تبلیغات پیامکی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

می خواهیم کمی بوسیله قفا برگردیم. سجاد افشاریانِ نوجوان، چه کارهایی می کرد؟

کارهای زیادی انجام می دادم. علاقه مند بودم که هم زمان با درس خواندن، کار هم بکنم؛ از کار درون باغ گرفته تا آرایشگری و تئاتر و فیلم سازی. چه اعتبار از دوران نوجوانی تان به تاریخ خواندن سپری شد؟

راستش بجهت از کودکی بوسیله کانون تدریس روحی کودکان و نوجوانان می رفتم، از همان زمان با ادبیات قرائت کردن آشنا شدم و تاریخچه هایی مشابه «موسیو ابراهیم و گل های قرآن»، از اولین تاریخ هایی است که خواندم. در دوران مدرسه چه درس هایی را بیش پر حرارت دوست داشتید و از کدام درس ها بدتان می آمد؟

ریاضی و ادبیات را دوست داشتم و از زیست و شیمی متنفر بودم! خاطر می کنید نوجوان های این اطراف با نوجوان های دوران شما نفاق دارند؟

بسی بیش! در بچگی ما چیزی به صیت برزن وجود داشت! نبود فن شناسی غصه باعث می شد بر هم زندگی کنیم که همین موضوع خلاقیتمان را شکل می داد. علاوه بر هنر بازیگری، ملیح می نویسید. از چه اهل سنت شروع به نوشتن کردید؟

نوشتن را از دوران دبیرستان ابتدا کردم. همیشه نگاشتن حالم را خوب می کند. تاحالا شده با خودتان بگویید کاش این دست خط را انتخاب نمی کردم؟

با وجود مشکلات کار، اما به هیچ وجه مایوس نشده ام. به نظر شما نوجوانان برای فرع هایشان چه کارهایی باید ارتکاب بدهند؟

باید بدانند حالشان با چه چیزی خوب می شود و دلبستگی هایشان را جلوه گر کنند. پس از دوران راهنمایی، می دانستم چه رشته ای را دنبال کنم و همین بزرگ ترین دستیار بخاطر ادامه ی مسیرم بود. حرف آخر برای نوجوان ها...

نوجوان ها به شباب نزدیک اند و باید علاوه کنار تفریح، بخشی موکد و آگاهانه روزهایشان را سپری کنند که بعدها حسرت زمان های ازدست رفته را نخورند.

نازنین حسن پور،۱۷ساله از تهران

عکس: صفحه ی شخصی سجاد افشاریان
یک چاپگر سه بعدی غول اندام درحال تاسیس مسکن های متاخر تو مقدر شدن خوش نشین مکزیک است. ساخت هرکدام از این خانه ها، ۲۴ زمانه طول می کشد و موجب می شود خانه خانوارهای محلی از کلبه ای کوچک بوسیله خانه ای دوخوابه ارتقا پیدا نرم. آیا این فناوری می تواند بخشی از متد محلول جهانی بخاطر مشکل ساختمانی باشد؟

در یک منطقه ی روستایی در حاشیه ی شهری در جنوب مکزیک، یک طبع گر غول قد ۱۰ متری، اخیرا دیوارهای نخستین بناء ها را در اولین خیابان کوچک ی چاپ سه اتیه شده در جهان ساخته است. هفته ی گذشته، پیدایش یک ساختمانی ی ۴۶ متر مربعی دارای سقف، دریچه و فضای داخلی به ته رسید. سازمان خیریه ی نیواستوری (New Story) که اجرای این پروژه را برعهده دارد، معتقد است که روند جدید ساخت و ساز می تواند قدری از گونه حل ساخت مسکن ارزان قیمت در برخی از فقیرترین جوامع جهان باشد. برت هاگلر، مدیرعامل و تیمار بنیان گذار نیواستوری می گوید:ما با بازی کردن این دستگاه بوسیله یک منطقه ی زلزله خیز و فقیرنشین داخل مکزیک و چاپ توفیق آمیز نخستین ساختمان ها نشان دادیم که چه کارهایی را می توان انجام انصاف.

سازمان غیرانتفاعی مذکور که پنج سال پیش بخاطر ابداع بناء برای افراد بی جنبش در مناطق زیاد فقیر تأسیس شد، تا به حال با استفاده از روش های پیدایش معمول بیش از ۲۷۰۰ خانه تو هائیتی، السالوادور، بولیوی و مکزیک بنا کرده است. در هائیتی، جایی که گروه های امدادی درحال بازسازی آن پس از زمین لرزه ی سال ۲۰۱۰ بودند، نیواستوری از فرایندی برای عقب انداختن مسئله ساخت خانه ها استفاده کرد و خبردار شد که فناوری متاخر می تواند کمک نرم تا کار سریع مرطوب انجام شده و نفقه ها کمتر شود.

نیواستوری دو سال پیش، با شرکت فناوری ساخت و ساز آیکون (Icon) که داخل آستین تگزاس سفت است، برای توسعه ی یک چاپگر سه بعدی که بتواند داخل دشوارترین وضعیت نیز حکم کند، مخبر مشارکت شد. چاپ گر آیکون که ولکان۲ (Vulcan II) نامیده می شود، مقدماتی چاپ گری ازاله که برای ساخت یک خانه ی کامل طراحی شده است. ولی برزن ی جدید مکزیک که محتوی ۵۰ خانه ها خواهد بود، اولین جامعه ای خواهد بود که از فناوری سابق الذکر در این مدل استفاده می بطی ء. آزمایش های دیگری با بناء های نتیجه از چاپ سه گانه اینده انجام شده اما همه داخل شرایط کنترل شده یا در مناطقی اجرا شده اند که ریسک سرگذشت حوادث طبیعی در آن ها پایین است و هنوز کارآیی آن ها داخل گیتی واقعی به تایید نرسیده است.



اولین پروژه ی نیواستوری دراین زمینه با چالش هایی رو به رو شد. این گروه شروع عزیمت داشت خانه ها را داخل بخش دیگری از مکزیک بسازد اما به علت تأخیر در فرایند شهود زمین، تصمیم گرفته شد که خانه های سابق الذکر درون جزء جنوبی نمدار یعنی تاباسکو، ایالتی که با گواتمالا غم مرز است، ساخته شود. مکان جدید دارای ریسک والاتر زمین لرزه است، بنابراین طرح دون آزمایش های مهندسی بیشتری قرار گرفت. پس از موفقیت آمیز بودن آزمایش ها، مایه با کامیون سیر تکاملی طولانی خود را بوسیله سوی جنوب آغاز کرد اما به مدت سه ماه داخل گمرک انسداد کرد. با ورود دستگاه بوسیله روستا، مفارقت بارندگی آغاز شده بود. در یک مقطع زمانی، ورودی منطقه را سیل گرفت و تا یک هفته برازنده دسترس نبود. اما عمده ترین آزمایش، که آیا چاپ گر می تواند خانه ای را درون این منطقه چاپ درنگ یا خیر، به خوبی پیش رفت. چاپ گر مذکور با خارج اعطا کردن ترکیبی از بتون به عارض لایه لایه برای تاسیس کف و دیوارها حکم می درنگ. نرم افزار نصب شده روی مایه نیز شرایط فضا را تحت بازرسی قرار می دهد و براساس شرایط، تنظیمانی روی مایه اعمال می شود.الکساندریا لافچی، هم ماخذ گذار نیواستوری می گوید:هنگام صبح ممکن است فضا خشک تر و اواخر بعدازظهر مرطوب زیرفون باشد. دستگاه بوسیله صورتی تنظیم می شود که ویسکوزیته مواد و کیفیت طبع در طولانی کشش روز هم ارز باقی بماند.مقاله های مرتبط:دخول چاپگرهای سه بعدی غول آسا به صنایع کشتی سازی، پل سازی و هوافضاآینده ساختمان سازی متعلق بوسیله صنعت پرینت سه مربوط باینده استبزرگ ترین پرینتر سه بعدی ساختمان ساز توسط یک همدستی روسی ساخته می شود

دسته مشغول به امر می تواند در این جا از اپلیکیشنی برای خلق کردن تنظیمات جزئی تو طرح استفاده کند اما فرایند چاپ اساسا خودگردان است. برای اضافه کارایی می توان چندین خانه را به نعوظ حزن زمان چاپ کرد. دو خانه ی مقدمه به نعوظ حزن زمان و طی چند روز چاپ شدند. کل زمان صرف شده بخاطر تاسیس این خانه ها ۲۴ ساعت حیات. گروه برای ساخت ساختمانی های ابتدا فقط طی روز کار می کردند اما امیدوار هستند که تو آینده مایه بوسیله مدت کامل تر حکم بطی ء و کار سریع العمل تر پیش برود.

اداره نیواستوری با یک سازمان غیرانتفاعی محلی (با معروفیت Echale a Tu Casa) شریک شدن می کند تا بخش هایی از بناء را که قابل چاپ سه بعدی نیست، تکمیل کند و مشاغلی را برای کارگران ساختمانی محلی ایجاد کند. خانه های اتمام شده دارای دو حجره خواب، یک نشیمن، یک آشپزخانه و یک حمام است که تفاوت بسیاری با کلبه های میسر ای دارد که تو منطقه معمول است. خانواده هایی که درون هر خانه زندگی می کنند، بوسیله طور متوسط ۷۶/۵ دلار در ماه درآمد دارند. لافچی می گوید:این نخستین باری است که بیشتر خانواده ها از امکاناتی مانند دستشویی های تویی و سیستم لوله کشی و فاضلاب برخوردار هستند.



برخلاف کلبه ها این خانه ها دربرابر زمین لرزه نیز برقرار هستند. سازمان با نوبت محلی که زمین ها و زیرساخت هایی متشابه جاده و صاعقه را مجهز می کند، بخاطر وقوف ۵۰ خانواده در منطقه که بسیار از همه نیازمند هستند، همکاری کرده است. وقتی نیواستوری چاپ خانه ها را بوسیله پایان برساند، ساکنان متاخر خداوندگار آن ها خواهند بود. برخی از خانواده ها از دو خانه ی نخست دیدن کردند و بااطلاع شدند که ساختمانی های متاخر داخل مواقع باران قطعی بی آب می مانند و آن ها را از خانه های فعلی خود متفاوت دانستند. کاندلاریا هرناندز، یکی از ساکنان آینده، درمورد کلبه ی یک اتاقه ای گفت که او همراه هفت قامت خانواده اش درون آن عمر می یواش:وقتی باران شروع می شود، خانه را سیل می گیرد و وضعیت در شب بدتر می شود. باید باخبر بمانید و ظروفی را بخاطر جمع کردن آب باران در گرداگرد مسکن بگذارید تا همه چیز نم نشود.

فناوری در حال اجرا در ناحیه مکزیک می تواند به تحول تاسیس و ساز ساختمان ارزان قیمت در کشور آمریکا کمک درنگ. اوایل سال جاری، ایکون یک مرکز خوشامدگویی را برای منطقه ای داخل آستین چاپ کرده که بخاطر افرادی که به طور مداوم فاقد مسکن هستند، مدل سازی شده است. باهم اتحاد کردن درحال آغاز چاپ خانه های ۳۷ مترمربعی تو این منطقه است که تا اوایل سال ۲۰۲۰ اتمام می شوند. الکس ل روکس، بی قراری بنیاد گذار و مدیر ارشد فناوری انبازی آیکون می گوید:صنعت ساخت خانه احتیاج بوسیله دگرگونی الگو دارد. ما نباید مجبور شویم بین مواردی مانند تحکیم و قیمت یا آزادی طرح و پایداری انتخاب کنیم. باهم اتحاد کردن قصد دارد که چاپ مسکن ها را دنباله دهد و این فناوری را توسعه دهد.



نیواستوری داخل آمریکای لاتین، مورد توجه چندین دولت دیگر که می خواهند برای پیدایش چنین جوامعی زمین اهدا کنند، قرار خمود است. بسیاری از آن ها از مکان جدید در مکزیک رویت کرده اند. هاگلر می گوید:وقتی انسان آن را با چشم خویشتن ببینند، دیگر ایده ی غیرعاقلانه ای به دید نمی رسد.

نیواستوری قصد دارد به بررسی رویکردهای جدید نیز بپردازد و به عنوان بازوی تحقیق و توسعه برای دولت هایی عمل می یواش که دارای منابعی بخاطر ساخت ساختمانی ها هستند اما بهترین ابزار را برای اجرا کندرو آن ندارند و نیز کسانی که به متعاقب این هستند که این فرمان را با بها کمتری انجام دهند. لافچی می گوید:فکر می کنم که متشابه بسیاری از این نوع مسائل اجتماعی بزرگ و به ظاهر جاهل قابل حل، فقط یک راه حل جادویی بود ندارد. شما باید گزینه های بسیار یدکی برای نحوه ی محلول بغرنج مسکن داشته باشید. آنچه ما بوسیله آن علاقمندیم، ایجاد مجموعه ای از ابزارهای مختلف متشکل از فناوری های مختلف (رقیق افزاری، بطی ء افزاری، فرایند) است که بتوانیم بخاطر پیدایش سریع تر و ارزان مرطوب خانه ها و جوامع از آن ها استفاده کنیم.بیشتر بخوانید:تاسیس نوعی لیف تقلبی با قابلیت خودترمیمیبرگزاری دوره ‏های آموزشی تام و تخصصی اینترنت اشیاچین اداره های دولتی خویشتن را از استفاده از فناوری های آمریکایی منع کردورود چاپگرهای سه مربوط باینده غول آسا به صنایع سفینه سازی، پل سازی و هوافضاساخت پلیمر ضدگلوله با مصرف از فناوری چاپ سه بعدی و توپولوژی هوشمند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره قیمت خودروها گفت: قیمت خودرو از لفظ خودروسازان افزایش پیدا نکرده است؛ افزودن پر پشت که در بازار شاهد هستیم منجر به بیم شده است.

وزیر صمت افزود:  اضافه قیمت بنزین بوسیله صورت غریزی بر همه چیز پی گذاشته و نمی توان معلول آن را ندیده گرفت. ضمن اینکه اضافه ارزش خودرو در بازار آزاد هم مانند دیگر کالاها دامن تاثیر استراحت گرفته و به همین دلیل نرخ خودرو در بازار هم بر همین اساس اضافه یافته است.  

رحمانی افزود: نرخ خودرو از لفظ خودروسازان به هیچگاه عنوان اضافه پیدا نکرده است ضمن اینکه خودروسازان نمی توانند نرخ خودرو را افزایش دهند چرا که مجوز این فرمان را ندارند.

وی گفت: نه خودروساز و خیر هیچ کدام از شرکت های دولتی و شبه دولتی حداقل تا ته سال حق افزایش ارج را ندارند.

وزیر صمت اشعار داشت: افزودن ارج خودرو به برهان تلاطم های بازار است. ولی ما درون حال پیگیری این موضوع هستیم. این داخل حالی است که ما شاهد قیمت سازی تو فضای رمزی هم هستیم به طوری که یک فرد بدون داشتن خودرو، ۵ هزاره آگهی سودا را بوسیله قیافه صوری منتشر کرده تا نرخ سازی نرم.  

رحمانی افزود: تا شب عید چند ماه فرصت داریم. این در حالی است که شانس به وضوح اعلام کرده تا عاقبت سال هیچ کس راست افزایش قیمت را ندارد؛ البته مهتر جمهور تو مصاحبه ها و اقرار نظرهای خود اخبار کرده است که هیچ کس حق افزودن نرخ را ندارند.

وزیر صمت گفت: اگر هر شرکت دولتی و شبه دولتی تغییر قیمتی را داخل اجناس، کالاها و محصولاتش داشته باشد حتما نافرمانی کرده و با آن قاطعانه برخورد خواهیم کرد.  

وی تصریح کرد: ما به شدت با افزایش قیمت ها اصابت خواهیم کرد ضمن اینکه درون زمینه کمینه فروشی غم که ذاتا تخلف محسوب می شود هم وزارت صمت و بی آرامی سازمان تعزیرات حکومتی قاطعانه ورود کرده و با متخلفین اصابت خواهد کرد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، از چند ماه پیش که راسته خرید و فروش خانه در رکود به سر می برد، راسته دربست به تدریج تهییج شد و تحقیقات میدانی از تکثیر ۲۰ تا ۵۰ درصدی قیمت ها حکایت دارد. گزارش بانک مرکزی نیز نشان می دهد درون تهران اجاره بها ۳۱ درصد بالا رفته است.

اما در سیرت شهر تهران داستان هایی نوظهور از خانه های لوکس اجاره ای شنیده می شود که علامت می دهد برخی ترجیح می دهند به جای تنخواه گذاری روی سرزمین و خانه، تنخواه خود را وارد بازار کنند و داخل خانه های کرایه ای بمانند.  

تیرماه امسال از اجاره ماهیانه ۸۰ میلیون تومان با بسته ۸۰۰ میلیون تومانی یک مسکن در تهران گزارش دادیم. البته طبق بررسی ها تعداد زیادی مسکن در تهران بود دارد که پول سپرده آن ها بالاتر از یک میلیارد تومان است و ماهیانه نیز تا ۷۰ میلیون تومان باید برای دربست آنها خرج پرداخت شود.

کنار ماخذ این گزارش، تو یک آگهی بناء ای ۴۵۰ متری در زعفرانیه آگهی شده که ودیعه آن ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان و ماهیانه نیز کرایه آن ۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. خانه ای که به خشکی امدن اساس معلومات موجود دارای مشاعات عظیم بوده و البته جزییاتی بیشتری درباره ویژگی های اختصاص آن منتشر نشده است.  

یک آگهی دیگر مدال می دهد تو شهرک غرب یک ویلای سه طبقه با استخر آبگرم و آب سرد و همه آپشن های فول با امانت ۲۰ میلیاردی و اجاره ۵۰ میلیون تومانی متقاضیان یدکی داشته و ظرف یک هفته کرایه رفته است.

داخل زعفرانیه برای یک خانه ۴۵۰ متری با چهار خواب، چهار مستر، لوکیشن تاپ، متریال برند، سازه بنام، مشاعات فول فعال، طبقات بالا، ویو، تراس، نقشه تفکیک شده، لابی و لابی من ۲۴ ساعته و ... مبلغ ۲ میلیارد تومان ودیعه و ماهیانه ۷۰ میلیون اجاره تعیین شده است.

تو الهیه یک آپارتمان ۳۵۰ متری سه خوابه، سوئیت مجزا، چهار مستر پلان تفکیک شده، آشپزخانه طولانی فرنیش، متریال روز اروپا، پارکینگ سندی، لابی مجلل، به همراه لابی غلام و خدمه ۲۴ ساعته مسکوک ۲ میلیارد تومان ودیعه و ۷۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه، آگهی شده است

در بسیاری از آگهی ها، وقتی با مشاور املاکی که آگهی کرده وفاق می گیریم، ارائه مفروضات را منوط به آستان و یا ارسال اسکرین شات از موجودی حساب اخبار می کنند. در روزهایی که بوسیله رویت می رسد بازار اجاره مسکن در بخش جثه و اصلی فروکش کرده ولی زعفرانیه و شهرک غرب و کامرانیه میزبان اجاره نشین های لوکس تهرانی است. اجاره بها داخل خوش نویسی رشد

با ایجاد ثبات نسبی قیمت داخل مقدر شدن فروش، تورم بازار سرزمین به مدخل اجاره منتقل شده است. آمار رسمی که توسط بانک مرکزی درون  آبان ماه ۱۳۹۸ ارایه شده از افزایش ۳۱ درصدی مقدار سالیانه اجاره در تهران و ۳۲ درصدی در کل کشور حکایت دارد. با این وجود، بررسی های میدانی مدال می دهد درون مناطق پرتقاضای شهر تهران ارزش اجاره حدود ۵۰ درصد افزودن یافته و در بعضی موارد به متجاوز از این رقم می رسد. هرچند با توجه به تکمیل عزل جابه جایی، نرخ دربست نسبت به شهریورماه حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.

به تعاقب جهش های ادواری قیمت ملک، بازار اجاره معمولا پس از یک دوره ثبات، نهایتا با یک  حرکت بطئی، خود را با تورم بخش ابتیاع و سودا هماهنگ می بطی ء. آمار نشان  می دهد که بها مسکن خانه دادن تهران از مردادماه امسال به سکون رسیده، درون حالی که منحنی نرخ نمو اجاره به آرامی رو به بالا حرکت می یواش. ایران؛  ارم مالکان ساختمانی های تهی

در حالی، مهم ترین دلیل رشد قیمت ها در بازار اجاره، فشار توقع عنوان می شود که تو تهران ۵۰۰ هزار و تو کل کشور دو میلیون و ۵۰۰ هزاره واحد مسکونی خالی وجود  دارد. هنگام سال های گذشته همواره از سوی دولت نشانی می شد که برای شناسایی خانه های خالی، دستور کار وجود دارد اما هیچ گاه ته رنگ شکل پذیری به خویشتن نگرفت. با این حال وزارت متد و شهرسازی مجددا اعلام کرده برای ورود واحدهای تهی از سکنه بوسیله راسته مصرف، برنامه های خویشتن را عملیاتی می کند. «خلق سامانه املاک و توقف» بخاطر شناسایی مسکن های خالی و «اجاره داری حرفه ای» از جمله برنامه هایی است که محمد اسلامی متعاقب می کند.

محمود محمودزاده معاون مسکن و مسکن وزیر رویه و شهرسازی، برنامه های کوتاه مدت و میان مدت وزارتخانه را برای کنترل دربست بهای خانه را به ویژه تو کلانشهرها، تشریح کرد و با اشاره بوسیله اینکه تولید و مصرف از مسکن پروسه ای میان مدت است، گفت: بوسیله منظور کنترل و ساماندهی بازار اجاره بها، برنامه های وزارت رویه و شهرسازی محتوی اخذ مالیات از بناء های خالی، تکمیل واحدهای مسکونی مهر، تولید و نمایش مسکن با اجرای طرح اقدام ملی و در نهایت راه اندازی نظام اجاره داری حرفه ای است.

معاون خانه و ساختمان با اطلاع دادن اینکه سامانه املاک و اسکان به منظور اخذ مالیات از خانه های خالی درون حال تمهید است از وضع اندازی آن تا پایان امسال خبر عدالت و افزود: در سال آتی سامانه موجب کاربرد درون جوانمردی سازمان امور مالیاتی کشور استراحت می گیرد.

محمودزاده ادامه رحم: با راه اندازی سامانه املاک و اسکان، شاهد خاصیت ویژه در جزء خانه هستیم. بجای این بیش از دو میلیون و ۶۰۰ واحد می تواند وارد بازار عرضه مسکن شود که خودبه خویشتن با عرضه بیشتر، شاهد تاثیر آن کنار بازار اجاره نرخ خواهیم حیات.
در حالی که گوگل و آی بی ام برای پیشتازی درزمینه ی محاسبات کوانتومی باهم بوسیله سختی رقابت می کنند، آمازون از اینکه تو میانه راه فراغت گرفته، نهایت استعمال را می کند. یک ماه پس از مایکروسافت، آمازون اعلام کرد با متد اندازی جهیز آمازون براکت (Braket) قصد دارد این امکان را فراهم درنگ که محاسبات کوانتومی به نشانی یکی از درخت سرو های اینترنتی این شرکت دردسترس فرع مندان استراحت گیرد. این شرکت در یکی از پست های خویشتن تالیف است آمازون براکت یکی از سرو های مدیریت شده ی اینترنتی آمازون است که در همه ی سطوح زنهار و کدگذاری آن تأمین شده است.مقاله های مرتبط:آیا قوانین کوانتومی گوگل و IBM جایگزین عادت مور می شوند؟آیا برتری کوانتومی به معنای اصلی وجود دارد؟مایکروسافت خود را برای آینده آماده می کند: امتزاج کامپیوتر کوانتومی با فضای ابری

البته به رویت می رسد داخل حال حاضر این خدمات تنها دراختیار عده ی محدودی از مشتریان آمازون قرار خواهد گرفت که احتمالا آن قسمت قسمت کردن از مشتریانی هستند که با این شرکت شریک شدن می کنند. این خدمات دربرگیرنده انجام آزمایش و اجرای شبیه سازی روی کامپیوترهای کوانتومی شرکت های باهم اتحاد کردن آمازون مانند D-Wave و IonQ و Rigetti خواهد حیات. انبازی های انبازی آمازون بزرگ ترین تأمین کنندگان سخت افزارهای کوانتومی هستند و درضمن، IonQ همکاری تجاری مایکروسافت آژور کوانتوم (Microsoft Azure Quantum) همچنین محسوب می شود.

آمازون درباره ی این خدمات گفته است:این خدمات بوسیله شما اجازه می دهد تجربیاتی درزمینه ی کیوبیت (Qubits) و مدارهای کوانتومی داشته باشید. می توانید مدارهای خود را درون محیطی شبیه سازی بسازید و ارتکاب کنید و سپس، آن ها را داخل کامپیوتر کوانتومی اصلی عملی کنید.

آمازون می گوید مشغول پیدایش مرکز خدمات اینترنتی اختصاص ی محاسبات کوانتومی است که مرکز حقیقی آن داخل معاشرت دانشگاه صنعتی کالیفرنیا (Caltech) است. فراغت است آمازون در مرکز سابق الذکر تحقیقات مربوط به محاسبات کوانتومی را انجام دهد و احتمالا کاربردهای کامپیوترهای کوانتومی را وارسی بطی ء. مسئول حصه محاسبات کوانتومی آمازون تأیید کرده است این شریک شدن در حال فرمان روی ابکی افزارهای کوانتومی است.

ازلحاظ تئوری، سرعت محاسباتی کامپیوترهای کوانتومی متجاوز بیشتر از کامپیوترهای سنتی است. گوگل اخیرا اعلام کرده است توانسته کامپیوتر کوانتومی ۵۴ کیوبیتی بوسیله نام Sycamore بسازد. اهالی مانتین ویو می گویند کامپیوتر کوانتومی شان توانسته با موفقیت لحاظ ای را به اتمام برساند که زورمند ترین ابرکامپیوترها ۱۰ هزاره سال زمان برای اتمامش احتیاج داشتند.



البته هنوز تجاری سازی کامپیوترهای کوانتومی فقط یک آرزو است که مشکلات تکنیکی زیادی پهلو سر متد آن قرار دارد؛ اما جدیت های زیاد و سریعی درزمینه ی مهندسی کوانتومی در حال عمل است. کامپیوترهای کوانتومی نایاب و بسیار گران نرخ هستند؛ به همین دلیل، آمازون و مایکروسافت هر دو تلاش می کنند تا این کامپیوترها را بوسیله منبعی عمومی و مدیریت شده و به صورت بالقوه مقیاس پذیر تحول کنند؛ یعنی متشابه کارگر که آمازون با سرو اینترنتی محاسبات ابری خویشتن انجام داده و بسیار ارزشمند است.

آمازون درباره ی نفقه ی استعمال از این خدمات غم توضیحاتی داده و گفته است نفقه براساس تأمین کننده ی سخت افزاری که کاربر انتخاب می کند، متفاوت خواهد بود و کاربر برای زمانی که از کامپیوتر کوانتومی استعمال می کند، هزینه پرداخت خواهد کرد. فهرست عمومی ارزش ها پس از روش اندازی این خدمات اعلام خواهد شد.بیشتر بخوانید:کوالکام و مایکروسافت پیش گامان تحول و تحول فضاهای کاری آتی هستندمایکروسافت واژه طراحی فلوئنت دیزاین را بوسیله اپلیکیشن های موبایل می آوردآمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کردمایکروسافت: تعداد بدافزارها، باج افزارها و معدن کاوهای رمزارز در سال ۲۰۱۹ کاهش یافتامکان نصب رایگان ویندوز ۱۰ همچنان بود دارد
ASGHAASGHAچنانچهOOOONOOOON بخواهیم تیونر هنسی را با شهرت یک خودرو توصیف کنیم، این خودرو قطعا شورولت کوروت خواهد بود. رابطه ی هنسی با کوروت زیاد قدیمی و قوی است و زمان حال امروز هنسی اخبار کرده که نسخه ای قدرتمند از آخرین نسل شورولت کوروت را با قدرت ۱۲۰۰ اسب فرخوراک پزی بوسیله میدان خواهد فرستاد. هنسی همچنین کیت های تیونینگ ریختگی تری را تیمار برای کوروت سواری وسط تدارک دیده است که در آینده رونمایی خواهند شد. 



به گفته ی جان هنسی، مدیر و بنیانگذار همدستی هنسی:به دید ما دودمان جدید شورولت کوروت یک پلتفرم عالی بخاطر شخصی سازی خودرو است و مشتریان ما می توانند اقدام به تقویت موتور و اضافه قابلیت های حرکتی خودرو کنند. در چند ماه گذشته التماس های زیادی را مالکان کوروت C8 دریافت کردیم که می خواستند روی این خودرو کار کنیم. درنتیجه یک نظرسنجی آنلاین به اسلوب انداختیم و تاکنون بسیار از ۲۵۰ فرم درخواست از طرف مالکان این خودرو شهود شده است. مشتریان به ما می گویند که چه چیزی را خواهش دارند و جالب اینجا است که بیشتر آن ها درخواست خودرویی با قدرت بیشتر را دارند.

هنسی ابتدا اقدام بوسیله شناساندن یک سیستم اگزوز برای این خودرو کرده است که می تواند قدرت اتومبیل را مقداری افزایش دهد. میزان دقیق این اضافه غلبه هنوز اعلام نشده است. پس از آن مشتریان می توانند با نصب کیت سوپرشارژر روی سواری کوروت C8 قدرت پیشرانه را تا ۷۰۰ اسب بخار ارتقا دهند. قوی ترین پروگرام ی ارتقا نیز محتوی گمارش دو مغز توربوشارژر روی پیشرانه ی LS2 V8 کوروت است که غلبه آن را تا ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش می دهد. برای واگذاری این نیرو بوسیله چرخ های قفا هنسی اقدام بوسیله تقویت جعبه دنده دوبل کلاچ کوروت همچنین کرده است. در کنار این تکثیر قدرت، هنسی بادی کیتی با معروفیت CarbonAero را همچنین بخاطر کوروت طراحی کرده است. دیگر تغییرات اعمال شده روی شورولت کوروت شامل انتصاب ترمزهای پرعضله تاسیس برمبو، سیستم تعلیق تنظیم شونده و رینگ و تایرهای جدید هستند.

مقاله های مرتبط:مشخصات فنی شورولت کوروت C8.R R اعلام شدشورولت کوروت C8 کانورتیبل مدل ۲۰۲۰ رونمایی

شد جالب اینجا است که تعدادی پیش درون اخبار آمده حیات ECU شورولت کوروت C8 طوری طراحی شده که امکان تیونینگ کردن این خودرو وجود. ندارد کوروت C7 ZR1 نیز سیستم مشابهی داشت ولی هنسی توانست آن خودرو را استقامت. کند هنوز مشخص محو که آیا هنسی تاکنون توانسته ECU کوروت ۲۰۲۰ را قفل گشایی کند یا نه ولی باتوجه به مصمم وجود داشتن این شرکت احتمالا تا زمان ورود به راسته کوروت هنسی خواهد توانست اسب تبخیر این خودرو را افزایش. 



دهد در حال فراهم شایعاتی مبنی کنار مصرف ی کوروت ZR1 جدید از پیشرانه ی توربوشارژردار وجود. دارد فعلا می دانیم که این خودرو از پیشرانه ی دور بالای V8 از نوع DOHC متعلق بوسیله نمونه.R C8 R استفاده. خواهد کرد این مدل از سیستم کمکی برقی و سیستم چهار چرخ محرک نیز نصیب مند خواهد بود و پیش بینی می شود که قدرتی در حدود ۹۰۰ اسب تبخیر. داشته باشد اخباری مبنی بر تولید نسخه ای هزار اسب گرمخانه از کوروت با نام کوروت Zora همچنین حیات دارد که البته فعلا به قیافه رسمی توسط شورولت تأیید.نشده است:بیشتر بخوانید شورولت 150 کوپه با اتومبیل ۱۰۰۰ اسب گرمخانه حراج می شودفهرست برترین خودروهای اسپرت گیتی بوسیله
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین نحوی نژاد با بیان اینکه بهزیستی ابتدایی متولی امور معلولین است، بیان کرد: رسانه ها تو ارتقا متمایز های اجتماعی استان نقش آفرین هستند.

وی با تقریر اینکه در حال حاضر ۱۱۰۰ جای پا ضایعه نخاعی از بهزیستی استان گیلان خدمات دریافت می کنند گفت: تمامی معلولان ضایعه نخاعی گیلان علاوه به خشکی امدن مقرری حق پرستاری هم از سوی بهزیستی ستاندن می کنند. گیلان ۳۰۰هزار سالمند دارد

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشعار اینکه ۳۰۰ هزار سالمند گیلانی داریم، افزود: با اضافه شیوع سالمندی جمعیت معلولین هم افزایش خواهد یافت.

نحوی نژاد با اشاره به معارفه ۴۶ هزاره خانوار دارای جای پا داخل استان که نیاز بوسیله خدمات توانبخشی دارند، گفت: ۳۵ درصد از این جمعیت را خانم ها و ۶۵ درصد را آقایان تشکیل می دهند. ۲ درصد انباشتگی گیلان را معلولان تشکیل می دهند

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ درصد انباشتگی معلولان گیلان را معلولان بینایی، ۱۴ درصد معلولان شنوایی، ۲۵ را معلولان ذهنی، ۳۰ درصد را معلولان جسمانی حرکتی، ۱۰ درصد را معلولان مسئله و مابقی را معلولیت های توام و ناشناخته تشکیل می دهند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه ۲۷ هزار خانوار دامن پوشش بهزیستی استان مواجب بگیر هستند، افزود: براساس آمارها دو درصد جمعیت استان را معلولان تشکیل می دهند.

