چراغ زبان فارسی در بسیاری از کشورها باشیم.
مقاله های مرتبط:سونی داخل حال توسعه گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F استرندرهایی از سونی اکسپریا 2 پیش از ارائه اکسپریا وان منتشر شد

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین درفش دار خویشتن را  رونمایی کرد و ممکن است این جریان را داخل رویداد ادا ۲۰۱۹ نیز داخل برلین امتداد دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل های J8210 و J8010 داخل فایل های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده است. این درون حالی است که حقیقت افشاکننده ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده بود.

می توان مطمئن بود J8210 پرچم دار بعدی سونی از زمان معرفی کردن اکسپریا 1 با عده ی مقیاس J8110 است و احتمالا نام دستگاه متاخر سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این گمان نیز حیات دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم خواه اکسپریا 1 5G خواه به طاسی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه تو توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می داد دشت جدید سونی با سه گانه دوربین در کناره ی پنل پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s شناساندن خواهد شد.



مشخصات واضح شده در فایل های UAProf اطلاعات خاصی را اعتراف نمی کند؛ جز اینکه مقیاس J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که ارزش استانداردی از انبوهی پیکسلی ایجاد می کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استعمال از این رزولوشن گذشته است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است. 

با این حال، رزولوشن های برآمده از فایل های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از قبل شایعاتی درباره ی وسیله جدید سونی با صیت اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده حیات. حتی ممکن است اکسپریا XZ4 Compact را داخل بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچگاه چیز قطعا مشهود نیست و فقط زمان واقعیت ها را واضح خواهد کرد.پوشش فراخ ی زومیت ازنمایشگاه IFA 2018

یکی از اساسی ترین رویداد های فناوری جهانبیشتر بخوانید:کانالیس: گوشی های هوشمند 5G تا سال ۲۰۲۳ بیشتر از نسخه های 4G به فروش می روندهواوی برای ورشکسته شدن زیاد ازحد بزرگ شده استهشدار مایکروسافت، سونی و نینتندو به دولت آمریکا درباره ی تأثیر تعرفه های تجاری چیناینتل ضمن برون رفت از میدان مودم گوشی هوشمند، پتنت های خود را به مزایده می گذاردرندرهای جدیدی از گلکسی نوت 10 نسخه 5G منتشر شد
طبق آنچه اهالی قدیمی شمیران می گویند، قصران به ۲ بسرنوشت شوم دچار کردن شاخه می شد که قصبه خارج از کوه های قصران، اوین نام گرفته حیات.

«احمد مبنا حسین ابو عباس اذونی» شیخ ارشد قرن پنجم از اهالی روستای اوین حیات که معمولاً به ری عروج می کرد و مورد احترام اهالی آن استراحت می گرفت و داخل حال تبادل علم از ری بوسیله اوین حیات.

«ارباب مهدی اعرابی»، شورایار خیابان کوچک اوین درباره معیشت اهالی روستای اوین می گوید: «شمیران همه اش دهکده بود و اهالی روستای اوین اندوه مانند سایر روستاهای شمال ری، شغلشان دامداری و کشاورزی. آب منطقه از رودخانه درکه تأمین می شد. در گذشته منطقه اوین از شمال بوسیله کوه توچالیا دامنه گلخاص، از سیرت غرب به روستای درکه، از باختر به دست خط رودخانه درکه، از جنوب به ونک و کاخ ارامنه، از شرق به خیابان ولی عصر(عج) حد فاصل شیرخوارگاه آمنه و تقاطع شهید چمران محدود می شد. دوره پهلوی دوم بوسیله بعد در محدوده این محله، آموزشگاه، بیمارستان، نمایشگاه بین المللی، اداره صدا و سیما، ساختمان اجلاس سران و برج ها یکی پس از دیگری ساخته شد. حالا از آن روستای مبصر و سرسبز اوین، تنها یک بازار پاچنار، امامزاده عزیز و امامزاده مطیب و خاطره ۳۵ مثال جوان جاویدان باقی مانده است.
بی سابقه است! حدود نیمی از جمعیت دنیا را زنان تشکیل می دهند؛ باوجود این، دانش مردان دربارۀ مسائلی مانند دوران یائسگی و قاعدگی زنان بسیار کم است. البته، وقتی می گوییم دانش مردان درون این باره کم است، معنایش این نیست که مردان باید بوسیله طور تمام از جزئیات این قضیه آگاه باشند! ـ خودمانیم! کیست که همه چیز را دربارۀ یائسگی بداند؟! اما بهتر است مردانی که با این مسئله سروکار پیدا می کنند، کمی بیشتر از قبل بدانند. اگر مردان دربارۀ موضوعات مرتبط با مادام ها، مفروضات بیشتری داشته باشند، عهد سختی متشابه یائسگی برای زنان راحت خیس خواهد اغماض. فرایند ادخال به یائسگی بخشی رقیق و دشوار است و اگر اطرافیان، بوسیله اختصاص مردان، دربارۀ این موضوع بیشتر بدانند، زنان عاطفه آرامش بیشتری خواهند داشت و این دوران را سهل تیز عقب قانون خواهند گذاشت. وقت آن رسیده که مردان با دنیای بدن زنان بیشتر آشنا شوند. این طور نیست؟

در ادامه ۸ نکته ای را معرفی کرده ایم که مردان باید درمورد یائسگی زنان بدانند.

حتما بخوانید:تاریخچه زنان، دشتان و جنون ماهانه؛ روایت افکار غلط نسبت به قاعدگی زنان۷ انتظاری که زنان از همسرشان دارند ولی بوسیله زبان نمی آورنداصول همسرداری بخاطر آقایان نکات بنیانی و ابتدایی برای آشنایی با یائسگی

رخصت بدهید مذاکره را نخست با مفاهیم اولیۀ یائسگی مبدا کنیم. اصلا یائسگی چیست و چه زمانی رخ می دهد؟ وقتی چرخۀ عادتِ ماهانه (پریود شدن) به طور کامل راکد شود، یائسگی رسما اتفاق می افتد. واقعیت این است که یائسگی از بیست سالگی درون نسوان آغاز می شود؛ یعنی زمانی که چرخۀ قاعده ماهانه به تدریج کوتاه و کوتاه تر می شود و بی همتا به جانب «عهد قبل از یائسگی» پیش می رود.



به نظر پزشکان و دانشمندان، عوامل مختلفی می تواند باعث یائسگی شود، مثلا هورمون ها و تغییرات سندیت. باوجود این، هنوز به طور دقیق، مکانیزم این سانحه در بدن نسوان معین نشده است. به طور کلی، گفته می شود که احتمالا یائسگی با کاهش تعداد تخمک ها طی افزایش سن بوسیله رخداد می پیوندد.

فارغ از اینکه انگیزه یائسگی چیست، نکاتی دربارۀ این دوران بود دارد. اگر مردان و نسوان داخل این باره آگاهی داشته باشند، دوران یائسگی ساده مرطوب پشت سر گذاشته خواهد شد. ۱. آمادگی بخاطر تغییر مبصر

یائسگی در یک روز یا یک زمان خاص ائتلاف نمی افتد. این فرایند با عهد قبل از یائسگی شروع می شود. احتمال دارد که قبل از اسکان قانون ِماهانه و ادخال به یائسگی، فرد چندین سال را در عهد قبل از یائسگی سپری نرم. معمولا با توقف سر ِماهانه غم تا یک سال بعد، فرد نفس راحتی نخواهد کشید و با عوارض آن دست به گریبان خواهد بود.

تا سال ها قبل از یائسگی یا به عبارت بهتر، در دوران قبل از یائسگی، امکان دارد که بی نظیر در هر زمانی و بدون نظم دچار عادت ِماهانه شود. مثلا مقدور است فواصل میان عادت ِماهانه به ۱۰ روز خواه ۱۲۰ روز برسد؛ ضمن اینکه حجم خون ریزی هم جابجا شده است: مثلا می تواند به حالت لکه بینی باشد یا خون ریزی موکد و زیبنده توجه. ۲. یائسگی، فرایندی تدریجی

همان نعوظ که پیش مرطوب هم گفته شد، یائسگی زمان بر است و به یک باره اتفاق نمی افتد. امکان پذیر است عادت ِماهانۀ فرد سال ها نامنظم و پُرنوسان باشد، یادچار اضطراب یا اختلالات رویا شود؛ ضمن اینکه نوسانات ابداع وخو هم می تواند از علائم یائسگی باشد.

یائسه شدن یکی از مراحل مهم زندگی هر زوجه است. این مرحله با افزایش سن قطعا برای همگی قیافه می دهد؛ پس نباید آن را بی سابقه گرفت. زنان و اطرافیان موجودی باید آگاهی های لازم دربارۀ این جنین را تصرف کنند و با این فرایند طبیعی و تاحدی آزاردهنده آشنا باشند. ۳. امتحان های متنوع زنان از یائسگی

هر زنی تجربه ای منحصربه فرد از عادتِ ماهانه دارد. در نتیجه، مردان باید بدانند که زوجه ها با هم نفاق می کنند. هیچگاه کدام از زنان، پدیده های یکسان را یکسان تجربه نمی کنند! تو واقع، نگاه زنان بوسیله مسئلۀ عادتِ ماهانه و همچنین استاندارد راحتی گیرایی با بدن شان با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت ها تو تجربۀ عهد یائسگی نیز تداوم خواهد داشت.

مثلا بعضی از زنان با پیوستن بوسیله دوران یائسگی حس می کنند عمر موجودی بدون خدشه الاجل و بی انتها شده است. به بیان دیگر، نسوان یائسه حس می کنند که دیگر لازم حلق شب ها و روزهای باقی مانده تا پریود شدن را بشمارند. این یعنی زندگی بدون مرز! ۴. یائسگی، بهتر از عادت ِماهانه؟



شاید از نگاه مردان، یائسگی بهتر از دورانی است که در آن، نسوان هر ماه به عادت ِماهانه مبتلا می شدند. آنها خیال می کنند که بدرود گزارش دادن با خون ریزی از واژن در هر ماه، بهتر خواهد بود و دیگر مشکلی در دوران یائسگی وجود نخواهد داشت.

اما این ظاهر ماجراست! برخی از زنان، تجربۀ یائسه شدن و میان سالی را این طور توصیف می کنند: «حسی قرین به اینکه زوال عقل و جوانی با هم خیساندن شده باشند!» ۵. مدیریت دشوار تغییرات جسمی

یائسگی با عوارض و علائم پرشماری از عموم سردرد، خشکی واژن و تغییراتی در موها همراه است. مشکلات احتمالی ای که یائسگی بخاطر زنان بوسیله وجود می آورد، بسیار بیشتر از دورانی است که هر ماه با عادت ِماهانه طاقت می کردند. وقوع مه مغزی، گرگرفتگی، گریه کردن و افزایش وزن در ناحیۀ بطن از عموم مشکلاتی است که یائسگی با خود بوسیله همراه می آورد. ۶. امتداد یافتن علائم قاعدگی تو دوران یائسگی

سندروم پیش از قاعدگی (PMS) تو عهد یائسگی کماکان ادامه خواهد داشت. در واقع، زنان با ورود به فرایند یائسگی از شرِ سندروم و علائم پیش از قاعدگی خلاص نمی شوند بلکه آن مدال ها را در گرداگرد ای تمام تر تجربه خواهند کرد. انگار در دوران یائسگی به یک PMS طولانی دستخوش می شوید. ۷. افزودن پیمانه



افزایش وزن تیمار یکی از مواردی است که در دوران یائسگی بوسیله وقوع می پیوندد. حتی اگر در دوران قبل از یائسگی، وزن بی مانند اندک باشد، پس ازآن از این دوران گمان دارد که در دور شکم و نواحی مختلف بدن، تکثیر معادل خلق شود. حتما بخوانید: دلایل اضافه قطع بعد از یائسگی و راه های جلوگیری از آن ۸. کاهش سوخت وساز بدن

یکی از عوارض یائسگی، کاهش سوخت و ساز بدن است. بنابراین، باوجود اینکه در تغذیه و مقیاس توشه فرید تغییری ایجاد نمی شود، همچنان به وزنش اضافه خواهد شد. در این صورت، لازم است که فرد بیشتر ورزش بطی ء تا میزان سوخت وساز بدنش افزودن صریح نرم. کمک به نسوان بخاطر گذراندن دوران یائسگی



حمایت و حس شرایط زنان، بوسیله ویژه در دوران یائسگی بسیار عمده است. بخاطر اینکه بتوانید بوسیله آنها دستیار کنید و پشتیبان شان باشید، باید به این نکات توجه کنید: تغییرات و نوسانات خلق و خو: در این مواقع باید با بی تا کنار بیایید و بدانید که این تغییرات داخل خلق وخو تاحدی طبیعی است و ازقصد بوسیله بود نمی آید. تقلا کنید با او پیوند کنید و کارهای سهل ای را ادا بدهید که خوشحالش می کند؛ مثلا با هم برنامۀ تلویزیونی موردعلاقه اش را ببینید خواه او را بوسیله مرکز ماساژ بفرستید. رابطۀ جنسی: بدن زنان در این دوران درحال تغییر است. شاید اعتماد به حین آنها دربارۀ اندام خود، میل جنسی شان و مقیاس لذتی که از رابطه می برند، تغییر کند. پس حواس تان به این موضوعات باشد. تغییرات قشری: تغییراتی که ابداع می شود چندان خوشایند محو. شما بی آرامی مثل همۀ مردان، با فاتحه فرایند پیری دچار تغییراتی داخل عضو تان می شوید. پس، از تغییرات پیری در بدن خودتان بی قراری برای همسرتان بگویید تا بداند درون این مسیر تنها حلق. تقویت اعتماد به دم زنان: تلاش کنید که همسرتان بوسیله ورزش و تناسب عضو خود توجه داشته باشد. باوجود این، اگر دوست داشت که یک وعده غذای مشروح شوق کند، با او یگانگی کنید و بوسیله او بگویید که در هر لباس و اندامی زیباست. این باعث افزایش توکل به نفس او می شود. در ادامه بخوانید: آقایان چطور باید همسرشان را خلال سندرم پیش از قاعدگی پناه کنند؟
به گزارش ایسنا، متن تمام توییت وزیر امور خارجه ایران، خطاب به رئیس جمهور آمریکا به تطویل زیر است:

"برداشت های اشتباه، صلح را به ریسک می اندازند، - تحریم ها جایگزین جنگ نیست، تحریم همان بحران است، نابودی= نسل کشی= قتل جنگی، کسی که جنگ را آغاز می کند، همان کسی نیست که به تلاطم اختتام می دهد، مناظره و تهدید کاملاً ناسازگار هستند، جنگ کوتاه با ایران یک توهم است. "
بوسیله گزارش روابط عمومی سپاه، در معلول ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته بسیار گلوبال هاوک امریکاتوسط رزمندگان پدافند نیروی هوافضای سپاه، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده اما شیخ تو لشکر پاسداران انقلاب اسلامیدر پیامی این اقدام شجاعانه و درود برانگیز را به حاکم و آحاد کارکنان این نیرو تبریک گفت.

وی در پیام خویشتن مطرح کرد: آمادگی دائمی برای دفاع همه جانبه از نهضت اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مسئولیتی است که پیاده شدن گرمابه همگی دلسوزان تنش و نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح قرار دارد تا در هنگام ابراز خطر، با اتکال به قدرت لایزال الهی از شرف و اقتدار امت همیشه در صحنه و استقلال و آزادی ایران اسلامی نگهداری کند.

پاسبان اما فقیه در سپاه افزود: انجام موفقیت آمیز سرنگونی پهپاد جاسوسی علو پیشرفته و مدرن آمریکا بوسیله دست پرتوان رزمندگان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تنها گوشه ای از توان و پیشرفت صنعتی دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح است، نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می شود که بر خود لازم می دانم موفقیت جنابعالی را درون این رفتار شجاعانه و تحسین برانگیز با وجود چنین همکاران مؤمن، مصمم، توانمند علمی و نظریه و ولایتمدار صمیمانه تبریک اعتبار کند.

خیل پاسداران انقلاب اسلامی بامداد پنج شنبه ۳۰ خرداد از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی، دم تخطی به حریم هوایی ایران خبر عدل.

گند پاسداران قیام اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اطلاع دادن کرد: در ابتدایی ساعات بامداد امروز یک فروند هواپیمای جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا پس ازآن از تخطی به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوهستان میمون استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای خیل پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از کاپیتان «بیل اوربان» سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی سپاه ایالات متحده «سنتکام» هدف فراغت گرفتن یک پهباد آمریکایی را تأیید کرد. با این حال این افسر نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که این هواپیمای بدون سرنشین تو حریم ایران پرواز نمی کرده است. این ادعا با به نمایش گذاشته شدن قطعات و لاشه پهپاد جاسوسی آمریکایی و مستندات محل کمبود آن از لفظ اداره نقشه برداری رنگ باخت.