تبلیغات پیامکی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی پشت امروز در حاشیه جلسه شورای خانه دادن تهران با آستان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز کنفرانس شورای روستا به صورت ترکیبی حضوری – مجازی با حضور ۱۹ عضو برگزار شد.

وی با اظهار اینکه در یکی از تذکرات کالبد شورای قریه درباره قبول قانون شوراهای شهر تو کانون و کاهش اختیارات تذکر داد، گفت: قانون بوسیله شورا اجازه می دهد که عوارض مربوطه را تصویب کند ولی گویا شورای نگهبان بوسیله این طریق مجلس تعرض کرده و شورای بطرف خانه را بخاطر مقبول مالیات دخیل ندانسته است و برای همین این قانون را به مجلس برگشت می دهد و باشگاه همچنین به دیدن می رسد عاری وارسی و عاقل شدن موضوع، رویت شورای نگهبان را اثبات می بطی ء و ما اینک باید این موضوع را ردیابی کنیم تا حقوق شوراها حی شود.

رئیس شورای ولایت تهران داخل مورد اختتام اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو تو پاسخ به سوالی مبنی پهلو اینکه راه اندازی تامین مدنی وثایق شهرداری تهران را اثبات نمی کند و در این بین درمانگاه میلاد پایان امر ندارد و مناقشه فروش تراکم هم مطرح است، گفت: بوسیله نظرم چنین نیست ولی فدایی بیمارستان های تامین اجتماعی عاقبت حکم ندارند و زیرا که ته امر ندارند، عوارض ساختمان را همچنین پرداخت نکردند، ضمن آنکه از سوی دیگر شهرداری بوسیله تامین اجتماعی بدهی دارد و در حال تهاتر هستند نه انبوهی فروشی.

وی افزود: مثلا بیمارستان میلاد که ساخت و ساز عظیمی هم دارد، انتها کار ندارد و می تواند تخلفاتی غصه داشته باشد و تقلا دارند پروانه ها را تهاتر کنند و هیچ تراکم فروشی ازاله.

هاشمی تو پاسخ به این سوال که آیا پول اوراق شریک شدن حی می شود یا نه؟ گفت: در حال حل بحث بدهی تامین اجتماعی هستیم. تا وقتی که املاک شهرداری بخاطر استعلام به تامین مدنی ارسال شود و بگوید که وام نداریم و اوراق حل شود.

وی به شوخی گفت: مسئله اوراق مشارکت در حال حل شدن است اگر مطبوعات بگذارند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اردشیر مطهری در ورق رسمی توییتر خویشتن نوشت: «وهله دیگر تروریست های وابسته به ⁧‫نظام سلطه‬⁩ اقدام به جنایت یک دانشمند ایران کردند. بخت های تروریست تاوان سختی خواهند رحم. ضمن اینکه این ⁧‫توحش‬⁩، خللی داخل سرود و قصد نظم و دانشمندان ما برای دستیابی به ⁧‫علوم مدرن‬⁩ و ارتقای بینش ساختن نمی درنگ.»

 شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز(جمعه) در حوالی تهران در روانی درگیری مسلحانه تروریست ها با تیم محافظ وی به شهادت رسید. 

جدیدترین خبرها و رویدادها را درون اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

تو همین زمینه: اولین شمایل از خودرو و محل جنایت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان اولین ویدئو از محل ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته ای کشورمان درون آبسرد کشتار محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان از کار افتادن شد | جزئیات جنایت تو آبسرد دماوند آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری زاده تلاش پزشکان برای احیا جواب نداد | محسن فخری زاده به شهادت رسید تصاویر احاله شهید فخری زاده به بیمارستان پس از ترور در آبسرد تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده را تک حمله صبر دادند نزدیکترین تصاویر به نگرش جنایت و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای اطلاعیه بنیانی وزارت دفاع درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده یدئوی تازه از نگرش انفجار و قتل محسن فخری زاده
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و مادام« آنه لینده» وزیر خارجه سوئد، در یک تماس تلفنی، آخرین تحولات بین المللی، موضوعات منطقه ای، موضوعات مربوط به برجام، و روابط دوجانبه و کنسولی میان دو سرزمین را تک بحث و تبادل دیدن راحتی دادند.

باریکه داخل این ارتباط با اشاره به بایکوت های غیرقانونی و غیرعادلانه ایالات متحده میوه جمهوری اسلامی ایران، از ناتوانی کشورهای اروپایی تو عمل به تعهدات خویشتن تو برجام انتقاد کرده و بوسیله وزیر امور خارجه سوئد توصیه کرد استقلال و حاکمیت خود را قربانی سیاست های زورگویانه و ظالمانه آمریکا نکنند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز توضیحاتی در مورد بخشی از محتوای گفت وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و سوئد ارائه کرد.

سعادتمند خطیب زاده با رمز به توئیت خانم «لینده» وزیر خارجه سوئد که سه شنبه شب پس از ارتباط تلفنی وزرای خارجه دو ملک منتشر شد، تقریر کرد: بدبختانه اطلاعات مقامات سوئدی درخصوص شرایط آقای جلالی که بنا به جرائم امنیتی در زندان به قانون می برد، عیبناک و مغلوط است.

وی افزود: همان طور که وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگو برای خانم لینده توضیح داد، قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران مستقل بوده و هرگونه دخالت در صدور یا اجرای احکام قضایی مردود و غیر شایان پذیرش است.
تغییر نام خیابان ها، مکان ها و راسته ها درون کلانشهر شیراز در یکسال اخیر همواره با مناقشه و گاهی جدل تند همراه شده، از یک روشنایی تغییردهندگان نام که شورانشینان شیرازهستند پهلو این تغییرات اصرار می کنند و از دیگر سو دامنه و تعداد مخالفان نام های جدید نیز روز به روز گشاد تر می شود.

حاشیه ها داخل این باره در ماه های گذشته از دگرگونی معروفیت گذرحافظ بوسیله صیت استاد شجریان یا تغییر نام بلوار خاطرجمعی جنوبی به وکلا حیات داشت و داخل نو ترین آن به تغییر نام خیابان کوهسار بوسیله مرحوم لله علی اصغر خدادوست رسید.

درون پی تغییرنام خیابان کوهسار شیراز در آخرین جلسه شورای این روستا به نام پروفسور علی اصغر خدادوست، نامه ای در فضای مجازی بوسیله امضای مهران محمد خدادوست؛ رئیس درمانگاه و فرزند پرفسور خدادوست داخل فضای مجازی پخش شد که متن نامه مدال از نارضایتی قوم خدادوست از این غرض دارد.

سخنگوی شورای خانه دادن شیراز و رئیس کمیسیون نامگذاری این صنع اعتراف کرد: کمتر معبر نامگذاری نشده داخل شیراز وجود دارد و اغلب بخاطر پاسداشت شهرت مشاهیر و بزرگان مجبوریم نام معبری را تغییر دهیم و کنیه فرد مورد دید را کنار آن نهیم.

سعید نظری افزود: این محدودیت ها همچنین بود دارد که نمی توان نام هر معبری از جمله معابری که به صیت مشاهیر و شهداست را تغییر داد و مجبور هستیم صیت خیابان و معبرهایی که غیر از این قسمت قسمت کردن است را تبدیل دهیم.

وی امتداد رحم: در دوره چهارم شورای بخانه برگشتن و بنا به التماس بازماندگان و مدیریت بیمارستان خدادوست، تقاطع چند سطحی روبه روی بیمارستان خدادوست که اینک به نام شهدای مهدی آباد در خیابان مطهری اشتهار پژمرده بوسیله نام پرفسور خدادوست معروفیت گذاری شد و شخص حکیم خدادوست نیز درون زمان حیات در مراسم گشایش این پل حضور داشت.

او اضافه کرد: مدتی بعد اهالی محله مهدی آباد بوسیله این نامگذاری تعرض و تقاضای تحول نام آن را مطرح کردند که شورای خانه دادن چهارم با تغییر معروفیت این سازه بنام شهدای مهدی آباد موافقت کرد.

سخنگوی شورای قریه شیراز با بیان این پیغام که در حوالی پنجم شورای قصبه شیراز فرزند دکتر خدادوست درون ساختمان شورا حاضر شد و درخواست نامگذاری معبری به نام این لله فقید را ارائه کرد، گفت: اعضای شورای شهر شیراز با ارتکاب بررسی هایی با ارائه طرحی دوفوریتی تقاطعی که اکنون به شهرت شهیدان یغمور نام دارد به معروفیت دکتر خدادوست نام گذاری کردند اما داخل امتداد روشن شد که قبل از آغاز عملیات اجرایی در پرگیر شورای چهارم نام این سازه بوسیله نام شهدای یغمور نام گذاری شده است و بنابر این نمی توان نام مشاهیر و شهدا را از معابر برداشت و تغییر انصاف و باز شورای دهات مجبور بوسیله بازگرداندن نام شهدای یغمور بر این تقاطع شد.

وی بیان کرد: با رایزنی با پسر استاد خدادوست و به این دلیل که مسکن استاد داخل نقاط مرکزی شهر و دوره خیابان نارون است محلی در نزدیکی آن به این معروفیت نامگذاری شد.

نظریه بیان کرد: خیابان کوهسار به برهان اینکه چندین مرکز آموزشی و مدارس تیزهوشان در این نگرش قرار دارد به نا لله خدادوست دگرگونی شهرت داده شد.

اعتراضات از اهالی مطلع شد

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر شیراز اضافه کرد: در اثر این نامگذاری ابتدا اهالی نگرش بوسیله آن تعرض کردند و خواهان بازگرداندن نام کوهسار بوسیله این معبر شدند و بعد نیز فرزند استاد خدادوست روزنامه ای ارسال و التماس کرده که شهرت لله خدادوست از این معبر برداشته شود.

وی با اشعار اینکه کانون نامگذاری شورای شهر شیراز ماهانه عزب یک مجمع برگزار می کند، ادامه رحم: التماس بازگرداندن نام معبری که بوسیله شهرت استاد خدادوست درون شیراز نامگذاری شده تو جلسه بعدی حلقه نامگذاری بررسی و تصمیم نهایی به صحن علنی واگذاری و بنابر دیدن اکثریت اعضا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر هیچگاه معبری را تو شیراز تغییرنام نمی دهیم

عملی از ابراز چنین نفوذ کردن هایی درون پی نامگذاری معابر شیراز گلایه کرد و افزود: از این بوسیله بعد پهلو خلاف تلاشی که شورای پنجم تاکنون در زنده نگه داشتن شهرت مشاهیر شیراز داشته شاید تصمیم بگیریم دیگر هیچ معبری را درون این دهات تغییر صیت ندهیم مگر اینکه معبری جدید مصنوع شود.

وی اضافه کرد: معبرهای متاخر همچنین عمدتا داخل حاشیه بخانه برگشتن است و نامگذاری آن به نام مشاهیر و شهدا اغلب با مخالفت قوم و دوستداران آنها مواجه خواهد شد و دست مدیریت شهری درون این ماخذ بسته است و به نظر باید این وحدت رویه تو اذن کار شورا صبر گیرد که دیگر هیچگاه معبری درون شیراز دگرگونی شهرت داده نشود مگر اینکه معبری متاخر در این خانه دادن احداث شود.

عضو شورای شهر شیراز اظهار کرد: در خصوص نامگذاری معبری بوسیله نام حکیم خدادوست نیز باید با فکر و اقدامی کارشناسی شده پیگیری شود.

پرفسور علی اصغر خدادوست چشم پزشک شیرازی، اسفند سال ۱۳۹۶ درون سن ۸۲ سالگی درگذشت.