تبلیغات پیامکی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

امروزه، ناچیز محصولی را می نبوغ یافت که از باله های بزرگی مثل نمونه های بوسیله کاررفته در خودرو مک لارن سنا کاربرد بطی ء. این باله نیروی روبه پایین زیادی تولید می نرم. پیکربندی این جزء یکی از استاندارد های متمایز داخل صنعت خودرو سازی است؛ همان طورکه چرخ های لامبورگینی کانتاش خواه خروجی های چهارتایی اگزوز پاگانی زوندا از نمونه های متفاوت داخل نوع خود هستند.

نسخه ی پیست مک لارن سنا که با کد GTR شناخته می شود، نقشه کشی مشابهی با مدل معمولی دارد، با این اختلاف که باله ی عقب آن مبصر تر است؛ به طوری که نمای دنبال خودرو را کاملا مهارت کرده است. شرکت مک لارن جدیدا درباره ی فلسفه ی باله ی سوپراسپرت خود بیشتر توضیح داده است.



در هر پروژه ای، مهندسان خودرو برای رسیدن به هدفی رک نیاز خود را با طراحان درون میان می گذارند. در مک لارن سنا GTR، نیروی روبه پایینی لازم بخاطر عملکرد مناسب خودرو نیروی بسیار اضافی بود و این موضوع طراحان مک لارن را با مشکل مواجه کرده بود. نیروی روبه پایین مدنظر مهندسان خودرو GTR مغز خارق العاده یک تُن وجود که ۲۵ درصد بیشتر از مدل معمولی سنا است. البته طراحان GTR اجباری بوسیله محدود کردن طرح های خود بوسیله استاندارد های شبیه درون خودرو های جاده ای نداشتند؛ بنابراین، استاندارد های نمایش شده رنگی از خلاقیت در خود داشت.مقاله ی مرتبط:آیرودینامیک و سیستم هدایت هوا در مک لارن الوا چگونه کار می کند

مک لارن تمام مؤلفه های آیرودینامیک خودرو سنا را که به نیروی روبه پایین مربوط می شود، در میزان GTR تغییر داده است. باله ی این خودرو سوپراسپرت با مؤلفه های مجزای شبیه نمونه های به کاررفته در مسابقات لمانز، به یک دفیوزر ارشد در پشت همواره شده است. این ساختار باعث تولید نیروی روبه پایین بیشتر می شود و به پایداری خودرو در سرعت های سریع همچنین کمک می بطی ء. این باله به همراه سایر اجزای ساختاری آن از جنس فیبرکربن هستند و موافق گفته ی مک لارن، مؤلفه های آیرودینامیکی سنا GTR مثل یک جت جنگنده است.



باله ی تعاقب مک لارن رنگی از طمطراق را نیز به همراه دارد و مک لارن از این موضوع درون طراحی غافل نشده است. این باله علاوه بر تولید نیروی روبه پایین شگفت آور یک تن، با شکل تهاجمی خویشتن نیز احضار توجه می یواش. البته این مشارکت عزم دارد تنها ۷۵ نسخه از مدل GTR بسازد و این نسخه ها همگی از پیش نصیحت شده اند.بیشتر بخوانید:مک لارن سنا با تیونینگ نوویتک معرفی شدتحول پورشه از 959 افسانه ای تا 911 مدرنآئودی R8 با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسب بخار شناساندن شدفروش مدل کمیاب و ارزشمند پورشه 911GT2مرسدس بنز C111/II پنجاه ساله شد
مؤسسه ی پژوهشی CIRP هر چند وقت یک وهله گزارشی متاخر درمورد میدان منتشر می کند. در گزارش جدیدی که اخیرا از سوی CIRP منتشر شده است شاهد روندی روبه رشد درون میدان گوشی موبایل داخل ایالات متحده ی آمریکا درون سه گانه ماهه ی منتهی به ماه مارس ۲۰۲۰ هستیم. درون این گزارش همچنین مقیاس تمایل کاربران بوسیله سیستم های عامل اندروید و iOS ذکر شده است.

بررسی های CIRP مدال می دهد هوی کاربران جدید به مصرف از جهیز عامل iOS در سه ماهه ی مبدا ۲۰۲۰ به زیادترین وزن خود از سال ۲۰۱۶ تاکنون رسیده است. از طرفی مقیاس وفاداری کاربران اندروید و iOS بوسیله سیستم عامل خودشان بسیار بلندی بوده و پیوستگی خاصی در این میان نیفتاده است.

داده های به دست آمده ی سه ماهه ی نخست ۲۰۲۰ توسط CIRP نشان می دهد در بازار ایالات متحده ی آمریکا تو بین گوشی های جدیدی که کوشا سازی می شوند، ۴۴ درصد سهم ازآن iOS شده و ۵۶ درصد دیگر متعلق به اندروید است. تو مقایسه ای کوتاه با بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته ی میلادی متوجه می شویم که معیار استقبال کاربران جدید از iOS تقریبا ۸ درصد نمو داشته است. این دومین سال متواتر است که اپل تسهیم خود را از بازار آمریکا در زمینه ی کاربران جدید افزایش می دهد. ناگفته نماند در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۸، ۳۲ درصد از کاربران جدید به سراغ iOS می رفتند و تقریبا ۷۰ درصد همیشگی مانده بوسیله اندروید غبطه داشتند. موضوعی که نشان می دهد مدل اشتیاق کاربران جدید به استفاده از iOS طی متجاوز از دو سال اخیر رشدی ۱۲ درصدی امتحان کرده است. سهم iOS از بازار دستگاه های جدید در سه ماهه ی منتهی به ماه مارس سال ۲۰۱۶ قطع ۴۱ درصد بود.



نمودار پشته سهم جهیز های عامل اندروید و iOS را از بازار کاربران جدید داخل سه ماهه ی نخست سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نشان می دهد

گزارش جدید CIRP بیان گر اخباری مثبت برای اپل است. در بخش دیگری از CIRP به نمونه وفاداری کاربران به سیستم های عامل خودشان اشاره می شود؛ بر مبنا ادعاهای این مؤسسه، کاربران اندروید و iOS به میزان ۹۰ درصد بوسیله سیستم عاملی که کاربرد می کنند وفاداری دارند و کمتر پیش می آید که کاربران از اندروید بوسیله جانب iOS بروند خواه خلاف این ماجرا اتفاق بیافتد. موضوعی که علامت می دهد حتی چنانچه با عبور زمان تغییرات اندک داخل میدان ادامه رک کند، روند فعلی حفظ خواهد شد و همچنان شاهد بازاری دوقطبی بخاطر گوشی های هوشمند خواهیم وجود.



نمایان پشته مدل وفاداری کاربران اندروید و iOS را به این سیستم های عامل درون سه ماهه ی نخست سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نشان می دهد

داخل گزارش جدید CIRP می خوانیم:سیلان وفاداری کاربران به سیستم های عامل هنوز هم در حد بالایی ثابت باقی مانده است. طی چهار سال اخیر و قبل تر از آن تو حدود ۹۰ درصد از کسانی که به تهیه ی گوشی متاخر اقدام کرده اند، همچنان به جهیز عامل پیشینی که مورداستفاده قرار می دادند، وفادار الباقی اند. با وجود تلاش های زیاد اپل برای احضار توجه کاربران اندروید بوسیله سیستم عامل iOS و همچنین سعی های مشابه سازندگان گوشی های اندرویدی برای جلب توجه دارندگان آیفون، کاربران همچنان وفاداری اضافی به جهیز عامل خودشان دارند.

ناگفته نماند با وجود رقابت های شدیدی که امروزه بین گوگل و اپل در شالوده های مختلف - از جهیز عامل گرفته تا گوشی های هوشمند و تبلت ها - می بینیم، این دو همدستی روز گذشته درون اقدامی غیرمنتظره از همکاری با یک دیگر روی ترقی ی فناوری رهگیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) برای هر دو جهیز عامل خبر دادند. این فناوری جدید بدون باطل سازی زنهار و حریم خصوصی کاربر، راه اندازی خواهد شد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این وقوف دارید؟بیشتر بخوانید:گوگل دیگر آمار توزیع نسخه های گوناگون اندروید را در وب سایت خویشتن منتشر نمی کنداخطار؛ آپدیت اندروید 10 را فعلا روی گلکسی A70 انتصاب نکنیدهر آنچه باید درباره اندروید باکس و کاربردهای آن بدانیدچگونه موسیقی های یوتیوب را به رایگان در پس زمینه گوشی پخش کنیم؟گوگل امکان تایپ با خط بریل را داخل اندروید فراهم کرد
سرویس متاخر تپسی برای عرضه ی سفرهای مصون و بهداشتی پر حرارت در شرایط شیوع ویروس کرونا بوسیله زودی روش اندازی می شود. براساس اخبار تپسی، خودروهای ارائه دهنده ی این سرویس، هر روز ضدعفونی می شوند و فضای بین راننده و مسافر داخل این خودروها جداسازی شده اند.

تپسی در سرو جدید بخاطر آماده سازی خودروها از طریق ۱۰ جایگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای تویی خودروهای سفیران اقدام می کند. تپ سی می گوید درون ایستگاه های یادشده برای اطمینان از سلامتی سفیران فعال، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا نیز ادا می شود.

تپسی از زمان آغاز بیماری کووید 19، به قصد حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عمل داده است که از جمله ی آن ها می توان بوسیله توزیع مواد ضدعفونی کننده داخل بین خودروهای کوشا در تپسی، ارائه ی نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و روش اندازی خط ویژه ی تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از صلح و صفا آن ها رمز کرد.

سرویس متاخر تپسی بخاطر سفرهای ایمن نیز تو ادامه ی اقدامات سابق این شرکت با شعار «در سطر سلامتی» ارائه می شود و کاربران می توانند تو روزهای آینده از قانون اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند. تپسی هفته ی گذشته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه اندازی کرده است تا به شهروندان کمک نرم بخاطر حفظ کردن سلامتی خود، در ساختمان بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خویشتن را ایفا دهند.

سرویس «همیار تپسی» از شیوه اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می توانند بسان التماس خودرو، با معین کردن مبدأ ابتیاع و مقصد خویشتن (بناء)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را گزینش کنند و لیست خریدشان را درون اختیار سفیر تپسی صبر دهند تا به جای آن ها خرید بطی ء و کالاهای خریداری شده را تحویل دهد.

همچنین درون صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی بوسیله جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی کاربرد کنند تا مجبور نباشند از خانه خارج بیایند.بیشتر بخوانید:تپسی امکان سفارش فروش خواه جابجایی کالا را به دلیل شیوع ویروس کرونا عرضه می کندناوگان تپ سی به تجهیزات بهداشتی مجهز می شوددریافت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی تسهیل شددرخواست تاکسی سبز و زرد از طریق اپلیکیشن تپسی مهیا شدباشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد
ASGHAعقیدهOOOON متداول مبنی به خشکی امدن اینکه نیازی به یخ مفید سیستم محرکه برقی نیست، کاملا نادرست است. بهتر آن است که بگوییم خودروی الکتریکی همیشه بوسیله جلوپنجره نیاز ندارد؛ اما بی ام واشاره می نرم که این بهانه ای برای دور شدن از جلوپنجره کلیوی محو که تقریبا از دهه ۱۹۳۰ میلادی تقریبا تو تمام مدل ها بوسیله چشم می خورد.



دوماگوج دوکیچ، مدیر جزء نقشه کشی بی ام و خاطرنشان کرد که جلوپنجره دوقلوی کلیوی طی دهه های زیادی، بزرگ ترین تفاوت بین خودروساز مونیخ و رقبای آلمانی و خارجی بوده و چیزی بیش از یک ابزار یخ کننده است و هویت خودرو را تعیین می بطی ء. جلوپنجره بدون توجه به اینکه خودرو سدان برقی باشد یا عرشه کاپوت از پیشرانه بنزینی ۶ استوانه استعمال شود، پاینده خواهد بماند. حرکت به جانب تولید خودروی الکتریکی ممکن است طراحان را وادار کند تا ترجیح بیشتری بخاطر لباس خودرو نسبت بوسیله عملکرد آن قایل شوند، اما تأکید پیاده شدن طراحی همان چیزی است که تقریبا نه دهه پیش این جلوپنجره  را خلق کرد.



دوکیچ با اشاره بوسیله خودروی بی ام و ۳۲۸ که بین سال های ۱۹۳۶ و ۱۹۴۰ عرضه شد، گفت:

اگر واقعاً به زمان آغاز استفاده از جلوپنجره کلیوی برگردید، تفاوت زیادی بین آن و جلوپنجره های کلاسیک سایر خودروسازان بود دارد. بوسیله نشانی مثال به جلوپنجره رولزرویس نگاه کنید که شکل آن شبیه رادیاتور پشت آن  به نظر می رسد. با این حال نمودار خودرو همیشه برای بی ام و اهمیت داشت و هیچوقت شبیه رادیاتور نبود. خودرو بی ام و ۳۲۸ دارای ورودی های عمودی بود. دو قسمت کردن جلوپنجره در وسط، کارآمدترین روش برای ایفا این کار نبود و در گوهر یک راه محلول زیبایی شناختی بوسیله شمار می رفت. 



سبد محصولات این شریک در دهه ۲۰۲۰ با افزودن خودروهای الکتریکی، مانند بی ام و i4 رشد خواهد کرد؛ اما دوکیچ جلوپنجره کلیوی را به نشانی ویژگی نمی بیند. درعوض او و تیمش شکل و ابعاد جلوپنجره را دگرگونی می دهند تا اطمینان مولود کند که دشت بازپسین به نواخت با هر خودرو تناسب دارد. این استراتژی درون برخی از محصولات متاخر مانند بی ام و سری ۷ پیاده شده است.



بی ام و به سه بخش اصلی تقسیم می شود: M ، i و برند حقیقی بی ام و. این ساختار متعادل به راحتی می تواند طراحان را قادر به ابداع سه هویت نقشه کشی مجزا برای تمایز آن ها کند، اما دستورالعمل فعلی این نیست.مقاله های مرتبط:علت طراحی جلوپنجره بزرگ در بی ام و سری 7 چیست؟بی ام و X4 میزان 2019 رونمایی شد

دوکیچ همچنین گفت:ما دیگر نمی توانیم برند i را در یک سمت و برند M را درون جانب دیگری قرار دهیم. ما نمی خواهیم سه دنیا موازی خلق کنیم که سه برند با شخصیت های مختلف داشته باشیم. ما می خواهیم بی ام و را به عنوان برند اصلی با کمک دو برند فرعی که دو نقش متفاوت دارند، تقویت کنیم. مشتریان بی ام و M4 ، i4 و سری ۴ عزب در یک چیز مشترک هستند: همگی آن ها BMW را دوست دارند. 

پیش بینی می شود دوده اینده بی ام و سری ۴ قبل از پایان سال ۲۰۲۰ رونمایی شود و بی ام و M4 در سال ۲۰۲۱ رونمایی می شود و نسخه تولیدی خودروی مفهومی بی ام و i4 نیز درون سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.



دوکیچ بوسیله کسانی که از اندازه جلوپنجره مدل های اخیر بی ام و ناراضی بودند، می گوید:داخل گذشته، بعضی افراد درواقع شکایت داشتند که ما به اندازه سایر برندهای دیگر اعتماد به نفس نداریم و وقتی آن ها از جلوپنجره مبصر استعمال می کنند، کسی شکایت نمی کند. کامل کسانی که منتظر بی ام و هستند، به طرح متاخر قاعده می کنند. افرادی که از جلوپنجره شکایت می کنند، اغلب مشتری نیستند.بیشتر بخوانید:بازی Need for Speed: Most Wanted در دنیای واقعیموتورسیکلت بی ام و R R 18 رونمایی شدهوندا از پلتفرم جنرال موتورز بخاطر تولید خودروهای الکتریکی استفاده می کندبی ام و M5 با تیونینگ جی پاور و ۸۰۰ اسب تبخیر غلبه شناساندن شدباتری متاخر BYD ایمنی خودروهای الکتریکی را اضافه می
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بازی سه، علو ستاره پرتغالی در روزهای اخیر به دشواری جالبی طرفداران خود را به پیروی از وصیت های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا فراخوانده بود. بوسیله عنوان مثال او چند روز پیش با انتشار ویدئویی که در آن مشغول ضدعفونی کردن دست های کودکان خود بود، از هوادارانش درخواست کرد که بهداشت را به شکل شدید بزرگداشت کنند.

درون همین رابطه ساعاتی پیش کریستین رونالدو  فوق هنرپیشه پرتغالی یوونتوس ویدئوی دیگری را درون صفحه مدنی خود به اشتراک گذاشت که درون نوع خود بیش جالب توجه و انحصار به بی مانند به دید می رسد؛ رونالدو در این ویدئو در حالی روی یک صندلی نشسته که همسرش یعنی جورجینا رودریگز مشغول کوتاه کردن موهای اوست. CR7 نیز در این ویدئوی منتشر شده می گوید: " در خانه بمانید و دون هر شرایطی از خود مراقبت کنید."

اتفاقی که درباره کریستیانو رونالدو طی سال های گذشته معلوم بوده به وسواس او در رابطه با مسائل معنوی اش برمی گردد. تیز پنج باره توپ طلا و صاحب برند نامی CR7 همواره به مدل موهایش نیز توجه خاص ای داشته است. وی حتی به جز کیفیت فنی علو العاده اش به تامل علاقه به امتحان نمونه موهای مختلف همچنین نام داشته است.

با این حال و با وجود وسواس ظاهری کریستیانو رونالدو که همه از آن باخبر هستند، او این وعده وظیفه کوتاه کردن موهایش که اکنون بسیار از هر موقع دیگری بلندتر شده حیات را بوسیله همسرش سپرد. رونالدو در واقع این کار را به عزم خارج نشدن از بناء و حفظ کردن وضعیت قرنطینه اجرا داد تا مشخص شود که سیلان کرونا و جلوگیری از شیوع آن برای او از هر چیز دیگری حتی ظاهر و معیار موهایش بنیادی تر است.











نکته جالب دیگری که درباره رونالدو و مدل موهایش وجود دارد این است که اخیراً آرایشگر چندین ساله این فوق ستاره پرتغالی به ترور گویا وجود. مارکز فریرا آرایشگر معروف و عام این فوق هنرپیشه پرتغالی حیات که چند ماه پیش لاشه او در هتلی واقع در قصبه زوریخ صریح شد؛ اتفاقی که باعث شد او بعد از چند سال طولانی مجبور بوسیله تغییر آرایشگر خود شود اما زمان حال به رویت می رسد که این مستمری داخل عهد قرنطینه بوسیله گردن همسرش افتاده است. عکس | چرا رونالدو خواستار یوونتوس شد؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یوسف حجت با اظهار اینکه ستاد کرونا داخل تهران تصمیم پهلو کاهش خدمت رسانی وسایل محموله و نقل اشتراکی درون پی مسری کرونا پژمان است، گفت: برهمین اساسی تمام خطوط وسایل حمل و نقل عمومی پایش شدند تا نمونه مسافران آنها احصا شود.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران محموله و نقل عمومی بوسیله شدت کاهش یافته بوسیله گونه ای که داخل معلول عالمگیر کرونا تعداد مسافران ٨۵ درصدکاهش یافته است، افزود: به دلیل تصمیم ستاد کرونای استان تهران مبنی بر کاهش نمایش خدمات ناوگان حمل و نقل اشتراکی سرفاصله خط مترو تهران _کرج بوسیله یک ساعت افزایش یافت و مابقی خطوط مترو همچنین سرفاصله لول قطارها به ١۵ دقیقه تکثیر یافت.

حجت با مداومت براینکه تعداد اتوبوس های کوشا در خطوط اتوبوسرانی نیز کاهش یافته است گفت: جالب است که بدانید در این مدت تعداد مسافران مترو کاهش یافته بوسیله گونه ای که داخل خط فرودگاه امام خمینی(ره) در یک روز تنها سه مسافر از آن کاربرد کردند یا بعضاً دیده می شود که اتوبوس ها خالی در سطح دهات تردد می کنند.

وی افزود: این سرفاصله ها تا ته این دوره امتداد دارد ولی خطوط محموله و نقل عمومی مدام پایش می شود و درون قیافه افزایش تعداد مسافران سرفاصله ها کاهش می یابد اما تا زمانی که تعداد مسافران بوسیله همین تعداد باشد نمی توانیم ناوگان را با تعداد بیشتر بااطلاع ده کنیم.

حجت در تک آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک درون بعد از تعطیلات نوروز گفت: طرح ترافیک درون وضعیت کرونایی از روزگار ٨ تا ١٧ خواهد حیات.
اولین اتوبوس با پیشرانه احتراق داخلی درون ۱۲ مارس ۱۸۹۵، دقیقاً ۱۲۵ سال پیش عرضه شد. این اتوبوس بین شهرهای Siegen و Netphen و Deuz کوشا وجود و توسط Netphener Omnibus-Gesselschaft اداره می شد. این بدوی اتوبوسی بود که از غلبه اسب و توربین بخار بهره نمی برد. داخل ۲۹ مارس ۱۸۹۵، این همکاری اتوبوس دوم را نصیحت داد که در ۲۶ ژوئن ۱۸۹۵ تحویل داده شد. هر دو اتوبوس از پیشرانه افقی تک سیلندر در متعاقب استفاده می کردند که دارای حجم ۲/۹ لیتر و تنها ۵ اسب تبخیر قدرت بود.



اتوبوس ۱۲۵ سال پیش بر پایه بنز Landauer ساخته شد و ارشد ترین خودرویی حیات که Benz
به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا وهاب زاده، نایب وزیر بهداشت و مسئول فضای رمزی قرارگاه مقابله با کرونا داخل صفحه توییتری خود بوسیله میانگین سنی مبتلایان و فوت شدگان کرونا رمز کرد و نوشت: «تا به امروز میانگین اهل سنت مبتلایان به کرونا در کشور حدود ۵۹ سال و میانگین سنی درگذشتگان، حدود ۶۴ سال بوده است.»

بیشتر بخوانید: ویدئویی که وکیل وزیر بهداشت از وضعیت احتمالی آینده ایران منتشر کرد
ویروس کرونا متاخر بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه گانه ماه پیش از چین نشئت گرفت و تاکنون تو بیش از ۱۵۰ کشور جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران اولین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را درون واپسین روز ماه بهمن تو قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا یک ماهه، ویروس کرونا همچنان در حال اتساع تو قلمرو بوده و برابر آمار رسمی، بسیار از ۱۵ هزار نفر را مشغول کرده است. در این ورقه ی ویژه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل اطلس ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و روند شیوع ویروس کرونا جدید در ایران را مشاهده کنید.اطلس استان های بازداشت کرونا

جریان شیوع ویروس کرونا تو ایران (مشخص تجمعی و نمودار تفکیکی روزانه)

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و جریان شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا راکد می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک نم است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با ترس شاگرد از عالمگیر ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ کاربرد مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به نعوظ بی عیب از ماسک استفاده کنیم؟

همچنین در ادامه می توانید تمامی اطلاع دادن و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.