تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بازی سه، علو ستاره پرتغالی در روزهای اخیر به دشواری جالبی طرفداران خود را به پیروی از وصیت های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا فراخوانده بود. بوسیله عنوان مثال او چند روز پیش با انتشار ویدئویی که در آن مشغول ضدعفونی کردن دست های کودکان خود بود، از هوادارانش درخواست کرد که بهداشت را به شکل شدید بزرگداشت کنند.

درون همین رابطه ساعاتی پیش کریستین رونالدو  فوق هنرپیشه پرتغالی یوونتوس ویدئوی دیگری را درون صفحه مدنی خود به اشتراک گذاشت که درون نوع خود بیش جالب توجه و انحصار به بی مانند به دید می رسد؛ رونالدو در این ویدئو در حالی روی یک صندلی نشسته که همسرش یعنی جورجینا رودریگز مشغول کوتاه کردن موهای اوست. CR7 نیز در این ویدئوی منتشر شده می گوید: " در خانه بمانید و دون هر شرایطی از خود مراقبت کنید."

اتفاقی که درباره کریستیانو رونالدو طی سال های گذشته معلوم بوده به وسواس او در رابطه با مسائل معنوی اش برمی گردد. تیز پنج باره توپ طلا و صاحب برند نامی CR7 همواره به مدل موهایش نیز توجه خاص ای داشته است. وی حتی به جز کیفیت فنی علو العاده اش به تامل علاقه به امتحان نمونه موهای مختلف همچنین نام داشته است.

با این حال و با وجود وسواس ظاهری کریستیانو رونالدو که همه از آن باخبر هستند، او این وعده وظیفه کوتاه کردن موهایش که اکنون بسیار از هر موقع دیگری بلندتر شده حیات را بوسیله همسرش سپرد. رونالدو در واقع این کار را به عزم خارج نشدن از بناء و حفظ کردن وضعیت قرنطینه اجرا داد تا مشخص شود که سیلان کرونا و جلوگیری از شیوع آن برای او از هر چیز دیگری حتی ظاهر و معیار موهایش بنیادی تر است.











نکته جالب دیگری که درباره رونالدو و مدل موهایش وجود دارد این است که اخیراً آرایشگر چندین ساله این فوق ستاره پرتغالی به ترور گویا وجود. مارکز فریرا آرایشگر معروف و عام این فوق هنرپیشه پرتغالی حیات که چند ماه پیش لاشه او در هتلی واقع در قصبه زوریخ صریح شد؛ اتفاقی که باعث شد او بعد از چند سال طولانی مجبور بوسیله تغییر آرایشگر خود شود اما زمان حال به رویت می رسد که این مستمری داخل عهد قرنطینه بوسیله گردن همسرش افتاده است. عکس | چرا رونالدو خواستار یوونتوس شد؟
  • ۹۹/۰۱/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی