تبلیغات پیامکی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایران، باشگاه خبرنگاران متعلق به لحن و سیما از شدید شدن نامزدی علی لاریجانی بخاطر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده و البته مدعی شده که تصویب شرط و شروط وی از لفظ توافق طلبان و اصولگرایان با ولی و اگر همراه است.

در اندکی از این گزارش به نقل از روزنامه «بامداد بدیع» نزدیک به محمدباقر قالیباف آمده که شرط واقعی لاریجانی علاوه به خشکی امدن ایمنی مصالحه طلبان، نامزدی او از جانب راست سنتی است به نحوی که فقط نامزد اصلاح طلبان نباشد و مانند حسن روحانی از ایمنی فداکار راستگرایان هم برخوردار باشد.

کمیسیون خبرنگاران نوشته است: تا اینجای ماجرا هویدا شد که علی لاریجانی تقریباً تصمیم خویشتن را بخاطر پیشگاه در انتخابات ریاست جمهوری گرفته و حال عزب موضوعی که داخل حال چانه زنی برای آن است، کاندیدای کدام جناح بودن اوست.

نویسنده مدعی شده که تا اینجای کار بوسیله نظر می رسد موضوع محضر لاریجانی بوسیله عنوان کاندیدای اصلاح طلبان تو انتخابات ۱۴۰۰ بوسیله موضوعی اختلافی تبدیل شده و به جز حزب کارگزاران، سایر احزاب مصالحه طلب روی خوشی به آن نشان نمی دهند و اصولگرایان هم چندان روی خوشی به لاریجانی نشان نخواهند داد؛ ولی از آنجا که چشم پوشی زمان همواره آبستن مسائلی دور از ذهن است باید چشم دوخت و عاشق ماند که تو نهایت لاریجانی به عنوان کاندیدای ارامش طلب پا به کارزار رقابت خواهد گذاشت یا اصولگرایان و خواه اصلاً عطای آن را بوسیله لقایش خواهد بخشید.
  • ۹۹/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی