تبلیغات پیامکی

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی هیکل هیات رییسه و رییس کمیته استان های فدراسیون فوتبال درباره استیضاح رییس هیات فوتبال قم عنوان کرد: ما موافق طریق و نظام نامه هیات ها عمل می کنیم. ماده ۲۴ به روشنی علنی کرده که استیضاح روسای هیات ها به چه شکلی عمل می شود و ابهامی در این باره وجود ندارد. نیز مباحث مربوط به نشست عمومی حزن در بند ۱۷ تصریح شده است.

وی امتداد داد:درون روزهای اولین اردیبهشت، ۶ کالبد مجمع قم درخواست اسیتضاح آقای بهرامی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند. پیشنهاد این اعضا برکناری نامبرده بود که در ۵ بند توضیحاتی درون این باره عرضه شد. بعد از آن تحقیقات مقدماتی درباره برنامه های مربوطه آغاز شد و در شلنگ نخست سه گانه نفر از جمع این ۶ نفر به صورت حضوری در نشست باهم اتحاد کردن کردند.

عضو هیات رییسه فدراسیون پیاده روی تصریح کرد: این سه گانه نفر آقایان اصغری، آبکار و حسینی بودند که در نشست با غلام شرکت کردند و از آنها پرسیدم موضوع چیست. در آن نشست گفتم با توجه به اینکه آقای بهرامی زحمات زیادی کشیده و عاقبت فعالیت ایشان ۸ ماه دیگر است اجازه بدهید در انتخابات آتی هیات قم دشوار حل شود اما هر سه قد اصرار به حکم خود داشتند.

وی امتداد رحم: در ادامه غلام با سه فرد معترض دیگر وابستگی گرفتم که این سه نفر نماینده وزارت آموزش و پرورش، آقای جان جان و قلی زاده بودند که آنها بی آرامی بر امضا خود تاکید داشتند. ما بر اساس این درخواست خواهان برگزاری مجمع علو العاده شدیم. داخل پاسخ از سوی نویسنده هیات قم اعلام شد که سه گانه نفر از این اسامی اهلیت ندارند و بنابراین استیضاح منتفی است.

طالقانی افزود: پس از اعلام دیدن دبیر هیات هندبال قم مباحث بررسی شد و مطابق نامه ها و مستندات موجود روشن شد که این سه عضو به صورت عرفی تو مجمع آستان دارند و مستندات این موضوع تو فدراسیون بوسیله رخ تمام موجود است.

وی ادامه داد: برای مثال یکی از مباحث مورد اعتراض نویسنده هیات فوتبال قم درباره نماینده بازیکنان تو مجمع وجود. فراوان جالب است که آقای جان جان در نشست قبلی معرفی شده بود ولی عاری اطلاع فدراسیون آقای مسعود ابرقویی داخل کنفرانس همکاری کرد. ما این بار در لیست پیگیری کردیم و دیدیم که آقای ابرقویی بازیکن شاغل در اصفهان و مجتمع سپاهان است و تو میتینگ قبلی بدون اطلاع فدراسیون و غیرقانونی تبدیل رخساره گرفته است. ما درون نامه خطاب بوسیله دبیر هیات پرسیدیم که علت این درگذشت چه بوده است و این مناقشه قابل پیگرد است. تاکید شد که سرکشی داخل میتینگ بوده و باید تجسس شود. بر زمینه مستندات موجود آقای جان جان باید بوسیله عنوان نماینده بازیکنان داخل هیات محضر فاش می کرده است. دلیلش اندوه این است که وی حائز شرایط نمایندگی بازیکنان در مجمع است نه آقای ابرقویی که بازیکن آویشن سپاهاناست. جاهل مقدور است بازیکنی که قرارداد داخل بیرون از استان دارد در مجمع استان دیگری جناب روشن کند و همگی روسای برومند هیات های استان ها کاملا از این موضوع خبر دارند.

رییس کمیته استان ها افزود: طبق ماده ۲۴ و بند ۱۲ بخاطر استیضاح حاجت بوسیله یک سوم اعضای مجمع حیات دارد و با توجه به اینکه این ۶ نفر تک ثبوت هستند و تا اینکه اگر تعداد استیضاح کنندگان ۵ نفر هم وجود برگزاری میتینگ علو العاده هم قانونی بود. در دنباله ما تاکید کردیم که موضوع برگزاری نشست به اعضا اخبار شود اما دبیرهیات پیاده روی قم خواهان لغو شد که التماس منتفی شدن مجمع تک اثبات رییس فدراسیون قرار نگرفت. حتی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان قم رابطه گرفته شد اما او گفت که مجله ها بوسیله دست من نرسیده است. در حالیکه کلیه نامه ها برای وی ارسال شده بود. تا اینکه از ایشان محل برگزاری نشست را درخواست کردیم که وی برای برگزاری میتینگ مکانی اختصاص نداد. پس از آن فدراسیون محلی را تعیین کرد و در دنباله کنفرانس با حضور زیاد از دو سوم اعضا تشکیل شد. تا اینکه روز مجمع حدود ۱۵ دقیقه هم کلیه اعضا خواستار آقایان منعم و بهرامی بودند اما آنها در مجمع شرکت نکردند.

وی ادامه عدل: جلسه با صحبت های سرپرست فدراسیون آغاز شد و آقای بهاروند گفتند ما به ظهر اجرای شیوه هستیم و تو هر هیاتی امکان دارد چنین شرایطی بوسیله وجود بیاید. این اتفاق مرحمت است که همیشه پاسخگوی میتینگ باشیم. پس از آن، برگه اعلام تعرض اعضا مجمع قرائت شد و بوسیله نصیب و قسمت از اعضای معترض خواسته شد که نکات مدنظرشان را بگویند. در ادامه، دو بازرس و یک راقم تفویض شدند تا مراحل مربوطه به مرحمت طی شود.

طالقانی افزود: پس از صحبت های ۶ مخالف، بقیه هم در راستای صحبت های این نفرات ائتلاف خود را با استیضاح اعلام کردند و تو ادامه آرا مجمع توسط سه عضو گزینش شده محاسبه شد و رای به برکناری رییس هیات اسب سواری قم با ۱۰ هیکل داده شد. تو فرجام اینکه اساس بحث اجرای قانون به خشکی امدن بنیان دیدگاههای اعضای کنفرانس هیات هندبال قم بود و این موضوع تک تاکید راحتی داشت. در این باره اسناد و مدارک مربوطه بوسیله صورت کامل در فدراسیون انگیزه ارائه به افکار عمومی وجود دارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، محققان ایتالیایی دریافتند استفاده پیوسته از آسپرین می تواند جهت کاهش سربزرگی ابتلا به گوناگون سرطان دستگاه گوارش از عموم سرطان روده بزرگشود.

در این تحقیقات که بوسیله صورت یک وارسی سیستماتیک و تجزیه و تجرید داده های حاصل از مطالعات شهودی انجام شد، تماس بین آسپرین و سرطان های سیستم گوارشی مورد بررسی راحتی گرفت.

در نتیجه این تحقیقات نمودار شد استفاده مستمر از آسپرین موجب کاهش سربزرگی ابتلا به سرطان روده بزرگ، عطارد مری، ادنوکارسیوم و سرطان معده، عطارد وسیله صفراوی و عطارد پانکراسمی شود.

آسپیرین مقدور است سربزرگی سرطان کبد را کاهش دهد

با وجود این آسپرین هیچ ارتباطی با عطارد سر و گردن ندارد. نتایج به دست آمده از این تحقیقات در مردان و زنان، مناطق جغرافیایی مختلف و با تو دیدن دریافت سایر محدودیت های شخصی و گروهی، مستوی است.

کاربرد چه میزان میوه در روز مفید است؟

پهلو اساس این تحقیقات مصرف روزمره ۷۵ تا ۱۰۰ میلی گرم آسپرین جهت کاهش ۱۰ درصد مخاطره ابتلا به سرطان روده مبصر می شود، در حالی که با تکثیر استعمال آسپیرین تا یومیه ۳۲۵ میلی گرم، این سربزرگی تا ۳۵ درصد کاهش می یابد.

بوسیله گفته محققان بین مدت زمان مصرف آسپرین و کاهش سربزرگی ابتلا به انواع عطارد دستگاه گوارشی ارتباط معکوسی برقرار است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، میزان بارش های کشور در سال آبی جاری (ابتدای مهرماه ۹۸) تا ۲۳ اردیبهشت ماه تو مقایسه با میانگین یازده ساله اخیر با بارش ۲۱۲.۹ میلیمتر، هم بر اساس گزارش بدیع دفتر مطالعات پایه منابع شرکت مدیریت منابع آب ایران رشد ۴۲ درصدی دارد.

وضعیت باران های قلمرو در سال آبی جاری اما نسبت به اطراف مشابه سال آبی پارسال (ابتدای مهرماه ۹۷ تا پایان شهریور ۹۸) تا ۲۳ اردیبهشت ماه همان سال رشد منفی دارد بوسیله این معنا که امسال از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۳ اردیبهشت ۳۰۲.۸ میلیمتر باران رخ داده در حالی میزان آن تو سال گذشته ۳۲۱.۸ میلیمتر بوده است.

کشورمان دارای ۶ حوضه حقیقی آبریز محتوی دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان، دریاچه ارومیه، فلات مرکزی، مرزی شرق و قره قوم است که امسال وضعیت باران ها در سه حوضه دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان و حوض درست کردن ارومیه نسبت بوسیله مدت مشابه پارینه رشد منفی دارد.

میزان بارش های حوضه آبریز دریای خزر درسال آبی ساری (مهرماه ۹۸ تا ۲۳ اردیبهشت) ۴۱۷.۸ میلیمتر است اما پارسال و در همین بازه زمانی ۴۹۵.۱ میلیمتر باران داشته است.

حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان هم وضعیتی مانند دارد به اسلوب ای که از ابتدای مهرماه ۹۸ تا بیست و سوم اردیبهشت ۴۴۰.۲ میلیمتر بارندگی را امتحان کرده درحالی که در مدت مشابه پارسال ۵۲۶.۴ میلیمتر باران را به ثبت رسانده است.

شرایط باران در حوضه آبریز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی جاری و تا ۲۳اردیبهشت ۳۳۹.۹ میلیمتر و درمدت مثل پارسال ۴۷۱.۴ میلیمتر بوده که کاهش محسوس را دارد.

روند بارش ها در سه گانه حوضه آبریز هامون مرکزی، مرزی شرق و قره قوم اماروند مثبتی نسبت به مدت متشابه پارینه دارد و درون این میان شرایط بارش داخل حوضه آبریز مرزی شرق از همه بهتر است.

معیار باران های حوضه آبریز مرزی شرق از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۶ میلیمتر است در حالی که پارسال در همین بازه زمانی ۱۰۱.۱ میلیمتر بارش داشته که نشان از رشد متعدد خوب باران ها تو این حوضه دارد.

حوضه آبریز بیابان مرکزی تا ۲۳ اردیبهشت ۲۲۶.۱ میلیمتر بارش دارد و این داخل حالی است که در مدت شبیه پارسال ۲۰۱.۱ میلیمتر بارش داشته است.

معیار باران ها تو حوضه آبریز قره قوم هم تا ۲۳ اردیبهشت بوسیله ۲۸۳.۹ میلیمتر رسید که پارسال در این حوضه ۲۶۴.۴ میلیمتر باران اتفاق افتاد.
پردازنده های چندهسته ای از چندین سال پیش در انواع کامپیوترهای شخصی دیده می شوند و نصیب برداری از آن ها، علت افزایش سرعت و کارایی سیستم ها شده است. به نشانی کاربر دنیای فناوری شاید این سؤال ها برایتان مطرح شده باشد: ویندوز خواه دیگر جهیز عامل ها چگونه از توان پردازنده های چندهسته ای استعمال می کنند؟ وقتی کاربرد چند هسته جزو خصوصیات ابکی افزاری محسوب می شود، هسته های چگونه اجرای اپلیکیشن ها را اولویت دهی و بین خویشتن تقسیم می کنند؟ می قابلیت اپلیکیشن ها و سیستم عامل را به گونه ای پیکربندی کرد که مصرف ی بهتر و بیشتری از هسته های بیشتر داشته باشند؟ درادامه ی این مطلب زومیت، تا حدودی بوسیله این پرسش ها پاسخ می دهیم.

زمانی که کامپیوتر خود را روشن می کنید و پیش از اجرای سیستم عامل، پردازنده ی اصلی و مادربرد باهم وابستگی درست می کنند (تعبیر Handshake). پردازنده ی مرکزی اطلاعات مشخصی درباره ی خصوصیات عملیاتی خود به مادربرد و بخش UEFI می فرستد. بخش سابق الذکر از اطلاعات دریافت شده بخاطر راه اندازی اولیه ی مادربرد و بوت کردن سیستم استفاده می نرم.پیش از اجرای جهیز عامل، پردازنده و مادربرد اطلاعاتی را برای تنظیمات ابتدایی ردوبدل می کنند

در علوم کامپیوتر، رشته (Thread) به کوچک ترین واحد اجرایی می گوییند که جهیز برنامه ریز سیستم عامل اجرا می درنگ. برای درک بهتر، رشته را می قابلیت با وهله ای در خط مونتاژ مثل دانست. یک سطح اعلی از رشته، فرایند (Process) قرار دارد. فرایندها پروگرام های کامپیوتری هستند که در یک یا چند رشته اجرا می شوند. در شهید خط تولید، فرایند را می قابلیت کل مراحل تولید هر محصول دانست که رشته هریک از وظایف در آن مراحل تولیدی است.

تا اینجا می دانیم پردازنده ها تنها می توانند داخل هر لحظه، یک رشته را اجرا کنند. هر فرایند همچنین حداقل به یک لفافه نیاز دارد. حالا این سؤال ایجاد می شود: چگونه کارایی و قدرت کامپیوتر را افزودن دهیم؟ پاسخ داخل افزایش سرعت کلاک پردانده نهانی است. ضابطه مقیاس دهی دنارد از دهه ها پیش به نشانی راهکار عملی افزودن سرعت و کارایی در پردازنده ها شناخته می شد. اگرچه عادت مور مشهود کرد می توان ترانزیستورهای بیشتری با اغماض زمان در فضاهای کوچک تر جانمایی کرد، قانون دنارد وجود که باعث دستیابی به سرعت کلاک بیشتر در ولتاژ مصرفی ناچیز شد.



اگر کامپیوتری بتواند با سرعت مناسبی وظایف خویشتن را ایفا دهد، شکست احتمالی آن در مدیریت متجاوز از یک رشته، آن چنان مشکل زا نخواهد حیات. البته همه می دانیم وظایف پردازشی در جهان وجود دارند که محلول کردن آن ها تو کامپیوتر کلاسیک بوسیله زمانی حتی زیاد از زمان وجود دنیا هستی نیاز دارد. بوسیله جز آن موارد خاص، کامپیوترهای کندرو در محلول کردن سایر وظایف شاق خاصی ندارند؛ وظایفی که کم هم نیستند.

با سریع ترشدن کامپیوترها، توسعه دهنده ها به مرور نرم افزارهای پیچیده تازگی تولید کردند. همین روند نیاز به پردازش تو چند رشته را افزودن انصاف. در ساده ترین شیوه ی پردازش چندرشته ای (موسوم به Coarse-Grained)، سیستم عامل به جای منتظرماندن برای حاصل ی یک حساب در یک رشته، از لفافه ای دیگر بخاطر انجام مواجب استفاده می کند. چنین روندی تو دهه ی ۱۹۸۰ مد شد که کلاک CPU و RAM درون حال جداسازی از یکدیگر بود. در آن دوران، سرعت حافظه و پهنای باند آن، هر دو با سرعتی بیش آهسته تر از سرعت کلاک پردازنده رشد می کردند. متولد حافظه ی کش بوسیله این معنا بود که پردازنده ها می تونند مجموعه های کوچک دستورالعمل را برای ادا حساب سریع و کوتاه، نزد خود نگه دارند. همچنین، پردازش چندرشته ای تامین می شد پردازنده ها همیشه مواجب ای برای انجام دادن داشته باشند.توسعه و انتشار نرم افزارهای مرموز تر، نیاز بوسیله پردازنده های چندهسته ای را بوسیله بود آورد

فراموش نکنید توضیحات مذکور همگی پردازش در پردازنده ی تک هسته ای را شرح می دهند. امروزه، اصطلاح های چندرشته ای و چندپردازشی اغلب با معنای مشترکی بوسیله کار می سیلان. البته این طور معنای مشترکی همیشه کاربرد نمی شود و دو مفهوم استثنا به نام های Symmetric Multiprocessing و Symmetric Multithreading داشتیم که درادامه هرکدام را شرح می دهیم.

SMT: پردازنده می تواند هم زمان بسیار از یک رشته را ارتکاب کند. این فرایند با برنامه ریزی لفافه ی دوم به صورتی ارتکاب می شود که رشته ی مذکور بتواند از واحدهای اجرایی خالی استفاده کند که رشته ی نخست اشغال نکرده است. اینتل فناوری سابق الذکر را به شهرت Hyper-Threading می شناسد و AMD همان نام SMT را کاربرد می یواش. درحال حاضر، هر دو تیم آبی و قرمز از SMT برای اضافه کارایی پردازنده کاربرد می کنند و روند استراتژیک اختصاص خود را برای پیاده سازی فناوری داشتند و آن را در محصولات خاصی ارائه می کردند. امروزه، اکثر محصولات از اینتل و AMD به استعداد SMT مجهز هستند. پیاده سازی SMT در محصولات کاربرد کننده، یعنی پردازنده های با تعداد دوبرابر رشته نسبت به هسته ها داریم (مثلا پردازنده ای با هشت هسته و شانزده رشته ی پردازشی).



SMP: پردازنده بیش از یک هسته ی پردازشی دارد یا از مادربردی چندسوکتی استعمال می کند. هر هسته ی پردازشی، عزب یک رشته را ارتکاب می کند؛ درنتیجه تعداد رشته هایی که در هر چرخه ی کلاک عمل می شوند، بوسیله تعداد هسته های شما محدود خواهد بود؛ مثلا پردازنده های هشت هسته ای با هشت رشته ی پردازشی.

فرایندهای چندرشته ای در مفاهیم تک هسته ای بوسیله این معنا وجود که پردازنده ی شما با چه سرعتی می تواند بین رشته ها جابه مکان شود نه اینکه پردازنده ی شما می تواند بیش از یک رشته را در آن واحد اجرا درنگ یا خیر.بهترین سازی جریان کاری و نقش جهیز عامل

پردازنده های مدرن حتی آن هایی که بیست سال پیش با معماری x86 مصنوع شدند، مفهومی به اشتهار Out of Order Execution یا OoOE را به فرمان می گیرند. تمامی هسته های پردازنده ی مدرن و قدرتمند، همچون هسته های big تو معماری big.LITTLE پردازنده های گوشی هوشمند، نقشه کشی OoOE دارند. این پردازنده ها دستور العمل های دریافتی را به عارض آنی داخل ساختار جدید نیکو می کنند تا اجرای آن ها بهترین سازی شود.

پردازنده ی مرکزی کدی را ادا می کند که از سمت جهیز عامل ارسال شده است؛ اما جهیز عامل نقشی تو اجرای دستورالعمل ها ندارد. مواجب ی مذکور به صورت داخلی در پردازنده مدیریت می شود. پردازنده های مدرن x86 هر دو از بازتنظیم ترتیب دستورالعمل های دریافتی استعمال و دستورالعمل های x86 را به فعالیت های کوچک تر استیل RISC تغییر می کنند. ابتکار OoOE باعث شد مهندسان بتوانند بدون تماس به ترقی دهندگان بخاطر نگاشتن کد ممتاز و بهینه، بهره وری مناسب و مشخصی در پردازنده ها تضمین کنند. اجازه دادن به پردازنده ی مرکزی بخاطر با قاعده کردن مجدد دستورالعمل ها، تا اینکه در مفهوم تک هسته ای تیمار به افزایش نصیب وری سیستم چندرشته ای غم می انجامد. فراموش نکنید پردازنده ی مرکزی قدیم درحال جابه جاشدن بین وظایف است؛ حتی چنانچه شما بااطلاع آن نشوید.



پردازنده ی مرکزی با حیات تمام توان هایی که درون سطح مهندسی دریافت می کند، نقشی در برنامه ریزی خودش انجام نمی نرم و جهیز عامل این وظیفه را برعهده دارد. ظهور پردازنده های چندرشته ای نیز این مفهوم و ترتیب را تغییر نداد. وقتی اولین برد دوپردازنده ای مخصوص کاربرد کننده (ABIT BP6) شناساندن شد، علاقه مندان به پردازش های چندرشته ای مجبور شدند از ویندوز NT یا ویندوز ۲۰۰۰ استفاده کنند. خانواده ی Win9X از پردازش چندهسته ای پشتیبانی نمی کرد.

پشتیبانی از اجرای فرایندها درون چند هسته ی پردازنده به توان هایی بنیانی در سیستم عامل نیاز دارد. سیستم عامل باید بتواند تمامی وظایف قبلی شامل مدیریت حافظه و تخصیص منابع را عمل دهد که از اختلال داخل سیستم عامل به دست اپلیکیشن ها جلوگیری می کرد. دراین میان، مستمری ای متاخر هم به آن اضافه می شود تا هسته های پردازنده را از ساختن اختلال تو فرایندهای یکدیگر منع نرم.

پردازنده های چندهسته ای مدرن لزوما به «واحد دستور کار ریز مرجع» مجهز نیستند؛ واحدی که بتواند وظیفه ها را بین هسته ها انشعاب یا به نوعی روند کاری توزیع نرم. درنتیجه چنین وظیفه ای را سیستم عامل برعهده دارد.می توان ویندوز را با هدف یکروز برداری بهتر از هسته ها پیکربندی کرد؟

بوسیله طور کلی، پاسخ به این پرسش منفی است. البته فدایی اوقات برای نصیب برداری از قابلیت های جدید پردازنده ای چندهسته ای، به به روزرسانی ویندوز حاجت است؛ اما چنین پیکربندی هایی داخل داخل مایکروسافت ایفا می شود و کاربر بازپسین نقشی در بهینه سازی ها ارتکاب نمی کند. درنهایت، استثنا های بسیار محدودی حیات دارد که تجسس آن ها تهی از لطف نیست.مقاله های مرتبط:چه تفاوتی بین Core i3 با Core i5 و Core i7 اینتل وجود دارد؟پردازنده ها چگونه طراحی و مخلوق می شوند؟

پردازنده AMD 2990WX به نوعی استثنایی برای قاعده سابق الذکر محسوب می شود. این پردازنده عملکردی تقریبا خسته درون ویندوز دارد؛ در مدت مایکروسافت حیات بیش از یک نود NUMA را در پردازنده تفسیر نمی کند و درنتیجه، از تمامی منابع 2990WXاستفاده نمی شود. در برخی موارد، راهکارهایی برای بهبود کارایی این پردازنده داخل ویندوز وجود دارد که به پیکربندی های دستی نیاز دارد. البته همگی ی کارشناسان این تغییرات دستی در رشته های پردازشی را تأیید نمی کنند و آن ها استفاده از لینوکس را برای پردازنده ی مذکور پیشنهاد می دهند.

پردازنده ی 3990X استثنای بزرگ تری در قاعده دگرگونی پیکربندی برای بهره وری بیشتر است. ویندوز ۱۰ دسته های پردازنده را به ۶۴ رشته محدود می کند؛ درنتیجه، نمی توانید بیش از ۵۰ درصد از منابع اجرایی 3990X را به قضیه کاری واحد اختصاص دهید؛ سوا اینکه اپلیکیشن مدنظر از پروگرام ریز اختصاصی استفاده کند. به برهان همین محدودیت ها، 3990X بخاطر اکثر اپلیکیشن ها پیشنهاد نمی شود و تنها در ابزارهای رندر و دیگر اپلیکیشن های حرفه ای مصرف دارد که از دستور کار ریز اختصاصی بهره می سرما.

مثال های یادشده نشان رحم تغییر دستی پیکربندی برای افزودن کارایی جهیز عامل در پردازنده های چندهسته ای، به پردازنده هایی محدود می شود که از بیشترین تعداد هسته برخوردار است. در حالت دیگر، کاربر امکان تبدیل و بهینه سازی چندان زیادی نخواهد داشت؛ البته این طور محدودیتی بوسیله نفع خود کاربر هم طولانی می شود. کاربر نهایی نباید نگران خاص دادن رشته های پردازشی با هدف به حداکثر رساندن کارایی در پردازنده باشد؛ در مقابل پیکربندی بهینه براساس وظایفی که پردازنده درون لحظه انجام می دهد، به رخ خودکار پیاده سازی می شود. درنهایت، پیشرفت های آتی در دنیای کامپیوتر همگی به این سمت پیش می روند که هماهنگی پردازنده و جهیز عامل بوسیله حداکثر برسد و اولویت دهی به وظایف سریع تر ادا شود.بیشتر بخوانید:ویروس کرونا جدید ویندوز را برای همیشه تغییر خواهد دادواتساپ وب و واتساپ دسکتاپ؛ مقایسه امکانات، مراحل راه اندازی و دانلودچطور یک فولدر را در ویندوز قفل یا رمزگذاری کنیمهر آنچه باید درباره حالت خواب، رویا زمستانی و خاموش کردن کامپیوتر بدانیدکنترل پنل ویندوز 10 به روزهای آخر نزدیک می شود؟
اوایل این ماه، اپل SE جدید را به قیافه رسمی معرفی کرد و هم حالا مدیرعامل این شرکت، تیم کوک، می گوید که بازخورد منتقدان و مشتریان نسبت به محصول یادشده، مثبت بوده است. کوک اظهار کرده است که قطعات به کاررفته در آیفون SE جدید، مقدار بالایی دارند و این گوشی هوشمند، تند تر از سریع ترین گوشی های اندرویدی است.

آویشن کوک این نظرات را در پاسخ به سوالی درباره ی میزان فروش آیفون SE 2020 در مناطق جغرافیایی به خصوص مطرح کرد. کوک گفت درعین حالی که امکان پذیر است محصول جدید این غول فناوری داخل مناطقی با میانگین درآمد پایین سودا چه بسا بهتری را تجربه کند، او انتظار دارد این دستگاه تعداد نسبتا یدکی از کاربران اندروید را که به خیال تعویض گوشی هستند به خود جلب کند. مدیرعامل اپل توضیح داد که مزیت آیفون SE، جادادن موتور آیفون ۱۱ درون فرم فاکتور کوچک نمدار و مقرون به صرفه نمدار استاین [آیفون SE جدید] در تمامی مناطق جغرافیایی فروخته خواهد شد؛ اما من هوی دارم در مناطقی که میانگین درآمدها پایین تر است، خرید این [ثمر] چه بسا بیشتر باشد. من پیش دماغ می کنم که تعداد منصفانه ای از افراد، iOS را بوسیله عنوان سیستم عامل بعد اینده موجودی انتخاب کنند. بیع آیفون SE با این مشخصات و این قیمت، باورنکردنی است. این دستگاه، از موتور بهینه گوشی های ما کاربرد می کند، زیاد مقرون به صرفه و سریع العمل خیس از نوک تیز ترین گوشی های اندرویدی است. آیفون SE ارزش منحصربه فردی دارد.مقاله های مرتبط:iFixit جزئیات قطعات زیبنده تعویض بین آیفون SE متاخر و آیفون 8 را منتشر کردآیفون SE 2020 بوسیله لطف تراشه A13، کامل گوشی های اندرویدی را از رده بیرون می کند

همچنین، از کوک پرسیده شد که آیا ارائه ی آیفون SE، بخشی از پروگرام ی اپل بخاطر انتظام ساختار بها سری آیفون است؟ او چنین موضوعی را امتناع کرد؛ اما درعوض گفت که اپل، ابد جدیت کرده است محصولاتی غلبه مند را با بها های مفت عرضه دهد. مدیرعامل اپل گفت:ما همیشه درحال عرضه ی نیکوترین محصولات با مناسب ترین قیمت بوده ایم. این استراتژی بنیادی، هیچگاه تحول نکرده است. همان نحو که می دانید، ما پیش تر آیفون SE داشته ایم. باتوجه به محبوبیت این محصول، بسیار خوب است که آن را دوباره تولید می کنیم. من بیش از هرچیزی بوسیله این اعتقاد دارم که ما می خواهیم، ضمن پیدایش بهترین محصول، نیکوترین قیمتی را که می توانیم بخاطر آدم عرضه دهیم.بیشتر بخوانید:گزارش عملکرد اپل در سه گانه ماهه دوم سال مالی 2020 منتشر شدقیمت آیفون 12 واضح شدبهترین گوشی از ۷ میلیون تومان به بالاiFixit جزئیات قطعات قابل تعویض بین آیفون SE جدید و آیفون 8 را منتشر کرداپل تولید انبوه آیفون 12 را یک ماه به تأخیر می اندازد
شاید لازم باشد مدتی صبر کنیم تا خودروهای خودران عادی شوند، ولی حمل ونقل عمومی کاملا خودران زودتر از آنچه فکر می کنید، اتفاق خواهد افتاد.  

کلان شهر شانگهای چروک به زودی از سیستم بینایی رایانه ای مبتنی کنار هوش مصنوعی برای تراموای شهری که دارای جهیز کنترل و حرکت خودران هستند، بهره مند می شود. این پروژه توسط FITSCO، عرضه دهنده سیستم علامت دهی حمل ونقل ریلی شهری چین (شرکت روش محلول حمل ونقل هوشمند فاکسین) و کاگنیتیو پایلوت (Cognitive Pilot) روسیه در حال توسعه است.



کاگنیتیو پایلوت یک همکاری سرمایه گذاری مشترک درون بنیاد فناوری رانندگی خودران متعلق به Sberbank و دسته فناوری های Cognitive است. گفته می شود که طرز حل مبتنی پهلو شعور مصنوعی این انبازی سرمایه گذاری مشترک باعث افزایش سطح پناه و کارایی محموله ونقل عمومی خواهد شد. جک وو، مدیرعامل FITSCO می گوید:فناوری جدید باعث کاهش تعداد حوادث حمل ونقل در شهر می شود و وابستگی آن ها به عامل انسانی را به حداقل می رساند.

مقاله های مرتبط:جریان تراموا: کشتن یک نفر برای استخلاص پنج نفر؟اولین قطار برقی و خودران دنیا، با موفقیت آزمایش شد

پروژه ی مشترک شامل مراحل تفحص و توسعه، آزمایش و مراحل تجاری سازی خواهد حیات. حاصل ی مراحل اول، توسعه جهیز کمک پیشرفته راننده مبتنی به خشکی امدن فهمیدن مصنوعی (ADAS) است.

الگا اسکوا، مدیرعامل کاگنیتیو پایلوت داخل این بنیان توضیح می دهد:تراموا در عارض عدم واکنش مناسب راننده، سرعت را کنترل کرده و تو مقابل موانع ترمز می کند. داخل طی آزمایش های آینده، اپراتور تراموا همچنان درون اتاقک خواهد بود، ولی او به عنوان کنترل کننده زنهار عمل می کند. هدف این است که در آینده ی نزدیک، نمونه ابتدایی کاملا خودران با افزایش تدریجی سطح هوش مصنوعی راننده ی خودکار تراموا داشته باشیم.

سال گذشته ، کاگنیتیو پایلوت نیز پروژه ی مشترکی را با تولیدکننده روسی تراموا بوسیله صیت «PC Transport Systems» برای توسعه تراموای خودران درون مسکو آغاز کرده است.



بوسیله گفته ی این مشارکت روسی، سیستم رانندگی خودران با اطمینان می تواند ادوات نقلیه و سایر ترامواها، چراغ راهنمایی، رهرو پیاده، رله های اتوبوس، سوئیچ راه آهن و موانع مختلف را ردیابی کند. این تراموا نیز قادر به متوقف شدن درون جلوی موانع، حفظ فاصله ی ایمن با خودروهای پیش رو، سرعت گیری و اسکان است.

انتظار می جوی که تراموای کاملا خودران مسکو تو بازه ی زمانی بین سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ وارد کود ی خدمات دهی شود.بیشتر بخوانید:ووهان آخرین مریض مشغول به ویروس کرونا را مرخص کردخودروی الکتریکی Xpeng P7 به زودی در چین ارائه می شودپردازنده تقلبی اینتل در چین چالش های متعددی را ایجاد کرده استارز دیجیتال بانک مرکزی چین ملتفت وهله آزمایش عملی شدیکه تازی اینتل در بازار پردازنده گره با سهم بازاری نزدیک به ۸۰ درصد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین قربانی افزود: با عادی شدن ترددها و پیشگاه مسافران تو گیلان، احتمال عالمگیر موج دوم کرونا در استان به حیات می آید. من بارها درون این تک هشدار دادم و هم اینک نیز می گویم که چنانچه شرایط بخاطر آدم معمولی شود گیلان مجدداً با اغتشاش مسری گسترده کرونا روبه رو می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت داخل گیلان دنباله داد: آمار ابتلای خانوادگی به ویروس کرونا داخل استان و گزارش هایی که در این تک می رسد بیش نگران کننده و جدی است. ایفا نظر و بازدیدهای گروه جمعی، شرکت در محافل و دیدارهای خانوادگی موجب شده ویروس کرونا در بین خانواده ها عالمگیر پیدا درنگ.

فداکاری بیان کرد: کادر درمانی در ماه های اخیر تنگ کردن مضاعفی را تحمل کرده و حجم ورودی مبتلایان به بیمارستان ها خستگی آنان را دو چندان می بطی ء.

نایب رئیس مجتمع بهداشت و تداوی جماعت گفت: توجه بیشتر و جدی مردم به مناظره نگاهداری شخصی و رعایت اصول بهداشتی در این برهه احساساتی زمانی لازم و ضروری است. بوسیله علت افزایش ترددها اکسید خطر مسری موج دوم کرونا در استان گیلان به ندا درآمده است، بنابراین بخاطر جلوگیری از عارضه آن همه باید وارد میدان شوند.
AبرابوسGHAROOOON در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹، از خودروUltimate E رونمایی کرد که نسخه ای پیشرفته از اسمارت EQ فورتو بدون فیس لیفت به شمار می رود. حزن زمان حال برابوس به روزرسانی متوسطی را برای این خودروی الکتریکی تو رویت خمود و Ultimate E Facelift را براساس مدل اصلاح شده ی اسمارت EQ فورتو کابریولت معرفی کرده است. قرار بود محصول جدید برابوس در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شود، اما ازآنجاکه این رویداد بین المللی لغو شد، شرکت تیونینگ خودرو آلمانی غرض گرفت تا مدتی رونمایی آن را به تعویق بیندازد.



هم اکنون اسمارت EQ فورتو کابریولت روی رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی Monoblock با طرح Y سوار می شود و دارای سیستم محرکه بوسیله روزرسانی شده و نیز داخل کابین مجهز بوسیله چرم زیبای برابوس است.



فرمول تیونینگ خودرو تا حد زیادی مثل نسخه Ultimate E در سال گذشته پایا مانده است که به ارتقای توان نیز مربوط می شود. قدرت خروجی موتور الکتریکی به ۹۱ اسب بخار تکثیر یافته و بیشینه گشتاور نیز به ۱۸۰ نیوتن متر افزایش یافته است و این امکان را مهیا می کند تا Ultimate E Facelift داخل حالت اسپرت پلاس هنگام مدت زمان ۱۰/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. بیشینه سرعت این خودروی الکتریکی بی نهایت چشمگیر نیست؛ زیرا به سرعت ۱۳۰ کیلومتربرساعت محدود می شود.

مقاله های مرتبط:برابوس 800 ادونچر؛ جدیدترین هیولای برابوسبرابوس 800 Widestar و 850 4x4² Final Edition رونمایی شدند

چهار حالت رانندگی متنوع درون دسترس است؛ سطح ۱ (پایه)، Eco (سرعت بازیابی انرژی را افزایش می دهد)، اسپرت (شتاب گیری تند برنده و سرعت بازیابی انرژی پایین تر) و اسپرت پلاس (پتانسیل کامل جهیز محرکه را به نمایش می گذارد). ازآنجاکه ما هنوز درباره ی یک خودروی برقی صحبت می کنیم، باید گفت که حجم پیمایش نسخه تیونینگ شده ی اسمارت EQ فورتو بسته به ریختگی رانندگی می تواند بوسیله ۱۲۵ کیلومتر برسد.

به دید می رسد ظاهراً این خودرو عملکرد چشمگیرتری نسبت به برابوس Ultimate E عرضه می دهد. کیت بدنه Widestar، سپرهای تهاجمی با ورودی های مبصر در جلو و دیفیوزر بزرگ تو تقدیر عقب و همچنین رینگ های آلیاژی منحصربفرد ۱۸ اینچی، آن را به نسخه ای جذاب از ​​اسمارت EQ فورتو تبدیل کرده است.

معادل لاستیک های با کارایی فراز مطمئناً بخاطر چنین خودروی کوچکی، غیر معمول به دیدن می رسد؛ تایرهای ۲۰۵/۳۵ R۱۸ داخل جلو و ۲۳۵/۳۰ R۱۸ در عقب، به نظام روی رینگ های ۱۸ اینچی 7J و 8J نصب شده اند.



فضای تو کابین تمام چرمی نیز به همان وزن درخورتوجه است. خودروی آماده شده برای نمایشگاه ژنو از روکش های چرمی سیاه و نرم برابوس Mastik با تزئینات دوخت دوتایی قرمز روشن و دوخت لانه زنبوری روی صندلی های اسپرت و پنل های درون یکروز می برد. برابوس Ultimate E فیس لیفت همچنین دارای پدال ها، دسته دنده، یاور ترمز دستی و صفحات ضدخراش رکاب آلومینیومی با لوگوی درخشان Brabus و پادری های چرمی مارک دار است.

اگر تاکنون این مطلب را خوانده اید، احتمالاً درباره ی مقدار خودرو کنجکاو هستید. برابوس Ultimate E فیس لیفت بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با قیمت تقریبی ۵۳،۷۱۰ دلار عرضه خواهد شد و فقط ۵۰ دستگاه از آن ساخته می شود. بیشتر بخوانید:مک لارن 650S با تیونینگ لیبرتی واک معرفی شدمدیر پروژه تسلا استاندارد S S لوسید ایر را مدح کردایلان ماسک جزئیات جدیدی را از تسلا سایبرتراک برملا کردآئودی RS7 تیونینگ با مقدار ۱۰۰ هزار دلار رونمایی شدپیشرانه/۷ ۳ لیتری فورد با گشتاور هزاره نیوتن متر معرفی
اضافه ارزش دلار درون بازار ایران تنوع خودروهای چینی کم قیمت تر از ۲۰۰ میلیون تومان را کاهش داده است. این وضعیت فرصت مناسبی برای میزان های اقتصادی، مثل خودرو ام وی ام ۳۱۵ محسوب می شود که همراه صندوق دنده ی دستی و قیمتی درحدود ۱۵۰ میلیون تومان خودنمایی کنند.
احتمالا در سال ۱۳۹۹، نسخه ی به روزرسانی شده ای از MVM ۳۱۵ هاچ بک را مدیران خودرو عرضه خواهد کرد که اولین بار به مجری کنگره ی خودکار مهیا خواهد بود و البته تغییراتی پشیز در نمای قلب خواهد کرد. بنابر اعلام غیررسمی، فضای داخلی ام وی ام ۳۱۵ نیز متحول خواهد شد و بوسیله کراس اور ام وی ام X22 شبیه تر خواهد بود. بااین همه، هنوز اطلاعات کاملی درباره ی خودروام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک منتشر نشده است. درون تنها عکس موجود، صرفا سپر متاخر با مه شکن های LED متفاوت از نسخه ی قبلی ام وی ام ۳۱۵ به چشم می خورد.

چری J2 داخل بازارهای خارج از چین با معروفیت فول وین 2 و در ایران با نام ام وی ام ۳۱۵ فروخته می شود. در کشورهای مختلف، این خودرو فقط با پیشرانه ی ۱/۵ لیتر تنفس طبیعی آستان دارد و ۱۰۷ اسب بخار غلبه و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور حاضر می یواش. نسخه ی ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک عرضه شده درون ایران سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱۲/۵ نفس ای دارد و میانگین مصرف سوختش ۶/۵ لیتر داخل ۱۰۰ کیلومتر است.

تو وب سایت اصلی چری چین، همچنان تصاویر قدیمی J2 با کابین و هیکل ی مشابه ۳۱۵ موجود در بازار ایران دیده می شود و از نسخه ی فیس لیفت خبری نیست.درضمن، سیاهه مشخصات این خودرو به جعبه ی کنگره ی دستی پنج سرعته تخصیص است. با این اوصاف، شرایط مونتاژ و فروش ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک به دست مدیران خودرو در ایران، عجیب بوسیله نظر می رسد.بیشتر بخوانید:فهرست ارج پرفروش ترین خودروهای ایران درون میدان آزادتلاش سازمان محیط زیست برای جلوگیری از پلاک گذاری خودروهای یورو ۴قیمت و مشخصات ام وی ام ایکس 55 / MVM X55 اعلام شد ام وی ام ایکس 33 / MVM X33؛ مشخصات متخصص و ارج و هرچه درباره آن باید بدانیدقیمت و شرایط بیع خودروهای مدیران خودرو