تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی پشت امروز در حاشیه جلسه شورای خانه دادن تهران با آستان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز کنفرانس شورای روستا به صورت ترکیبی حضوری – مجازی با حضور ۱۹ عضو برگزار شد.

وی با اظهار اینکه در یکی از تذکرات کالبد شورای قریه درباره قبول قانون شوراهای شهر تو کانون و کاهش اختیارات تذکر داد، گفت: قانون بوسیله شورا اجازه می دهد که عوارض مربوطه را تصویب کند ولی گویا شورای نگهبان بوسیله این طریق مجلس تعرض کرده و شورای بطرف خانه را بخاطر مقبول مالیات دخیل ندانسته است و برای همین این قانون را به مجلس برگشت می دهد و باشگاه همچنین به دیدن می رسد عاری وارسی و عاقل شدن موضوع، رویت شورای نگهبان را اثبات می بطی ء و ما اینک باید این موضوع را ردیابی کنیم تا حقوق شوراها حی شود.

رئیس شورای ولایت تهران داخل مورد اختتام اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو تو پاسخ به سوالی مبنی پهلو اینکه راه اندازی تامین مدنی وثایق شهرداری تهران را اثبات نمی کند و در این بین درمانگاه میلاد پایان امر ندارد و مناقشه فروش تراکم هم مطرح است، گفت: بوسیله نظرم چنین نیست ولی فدایی بیمارستان های تامین اجتماعی عاقبت حکم ندارند و زیرا که ته امر ندارند، عوارض ساختمان را همچنین پرداخت نکردند، ضمن آنکه از سوی دیگر شهرداری بوسیله تامین اجتماعی بدهی دارد و در حال تهاتر هستند نه انبوهی فروشی.

وی افزود: مثلا بیمارستان میلاد که ساخت و ساز عظیمی هم دارد، انتها کار ندارد و می تواند تخلفاتی غصه داشته باشد و تقلا دارند پروانه ها را تهاتر کنند و هیچ تراکم فروشی ازاله.

هاشمی تو پاسخ به این سوال که آیا پول اوراق شریک شدن حی می شود یا نه؟ گفت: در حال حل بحث بدهی تامین اجتماعی هستیم. تا وقتی که املاک شهرداری بخاطر استعلام به تامین مدنی ارسال شود و بگوید که وام نداریم و اوراق حل شود.

وی به شوخی گفت: مسئله اوراق مشارکت در حال حل شدن است اگر مطبوعات بگذارند.
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی