تبلیغات پیامکی

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASگفتهHAROOOON می شود شرکت کروات سوپراسپرت ساز ریمک اتومبیلی (Rimac Automobili) در مرحله خریداری بوگاتی از فولکس واگن است. درحالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر هوی فولکس واگن برای ابتیاع چند برند تجاری خویشتن به عزیمت تمرکز بر فناوری برقی و انطباق با قوانین آلایندگی منتشر شده بود، هم اینک اولین وهله است که اخبار معتبری درباره ی اقدامات واقعی خودروساز آلمانی می شنویم.



باتوجه به حجم همدستی ریمک، اضافه برند فرانسوی بوگاتی همچنین تا حدودی منطقی به دیدن می رسد. موضوع وقتی جالب نمدار می شود که بدانیم مدتی قبل ادعا شده بود میت ریمک، بنیاد گذار ریمک برای تصاحب برند سئات برنامه هایی دارد. تا اینکه باید به این قضایا با شک بیشتری نگاه کنیم، زیرا که ریمک ناگهان از علاقه ی خود به مدل سازی خودروهای اقتصادی خبر داد. اما روابط میان ریمک و گروه فولکس واگن از آن چه در نگاه مطلع بوسیله دید می رسد، مرموز تر است. پورشههم اکنون ۱۵ درصد سهام ریمک را دراختیار دارد، بنابراین می تواند از برخی تجهیزات فنی این مشارکت برای ساخت خودروهای الکتریکی استفاده درنگ.

درحالی که هنوز هیچ مصالحه رسمی بود ندارد، رویترز گزارش عدالت که مجله منیجر (ماه نامه تجارت آلمان)، ادعاها درباره ابتیاع بوگاتی را یکی از موضوعات اصلی تو جلسات هیئت مدیره فولکس واگن طی سال ساری نشانی کرده و به نظر می رسد که میت ریمک محتمل ترین ذینفع این مذاکرات است.مقاله های مرتبط:پورشه ۱۰ درصد سهام ریمک را خریدپورشه سهام خود درون ریمک را به ۱۵.۵ درصد افزایش داد

به دیدن می رسد که فولکس واگن این موضوع را داخل نظر داشته باشد؛ زیرا بی قراری اکنون مقادیر قابل توجهی از مشت داده و مجبور است خرج های خویشتن را بخاطر پیشرفت در زمینه ی توسعه ی خودروهای برقی و خودران (که روی آن سرمایه گذاری کرده است) ادامه دهد. مالکیت بوگاتی درکنار داشتن پورشه، لامبورگینی و بنتلی همچنین چندان قانون دان نیست؛ خصوصاً اگر هذیان مبنی بر ضرر حدود ۶ میلیون دلاری فولکس واگن به ازای تولید هر دستگاه بوگاتی ویرون صحت داشته باشد.

فردیناند پیئش، مدیرعامل فقید فولکس واگن به خوبی از عهده ی خرید بوگاتی برآمد و خاطرنشان کرد که این فرمان بیش از هر چیز برای لذت انحصاری بوده است. برند لوکس فرانسوی، یکی از عوامل پا بر جا موفقیت و رهایی فولکس واگن بود، برای اینکه با تربیت پیئش از بلندی ورشکستگی به بزرگ ترین خودروساز جهان تبدیل شد. ولی مسئولان این شرکت، دیگر تلاش خاصی نمی کنند تا برای یکی از پروژه های مورد فرع خویشتن بجنگند، چون هم اکنون کوچک سازی و سرمایه گذاری روی خودروهای پاک برای آن ها اولویت بیشتری دارد. اگر خانواده پورشه و پیئش بتوانند از ارتباطات موجود درون باهم اتحاد کردن فولکس واگن نصیب مند شوند، هنوز غصه ما تردید داریم که آن ها از این بابت مخالفتی کنند.بیشتر بخوانید:رانا پلاس؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات احتمالیآئودی A3 اسپرت بک G-G Tron گازسوز معرفی شدپورشه کاین با تیونینگ منصوری معرفی شدکامیون مفهومی قوه سوختی مرسدس بنز GenH2 رونمایی شدفرمان مفهومی اُریگو معرفی
به گزارش همشهری آلاین به نقل از ایرنا، شهید آرمیده در گور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ۲۰ فروردین سال ۶۶ به درجه طویل شهادت نائل آمد. شهید هراچ هاکوپیان از هموطنان ارامنه اصفهان در عملیات کربلای ۹ که با هدف آزادسازی منطقه باباهادی در شمال شرقی قصر شیرین انجام شد به شهادت رسید.



سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در این باره گفت: شهید عالی مقام هاکوپیان ۲۵ فروردین ۹۲ همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) میهمان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان شد و حال پس از هشت سال میزبانی با غم و تیمار باید با این شهید گران کردن خداحافظی کنیم. گور او و همرزم گمنامشان میعادگاه عاشقان، بیرونی شکستگان و متوسلان به شهدا بوده است.

شهید هراچ هاکوپیان از دلیرمردان لشکر ۸۱ زرهی ارتش ولایی و مقتدر جمهوری اسلامی ایران واقع در باختران (کرمانشاه) بوده است.
طرفداران اپل از رویدادهای این همدستی که در اواخر شهریور هر سال برگزار می شوند، مراد معرفی آیفون های جدید را دارند. بااین حال رویداد شهریور اپل که از شعار Time Flies (زمان، به سرعت می گذرد) مصرف می کرد، باتمرکز بر سلاله جدید ساعت های سری اپل واچ برگزار شد. البته اپل واچ سری ۶ تنها ثمر اساسی شب گذشته نبود. 

مجمع هایی که اپل برگزار می بطی ء هموار از التهاب خاصی برخودار هستند و این موضوع را در میتینگ شب گذشته نیز مشاهده کردیم. رویداد Time Flies اپل که ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه شب آغاز شد، ویدئویی ازپیش بایگانی شده وجود که دلربایی بسیار زیادی داشت و تو آن گواه رونمایی محصولات و سرویس های متنوعی بودیم. تا پیش از برگزاری رویداد اپل، معلومات اضافی از محصولات جدید می دانستیم. 

همان نعوظ که رمز کردیم، رویدادهای اواخر شهریور اپل همواره روی آیفون ها متمرکز هستند. احتمالا اپل نیز در مطلع تصمیم داشته رویداد شهریور ۱۳۹۹ را با محوریت آیفون ها برگزار کند، بااین حال دنیاگیری ویروس کرونا به یک باره اتفاق افتاد و همه ی برنامه ها را به حزن ریخت. اپل پس از انتشار چندین و چند گزارش ازسوی منابع غیررسمی، ته اعلام کرد نمایش ی آیفون های متاخر با چند هفته تأخیر انجام می شود. تأخیر تو عرضه ی آیفون۱۲ درنهایت اپل را مجاب کرد این گوشی ها را به جای شهریور، در رویداد دیگری که احتمالا بخاطر اکتبر ۲۰۲۰ (نرمی و آبان ۱۳۹۹) تعیین شده است معرفی کند.

نبود آیفون ها درون رسوم شب گذشته اتفاق ناامیدکننده ای بود، اما باعث نشد از هیجان سنت کم شود. اپل با دست پر به میدان آمد و محصولاتی معرفی کردن کرد که توجهات بسیار یدکی بوسیله خود جلب کردند. درکنار دو ساعت هوشمند، اپل سراغ به روزرسانی تبلت های خویشتن رفت و نسل جدید آیپدایر را با طراحی چشم نواز و شاداب افزار توانمند معرفی کردن کرد. داخل بخشی از رسوم تماشایی معرفی کردن سرویسی تحت نشانی فیتنس پلاس برای نظارت روی تناسب بدنه بودیم و درون بخشی دیگر، اهالی کوپرتینو از ارائه ی بسته ی اشتراکی اپل وان شناسایی دادند.

به منظور مشاهده ی نسخه ی تمام رویداد Time Flies با گزارش فارسی کارشناسان زومیت، می توانید پوشش حی ی زومیت را تماشا کنید. همچنین درصورت خواست از اینجا نسخه ی تمام و بدون گزارش را از کانال یوتیوب اپل و از اینجا تلخیص ی ۱۲ دقیقه ای آن را مشاهده کنید. اپل نسخه ای از عادات را با ترجمه ی هم زمان به زبان رمز ی آمریکایی منتشر کرده است. 

اپل واچ سری ۶

از همان زمانی که دعوت نامه ی اپل بخاطر رسانه ها ارسال شد، می دانستیم مراسم ۲۵ شهریور روی اپل واچ تمرکز دارد. اپل متصل بخاطر رسوم هایش شعار جالبی انتخاب می یواش که با ماهیت حقیقی مراسم، غم خوانی دارد. اهالی کوپرتینو با مرام Time Flies نشان دادند که کاربران نباید انتظار معرفی آیفون ها را داشته باشند. شب گذشته، رسم اپل با سخنرانی افتتاحیه یتیم کوک، مدیرعامل شرکت، داخل اپل پارک آغاز شد. آویشن کوک درون آغاز مراسم به مشکلاتی رمز کرد که دنیاگیری ویروس کرونا ایجاد کرده و در دنباله به صراحت اعلام کرد که رویداد Time Flies روی اپل واچ و آیپد تمرکز دارد.

نخستین محصولی که اپل معرفی کرد، اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6) بود. اپل واچ سری ۶ را می توانیم رده بالاترین و بهترین ساعت هوشمندی که اپل در تاریخ باریک است به حساب بیاوریم. این ساعت هوشمند ازلحاظ طراحی قشری تغییری به خویشتن ندیده و از همان فرمول موفق روزگار های دو نسل اخیر استفاده می بطی ء. بنابراین تغییر نیافتن نقشه کشی ظاهری، اتحاد بدی نیست. زمانه های سری اپل واچ طراحی متجاوز جذابی دارند که پیش نمدار جواب خویشتن را پس داده است. اپل واچ سری ۶ توانایی ارزیابی سطح اکسیژن خون را دارد

اپل واچ سری ۶ به لطف یکروز مندی از چندین حسگر خاص، می تواند نبوغ های اختصاص ای در حوزه ی سلامت ارائه دهد. حسگرهای اپل واچ سری ۶ توانایی ارزیابی سطح اکسیژن خون را دارند؛ قابلیتی که پیش مرطوب نمونه ی آن را داخل اپل واچ ها ندیده بودیم. اپل واچ سری ۶ در عرض ۱۵ ثانیه با اتکا پهلو نورهای قرمز و دون قرمز، می تواند سطح اکسیژن خون را با مداقه کافی نمره دهد. اپل می گوید با مشارکت چند مؤسسه ی بهداشتی، مطالعات فراخ ای با اپل واچ سری ۶ آغاز کرده است تا بفهمد که آیا قابلیت ارزیابی سطح اکسیژن خون می تواند بوسیله معارفه بیماران مبتلا به کرونا کمک یواش یا خیر.

اپل واچ سری ۶ در چندین مقیاس به راسته عرضه می شود و بوسیله صورت پیش تخیل دارای سیستم عامل watchOS 7 است. watchOS 7 که تو WWDC 2020 معرفی شد، امکان پایش خواب را بوسیله ساعت های اپل می آورد. سری ۶ برخلاف ساعت های پیشین، از حسگری اختصاصی برای پایش خواب مصرف می کند و به همین دلیل می تواند داده های دقیق تری دردسترس راحتی دهد. اپلیکیشنی که در ساعت های اپل روی فعالیت های ورزشی بازرسی می کند، تو سری ۶ به Fitness دگرگونی نام داده است.  اپل واچ سری ۶ تا ۱۸ ساعت شارژدهی می بطی ء

اپل واچ سری ۶ مجهز بوسیله تراشه ای با صیت S6 است که برپایه ی A13 Bionic مصنوع شده و درواقع، نسخه ی تغییریافته ی آن به احصائیه می آید. اپل می گوید روزگار هوشمند جدیدش همچون اپل واچ سری ۵، تا ۱۸ ساعت شارژدهی می بطی ء. زمانه اپل واچ سری ۶ دون پشتیبانی فناوری شارژ سریع است و درصد شارژ آن تو قدر حدودا یک و نیم ساعت از صفر به ۱۰۰ می رسد. شایسته کردن سری ۶ همچنین صفحه ارائه همیشه نمودار (Always-On Display) پرنورتری دارد تا درون تحت نور مستقیم خورشید، خواناتر باشد. 

بند سولو لوپ (Solo Loop) که مختص به اپل واچ سری ۶ است، از یک قطعه ی سیلیکونی مصنوع شده و در آن هیچ گونه قفلی دیده نمی شود. سولو لوپ دارای فام بندی بسیار متنوع است. اپل نیز از عرضه ی نسخه ی بافته شده ی سد سولو لوپ در چند ته رنگ اطلاع می دهد. اپل واچ سری ۶ میزبان توان Family Setup است که والدین ازطریق آن می توانند روی زمانه هوشمند نوزاد خویشتن بازرسی کنند. اپل واچ سری ۶ قرار است با بها پایه ی ۳۹۹ دلار بخاطر مدل ۴۰ میلی متری به راسته عرضه شود. اپل واچ سری ۶ بدون آداپتور برق تو جعبه عرضه می شود.

اپل واچ SE

تا همین چند ماه پیش کمتر کسی تصور می کرد اپل بخواهد دو ساعت هوشمند در عرض یک سال به بازار عرضه درنگ. بااین حال طی هفته های گذشته برخی رسانه ها گمانه زنی هایی درباره ی معرفی مدل میان رده ی زمانه های اپل بخاطر جایگزینی با اپل واچ سری ۳ مطرح کردند. ته اپل در قدری از رسم شب گذشته، روزگار اپل واچ اس ای (Apple Watch SE) را رونمایی کرد. این شایسته کردن روی پایش فعالیت های ورزشی تمرکز ویژه ای دارد و از نقشه کشی متشابه با اپل واچ سری ۴استفاده می درنگ.اپل واچ اس ای با watchOS 7 بوسیله راسته عرضه می شود

ساعت میان رده ی اپل دارای مشخصه های کاربردی و جالبی نظیر توان تشخیص افت از ارتفاع، صفحه نمایش قدیم روشن، امکان بوسیله اشتراک گذاری واچ فیس و مقاومت دربرابر آب دارد. اپل تصمیم پژمان است درون ساعت هوشمند SE از تراشه ی S5 مصرف کند که پیش خیس گواه استفاده از آن در اپل واچ سری ۵ بودیم. اپل در تلاش است با ساعت اپل واچ SE مستقیما سراغ پوشیدنی های دلگشا قیمتی برود که هنگام سال های اخیر توسط شریک هایی مثل فیت بیت به بازار عرضه شده اند (البته قطعا خوش نرخ بودن آن ها تو راسته ایران صدق نمی درنگ). 

ساعت SE اپل فراهم به تراش ی NFC است و به دلیل کمتر وجود داشتن قیمتش نسبت به اپل واچ سری ۶، برخی از قابلیت های این روزگار بسان تخمین سطح اکسیژن خون را ندارد. اپل واچ SE با جهیز عامل watchOS 7 ارائه می شود و این یعنی تمامی استعداد های بطی ء افزاری جالب آن نظیر نظارت روی خواب را دارد. نرخ میزان پایه ی اپل واچ SE برابربا ۲۷۹ دلار است.

آیپد ایر ۲۰۲۰

رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۰ (Apple iPad Air 2020) یکی از مهم ترین اتفاقات کنفرانس دیشب بود. آیپد ایر با نقشه کشی دوست داشتنی و خراش ای قدرتمند به همراه دوربین مناسب، بینندگان مراسم Time Flies را خواستار خویشتن کرد. این تبلت که در قسمت قسمت کردن ی محصولات میان رده جای می گیرد، به لطف مزین شدن بوسیله طراحی مدرن، بهتر از قبل خود را از آیپد معمولی متمایز می نرم. آیپد ایر طایفه متاخر دکمه ی هوم ندارد و با حاشیه های قطور تو پیرامون صفحه عرضه خداحافظی می نرم. نبود دکمه ی هوم در ابتدا حافظه ما را به جانب فناوری فیس ID سوق داد، ولی درنهایت متوجه شدیم آیپد ایر جدید فناوری تاچ ID را با تکمه ی پاور ادغام کرده است. آیپد ایر 2020 اپل، فناوری تاچ ID را با دکمه ی پاور ادغام می کند

آیپد ایر جدید از ورق ارائه ۱۰٫۹ اینچ لیکوئید رتینا (Liquid Retina) با وضوح ۲٬۳۶۰ داخل ۱٬۶۴۰ پیکسل استفاده می درنگ. نصیب مندی آیپد ایر از تراشه ی A14 Bionic باعث می شود این تبلت میان رده ازلحاظ قدرت پر اب افزاری، یک شیوه و گردن والاتر از رقبایش باشد. A14 که طبق ادعای اپل، بدوی خراش ی پنج نانومتری دنیا به حساب می آید، متشکل از ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور است و پردازنده ای مرکزی با ۶ هسته (دو هسته ی اصلی پرقدرت و چهار هسته ی ناچیز مصرف) دارد. 

آیپد ایر جدید از درگاه USB-C کاربرد می کند و می توان آن را با فناوری شارژ سیمی سریع ۲۰ وات، در زمانی نسبتا کوتاه شارژ کرد. آیپد ایر از وای فای ۶ استفاده می کند و در پنل پشتی خویشتن به دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی مهیا شده. جدیدترین سراب از آیپد ایر نیز از میزان جدید خامه لمسی ۱۲۹ دلاری اپل پنسل (Apple Pencil) پشتیبانی می کند.

آیپد ایر نسل جدید از ماه آینده ی میلادی با ارزش پایه ی ۵۹۹ دلار دردسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.  

آیپد ۱۰٫۲ اینچ نسل هشتم

آیپد ایر ۲۰۲۰ تنها تبلتی نبود که اپل با خود بوسیله مراسم Time Flies آورد. تبلت دیگری که شاهد رونمایی از آن بودیم، آیپد ۱۰٫۲ اینچ سراب هشتمی است که برضد آیپد ایر، بوسیله طراحی مدرن با لبه های تخت مزین نشده. گرچه آیپد متاخر قیمت چندان بالایی ندارد، اما نباید به آن به عنوان تبلتی ضعیف نگاه کرد. در تبلت موردبحث شاهد استفاده از خراش ی A12 هستیم که پیش تر از آن داخل آیپد ایر استاندارد ۲۰۱۹ و آیپد مینی  استعمال شده. تراشه ی A12 حاضر بوسیله واحد پردازشی عام برای وظایف حوزه ی هوش مصنوعی است.  سراب جدید آیپد ۱۰٫۲ اینچ خصوصی معرفت آموزان و دانشجویان است

تراش ی A12 اپل باعث می شود آیپد ۱۰٫۲ اینچ متاخر به میزان دو مقابل عملکرد گرافیکی بهتری نسبت بوسیله مدل سال گذشته داشته باشد. اپل در تلاش بوده تا آیپد جدید را به راه ای تولید یواش که با لوازم جانبی محصولات قدیمی سازگار باشد.

اپل در تشریفات شب گذشته به صراحت اطلاع دادن کرد آیپد ۱۰٫۲ اینچ جدید مخصوص دانش آموزان و دانشجویان است. درون شرایط امروز به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا، بسیاری از کلاس ها بوسیله صورت آنلاین برگزار می شوند و به منظور انبازی تو کلاس به دستگاه هایی نظیر تبلت حاجت است. آیپد ۱۰٫۲ اینچ جدید با ارزش ۳۲۹ دلار، خصوصی دانشجویان و دانش آموزانی است که می خواهند درون کلاس آنلاین شرکت کنند.

جدیدترین نسل از آیپد ۱۰٫۲ اینچ با سیستم عامل iPadOS 14 به بازار عرضه می شود و برخلاف آیپد ایر ۲۰۲۰، پیشگاه USB-C ندارد. اپل پیش فروش آیپد ۱۰٫۲ اینچ نسل هشتم را آغاز کرده و قصد دارد این محصول را از ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) به بازار ارائه کند. 

تراشه ی A14 Bionic

ای ۱۴ بایونیک (A14 Bionic) که قدرت آیپد ایر ۲۰۲۰ را تأمین می کند، ابتدایی تراشه ی پنج نانومتری دنیا به حساب می آید و همان تراش ای است که در گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ استعمال خواهد شد. اپل می گوید A14 سریع ترین خراش ای است که درون کتاب باریک و قدرت پردازشی پردازنده ی مرکزی (CPU) و پردازنده ی گرافیکی (GPU) آن نسبت به نسل قبل بهبود فاش کرده است. A14 Bionic شامل ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور است و نسبت به قبیله قبل نه عزب مصرف انرژی کمتری دارد بلکه غلبه پردازشی بیشتر ارائه می دهد.

اپل از محضر اتومبیل عصبی ۱۶ هسته ای در تراشه ی A14 وقوف می دهد و می گوید دستگاهی که مجهز به این تراشه باشد، توانایی زیادی درون زمینه ی پردازش های تکیه بر درک قدر یا بهای چیزی ساختگی خواهد داشت. پردازنده مرکزی تراش ی A14 از دو هسته ی اصلی و چهار هسته ی کم استفاده تشکیل شده؛ به علاوه پردازنده ی گرافیکی آن چهار هسته ی مجزا دارد. اپل می گوید پردازنده ی مرکزی و گرافیکی A14 نسبت به A12 با پیشرفت به زیبایی ۴۰ و ۳۰ درصد مواجه شده. 

کتاب انتشار iOS 14، بسته ی اشتراکی اپل وان و اطلاع دادن اساسی دیگر

اپل درون سیلان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان موسوم به WWDC از جدیدترین نسخه ی جهیز های عامل خود پرده برداری کرده بود، اما کتاب انتشار نسخه ی نهایی آن ها را نمی دانستیم. فرجام مشارکت کوپرتینویی درون رویداد Time Flies اخبار کرد سیستم عامل های iOS 14 و iPadOS 14 بوسیله همراه جدیدترین نسخه از  watchOS و tvOS صبر است ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) رسما منتشر شوند. این به روزرسانی ها فردی های جدید و جالبی بوسیله آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل TV می آورند. اپل همچنین تو اندکی از رسم خود اطلاع دادن کرد که توانسته طی یک دهه ی اخیر بیش از ۵۰۰ میلیون واحد آیپد بوسیله فروش برساند.  آی او اس 14 اپل امروز از راه می رسد

اپل تو مراسم شب گذشته سرویسی اشتراکی معرفی کرد که با نام فیتنس پلاس (Apple Fitness Plus) شناخته می شود. فیتنس پلاس محفلی برای برگزاری جلسه های تمرینی آنلاین و نمایش ی راهکارهایی برای مسابقه ارزان به منظور بزمین نشستن بوسیله تناسب اندام است. برای تهیه ی فیتنس پلاس باید ماهانه ۹٫۹۹ دلار یا سالانه ۷۹٫۹۹ دلار پول پرداخت کنید. فیتنس پلاس درون قالب بسته های عمومی جدید اپل وان (Apple One) هم ارائه می شود. اپل وان تمامی سرویس های اشتراکی اپل را درون قالب طرح های مختلف عرضه می دهد. 

سرو اپل وان داخل سه سطح «انحصاری» و «قوم» و «خاص» ارائه می شود. سطح شخصی اپل وان درخت سرو های اپل موزیک و اپل آرکید و اپل TV پلاس و ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی آی کلاد را با قیمت ماهانه ۱۴٫۹۵ دلار عرضه می دهد. در سطح خانوادگی، سرویس اپل نیوز نیز بوسیله فهرست دیگر درخت سرو ها اضافه می شود و فضای آی کلاد بیشتری دردسترس فراغت می گیرد. گرانبها ترین سطح، سطح ویژه است که هزینه ی ماهانه ۳۰ دلار دارد و درکنار تمامی درخت سرو های اشتراکی، دو ترابایت فضای آی کلاد دردسترس شما فراغت می دهد. سرو فیتنس پلاس در سطح خاص ی اپل وان صبر دارد.
با شیوع کرونا در سراسر دنیا، آموزش مجازی در تمام کشورها در رخصت کار قرار گرفت و نیاز به خدمات الکترونیکی در تمام ابعاد عمر بیشتر احساس شد. کشورهایی که از قبل، بستر آموزش مجازی و مدارس هوشمند را قفا کرده بودند داخل این باره مشکل زیادی نداشتند و با درنظر شهود یک سری برنامه های اختصاص توانستند آموزش خود را پیش ببرند. دانشگاه های ارشد نیز دقیقا در همان زمان، آموزش مجازی را آغاز کردند.

این موضوع پیاده شدن سیستم آموزشی کشور ما همچنین تأثیر بسیاری گذاشت. برای مثال به برهان مستمر بودن جناب کرونا درون جوامع و بی بهره ماندن مدارس از آموزش فیزیکی و حضوری، نیاز بوسیله برگزاری آموزش ها بوسیله صورت آنلاین احساس شد. در همین راستا با ابتدا به کار شبکه ی شاد که از سوی آموزش و یادگیری برای آموزش مجازی دانش آموزان روش اندازی شد، بسیاری از قوم ها ازجمله اقشار آسیب پذیر جامعه مجبور به فروش گوشیهوشمند برای آموزش فرزندانشان شدند.

بااین حال داخل کشور ما تا زمان مسری کرونا، بستر آموزش مجازی و آنلاین به طور کامل، مهیا نشده و عزب صحبت از وحدت مدارس به شبکه ی ملی معلومات بود. بسیاری از والدین و دانش آموزان تصوری از درس قرائت کردن به شیوه ی مجازی و آنلاین نداشتند؛ ولی به دلیل تبدیل قانون ی آموزشی مدارس بوسیله آنلاین، والدین لزوم دسترسی به لوازم الکترونیکی را احساس کردند و تهیه ی گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ بوسیله نیازی ضروری دانش آموزان درون آغاز سال تحصیلی جدید تبدیل شد؛ نیازی که مستلزم صرف کردن خرج ی زیادی از لفظ اقشار ناتوان و آسیب پذیر جامعه است.

حال با گذشت حدود دو هفته از سال تحصیلی جدید، همچنان بسیاری از والدین موفق به تهیه ی موبایل یا لپ تاپ و تبلت برای بینش آموزان خود نشده اند و بازار موبایل و لپ تاپ روزهای مملو التهابی را سپری می یواش. بسیاری از آدم با توانایی مالی کمینه در بازاری که سرشار از قیمت های احکامی است، به دنبال تهیه ی مفت ترین نوع افزار الکترونیکی بخاطر فرزندان خود هستند و شاید دست فرجام زورشان به فروش یک گوشی یا لپ تاپ مشت چندم برسد.با آغازبه فرمان مدارس، گوشی ، تبلت و لپ تاپ، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد گران شده اند

شاید بتوان گران شدن نجومی گوشی های هوشمند را عقب غرض قضا و قدر مبنی بر ممنوعیت واردات و رجیستر گوشی با ارج متجاوز از ۳۰۰ یورو در آماج ماه دانست. علت این غرض ازسوی کارگروه بازرسی و تخصیص ارز وزارت صمت و بانک مرکزی، راهکاری بخاطر برون رفت از اغتشاش در وضعیت بایکوت بین المللی و محدودیت های ارزی اخبار شد. با گذشت عزب یک روز از خبر ممنوعیت وزارت صمت در مملکت ی واردات موبایل، قیمت انواع گوشی تو بازار ملک بیش از دو برابر و تو برخی موارد مدل گوشی ناموجود شد. با تصادف این طور اتفاقی و افزایش سرسام آور ارزش گوشی هوشمند در بازار موبایل، مشخص شد که ممنوعیت ورود گوشی تلفن بالای ۳۰۰یورو نمی تواند چندان فایده ای بر کنترل ارج های بازار داشته باشد. پس از آن در اواسط مرداد مجددا بازار روزهای ساکت تری را سپری کرد و قیمت گوشی اندکی کاهش یافت. حال با مطلع سال تحصیلی جدید و در دو هفته ی اخیر، مجددا گوشی های تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد گرانبها شده اند؛ ابزاری که نقش جایگزین معلمان را بر عهده داری دارند و بدون داشتن آن ها بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان فرصت آموزش را از دست خواهند داد.

قیمت بالای دمل در کشور، ارج قطعات سخت افزاری ازجمله گوشی موبایل را به شدت فراز برده است. سیامک غنیمی فرد، رئیس کمیسیون ابکی اسباب سازمان ترتیب صنفی رایانه ای استان تهران، در گفت وگو با زومیت، وجود دشوار در واردات گوشی را از دلایل مهم افزایش قیمت گوشی اطلاع دادن کرد. با شدت گرفتن کرونا، بسیاری از گوشی هایی که از مدت ها قبل از شایع شدن این ویروس و با نرخ پایین برنده ارز دانا کشور شده بودند، با عذر هایی مشابه کاستی کالا و عدم انجام واردات به دلیل لغو پروازها و بسته شدن مرزها گران تر به فروش رسید. به گفته ی غنیمی فرد، درحال حاضر با وجود وارداتی بودن گوشی های موجود تو راسته ناحیه و نیز افزایش قیمت ارز، ناخودآگاه توان خرید مردم نیز کاهش پیدا کرده است.

غنیمی بی مانند ضمن ارزشمند شمردن تدابیر دولت از جمله تدارک سیم کارت های خرد آموزی و تولید محتوا و بسته های اینترنتی مجانی بخاطر آموزش مجازی، بوسیله اصلی ترین و بنیانی ترین نیاز معرفت آموزان یعنی احتیاج بوسیله تهیه ی گوشی هوشمند اشاره کرد که تأمین آن برای بسیاری از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد به معضلی موکد تحول شده است.

بوسیله گفته ی مهتر کمیسیون پر اب افزار اداره زیبایی صنفی رایانه ای استان تهران، عرضه ی گوشی از لفظ شرکت ها در میدان بسیار کم شده و این موضوع تا زمانی که انحصار داخلی در راسته وجود داشته باشد، برطرف نخواهد شد. بوسیله گفته ی غنیمی فرد، هر زمان که بازار به سمت اصلاح و تعادل پیشروی کند، مسئولان با نحو تعرفه ها و هنجار ابتکاری ای فرصت سکون را از بازار دریغ می کنند؛ بوسیله عبارتی دولت آنطور که باید از جزء خصوصی امان نمی درنگ و فرصت بروز را از آن ها دریغ می درنگ.

یک فروشنده ی لپ تاپ از مرکز کامپیوتر ایران در گفت وگو با زومیت اخبار کرد که درحال حاضر واردات کالا به ایران به حداقل ممکن رسیده است و تا دو ماه آینده نیز چشم اندازی برای آن وجود نخواهد داشت. به گفته ی این فروشنده، هیچگاه مصوبه ی عرفی بخاطر عدم واردات کالای الکترونیکی به کشور بود ندارد؛ بااین حال واردکنندگان کالای الکترونیکی، خلال رفتار به ثبت سفارش کالا، بوسیله علت دستوری که حتی روی کاغذ نیز ثبت نشده است، از ثبت سفارش خودداری می کنند.

مقابل تحقیقات زومیت به نظر می رسد که اضافه نرخ نجومی بازار چندان با ارتفاع عدول کردن قیمت ارز مرتبط نیست و عدم واردات کالا بوسیله کشور، مهم ترین دلیل این گرانی است. بوسیله گفته ی این فروشنده درحال حاضر راسته با تقاضای بوسیله شدت زیادی مواجه شده است. بسیاری از کارمندان بوسیله دلیل عالمگیر کرونا دورکار شده و ملزم بوسیله تهیه ی لپ تاپ هستند. بسیاری از استارتاپ ها با مسری کرونا، شروع به فعالیت کرده و لازمه ی مطلع بوسیله فرمان آن ها، تهیه ی لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ است. در همین راستا و به علت نبودن عرضه و اضافه تقاضا، بازار از تعادل لازم خارج شده است و کالاهای الکترونیکی به قیافه روزانه گران نمدار می شوند.قطعات سخت افزاری از ماه گذشته، ۲۰ الی ۳۰ درصد افزودن قیمت داشته اند

به گفته ی این فروشنده ی لپ تاپ، قطعات رقیق افزاری از ماه گذشته، ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش نرخ داشته اند. برای مثال بها لپ تاپ ۶ میلیون تومانی بوسیله ۷ الی ۷.۵ میلیون تومان رسیده است و لپ تاپ ۴۰ میلیون تومانی نیز ۵۰ میلیون بوسیله فروش می رسد و این ارتباطی به گران فروشی فروشندگان ندارد.

به گفته ی این فروشنده، بازار به قیافه ماهانه به ۱۵ هزار لپ تاپ نیاز دارد و تمام قطعات سخت افزاری همچنین از دوبی بیدار قلمرو می شود، اما درحال حاضر بوسیله دلایل نامعلوم و موافق یک قانون نانوشته، هیچ وارداتی حتی از این کشور نیز به ایران عمل نمی شود.

نوید علی عسگری، مدیر معامله داخل پاساژ پایتخت تهران نیز در گفت وگو با زومیت، پا بر جا ترین دلیل شرایط حال فراهم میدان موبایل را مشکلات ارزی و بعد عوامل مؤثر داخل واردات گوشی عنوان کرد.

واردات گوشی تلفن همراه با استفاده از کارت ملی و ثبت در سامانه ی رجیستری، روشی بود که در ابتدا راه را بخاطر وارد کردن گوشی های قاچاق به اسم مسافری باز کرد و انعقاد این سایت، بار دیگر سبب افزایش نرخ گوشی شد. در دوران قبل از کرونا و درون شرایط باز وجود داشتن مرزها، تعداد بسیار زیادی گوشی رجیستر نشده را به کمک افرادی که پاسپورت داشتند، رجیستر می کردند. به گفته ی این فروشنده، درحال حاضر با کمیت تصادفی این روند مشکلات ابتکاری ای در بازار موبایل به بود آمد که زمان حال خود را علامت داده و بوسیله افزودن ستاره شناس بها گوشی منجر شده است. به عبارتی، کمرنگ شدن قاچاق موبایل و تا اینکه کاهش مسافرت های برون مرزی، فرصت را برای برخی افراد سودجو مجهز کرده است که ارج گوشی ها را بدون نظارت مرجع خاصی تعیین می کنند.

علی عسگری، فعالیت شرکت های رسمی وارد کننده ی گوشی موبایل را از دلایل واقعی افزایش ارزش موبایل می داند. به گفته ی این مدیر فروش بازار موبایل، شرکت های واردکننده ی رسمی گوشی تلفن که فعالیت فروش گوشی رجیستر شده و با گارانتی را انجام می دهند، باعث اختلاف بانوا شدید و فاحشی شده اند. او می گوید:شرکت های گلچین کننده ی قیمت بازار، با در دست داشتن حق رجیستری متاع و پرداخت تعرفه ی معمولی گمرکی، باید یک گوشی ۱۷ میلیونی را نهایتا به قیمت ۲۱ میلیون به راسته نمایش کنند؛ بااین حال آن گوشی در بازار با داشتن گارانتی شرکتی به مبلغ هایی مشابه ۲۷، ۲۷.۵، ۲۸ و ...فروخته می شود.

به گفته ی این مدیر فروش، مغازه داران نیز بخاطر فضای رقابتی موجود، مجبور به دریافت سود کم و افزایش جذب مشتری می شوند و نهایتا تنها نم ی پا بر جا ماجرای بیع گوشی، مشارکت های واردکننده ی موبایل هستند که سود متجاوز زیادی از یک بازار بی رونق دریافت می کنند. این فروشنده ی موبایل عدم نظارت نوبت و سنگ اندازی هایی مثل ممنوعیت واردات گوشی های بالای ۳۰۰ یورویکی از دلایل دیگر تلاطم در بازار دانست.

درحالی که به باور ی فروشندگان و کارشناسان بازار، مقیاس گرانی موبایل با نوسان ارز هم پایه نیست، انجمن واردکنندگان موبایل همچنان لرز ارزی را بزرگ ترین دلیل حقیقی گرانی گوشی موبایل می داند.مقاله های مرتبط: قیمت موبایل در میدان به ثبات رسیدطرح دوفوریتی مجلس بخاطر تدارک گوشی هوشمند موردنیاز بینش آموزان

بوسیله عقیده ی فروشندگان، تکثیر ارزش زیاد داخل گوناگون گوشی ها با افزایش نرخ ارز در ما های گذشته تیمار خوانی ندارد. فروشندگان مدخل عمده ی چنین افزودن قیمتی را شاگرد از تقاضای بالای بازار برای گوشی های موبایل و کاهش ارائه همکاری های واردکننده ی گوشی می دانند. این دسته از فعالان بازاری و فروشندگان معتقدند که واردکنندگانی که با ارز نیمایی یا دولتی گوشی باخبر می کنند، راست پاسپورت پرداخت نکرده و تنها هزینه ی رجیستری قدری می پردازند؛ بااین حال کالای مدنظر را با ارزش دلار آزاد و احتساب ضایع تشخیص پاسپورت به فروشندگان می فروشند که این موضوع افزایش ارزش تلفن همراه را در جای پا دارد. این درحالی است که واردکنندگان تلفن همراه همچنین معتقدند کسبه ی بزرگ و باستانی بازار قیمت این لوازم را افزایش می دهند.

ابراهیم درستی، رئیس هیئت قانونگذاری ی فروشندگان مایه های صوتی، تصویری و تلفن همراه، نقش میانجی ها را در افزودن نرخ گوشی تلفن همراه عمده می داند. بوسیله باور ی درستی، لازم است که واردکنندگان گوشی تلفن همراه، لوازم را به توزیع کنندگان واقعی برسانند. بااین حال گوشی های همراه ازطریق واردکنندگان بوسیله شماره ای اختصاص بوسیله نام عمده فروشان صنف تلفن همراه می رسد. بوسیله گفته ی ابراهیم درستی، بنا پهلو اقرار تعزیرات، واسطه ها با سود های سرشار و کلان، گوشی را بوسیله واحد های صنفی می فروشند و همین جماعت ی کسب سود یک شبه، بوسیله گرانی متجاوز از اندازه تلفن های منجر شده است.

درحال حاضر تو کشور، افزایش ناگهانی ارزش کالاها را در هر زمینه ای شاهد هستیم و توجیه بسیاری از مسئولان تحریم ها و واردات ارزی است. بااین حال گاهی قیمت ارز، بهانه ای برای عجیب گرفتن همیشگی دلایل است. احساس نیاز تو هر شرایطی، عده ای سودجو را بوسیله احتکار و گرانبها فروشی تشجیع می بطی ء. مسئله ای که در اوج کرونا و نیاز کشور بوسیله الکل صنعتی عاطفه شد. تا یک هفته قبل از بازگشایی مدارس داخل تاریخ ۱۵ شهریور، دلار افزایش بها چندانی نداشت اما قیمت گوشی های ساده و معمولی که بخاطر قشر آسیب پذیر بهینه گزینه بودند، نمو ۲۵ درصدی داشته است؛ بوسیله عبارتی الزام درون فروش برای والدین، فرصت را بخاطر سودجویی افراد زیادی مجهز کرده است.

آیا تو هفته های گذشته تجربه ی خرید گوشی موبایل را داشته اید؟ تجربه ی خود از بیع را با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:تلویزیون های اینترنتی با دخالت های صداوسیما پابرجا می مانند؟تعارض وزارت ارتباطات با حاکمیت بر سر ساختن پلتفرم های بومیایران رتبه ۱۰ دنیا را درون شاخص های نوآوری و تشکیل سرمایه به مشت آوردنوزدهمین پیرامون مسابقات جهانی احاطه 2021 گره با همکاری ایران برگزار می شودطرح دوفوریتی مجلس برای تدارک گوشی هوشمند موردنیاز علم آموزان
به گزارش همشهری آنلاین ،علی کریمی بازیکن سابق آویشن های بایرن مونیخ ،شالکه ، پرسپولیس ،تراکتورو سبک آذین که مدتی هم رهبری تیم سپید رود رشت را برعهد داشت با نشر استوری در احصائیه کاربری اینستا گرامش الماسخاله رئیس هیات اسب سواری مورد انتقاد قرار عدالت و او را قاضی به دریافت رشوه کرد.

کریمی در این پست نوشت :شما اصلا برای خدمت به پیاده روی نیومدین ،اینو عملکرد چند سالتون نشون میده که چند آویشن نزول کردن درون هم مثل رئیست باید بری دیر یا مهلت.دیگه از سفر به ایتالیا و ساعت های سیکو خبر نیست.
به گزارش همشهری آنلاین، ریحانه معتقد هنرپیشه سینما و تلویزیون که نکاح و جدایی اش از مهدی کوشکی پرحاشیه بوده است، در فایده بوسیله شایعات درباره محمدرضا خاشع مطلبی را منتشر کرد:

«و دیگه خبرهای دوستان انقدر جذاب هست که ما میریم تو سیاهی فید میشیم... حاشیه جان میسپرمت به بغلی خداحافظ».

واکنش محمدرضا فروتن به بینایی تغییر جنسیتش زناشویی جنجالی ریحانه متقی و همسرش به جدایی رسید؟
براساس گزارش های منتشرشده، سامسونگ الکترونیک، سرود دارد با همکاری باهم اتحاد کردن کورنینگ، تولیدکننده ی صفحه ی محافط گوریلا گلس که امروزه چراغانی بخش اکثر گوشی های هوشمند است، فناوری UTG (شیشه ی فوق باریک) خودش را توسعه دهد. این طور اقدامی مستقل از سیلان کار همدستی زیرمجموعه ی هلدینگ، سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) خواهد بود.

UTG صفحه ی محافظی است که سامسونگ از آن در هر دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید خودش، یعنی گلکسی Z فولد ۲ و گلکسی Z فلیپ استفاده کرده است. UTG درقیاس با پوشش کاربرد شده در گلکسی فولد پا بر جا که به دلیل شکسته شده شدن آسان نمایشگر بسیار مورد انتقاد فراغت گرفت، از رویت کیفی گشایش چشم گیری داشته است.

درحال حاضر، سامسونگ الکترونیک، تولیدکننده ی گوشی های هوشمند سامسونگ، صفحات UTG خودش را از باهم اتحاد کردن سامسونگ دیسپلی تأمین می نرم. سامسونگ دیسپلی، شرکتی مستقل از سامسونگ الکترونیک و درعین حال زیرمجموعه ی آن و سامسونگ الکترونیک زیرمجموعه ی باهم اتحاد کردن خوشه ای سامسونگ است. بااین حال براساس اطلاع دادن منتشرشده، سامسونگ الکترونیک تو حال دریافت نمونه ای از مواد از کورنینگ است که ترقی ی صفحات UTG داخل درون این انبازی را امکان پذیر خواهد تاسیس. 

کورنینگ با ارائه ی بیانیه ای بوسیله مطبوعات تأیید کرد که در حال حاضر، استاندارد هایی از صفحات UTG را بوسیله یک از مشتریانش عرضه می کند. شرکت سابق الذکر با اشاره به اینکه نمی تواند اطلاعات بیشتری را مشخص کند، از تذکر هرگونه مشهور خودداری کرد. با تمامی موارد ذکرشده، سؤال این است که چرا باید سامسونگ محصولی بخاطر رقابت با بخش نمایشگر خودش بسازد؟ آن گونه که به نظر می رسد، پاسخ این پرسش، قیمت گذاری صفحات UTG سامسونگ دیسپلی است. از آن جایی که سامسونگ الکترونیک و سامسونگ دیسپلی از دید فنی تصرف وکارهایی مجزا هستند، درواقع بخش تولیدی سامسونگ صفحات UTG را از سامسونگ دیسپلی خریداری می کند. به نظر می رسد قیمت این محصولات، اندکی فراتر از خواسته ی سامسونگ الکترونیک است.مقاله های مرتبط:سامسونگ با همکاری کورنینگ بخاطر گوشی های تاشدنی سال ۲۰۲۱ شیشه UTG می سازدشیشه ی UTG تو گلکسی Z Flip سامسونگ دامن پوشش محافظ پلاستیکی صبر دارد

مولود ی همدستی با کورنینگ قرار است محصولی جایگزین، یعنی صفحه ی محافظ با قیمت ارزان تر و ساخت خود سامسونگ الکترونیک باشد. درهمین حال براساس گزارش ها، سامسونگ دیسپلی تو حال رونق دادن کسب وکار خودش و درون جست رود مشتریان دیگر برای صفحات UTG است. باهم اتحاد کردن مذکور هم اکنون همچنین برای این محصولات یک مشتری دارد؛ از چند ماه پیش، هواوی که گوشی تاشدنی میت X را تولید می کند، بخاطر معامله صفحات UTG ابراز تعلق کرده است.

با اینکه تأیید اخبار منتشرشده از طرف منابع تویی این صنعت چندان آسان نیست، ولی گزارش ذکرشده جالب توجه بوسیله نظر می رسد. علاوه براین، چنین خبری به دهش یادآور بزرگی میراث سامسونگ و تیرگی ساختار مستخدم آن است.بیشتر بخوانید:ربات Spot بوستون داینامیکس از کادر درمانی تو برابر بلای ناگهانی کووید 19 محافظت می کندگوگل پردیس مستخدم جدیدی را به معروفیت Neighborhood تو مانتین ویو می سازدگلکسی فیت 2 سامسونگ معرفی شدگلکسی بوک فلکس 5G سامسونگ با تراشه تایگر لیک معرفی شدمدیرعامل HTC پس از کم از یک سال استعفا داد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایران، باشگاه خبرنگاران متعلق به لحن و سیما از شدید شدن نامزدی علی لاریجانی بخاطر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده و البته مدعی شده که تصویب شرط و شروط وی از لفظ توافق طلبان و اصولگرایان با ولی و اگر همراه است.

در اندکی از این گزارش به نقل از روزنامه «بامداد بدیع» نزدیک به محمدباقر قالیباف آمده که شرط واقعی لاریجانی علاوه به خشکی امدن ایمنی مصالحه طلبان، نامزدی او از جانب راست سنتی است به نحوی که فقط نامزد اصلاح طلبان نباشد و مانند حسن روحانی از ایمنی فداکار راستگرایان هم برخوردار باشد.

کمیسیون خبرنگاران نوشته است: تا اینجای ماجرا هویدا شد که علی لاریجانی تقریباً تصمیم خویشتن را بخاطر پیشگاه در انتخابات ریاست جمهوری گرفته و حال عزب موضوعی که داخل حال چانه زنی برای آن است، کاندیدای کدام جناح بودن اوست.

نویسنده مدعی شده که تا اینجای کار بوسیله نظر می رسد موضوع محضر لاریجانی بوسیله عنوان کاندیدای اصلاح طلبان تو انتخابات ۱۴۰۰ بوسیله موضوعی اختلافی تبدیل شده و به جز حزب کارگزاران، سایر احزاب مصالحه طلب روی خوشی به آن نشان نمی دهند و اصولگرایان هم چندان روی خوشی به لاریجانی نشان نخواهند داد؛ ولی از آنجا که چشم پوشی زمان همواره آبستن مسائلی دور از ذهن است باید چشم دوخت و عاشق ماند که تو نهایت لاریجانی به عنوان کاندیدای ارامش طلب پا به کارزار رقابت خواهد گذاشت یا اصولگرایان و خواه اصلاً عطای آن را بوسیله لقایش خواهد بخشید.
توفیق سرویس استریم توییچ به قدری مبصر بوده که انبازی های مختلف به تعاقب توسعه سرویسی شبیه به آن هستند. یکی از این شرکت ها گو پرو است که در زمینه تولید دوربین های مختلف فعالیت دارد. امروز مقامات شرکت گو پرو اعلام کردند که وب سایت رسمی این شرکت (gopro.com)، سرو استریمی را دراختیار مشترکان پلاس خود استراحت خواهد داد.

کاربران با استفاده از درخت سرو استریم گو پرو می توانند مستقیما لحظات خود را داخل وب سایت گو پرو برای علاقه مندان استریم کنند. کاربران بسیاری از دوربین های گو پرو استفاده می کنند که می نبوغ به طبیعت گردها، صحراگردها، کوهنوردان، پارکورکارها و موارد دیگر رمز کرد. اضافه شدن سرویس استریم بوسیله وب سایت گو پرو می تواند محیطی را ایجاد یواش که فرع مندان به مشاهده استریم های مختلف پرداخته و استریمرهای موردعلاقه خویشتن را راحت تر دنبال کنند.

سرویس هایی نظیر توییچ با اینکه داخل ابتدا بخاطر گیمرها طراحی شده بود؛ اما درحال مهیا توسط کاربران مختلفی تک کاربرد استراحت می گیرد. گو پرو متأسفانه در مورد اینکه درخت سرو استریم متاخر این شرکت چگونه کار خواهد کرد، اطلاعاتی منتشر نکرده است. بااین حال، اعلام شده که سه دوربین هیرو ۸ بلک، هیرو ۷ بلک و مکس را می نبوغ برای استریم در سرو جدید گو پرو کاربرد کرد.

گو پرو در تک سرویس جدید خود گفته که امکان استریم محتوا با کیفیتی متجاوز رفعت وجود دارد و درعین حال، مصرف از آن بسیار ساده خواهد بود. در صورتی که علاقه مند بوسیله استفاده از سرو جدید گو پرو هستید، ابتدا نیاز به ابتیاع حق ابونمان گو پرو پلاس خواهید داشت. گو پرو حق ابونمان پریمیوم خود را تو ازای ۵ دلار به رخساره ماهانه دراختیار علاقه مندان فراغت می دهد. از ویژگی های پول اعانه پلاس این شرکت همچنین برخورداری از فضای ابری نامحدود برای آپلود ویدیوهای ضبط شده با دوربین های گو پرو است.

درحال حاضر، امکان کاربرد از سرویس های یوتیوب و توییچ به رایگان بود دارد؛ اما این سرویس ها برای مخاطبان عام هستند و ممکن است محتوایی که بخاطر تهیه آن روزگار ها و روزها تقلا کرده اید، مورد توجه قرار نگرفته یا بوسیله دست مخاطبان علاقه مند به نوع محتوای مدنظرتان نرسد. سرویسی برای کاربران دوربین های گو پرو می تواند جامعه ای کوچک از افرادی را تشکیل دهد که فرع مند به فعالیت خاصی مانند چرخه موتور یا کوهنوردی هستند و محتوای کاربر توسط افراد بیشتری با دلبستگی مشترک دیده شود.بیشتر بخوانید:شیائومی جزئیات فناوری کاربرد شده تو دوربین می 10 اولترا را تشریح کرداپلیکیشن Arts
درگیری اقبال های هند و چروک سابقه ای متجاوز تمام دارد. آن ها پهلو قاعده منطقه ی جغرافیایی هیمالایا گالوان با اندوه نفاق نظر دارند که تأثیر خود را پهلو صنایع گوناگون هردو ملک ازجمله فناوری نشان می دهد. طالع هند، امروز نگرانی زیادی هم بابت سرمایه گذاری چینی ها در زیرساخت های شبکه ای دارد. گزارش های مفرط نشان می دهد که مقام های دولتی و فعالان صنعت فناوری در هند، به ظهر راه های هرچه بیشتری برای کاهش تأثیر و خاصیت چروک هستند.

هند بر خلاف ایالات متحده، مسیر ممنوعیت خواه محدودیت را بخاطر هواوی درون پیش نمی گیرد. درون عوض نصیب و قسمت این ناحیه تصمیم دارد تا برگ هواوی را به ممارست از زیرساخت شبکه ی خود حذف کند. یکی از مقام های ارشد دولت هند می گوید آن ها خصوصا در قراردادهای ارشد مرتبط با خدمات عمومی و زیرساخت های بحرانی، کار کردن با شرکت هایی به سوا شرکت های چینی را تقدم می دهند. او همچنین می گوید ترجیح دولت به کسب وکارهای خصوصی هند هم ابلاغ شده است.مقاله های مرتبط:چرا هند اپلیکیشن ها و فناوری های چینی را بایکوت می کند؟چین درون رخساره تحریم هواوی تو هند، اقدام متقابل اجرا می دهد

مشارکت های کثرت هندی تو مسیری موکد برای توسعه ی زیرساخت نسل جدید شبکه های مخابراتی قرار دارند. از میان بزرگ ترین فعالان 5G در هند می توان بوسیله Reliance Jio اشاره کرد که برگ اختصاصی خویشتن را طراحی و تولید می نرم. Bharti Airtel یکی دیگر از فعالان است که همکاری هایی شدید هم با شرکت سوئدی اریکسون دارد. BSNL نیز که تحت مالکیت شانس فعالیت می کند، به مرور تولیدکننده ها و تأمین کننده های چینی را از سلاح ه ی خود بیرون خواهد کرد. نکته ی بنیادی اینکه شریک های هندی قبلا همکاری هایی شدید با هواوی داشتند. به عنوان مثال Vodafone India لایه های پایه ای شبکه ی 5G را با کمک هواوی راه اندازی کرد.

مقدماتی گزارش ها حوالی تصمیم جدید دولت هند، چند هفته پیش منتشر شد. رسانه ها توقع می کردند که هواوی و ZTE به مرور از پروژه های توسعه ی 5G در هند کنار گذاشته خواهند شد. اخبار جدید با تأیید گزارش های پیشین، تیره برنده شدن روابط بین هند و چین را تأیید می کنند. به هرحال هیچگاه یک از شرکت هایی که در اخبار جدید بوسیله شهرت آن ها اشاره شده است، واکنشی به گزارش ها نداشته اند. دولت هند نیز هیچ بیانیه ای درباره ی این موضوع منتشر نکرد. صرف دیدن از تأیید رسمی اخبار کنونی، باتوجه به پروگرام های قبلی دولت هند همچون ممنوعیت چندین اپلیکیشن چینی، می نبوغ صحت ادعاها را تا کمیت اضافی تأیید کرد. درنهایت ظاهرا هواوی و دیگر شریک شدن های چینی بوسیله مرور میدان مبصر دیگری را اندوه در دست خط از دست رفتن می بینند.بیشتر بخوانید:وای فای هواپیما چگونه کار می بطی ء و چه محدودیت هایی دارد؟مشخصات سخت افزاری هواوی Y9a فاش شدزومیت برنامه نویس Net. استخدام می کندفاکسکان درصدد واگذاری کارخانه های خود از چین بوسیله مکزیک استگوگل کروم درباره ی انتخاب رمزعبور ضعیف به کاربران اعلام خطر می دهد