وی به معلولیت نابینایی و شنوایی اشاره و بیان کرد: سازمان بهزیستی جهت پیشگیری از این جنس معلولیت ها، سالانه ۷۰ هزار طفل بین سه تا شش سال را مورد غربالگری بینایی و ۲۴ هزاره کودک متولد شده را مورد غربالگری شنوایی راحتی می دهد.
مقاله های مرتبط:سامسونگ جزئیات رسمی One UI 2 را منتشر کرداندروید 10 بخاطر کدام گوشی های سامسونگ منتشر می شود؟

دیروز سامسونگ ابتدا به عرضه ی بوسیله روزرسانی پایدار One UI 2.0 برای گوشی گلکسی اس ۱۰ در آلمان کرد. در مبدا فقط بخاطر کسانی که جزو برنامه ی بودند و اکنون برای طولانی گوشی های این کشور آماده ی دانلود است.

دارندگان گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ اخذ به روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۰ را آغاز کرده اند که حجم آن قدری بیش از ۱/۹ گیگابایت است؛ نیز همراه با آن بوسیله روزرسانی بسته ی امنیتی دسامبر نیز ارائه می شود. این روانی نشان می دهد که مناطق بیشتری به زودی این بوسیله روزرسانی را شهود خواهند کرد.





بخاطر افرادی که بیرون از آلمان زندگی می کنند و نمی توانند صبر کنند، سایت SamMobile فریم ور هر سه نسخه ی گلکسی اس ۱۰ را در سایت خود قرار داده که می توان اقدام به دانلود آن ها کرد. چنانچه نحوه ی فلش کردن گوشی های اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس 10e را می دانید، می توانید از طریق لینک های پایین تر اقدام به دریافت به روزرسانی کنید.

به اندیشه داشته باشید که همیشه بهتر است قبل از به روزرسانی دستی سیستم عامل، از داده ها خود پشتیبان تهیه کنید که اگر دقت نکنید ممکن است به دستگاهتان آسیب وارد شود.بیشتر بخوانید:سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس به سنسور فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد بودگلکسی اس 11 نسخه 5G در بنچمارک گیک بنچ دیده شداحتمالا اپل در آیفون های ۲۰۲۰ انحصارا از پنل های اولد سامسونگ استفاده می کندسامسونگ گلکسی نوت 10 لایت دارای قلم اس پن بلوتوثی خواهد بودسامسونگ احتمالا از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون گوشی های آینده اش استفاده نمی کند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، از سال ۱۳۸۰ تا سال ۹۴ اضافه موالید تو حال قیافه اعطا کردن بود اما پس از آن بوسیله جهت تهی شدن توان درونی جمعیت تعداد تولدها با شیب تقریبا تند شروع بوسیله کاهش کرد. سال ۹۷ میزان موالید نسبت به سال پیش از آن با کاهش بیش از هشت درصدی مواجه شد که در دو دهه اخیر بی سابقه بود. ضمن آنکه تو شش ماهه شروع ۹۸ نسبت بوسیله مدت مثل ۹۷ این تعداد با کاهش ۱۳ درصدی بیش از ۹۲ هزاره کاهش در تولد در پی داشت.

پیاده شدن ماخذ برآورد موجود درون گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان امسال میزان تولد درون ایران بوسیله رقم ۱۲۰۵۹۵۴ می رسد که کاهشی بی سابقه نسبت به سال های گذشته دارد. تعداد تولدهای سال ۹۷ درون مقایسه با سال ۹۴ نشان دهنده کاهش ۲۰۳۷۱۰ نفری است. همچنین میزان موالید  از حدود ۲۰ درون هر هزاره نفر در ۹۴ با کاهش محسوس به ۱۶.۷ درون هر هزاره نفر در ۹۷ رسیده است.

برآورد می شود سال ۹۸ نرخ زاد و ولد با ۱۴.۵ تولد به ازای هر هزار نفر بوسیله کمترین حد در ۵۰ سال گذشته روان باشد. برابر برآوردهای انجام شده به خشکی امدن مبنای نتایج سرشماری، انباشتگی ایران در سرانجام نصف فاتحه ۹۸ برابر ۸۲۷۷۶۲۷۰ نفر است. نرخ رشد جمعیت ایران از ۱.۲۹ درصد داخل سال ۹۰ به ۱.۲۴ درصد در سال ۹۵ رسیده و برآوردها نشان می دهد این مقدار درون حال حاضر بوسیله حدود یک درصد رسیده باشد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بر اساس نموداری که نت بلاکس روز یکشنبه ۳ آذر در توئیتش منتشر کرده است، ۱۶۸ ساعت پس از شروع قطع اینترنت در ایران، نمونه اتصال اینترنتی اپراتور همراه مبدا داخل معادل صفر، اپراتور ایرانسل تو وزن ۲۸ درصد و اپراتور  رایتل در کمیت یک درصد است.

روابط عمومی های اپراتورهای تلفن همراه در ایران اعلام کرده اند تا عاقبت یکشنبه شب ارتباطات اینترنتی پایگاه برقرار خواهد شد. معیار پوشش اینترنتی تو ایران بوسیله ۶۴ درصد رسید زمان همراهی اینترنت همراه اطلاع دادن شد | اسامی استان هایی که وصل شدند