تبلیغات پیامکی

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت در برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و نیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا ظرف استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده غصه شعر های ویژه خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب جدی بوسیله گوشی شما خبردار درنگ.مقاله های مرتبط:رفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای انفراد

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به فهرست اپ های خود، داخل آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله مجانی ارائه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما تکثیر شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن آموزش اصطلاح اسپانیایی Learn Spanish with MosaLingua



اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua یکی از کلکسیون اپلیکیشن های آموزش تعبیر است که با آموزش لغات و عبارت های کلیدی و صرف دستوری افعال تو مدت زمان کوتاهی می تواند آشنایی نخستین با اصطلاح را بخاطر شما ایجاد کند تا درصورت قرارگیری در موضع های ضروری بتوانید نیاز خویشتن را برطرف کنید. برای مثال، اگر سرود سفر به یک کشور اسپانیایی زبان را دارید می توانید پیش از سفر خود، فدایی عبارت های کلیدی را ازطریق این دستور کار آموزش ببینید تا درحین سفر از آن ها بهره مند شوید. بنابر گفته ی ترقی دهنده ی برنامه، این اپلیکیشن به وضع ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از کلمه های ضروری و مهم را که در ۸۰ درصد مواقع طرز گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را بخاطر افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، خلق کردن کند.

اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua فقط به روزمره ۵ دقیقه زمان حاجت دارد تا ظرف دو ماه ۶۰۰ اصطلاح و عبارت بنیادی را به کلمه آموز درون حوزه های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از نبوغ های دیگر این برنامه امکان تکثیر فلش کارت است که به کاربر دستور خواهد عدل اگر عبارت خاصی را مدنظر داشت تا آن را حفظ کند و در بین لغات برنامه نبود، کارتش را بسازد و آن را در پروگرام آموزشی خویشتن راحتی دهد.



اپلیکیشن My English Grammar Test: Pronouns PRO



این اپلیکیشن با مرام آموزش دستور زبان انگلیسی مربوط به کاربرد ضمایر مختلف نقشه کشی شده است. درواقع این اپلیکیشن یک بازی فکری آموزشی است که کمک می کند علم گرامری کاربر استواری شود. در این بازی جمله های معیوب به ارائه درمی آیند و کاربر باید جای خالی را با گزینه ی ارزان انباشته کند و تشخیص قبض کند. ازطریق این اپلیکیشن ضمایر مختلف در ۱۵ جنین ی متفاوت و در ۱۲۰ لمحه زمان باید اتمام شوند و امتیاز کاربر براساس نمونه مراحل تکمیل شده در مدت زمان ۱۲۰ حین اندازه گیری می شود. یکی از نقاط خوراک این اپلیکیشن لیس حیات تبلیغات یا پرداخت داخل دستور کار ای است.



اپلیکیشن Mobile Doc Scanner (MDScan) OCR



اپلیکیشن MDScan یک ابزار کاربردی است که با معاون آن می استعداد انواع مدارک و اسناد را اسکن و تغییر به فایل های دیجیتالی پی دی اف کرد تا بتوان به صبر آن ها را با سایر افراد ابونمان گذاری کرد. همچنین، این دستور کار امکان تصحیح فایل های پی دی اف ذخیره شده روی گوشی را همچنین بخاطر کاربر مجهز می کند و نیازی نیست کاربر فقط با اپلیکیشن عکس برداری کند تا بتواند آن را بهسازی کند. با استعداد Batch در این دستور کار می توان مدارک چندصفحه ای را نیز داخل یک فایل بهسازی کرد و حالتی دیگری همچنین برای صرفه جویی درون زمان تعبیه شده است که با کاربرد از آن می توان فرایند تصحیح را به تعویق انداخت و فقط عکس برداری از مدارک را ارتکاب داد تا بعداز ثبت تمامی عکس ها، آن ها را در فرصت مناسبی تصحیح کنید و در قالب پی دی اف درآورید.



مجموعه آیکون JARVIS MARK



این مجموعه آیکون با الهام از شخصیت مرد آهنی ساخته شده است تا به واسطه ی آن بتوانید تنوع جدیدی بخاطر خود ایجاد کنید. این مجموع آیکون برای اجرا نیاز به لانچرهایی شبیه Nova ،Holo ،Aviate و... دارد. 



کلکسیون آیکون Aqua Color



این مجموعه آیکون معین آیکون ها را به نقشه کش های مشابه نقاشی تبدیل می کند و از این طریق علاوه بر تنوع، درک واقعی تازگی بخاطر کاربر خلق می یواش. این مجموع آیکون برای ارتکاب نیاز به لانچرهایی مثل Nova، Holo، Aviate و... دارد. 



اپلیکیشن Instant Grid



این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی تصحیح عکس برای شبکه های اجتماعی است که تمام فرایند شکاف و ویرایش و افکت گذاری را در سریع ترین زمان برای کاربر فراهم می کند. این ادوات می تواند برای اینستاگرام بوسیله شدت کاربردی باشد. فقط کافی است عکس خود را در برنامه بارگذاری کنید، سپس یکی از حالت های ۱×۳، ۲×۳ خواه ۳×۳ را انتخاب کنید و جزئیات مدنظرتان را در نقاط طلایی ودرنهایت آن را روی حساب اینستاگرام خود قرار دهید. یکی از نقاط جیره این پروگرام امکان تکثیر واترمارک است که برای عکاسان بسیار اهمیت دارد تا مالکیت معنوی آثارشان نقض نشود.



اپلیکیشن Rhythm Cat 2



این اپلیکیشن مفت آموزش نت خوانی و سلفژ برای درک ریتم های موسیقی است که بوسیله گونه ای جذاب و سرگرم کننده فرایند آموزش را ارتکاب می دهد. این برنامه ۶۰ مرحله دارد که به ترتیب سخت می شوند و دارای ۳۰ آهنگ مختلف از باخ تا شوپن است که براساس میزان سختی اشکوب بندی شده اند. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 به خصوص بخاطر آموزش نت خوانی به کودکان تو سنین پایین ارزان است؛ چون دروس را با استفاده از گرافیک جذاب آموزش می دهد و می تواند بازدهی آموزشی را افزودن دهد. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 با کمک مدرسین حرفه ای موسیقی طراحی شده است تا از عملکرد طرز کار آن اطمینان نتیجه شود.



اپلیکیشن Trino 3D Scanner



این اپلیکیشن به کاربر امکان می دهد تا عکس های مختلف را بوسیله مدل های سه بعدی تبدیل کند. با انتصاب اپلیکیشن Trino آیفون یا تبلتآیپد شما تبدیل به یک اسکنر سه گانه بعدی می شود و عکس های مدنظر شما را با استعمال از خدمات ابری برنامه، تغییر به یک مدل سه مربوط باینده خواهد می کند. این اپلیکیشن به خصوص برای طراحان می تواند بسیار کارآمد باشد و مقیاس سه بعدی از طرح های آن ها ایجاد نرم تا برای عرضه ی محصول بوسیله حکم گرفته شود.



ورزش Monkey GO Happy



بازی Monkey GO Happy دارای ۵ بازی متنوع است که بالغ بر یک میلیون کاربر آنلاین در پلتفرم تحت وب خود دارد و حال با این اپلیکیشن دردسترس کاربران اندروید فراغت گرفته است. این ورزش ۷۵ وعده دارد و کاربر می تواند از بین ۷ میمون با ظاهرهای متفاوت و ۳۰ مقیاس کلاه انتخاب نرم. همچنین، بازی هیچ پرداخت داخل پروگرام ای ندارد و بدون تبلیغات مزاحم می تواند زمانه ها شما را سرگرم بطی ء. این بازی فکری بخاطر تقویت توانایی معنی می تواند مؤثر باشد و درکنار ایجاد سرگرمی، چالش های معنی آن همچنین سازنده است.



مجموعه آیکون GION



کلکسیون آیکون GION با طراحی جذاب و درعین حال مینیمال خود متجاوز از ۱٬۰۰۰ مدل آیکون متنوع عرضه می کند. طراحی آیکون ها با صراحت ۱۹۲×۱۹۲ انجام شده است تا امتحان ی کاربری بهتری را برای کاربر بوسیله ارمغان بیاورد. علاوه پیاده شدن گوناگون آیکون، ازطریق این برنامه بوسیله تعداد یدکی تصویر پیش بنیاد نیز دسترسی خواهید داشت. کاربران با دستیار بخش داشبورد قادر خواهند وجود آیکون ها را انحصاری سازی کنند و براساس سلیقه ی خود خروجی بگیرند؛ نیز امکان درخواست آیکون اختصاصی نیز مجهز شده است. این مجموعه آیکون از لانچرهای مختلفی ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.



کلکسیون آیکون Black Army Sapphire



این مجموعه آیکون دارای ۵٬۵۰۰ آیکون مختلف است که همچنان برتعدادش افزوده خواهد شد و ۱۹۶ تمثال پس زمینه نیز ازطریق این اپلیکیشن دردسترس کاربر قرار می گیرند. علاوه براین، در کلکسیون آیکون Black Army Sapphire بیش از ۲۰ ویجت مختلف ساعت نیز مجهز شده است تا کاربر بتواند از بین آن ها ضایع انتخاب داشته باشد. خال خوراک این اپلیکیشن به گفته ی توسعه دهنده، داشبورد فوق العاده ای است که گزینه های زیادی دراختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند جزئیات زیادی را والا کنترل داشته باشد و تغییرات سلیقه را روی آیکون ها و جنس نمایش آن ها اعمال یواش. این کلکسیون آیکون در انواع لانچرها ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.



اپلیکیشن Earthlapse



این برنامه آیفون خواه آیپد شما را تبدیل به پنجره ی ایستگاه فضایی بین االمللی می بطی ء و می توانید با کمک آن مناظر فضایی را بوسیله صورت تعاملی مشاهده کنید. علاوه بر تصاویر از زوایای مختلف، با دسترسی به HDEV می قابلیت زمین را به صورت حی سیاحت کرد؛ البته ناگفته نماند تماشای زنده ی زمین اغلب اوقات به موجب حرکت سرمد رله فضایی با مشکلاتی درون نمایش شمایل زمین مواجه است. در این برنامه ۸ آهنگ فضایی آرامش بخش همچنین وجود دارد و سایر ویژگی های اپلیکیشن شامل روزگار و آب و هوای جهانی می شود که دراختیار کاربر صبر می گیرند.



اپلیکیشن KeyTuner



یک ابزار کاربردی برای افرادی که نوازندگی می کنند و نیاز دارند ساز خویشتن را کوک کنند. این برنامه با کمک نمایشگر و مدل سازی گرافیکی، نتایج نکته سنج تازگی ارائه می یواش که درک آن را برای نوازندگان غیرحرفه ای و تازه فقره همچنین آسان می کند. علاوه کنار وارسی صدای سازها، با این دستور کار می توان فتنه های کانتاتی (صداخوانی) را نیز ادا رحم و صحت و دقت نت های ادا شده را بررسی کرد. بنابراین، اگر ابتکاری درحال یادگیری سلفژ و نت خوانی هستید خواه نوازندگی می کنید و هوی دارید بتوانید ساز خود را کوک کنید، اپلیکیشن KeyTuner را شهود کنید.





اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می شناسید که مجانی شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن های این مقاله افزودن کنیم. راستی چنانچه اهل بازی با گوشی موبایل خواه به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی های اندروید را تو زومجی بخوانید.بیشتر بخوانید:شاپ لوپ گوگل معرفی شد؛ سرو ویدئومحور خرید محصولزمان کنارگذاشتن گوگل کروم فرارسیده است؟بهترین افزونه های کروم که باید روی مرورگر خود نصب کنیدAPI جدید توییتر با مزیت هایی متنوع معرفی شداتحادیه اروپا هنجار جدیدی برای اپ استور و گوگل پلی وضع کرد
رژیم های غذایی زیادی برای کاهش یا برقراری تعادل داخل وزن وجود دارند که البته گستردگی و تنوع آن داخل سطح جهان، واقعا زبر العاده است. فدایی رژیم های غذایی روی کاهش اشتهای شما تمرکز دارند و این داخل حالی ست که برخی دیگر استفاده از کالری، کربوهیدرات و چربی را محدود می کنند. از آن جایی که تمام این رژیم های غذایی مدعی سلطه بر یکدیگر هستند، واقعا رقیق است که بتوان یکی از آن ها را تفویض کرد. اگر بخواهیم صادق باشیم، ریشه این است که هیچ رژیم غذایی نمی تواند بخاطر کامل افراد و به عارض کاملا یکسان، مؤثر باشد یا آن چیزی که برای شما مفید بوده است، بتواند برای یک بی نظیر دیگر غصه کار کننده باشد. در ادامه با معرفی کردن ۱۲ رژیم غذایی محبوب برای کاهش اندازه همراه شما خواهیم بود.۱- رژیم غذایی پارینه سنگی

فرع مندان به این رژیم غذایی باید مواد غذایی را کاربرد کنند که اجدادشان قبل از گسترده شدن دنیای کشاورزی، استفاده می کردند. این تئوری به خوبی مدال می دهد که بیشتر بیماری های مدرن با مصرف غلات، لبنیات و سایر مواد غذایی فرآوری شده مرتبط هستند. با اینکه فراهم کردن همان مواد غذایی که اجدادمان قبل از توسعه زراعت استفاده می کردند، واقعا سؤال برانگیز است، ولی مزیت های متفاوتی دارد.

طریق عملکرد: رژیم غذایی پارسال سنگی تأکید یدکی روی مصرف غذاهای کامل، پروتئین بدون چربی، سبزیجات، دشت ها، آجیل و دانه ها دارد و این در حال ا ست که غذاهای فرآوری شده همانند قند، لبنیات و غلات را بوسیله طور کامل تکذیب می کند. البته فدایی مدل های منعطف تر این رژیم غذایی، استفاده لبنیات بسان پنیر و زور درکنار سایر موارد بسان سیب خاکی و سیب سماوی شیرین را امکان پذیر می کند.

کاهش کمیت: مطالعات متعددی علامت داده اند که رژیم غذایی پارینه سنگی می تواند باعث کاهش وزن زیبنده توجه و حتی کاهش اندازه دور کمر شود. نتایج برخی استیناف های اجرا شده علامت می دهد در رژیم غذایی پارینه سنگی، کربوهیدرات کمتر، پروتئین بیشتر و ۳۰۰ الی ۹۰۰ کالری کمتری در طول روز مصرف می کنند.

مزایای دیگر رژیم غذایی پارینه سنگی: براساس اطلاعات موجود می توان گفت رژیم غذایی درون کاهش کلسترول، قند خون، لطافت گلیسیرید خون و فشار خون مؤثر است. توجه داشته باشید این رژیم غذایی مصرف غلات، بنشن و لبنیات که تندرست و مقوی هستند را از بین می برد.۲- رژیم غذایی وگان



رژیم وگان یعنی باید از محصولات دامی بوسیله صورت کامل، خداحافظی کنید. داخل حقیقت این رژیم غذایی عایق کاربرد کلیه محصولات دامی به دلایل اخلاقی، محیطی یا بهداشتی می شود. توجه داشته باشید که وگانیسم را باید بوسیله عنوان ابدار ترین شکل خاربن تحقیر معرفی کنیم. ناپسند ازاله بدانید مصرف نکردن گوشت، لبنیات، تخم مرغ و سایر محصولات مشتق از حیوانات بسان عسل، آب پنیر، آلبومین و برخی دیگر از گوناگون ویتامین D3 را نباید مصرف کرد.

کاهش وزن: به نظر می رسد رژیم غذایی وگان در کمک به افراد بخاطر کاهش وزن بیش مؤثر است؛ علت این روند را می توان روغن متجاوز کم و فیبر زیاد آن دانست که باعث می شود تا افراد عاطفه صلح و صفا بیشتری داشته باشند.

رژیم های غذایی وگان نسبت به سایر رژیم های غذایی به رخساره مداوم با کاهش وزن و شاخص توده بدنی (BMI) مرتبط هستند. یکی از پژوهش های ۱۸ هفته ای علامت داد که افراد با رژیم غذایی وگان، ۴.۲ کیلوگرم را از مشت دادند. کاهش وزن در رژیم های وگان در درجه مطلع موجب کاهش کالری می شوند. همچنین می قابلیت وگان را یک رژیم غذایی مناسب بخاطر لاغری شکم و کنار تیمار بوسیله حساب آورد.

سایر مزایا: رژیم های غذایی مبتنی پهلو خاربن خواری باعث کاهش خطر ابتلا بوسیله مصیبت های قلبی، دیابت سنخ ۲ و مرگ زودرس می شود. محدود کردن کاربرد گوشت فرآوری شده مقدور است خطر ابتلا به آلزایمر و مرگ را بوسیله دلیل بیماری قلبی خواه عطارد کاهش دهد. محدود کردن مصرف گوشت فرآوری شده ممکن است کار بزرگ ابتلا به آلزایمر و مرگ به دلیل مصیبت قلبی خواه سرطان را کاهش دهد.

نکته مهم: از آن جایی که رژیم های غذایی وگان باعث می شود که دیگر نتوانید غذاهای جانوری کاربرد کنید، ممکن است در چندین ماده مغذی ویتامین B12، ویتامین D، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چرب امگا ۳ دستخوش افت شوید.۳- رژیم های کمینه کربوهیدرات

رژیم های غذایی که میزان کربوهیدرات پایینی دارند، در میان افرادی که تصمیم بوسیله کاهش معادل دارند، طرفدار یدکی دارد. انواع مختلفی از رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین حیات دارد، اما همه آن ها شامل محدود کردن معیار استعمال کربوهیدرات بوسیله قطع ۲۰ الی ۱۵۰ گرم داخل روز می شوند. کمال مطلوب اصلی رژیم غذایی این است که بدن بوسیله جای مصرف از کربوهیدرات به عنوان منبع اصلی انرژی از چربی های بیشتری برای سوخت و ساز بدن کاربرد کند.

عملکرد: رژیم های غذایی با کربوهیدرات کم پیاده شدن استعمال مقیاس نامحدود پروتئین و روغن تأکید کرده و از طرفی هم مصرف کربوهیدرات را بوسیله شدت محدود می کنند. بدن شما می تواند در غیاب کربوهیدرات ها که ذات اصلی انرژی محسوب می شوند، اسیدهای چرب و کتون ها را جایگزین کند.

کاهش پیمانه: پژوهش های بسیار زیادی اجرا شده و حکایت از آن دارند که رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین در کاهش وزن تأثیر زیادی دارند، علی الخصوص افرادی که دارای تکثیر قطع و چاقی هستند.

بوسیله رویت می رسد آن ها در کاهش چربی های خطرناک شکم که می توانند در اطراف اندام های شما تشکیل شوند، مؤثر خواهند بود. افرادی که دارای رژیم های غذایی با مقادیر پایین کربوهیدرات هستند، وارد وضعیتی به نام کتوز می شوند. استیناف های زیادی مدال می دهد رژیم های کتوژنیک منجر بوسیله کاهش وزن، آن اندوه تا ۲ برابر نسبت به رژیم غذایی کم چرب و دارای کالری خواهد شد.

مزایای دیگر: این رژیم غذایی که کربوهیدرات پایین را تعاقب می کند، انگیزه کاهش اشتها خواهد شد و همین مسئله می تواند عایق چاقی شود. توجه داشته باشید که رژیم های غذایی حاوی کربوهیدرات پایین برای همه افراد، کم قیمت نیست. بعضی از آن ها ممکن است احساس نیکوکاری داشته باشند و برای برخی افراد بی آرامی می تواند سخت به دید برسد. این امکان وجود دارد که فداکار از افراد تیمار افزایش کلسترول بد را تجربه کنند. داخل موارد بسیار نادر هم دیده شده است رژیم های غذایی با کربوهیدرات کمتر می توانند باعث ایجاد یک وضعیت موکد با نام کتواسیدوز غیردیابتی شوند. بوسیله نظر می رسد این شرایط در نسوان شیرده شایع تر باشد و در صورت عدم درمان بی قراری می تواند باعث مرگ شود، اما در حالت کلی باید بگوییم رژیم های غذایی با کربوهیدرات کمینه بخاطر بیشتر افراد، بی مخاطره خواهد بود.۴- رژیم غذایی دوکان (Dukan)





این رژیم غذایی را می قابلیت یک رژیم لاغری با پروتئین اوج و البته کربوهیدرات پایین نشانی کرد که به چهار بار انشعاب می شود؛ این چهار جنین محتوی دو مرحله کاهش وزن و دو بار حفظ کردن وزن می شود. مدت ماندگاری شما درون هر مرحله به وزنی که قصد دارید از دست دهید، مربوط می شود. داخل حقیقت هر بار الگوی رژیم غذایی خاص خود را دارد.

عملکرد: مراحل کاهش وزن تو منصب مبدا مبتنی بر مصرف غذاهای فاقد پروتئین اوج و سبوس مسیل دو سر می شود. همچنین سایر مراحل دربرگیرنده افزودن سبزیجات غیرنشاسته ای و به دنبال آن برخی از کربوهیدرات ها و چربی ها می شود. در ادامه و برای روزهای بعدی، مقادیر پروتئین بخاطر حفظ وزن جدید شما وجود خواهد داشت.

کاهش پیمانه: براساس نتایج یکی از پژوهش ها، زنان در طول روز ۱۰۰۰ کالری و ۱۰۰ گرم پروتئین مصرف می کنند که باعث می شود به صورت متوسط، ۱۵ کیلوگرم از حد بدن خود را در ۸ الی ۱۰ هفته از مشت دهند.

همچنین بسیاری از مطالعات دیگر حزن علامت می دهد رژیم های غذایی حاوی مقادیر پایین پروتئین و کربوهیدرات کم، امکان دارد مزایای یدکی در بنیان کاهش وزن داشته باشند.

سایر مزایا: فداکار افراد ممکن است فکر کنند که این رژیم غذایی دارای مزایای دیگری است، اما اینطور نبوده و بوسیله غیر از کاهش وزن، هیج گونه مزایای دیگری ندارد. البته تحقیقات بسیار کمی درباره کیفیت رژیم غذایی دوکان بود دارد. این رژیم غذایی، استعمال کربوهیدرات و چربی را درکنار هم محدود می یواش که نشان می دهد درون حال متابعت از استراتژی مبتنی به خشکی امدن بینش بوده و درون عوض، به نظر می رسد استفاده روغن به نشانی قدری از رژیم غذایی با میزان پروتئین فراز سبب افزایش متابولیسم در مقایسه با رژیم های کمتر چرب می شود.

توجه داشته باشید از دست دادن توده عضلانی و ویژگی اکید مصرف کالری امکان پذیر است باعث شود که بدن اقدام به نفع جویی در استعمال انرژی درنگ و همین مسئله می تواند داخل بازیابی پیمانه پس ازآن از لاغری تأثیرگذار باشد.۵- رژیم غذایی اندک چرب

آن طور که مشهود است، رژیم غذایی کم چرب باعث می شود مصرف روغن شما به ناچیز از ۱۰ درصد کالری یومیه محدود شود. در حالت کلی رژیم کمتر چرب، چیزی در حدود ۳۰ درصد کالری خویشتن را از چربی تأمین می کند. مطالعات علامت می دهد این رژیم غذایی درون تمام مدت تو کاهش وزن، تأثیری نخواهد داشت. علاقه مندان به رژیم غذایی ناچیز روغن مدعی هستند که کاربرد روغن در این رژیم، محدودیت یدکی ندارد و این تو حالی است که برای افزودن سلامت جسمانی و کاهش وزن، شهود روغن باید کم از ۱۰ درصد کل کالری باشد.

عملکرد: رژیم کم روغن حاوی کالری، شاگرد از چربی کمتر از ۱۰ درصد است. مصرف محصولات گیاهی در این رژیم غذایی به مراتب بیشتر از مصرف محصولات حیوانی توصیه می شود. تو حالت طاسی می نبوغ گفت که مقیاس کربوهیدرات داخل این رژیم غذایی، زیاد بالا بوده و بوسیله نظر می رسد چیزی در حدود ۸۰ درصد کالری بوده و این تو حالی است که میزان پروتئین آن ناچیز از ۱۰ درصد است.

کاهش کمیت: براساس اطلاعات موجود، این رژیم غذایی تو کاهش وزن افراد چاق، بسیار موفقیت آمیز بوده است؛ افراد ضخیم بوسیله طور میانگین، چیزی در حدود ۶۳ کیلوگرم را با استفاده از این رژیم غذایی از مشت داده اند که آمار علو العاده ای است. این رژیم غذایی را می توان به نشانی رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه اندوه معرفی کرد و عملکرد زبر العاده ای دارد.

همچنین نتایج یکی دیگر از استیناف هایی که درون طول ۸ هفته انجام شد به خوبی نشان می دهد رژیم غذایی تشکیل شده از ۷ الی ۱۴ درصد چربی باعث کاهش وزن معادل ۱۴.۸ کیلوگرم می شود.

سایر مزایا: فداکار از مطالعات عمل شده نشان می دهند رژیم های غذایی کمتر روغن می توانند باعث بهبود چندین عامل خطرناک همانند تنگ کردن خون بالا، کلسترول بالا و سایر موارد التهابی شوند. نیز با کمال تعجب باید بگوییم این رژیم غذایی می تواند منجر به پیشرفت چشمگیر دیابت نوع دوم شود. این سرانجام ماجرا نیست و امکان دارد شاهد ترفیع مولتیپل اسکلروزیس حزن باشید که یک بیماری خودایمنی بوده و روی مغز، نخاع و اعصاب بینی تأثیرگذار است.

توجه داشته باشید که محدود کردن چربی ممکن است باعث ایجاد مشکلات تمام مدت شود و سبب آن را غصه می توان نقش مهم چربی در بدن نشانی کرد؛ این نقش را می توان کمک به پیدایش غشای سلولی، هورمون ها و همچنین معاون بوسیله بدن تو جذب ویتامین های حل در روغن معرفی کرد.

درکنار کامل این موارد، باید بگوییم که رژیم غذایی کم چربی باعث محدود شدن مصرف تعداد زیادی از غذاهای سالم می شود، فاقد تنوع بوده و واقعا بردباری آن می تواند شاق باشد.۶- رژیم غذایی اتکینز



رژیم غذایی اتکینز را باید بوسیله نشانی نامی ترین رژیم کاهش وزن با بها پایین کربوهیدرات معرفی کنیم. طرفداران این رژیم غذایی معتقدند تا زمانی که مصرف کربوهیدرات راکد یا کمینه شود، می توان با مصرف مقادیری از پروتئین و چربی، کاهش پیمانه را تجربه کرد و ادامه داد. علت پا بر جا تأثیر رژیم های غذایی مبتنی بر کاهش کاربرد کربوهیدرات را می توان کاهش اشتها عنوان کرد؛ این قضیه باعث می شود بدون فکر کردن به آن، کالری کمتری مصرف کنید.

عملکرد: رژیم غذایی اتکینز بوسیله چهار وعده انشعاب می شود. مرحبه اول به روش ای است که طی دو هفته، مصرف کربوهیدرات را باید به پایین ۲۰ گرم درون طول روز برسانید. هنگامی که به معادل ایدئال خود برسید، می توانید به آرامی مقادیر لازم کربوهیدرات را مصرف کنید.

کاهش قطع: رژیم اتکینز بوسیله صورت گشاد مورد تجسس استراحت گرفته و منجر بوسیله کاهش سریع برنده وزن نسبت به رژیم غذایی اندک چربی می شود. پژوهش های دیگری هم وجود دارند که نشان می دهند رژیم های با کربوهیدرات کم هم تأثیر اضافی تو کاهش وزن دارند، علی الخصوص می توانند در کاهش چربی بطن که خطرناک ترین جنس چربی هستند، مؤثر خواهند بود.

سایر مزایا: نتایج تعداد زیادی از پژوهش های انجام شده هم مدال می دهند رژیم های با کربوهیدرات کمتر همانند رژیم غذایی اتکینز ممکن است تعداد اضافی از عوامل خطرآفرین مصیبت بسان رطوبت گلیسیرید خون، کلسترول، قند خون، انسولین و تنگ کردن خون را کاهش دهند. رژیم های کم کربوهیدرات تو مقایسه با سایر رژیم های کاهش وزن، می توانند باعث بهبود قند خون، کلسترول خوب، تازگی گلیسیرید و سایر موارد شوند.

نکته بنیادی: رژیم غذایی اتکینز بسان سایر رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین برای بیشتر افراد سالم، ارزان است، اما در موارد نادر بی قراری می تواند باعث ابراز مشکلاتی شود.۷- رژیم غذایی HCG

بدون تردید باید رژیم غذایی HCG را به عنوان یکی از کندرو ترین و سخت ترین رژیم های غذایی بخاطر لاغری معرفی کردن کنیم. درون این رژیم غذایی باید به ازای هر روز تا ۱ کیلوگرم از حد خود را اندک کنید. طرفداران این رژیم غذایی کنار این باورند که این رژیم غذایی بدون آن که باعث ایجاد احساس گرسنگی شود، چربی ها را از بین خواهد برد. بد تراشیدن بدانید HCG اشتهار هورمونی است که در دوران بارداری در مقادیر بسیار زیاد بود دارد. این ماده بوسیله بدن عیال اعلام می نرم که باردار بوده و وظیفه حفظ تولید هورمون های لازم برای رشد بار را دارد. همچنین از این هورمون برای تداوی مشکلات مربوط به نازایی هم استفاده می کنند.

عملکرد: این رژیم غذایی به سه قسمت مختلف تقسیم می شود. در مرحله مبدا باید مصرف مکمل های HCG را آغاز کنید. در مرحله دوم باید یک رژیم غذایی ناچیز کالری (۵۰۰ کالری در طول روز) را انتخاب کنید و درکنار آن، مصرف مکمل های HCG را زیر نظر پزشک دنبال کنید؛ این مرحله مربوط بوسیله کاهش وزن بوده و تا ۳ الی ۶ هفته ادامه خواهد داشت. داخل مرحله ثالث باید مصرف HCG را راکد کنید و به آرامی بر نمونه استفاده غذای خود، اضافه کنید.

کاهش وزن: رژیم غذایی HCG باعث کاهش وزن می شود، اما نتایج فداکار از پژوهش های جدید نشان می دهد که کاهش قطع به برهان تعاقب کردن رژیم های با کالری کمینه است و ارتباطی به هورمون HCG ندارد. همچنین ارتباطی میان HCG و کاهش استاندارد گرسنگی یافت نشد.

سایر مزایا: اگر از کاهش وزن و تأثیر این رژیم غذایی در حاصل شدن مولود بگذریم، می توان گفت هیچ مزایای مستندی از رژیم HCG وجود ندارد. دقیقا مشابه بیشتر رژیم های غذایی با کالری پایین، HCG مقدور است باعث از بین عدول کردن ماهیچه ها شود که حاصل ای به غیر از کاهش توانایی سوزاندن کالری را به دنبال نخواهد داشت.

این فردی قطعی کالری باعث می شود که میزان کالری سوزانده شده توسط بدن تیمار روند نزولی را امتحان کند؛ این مسئله باعث خواهد شد که بدن شما احساس گرسنگی کند و بنابراین سعی خواهد کرد که انرژی را بیشتر از گذشته حفظ کردن نرم.

بد نیست بدانید بیشتر مکمل های HCG موجود داخل بازار، فاقد اصالت هستند و شما باید داخل این بستگی به عارض مستقیم با پزشک مشورت کنید. نیز رژیم غذایی HCG دارای عوارض بیشتری تیمار بوده که می توان به سردرد، خستگی و افسردگی هم اشاره کرد. جالب آن که پژوهشگران تماشاگر انتشار گزارشی درباره لخته شدن خون یک عیال بی قراری بودند و به دیدن می رسد که علت به بود آمدن این مشکل، تابعیت از رژیم غذایی HCG بوده است. توجه داشته باشید که FDA غم این رژیم غذایی را تأیید نمی کند و آن را خطرناک، غیرقانونی و روشی برای کلاهبرداری می داند.۸- رژیم غذایی زون



رژیم غذایی زون را باید به عنوان یک رژیم غذایی با تنگ کردن پایین گلیسمی معرفی کنیم که باعث می شود مصرف کالری، پروتئین و چربی به صورت روزانه و بوسیله ترتیب تا ۳۵، ۴۵ و ۳۰ درصد محدود شود. ما توصیه می کنیم فقط کربوهیدرات با شاخص قند خون پایین را مصرف کنید. دستگاه گوارش بدن تخمین می زند که میزان قند خون شما را بعد از مصرف تا چه اندازه بالا ببرد. این رژیم غذایی در مبدا به منظور کاهش التهاب، کاهش اندازه و خطر ابتلا به بلای ناگهانی های مزمن، لباس پژمان است.

عملکرد: براساس داده ها موجود، شما باید با انتخاب این رژیم غذایی، چیزی در حدود یک سوم وعده غذایی خویشتن را با پروتئین، دو سومین آن را با میوه و یک سهم آن را با چربی سیری نشده نظیر روغن زیتون، آووکادو یا بادام همراه کنید. همچنین باید استفاده کربوهیدرات های دارای سطح بالای GI همانند موز، برنج و سیب زمینی را تیمار محدود کنید.

کاهش وزن: پژوهش های عمل شده درباره این نوع از رژیم غذایی با یکدیگر متناقض هستند. درحالی که فداکار به تأثیر آن در کاهش وزن و اشتها رمز می کنند، فدایی دیگر غصه کاهش حد شاگرد از این رژیم غذایی را در مقایسه با سایر رژیم های غذایی، شایان توجه نمی دانند.

سایر مزایا: بیشترین تأثیر این رژیم غذایی را می توان درون کاهش عوامل خطرآفرین در مصیبت های قلبی نظیر کاهش کلسترول و لطافت گلیسیریدها عنوان کرد. نتایج یکی دیگر از مطالعات انجام شده حزن نشان می دهد رژیم غذایی زون امکان دارد میزان قند خون، حجم دور کمر، ترس مزمن در افراد دارای تکثیر وزن یا افراد ضخیم مبتلا به دیابت سنخ دوم را کاهش دهد. یکی از مشکلات این رژیم غذایی را می توان محدود کردن مصرف مواد غذایی همانند موز و سیب زمینی نشانی کرد.۹- روزه گرفتن شهود بوسیله صورت متناوب

روزه قبض بوسیله عارض متناوب هم می تواند در کاهش وزن تأثیرگذار باشد. در ذات به جای محدود کردن غذاهایی که استفاده می کنید، بهتر است آن ها را کنترل کنید.

عملکرد: معمولا روزه گرفتن متناوب برای کاهش وزن استفاده می شود و علت آن را حزن می توان محدودیت مصرف کالری عنوان کرد.

کاهش وزن: نتایج به دست آمده از افرادی که روزه گرفتن قبض را برای کاهش وزن انتخاب کرده اند، مدال می دهد که چیزی در حدود ۳ الی ۸ درصد بیشتر از سایر روش ها موفقیت آمیز بوده است.

سایر مزایا: زشت نیست بدانید که روزه داری بوسیله عارض متناوب حزن می تواند التهاب، سطح کلسترول، رطوبت گلیسیرید و قند خون را کاهش دهد. البته نباید تکثیر هورمون رشد، بهبود ترمیم سلولی و حس به انسولین را هم نادیده گرفت که هر کدام از آن ها تأثیر زیادی داخل صلح و صفا دارند. تا اینکه مطالعات حیوانی این نوع رژیم غذایی غصه مدال دهنده تاثیراتی بسان رشد سلول های جدید مغز، تکثیر کشش زندگی و ایمنی در طبق مصیبت و آلزایمر است.

با اینکه روزه داری بوسیله رخ متناوب، تأثیرات مثبت یدکی می تواند بخاطر سلامت جسمانی داشته باشد، اما قطعا بخاطر کامل افراد ارزان نیست. نتایج فدایی استیناف ها نشان می دهد روزه شهود بخاطر زنان به اندازه مردان، مناسب نیست. نیز بسرعت گرفتن می تواند برای افراد حساس به کاهش قند خون، افراد دچار سوء تغذیه، مادران شیرده، زنان باردار، نوجوانان، کودکان و سایر موارد مشابه حزن خطرآفرین باشد.۱۰- رژیم کتوژنیک



این رژیم غذایی برای چند دهه به عنوان یک راه درمانی صرع شناخته می شود و همچنین در بنیاد های متفاوتی تیمار مورد بررسی قرار می گیرد. داخل حالت طاسی می توان گفت هدف واقعی این رژیم غذایی، کاهش مصرف کربوهیدرات و جذب چربی است؛ شاید این روند کمی خنده دار باشد، ولی به بدن رخصت می دهد به جای سوزاندن کربوهیدرات، چربی ها را بسوزاند.

چربی های سالم درون آووکادو، نارگیل، گوناگون برز ها، روغن ماهی و چربی زیتون وجود دارد و به صورت کاملا آزادانه در رژیم غذایی اضافه می شوند. رژیم غذایی باعث شکسته شده شدن ذخایر چربی بوسیله عنوان سوخت و ساز بدن خواهد شد و ازطریق فرایندی بوسیله نام کتوز، علت تولید موادی به شهرت کتون می شود.

توجه داشته باشید که این رژیم دارای خطراتی همانند کتواسیدوز برای مبتلایان به دیابت جنس ۱ بوده و امکان دارد منجر به کما خواه مرگ داخل افراد شود. البته نباید فراموش کرد که نتایج فدایی پژوهش ها داخل رابطه با مدیریت دیابت، سلامت متابولیک، کاهش وزن و تغییر ترکیب بدن، امیدوارکننده هستند.۱۱- رژیم غذایی ویت واچرز

یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی جهان را باید رژیم غذایی ویت واچرز شناساندن کنیم. این رژیم غذایی ارزشمند می تواند به گونه ای شما را هدایت کند تا بتوانید یک اعتدال نیکوکاری میان غذاهایی که مصرف می کنید، مقاوم کنید و لاغر شدن را امتحان کنید. داخل منبع الگوی حقیقی این رژیم غذایی، مصرف غذاهایی با کالری، چربی اشباع، قند کم و پروتیئن بالاتر است. براساس مفروضات موجود، شما از هیچ مواد غذایی منع نمی شوید، اما باید بتوانید تعادل را مستقر کنید.

اگر بخواهیم تعدادی از مواد غذایی محبوب درون رژیم غذایی ویت واچرز را نام ببریم، باید به پروتئین های کم چرب بسان تخم مرغ، ماهی و ماست بدون چربی رمز کنیم. البته نباید سبزیجات فاقد نشاسته نظیر کلم و میوه های تازه را درکنار چربی های تندرست همانند آووکادو هم فراموش کنیم.۱۲- رژیم غذایی خام گیاه خواری

رژیم غذایی خام شوک خواری دربرگیرنده استعمال مواد غذایی و نوشیدنی هایی می شود که فرآوری نشده اند، کاملا گیاهی هستند و به صورت ارگانیک دردسترس صبر دارند. پژوهشگران مواد غذایی معتقدند حداقل سه چهارم غذای مصرفی افراد باید از مواد غذایی پخته نشده باشد.

جالب است بدانید تعداد متناسب توجهی از متخصصان تغذیه، تازه کار خار خوار غصه هستند و هر چیزی را که مبتنی از حیوانات باشد، مصرف نمی کنند. به خاطر داشته باشید که چهار نوع پا بر جا از رژیم غذایی خام علف هرزه خواری وجود دارد. عاری شک باید گفت کسانی که رژیم غذایی مبتدی گیاه خواری را انتخاب و تعاقب می کنند، باید حوصله بسیار زیادی داشته باشند و از نتایج آن، لذت ببرند؛ تو حقیقت باید تازه کار گیاه خواری را به نشانی یک رژیم غذایی سالم معرفی کنیم.رژیم غذایی آنلاین

دنیای اینترنت به حدی وسیع شده که در آن می توان فقر های زیادی را به خوبی رفع کرد. البته نباید تأثیر گوشی های هوشمند را غم بی سابقه گرفت. گوشی های موبایل دردسترس قرار دارند و پروگرام های زیادی هم مبتنی پیاده شدن سیستم عامل آن ها طراحی و گسترش پیدا می کنند. رژیم غذایی یکی از مهم ترین هدف های توسعه دهندگانی بوده که درون مبنا تولید پروگرام های موبایل، فعالیت دارند. ما در امتداد چندی از مربوط بوسیله رژیم های غذایی لاغری را معرفی و مورد بررسی فراغت خواهیم انصاف.۱- خورشاد

یکی از نیکوترین برنامه های رژیم غذایی آنلاین که توان های متجاوز زیادی دارد، خورشاد است. این برنامه می تواند با آنالیز دقیق شرایط جسمی و طراحی کامل رژیم غذایی ویژه هر کاربر، لاغری و تناسب جسم را بخاطر شما به ارمغان آورد.

البته نباید از بخش مربوط به برنامه های غذایی هم غافل شد که منطبق با اصول علمی تهیه و تدوین شده است. یکی دیگر از قابلیت های پروگرام خورشاد، کالری حساب آن است که عملکرد خوبی دارد. حتی امکان لحاظ درصد استفاده کربوهیدرات، پروتئین و چربی روزانه، هفتگی و ماهانه را هم با نحو های اصولی بررسی خواهد کرد.

هنگامی که برنامه را انتصاب کنید به تعداد ۲۵۰ استفسار بنیانی کاربران متنوع و پاسخ های کاملا علمی و صحیح هم دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در تعیین باریک بین هدف، کمک کند. نیز محاسبه انرژی مصرفی ازطریق فعالیت بدنی و ورزشی را هم دراختیار شما صبر خواهد عدل.۲- مانکن

یکی دیگر از بهترین برنامه های رژیم غذایی آنلاین، مانکن نام دارد که عملکرد علو العاده ای می تواند داشته باشد. این برنامه بسان سایر دستور کار های رژیم غذایی آنلاین دارای قابلیت های متعددی است که می توان به مواردی بسان کالری شمار، مرام گذاری، آنالیز بشقاب غذا، آنالیز تناسب اندام، تمرینات ورزشی و سایر موارد اشاره کرد.

به نشانی شهید کاربران در پاره ورزشی بوسیله تمریناتی دسترسی خواهند داشت که برای لاغری و ایدئال شدن وزن، زیاد مؤثر هستند. همچنین بسرنوشت شوم دچار کردن چالش پروگرام مانکن هم باعث می شود درکنار سایر دوستانتان به هدف گذاری که گلچین کرده اید، دست نمودار کنید؛ این نبوغ می تواند باعث دلگرمی و افزایش روحیه بخاطر رسیده به هدف نهایی که همان تناسب تن است، شود.

البته برنامه مانکن مقدار آب مصرفی روزانه شما را هم تک تجسس و ارزیابی خواهد داد؛ بسیاری از کاربران برای مدیریت این مسئله نیازمند گمارش برنامه های جداگانه هستند و این یک مزیت بخاطر مانکن به حساب می آید. در مجموع انتصاب پروگرام مانکن هم می تواند داخل هدف گذاری و گلچین رژیم غذایی آنلاین مؤثر و کارآمد باشد.۳- کرفس

احتمالا نام کرفس را بارها شنیده باشید، ولی باید بگوییم اسلوب آن برای تناسب جسم و لاغری، ایدئال است. علت موفقیت این برنامه درون سادگی رابط کاربری بوده و جالب آن که هیچ متد مواد غذایی را از رژیم غذایی شما حذف نمی کند.

درون ذات این برنامه باعث می شود تا بتوانید کنترل خوبی روی مواد غذایی مصرفی خود داشته باشید. هنگامی که خبردار دستور کار شوید، باید سنخ و میزان مواد غذایی مصرفی را وارد کنید تا از سوی برنامه کرفس، یک رژیم غذایی آنلاین ایدئال برای شما تعیین شود. لاغری شکم از رادیکال ترین مزایای تابعیت از رژیم غذایی کرفس است. البته گلچین رژیم غذایی، تنها فرمان و مزایای برنامه کرفس زدودن. شما داخل این پروگرام به ۱۵۰ رخصت غذای رژیمی و تندرست دسترسی خواهید داشت و می توانید از حرکت های ورزشی آن هم بخاطر تناسب اندام خود استفاده کنید، حتی امکان ثبت نمونه آب مصرفی بی آرامی از سوی شما وجود دارد.

شما از کدام رژیم غذایی استفاده می کنید؟ آیا داخل گذشته توانسته اید از رژیم غذایی خاصی بوسیله مولود دلخواهتان برسید؟زومیت را در شبکه های مدنی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:مالاریا؛ علائم، دلایل، تشخیص، پیشگیری و راه های درمانیک سوم کارمندان نصیب و قسمت تو تهران از شنبه دورکار می شونداز هر سه بزرگ سال، یک نفر درمعرض ریسک ابتلا به عفونت شدید ویروس کرونا استنتایج مثبت کارآزمایی مادرنا: تولید پادتن درون تمام ۴۵ نفر گرفتن کننده واکسن کروناترمیم جگر های آسیب دیده انسان با یکدلی آن ها به خوک ها
تو آوریل ۲۰۲۰ شرکت فرانسوی وکسان (Voxan) اعلام کرد که ترانه دارد با شریک شدن مکس بیاجی، راننده سابق موتوجی پی برای دستیابی بوسیله رکورد سرعت با موتورسیکلت برقی متاخر خویشتن تلاش نرم. این رکوردگیری راحتی حیات درون بولیوی انجام شود که به دلیل مسری ویروس کرونا و همه گیری آن تو بکلی جهان، بوسیله تعویق افتاد. هم اکنون همکاری فرانسوی اخبار کرد که در ماه ژوئیه برای ایفا رکوردگیری با موتورسیکلت برقی آماده می شود. 

مقاله های مرتبط:کاوازاکى نینجا H2, سریع العمل ترین موتورسیکلت جهان خواهد بودبی ام و رکورد سریع ترین موتورسیکلت خود را شکست

وکسان درکنار اعلامیه خود، تصاویری از موتورسیکلت مخصوص سرعت زمینی با اشتهار نسخه کروزر واتمن (Wattman) منتشر کرد. نسخه خیابانی این موتورسیکلت برقی قادر است ۲۰۳ اسب بخار قدرت تولید کند، درحالی که غلبه خروجی نسخه مخصوص سرعت زمینی به ۳۶۷ اسب بخار می رسد. این نسخه پرقدرت و سریع علاوه پهلو جهیز محرکه برقی ۳۶۷ اسب بخاری، از بادشکن بزرگ جلو و لمحه باریک کاهنده فشار در تعاقب نصیب می برد. 

هدف از اجرا این آزمایش، دستیابی به سرعت ۳۳۰ کیلومتربرساعت یا بیشتر است که پیش نم توسط ریوجی تسوروتا با موتورسیکلت Mobitec EV-02A ثبت شد. این موتورسوار تو کلاس موتورسیکلت های برقی جلورونده با یک چرخ مماس با زمین شرکت کرد و آن نعوظ که گفته می شود، موتورسیکلت های این کلاس متجاوز ساده هستند و وزنی کمتر از ۳۰۰ کیلوگرم دارند. 



وکسان امیدوار است که بتواند بوسیله لطف قدرت زیاد متجاوز توسط سیستم محرکه و بادشکن های کربنی سبک وزن در جلو موتورسیکلت، رکورد سرعت ۳۵۱ کیلومتربرساعت ثبت شده توسط لایتنینگ LS-218 را در سال های پیش ارتقا دهد. لایتنینگ رکورد سرعت خاکی خویشتن را درون بونویل انجام عدل و توانست بوسیله چنین سرعت یدکی دست یابد. باید مشتاق بنشینیم و ببینیم که مکس بیاجی چه عملکردی در بولیوی با موتورسیکلت برقی واتمن خواهد داشت. بیشتر بخوانید:ایده نیکولا برای انتصاب سوداساز روی وانت انباره سوختی بجرلکسوس LS نمونه ۲۰۲۱ معرفی شدخودروی مفهومی آئودی Q4 ای ترون اسپرت بک رونمایی شدرودستر AC Cobra بنزینی و برقی معرفی شدشاسی اهتزاز هامر H1 دیزلی با تیونینگ Mil-Spec رونمایی شد
به تازگی، سازمان تنظیم و هنجار آماری از میزان استفاده ی مشترکان اینترنت در ایران منتشر کرده است. براساس این آمار، مشترکان اینترنت ثابت پهن باند در کشور درمقایسه با سال ۱۳۹۷ ریزشی یک میلیونی تجربه کرده است. به گزارش رگولاتوری، تعداد مشترکان اینترنت پهن باند تا پایان سال ۱۳۹۸، ۷۸ میلیون و ۱۶ هزاره و ۴۳۳ نفر بوده که از این تعداد ۶۸ میلیون و ۹۹۲ هزاره و ۱۱۵ نفر مشترک اینترنت پهن باند سیار و ۹ میلیون و ۲۴ هزار و ۳۱۸ نفر مشترک اینترنت پهن باند ثابت بوده اند.



برای بزرگ نمایی کلیک کنید.

طبق این آمار، ضریب نفوذ اینترنت پهن باند تا سرانجام سال ۱۳۹۸، ۹۳/۹۱ درصد بوده است که به ترتیب اینترنت پهن باند سیار ۸۳/۰۵ درصد و اینترنت پهن باند ثابت ۱۰/۸۶ درصد ضریب نفوذ دارد.



برای بزرگنمایی کلیک کنید

ضریب نفوذ اینترنت پهن باند درمقایسه با سال ۱۳۹۷، با رشدی حدود ۴ درصدی و درمقایسه با سال ۱۳۹۶ با رشدی بیش از ۱۵ درصدی و درمقایسه با سال ۱۳۹۵ با رشدی بیش از ۴۰ درصدی همراه شده است.



برای مبصر نمایی کلیک کنید. مقاله ی مرتبط:ضریب نفوذ تلفن مدلل در سرزمین در سال ۱۳۹۸ کاهش یافته است

یک میلیون زکام مشترک تو بخش اینترنت ثابت خانگی داخل سال اخیر نشان دهنده ی آن است که مشترکان اینترنت در ایران بیشتر به استفاده از اینترنت موبایل گرایش دارند. باتوجه به متداول تربودن استعمال از اینترنت پهن باند ثابت داخل جهان و قیمت کم ارزش تر این خدمات ارتباطی، باید پرسید چرا این طور اتفاقی تو ایران رخ داده است.

زکام یک میلیونی کاربران اینترنت مدلل وقتی زیاد از پیش جلب توجه می کند که بوسیله آمار تفکیک شده ی کاربران اینترنت پهن باند نگاهی دقیق نم بیندازیم. براساس اطلاعات موجود تو سامانه ی تنظیم مقررات، می قابلیت دید اینترنت TD-LTE مظفر شده بوسیله نشانی فن شناسی گرانبها پر پشت که عمر چندان زیادی نیز در بازار اینترنت سرزمین ندارد، درحدود ۱/۲ میلیون کاربر داشته باشد. این موضوع در کنار زکام یک میلیونی کاربران اینترنت ثابت از شرایط خیر چندان ارزان زیرساخت های ارتباطی ملک حکایت می بطی ء. جایگاه اینترنت پهن باند سیار و ثابت ایران

درادامه ی مقاله، نخست نگاهی به ایستگاه اینترنت پهن باند ایران درون دنیا می اندازیم. تو نمودارهای سایت Speedtest و طبق آخرین آمارها، سنگاپور با سرعت ۲۰۵/۱۳ مگابیت برثانیه سریع ترین سرعت اینترنت مدلل پهن باند و رله شروع گیتی و الجزایر با سرعت ۳/۴۸ مگابیت برثانیه کند ترین سرعت اینترنت ثابت پهن باند و ایستگاه صدوهفتادوسوم را دارد. دراین میان، ایران با سرعت ۱۵/۷۵ مگابیت برثانیه در رتبه ی ۱۲۹ دنیا صبر دارد. جالب است بدانید عزب ۳۰ ملک گیتی سرعت متجاوز از ۱۰۰ مگابیت برثانیه اینترنت ثابت پهن باند را تجربه می کنند. درمقابل، ایران تو بوسیله کارگیریاینترنت موبایل جایگاه بهتری دارد و از بین ۱۳۸ ناحیه که داخل نمودار با اجبار جنوبی و سرعت ۱۰۰/۲۲ مگابیت برثانیه آغاز شده و با افغانستان و سرعت ۵/۷۱ مگابیت برثانیه پایان می گیرد، با سرعت ۲۸/۸۳ مگابیت برثانیه رتبه ی شصت وهفتم را دارد. درون بسرنوشت شوم دچار کردن اینترنت موبایل نیز، عزب ۱۹ قلمرو سرعت متجاوز از ۵۰ مگابیت برثانیه را تجربه می کنند.وضعیت اینترنت ثابت پهن باند داخل ایرانازلحاظ سرعت، اینترنت ثابت ایران درون جایگاه صدوبیستم و اینترنت موبایل آن تو جایگاه شصت وهفتم گیتی صبر دارد

بر کسی پوشیده نیست که چونی و سرعت نامناسب اینترنت ثابت باعث شده از خدمات اینترنت تلفن همراه داخل کشور بسیار از اینترنت ثابت استفاده شود. برای درک بهتر این موضوع، کافی است داخل شهری در مدت تهران نگاهی به قفا بام برج ها و خانه ها بیندازیم و ببینیم پر از آنتن هایی است که به برهان نبود زیرساخت مناسب ارتباطی، بوسیله ارتباط بی سیم روی آورده اند. قدیمی وجود داشتن برگ و درمانده وجود داشتن زیرساخت ارتباطی و شخصی بودن تجهیزات مخابراتی تو کشور و منحصر نیافتن منابع مالی باعث شده مردم اینترنت را از اپراتورهای موبایل بخرند که البته در کامل جهان ارج گران لطافت از اینترنت ثابت دارد. البته گرانبها بودن اینترنت موبایل تو مقایسه با مدلل چندان ملموس نیست و همین امر باعث شده بسیاری از کاربران به سمت استفاده از اینترنت موبایل بروند؛ ازاین رو، ریزش یک میلیونی کاربران اینترنت ثابت و اضافه ضریب نفوذ اینترنت پهن باند موبایل چندان جای تعجبی ندارد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، ارزان بودن اینترنت موبایل از اینترنت ثابت باعث شده با مهاجرت کاربران به اینترنت موبایل، همدستی های ارائه کننده ی اینترنت ثابت سرمایه و انگیزه ی کافی برای ترقی را نداشته باشند. البته در این بین، باید به انحصار مخابرات همچنین رمز کرد که عرصه را بیش از پیش بر همدستی های خصوصی ارائه دهنده ی اینترنت ثابت سبو تر کرده و کاربران را زیاد از پیش بوسیله سمت استفاده از اینترنت موبایل سوق داده است. 

بااین همه در ماه های اخیر، محمدجواد آذری جهرمی از افزایش چهاربرابری اینترنت مدلل خبر داده است. به گفته ی مدیرعامل شریک شدن مخابرات ایران، تا سرانجام امسال ۱۱ کلان ده سرزمین زیر پوشش اینترنت VDSL راحتی می گیرند و ۵ میلیون پورت VDSL نیز واگذار خواهد شد. بااین حال، تاکنون خبری از عملی شدن وهله ی وزیر ارتباطات مبنی به خشکی امدن واگذاری ۸۰۰ هزاره پورت VDSL تا پایان اردیبهشت منتشر نشده و احتمال عملیاتی نشدن ۵ میلیون پورت تا پایان سال را قوت بخشیده است؛ حال آنکه با گران شدن بی سروصدای خرج ی اینترنت موبایل در روزهای اخیر، زمزمه های اضافه جدی ارج اینترنت موبایل بوسیله منظور گشادگی اینترنت مدلل شدت گرفته است.

هرچند سازمان تنظیم هنجار اعلام کرد افزایش اخیر تعرفه ی اینترنت موبایل امری غیرقانونی بوده است، دلیل آن فقط تأییدنشدن تعرفه های جدید ازسوی رگولاتوری اخبار شد. به اعتراف دیگر، اپراتورهای همراه ابتدا و ایرانسل داخل روزهای اخیر، بانوا فراتر از محدوده ی قانونی برای امانت های اینترنت خود تنظیم نکرده اند؛ بلکه اقدامی غیرقانونی در نگرفتن تأیید ابتدایی از سازمان رگولاتوری ارتکاب داده اند. مقاله ی مرتبط:مقایسه سرعت، چونی و قیمت سرویس اینترنت در ایران با سایر کشورهای جهان

با تذکر این موضوع باید خاطرنشان کنیم براساس داده های سایت cable.co.uk، از یک سو، ایران یکی از اینترنت های همراه ارزان در دنیا را داردو از سوی دیگر، اینترنت مدلل در کشورمان یکی از درخت سرو های اینترنت کُند و بی کیفیت و گرانبها در دنیا است. درواقع، برای خرید هر گیگابایت اینترنت همراه در آمریکا باید به طور متوسط ۸ دلار معادل ۱۶۸ هزار تومان (با درنظرگرفتن ارج تقریبی یکسانی ارز در زمان نگارش مقاله) پرداخت کرد؛ درحالی که در ایران کمتر از یک دلار برای هر گیگابایت اینترنت پرداخت می شود. تا اینکه با بود اختلاف چندبرابری سرانه ی تولید ناخالص داخلی دو کشور، مبلغ پرداختی برای اینترنت موبایل در ایران زیاد ارزن محسوب می شود.

درواقع، با توجه به مصوبه ی میتینگ ی شماره ی ۲۴۹ کمیسیون تنظیم مقررات، هزینه ی هر گیگابایت اینترنت آزاد برای سیم کارت های دائمی ۴۱ هزار و ۹۴۳ تومان و برای سیم کارت های اعتباری ۶۲ هزاره و ۹۱۴ تومان تعیین شده است. کف قیمت نیز برای هر یک گیگابایت، یک چهاردهم این مسکوک است. مسئله ی دخیل درون قیمت کف و سقف اینترنت موبایل سپرده های تشویقی است؛ چراکه کاربران اینترنت موبایل مدت زیادی است که بوسیله بسته های پرحجم با ارزش مناسب آن ها عادت کرده اند؛ حال آنکه دو اپراتور بزرگ موبایل تو کشورمان غرض اندوهناک اند مقدار های خود را اندوه زمان به شکل عجیبی افزودن دهند.

براساس مصوبه ی کمیسیون تنظیم مقررات، درصورت وجود کف تعرفه ی مصوب کمیسیون بخاطر یک خدمت، تعرفه ی خدمات در قالب طرح های تشویقی می تواند پایین مرطوب از کف تعرفه ی مصوب باشد. درصورت نبود کف تعرفه ی مصوب برای خدمات، یک چهاردهم سقف تعرفه به عنوان ملاک سنجش خواهد بود. بوسیله اپراتورها دستور داده شده هر سه گانه ماه سپرده های اینترنت تشویقی عرضه دهند.

تمامی این تفاسیر تو حالی است که مفت بودن قیمت اینترنت مدلل همیشه با اعتراض فعالان مملکت ی ارتباطی و اپراتورهای خدمات دهنده ی اینترنت ثابت همراه بوده است. آن ها قیمت ارزان اینترنت موبایل را دلیل استقبال نشدن از اینترنت مدلل دربرابر اینترنت موبایل عنوان کرده اند. محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل انبازی آسیاتک، دلیل هبوط کاهش شدید کاربران اینترنت مدلل را پس از کیفیت نامناسب آن، ناهمگونی بین خدمات موبایل و ثابت می داند.براساس مصوبه ی رگولاتوری، هزینه ی هر گیگابایت اینترنت آزاد روی سیم کارت بین ۴۱ تا ۶۲ هزار تومان است

یوسفی زاده به خبرنگار زومیت می گوید بها اینترنت موبایل در جهان ۱۰ طبق بیشتر از مقدار آن در ایران است. با حیات قیمت نسبتا برابر اینترنت ثابت و موبایل درون ایران، کاربر اولویت می دهد برای کارهای مدلل خویشتن همچنین از اینترنت همراه مصرف کند. این در حالی است که استثنا از رویت اقتصادی، این حجم از استفاده از اینترنت موبایل ازنظر متخصص همچنین به دلیل اشغال شدن فرکانس و اشباع شدن شبکه ی موبایل قانون دان محو.

مدیرعامل آسیاتک برهان عمده ی توسعه نیافتن اینترنت پرسرعت را جریان مخصوص سازی مخابرات می داند. او توضیح می دهد حزن زمان با خصوصی شدن شرکت مخابرات، استعداد فروش یمین به کاربر نهایی ابداع می شود و مخابرات بی قراری تأمین کننده ی عمده بخاطر شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت و هم درخت سرو دهنده ی نهایی است؛ درنتیجه، با جداشدن ساختار عمده فروشی از خصوصی در جاهایی مغایرت منافع ایجاد می شود که حاجت بوسیله وارسی و تفریق های بیشتر را به بود می آورد. درنهایت نیز، ارتکاب همین تحلیل های بیشتر و دگرگونی پروانه های ما بوسیله FCP و مطالعه مصوبات برای فهم چگونگی قانونمندشدن ترقی کشف کردن ها باعث بریدن بین اجراشدن سراب های بعد اینده پهن باند و پهن باند فوق زننده (superfast broadband) در کشور شده است.مشکلات پیش روی گسترش اینترنت مدلل

از مزایای اینترنت ثابت پهن باند می قابلیت به ایستادگی بیشتر و هزینه ی مفت تر و تأثیرپذیری کمتر از شرایط جوّی اشاره کرد. جدا از این ها، اندوه اکنون فشار یدکی کنار شبکه ی موبایلی سرزمین قرار دارد و وضعیت آزادشدن باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ برای بغرنج کمبود تناوب بی آرامی هنوز ظاهر نشده است. به دید نمی رسد استعمال از اینترنت، بوسیله خصوص به دلیل شیوع عریض ی ویروس کرونا، به این زودی کاهش پیدا کند؛ بوسیله همین دلیل، برای شاق افت فرکانس باید فکر بنیادی کرد که به سیری شبکه منجر می شود.

ازجمله مسائل پیش روی گسترش اینترنت ثابت در ایران در بار ی اول می استعداد به تسهیم ویژه داده شده به سایت ها و پلتفرم های داخلی اشاره کرد. با اینکه چندسالی است درصدی با عنوان دیتای تویی روی سپرده ی اینترنت مشترکان شمارش می شود، هنوز محتوای تویی بخشی در اینترنت بارگذاری می شود. گسترش استفاده از اینترنت ثابت حجم این را دارد که ظرفیت محتوای تویی را بهبود ببخشد؛ اما این موقعیت هنوز مجهز حلق و درحالی که مشترکان از حجم مربوط به اینترنت بین الملل بیشتر استفاده می کنند، این ظرفیت بخاطر آن ها هزینه ای بیشتر از سایت های داخلی دربر دارد؛ حال آنکه اشتیاق می رود با اخطار رگولاتوری به اپراتورهای موبایل برای تغییر تعرفه هایشان، ظرفیت داخلی بیشتری بوسیله امانت های اینترنت اختصاص داده شود. ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که اینک داخل ایران، تولید محتوای داخلی رشدی نکرده است خواه برای مخاطب جذابیت ایجاد نمی نرم.مقاله های مرتبط:منحصر مخابرات تو حوزه فیبر نوری و VDSL ته یافته است؟یوتل احتیاج مخابرات به مودم VDSL را تأمین می کند

روند ی بعدی به هزینه های گران نصب و استفاده از اینترنت ثابت مربوط می شود. اینترنت موبایل به سادگی نحو اندازی می شود و بوسیله تجهیزات اضافی و تمهید ی مودم نیاز ندارد و پوشش آن همچنین فراخ تر است. درمقابل، اینترنت مدلل می تواند پوشش گسترده تازگی داشته باشد و حتی مناطق کمتربرخوردار را از حیات اینترنت بهره مند سازد؛ اما با بود گرانی مودم و کمیاب شدن آن به دلیل واردنشدن به کشور، باید جلال بیشتری به این دغدغه داده شود.

همچنین با بوسیله روزرسانی تجهیزات شبکه و رفع انحصار مخابرات، می توان مجاهدت های بیشتری برای افزایش چونی اینترنت ثابت کرد؛ به متد ای که سرعت آن بتواند با اینترنت موبایل رقابت یواش و تا اینکه از آن پیشی بگیرد. البته جریان کُند اجرایی شدن فرایندها در این حوزه، جای امیدواری زیادی پاینده نمی گذارد. 

پینگ مسئله ی دیگری است که در استفاده از اینترنت مدلل پهن باند ایران بی اندازه وجود دارد و اگر قرار باشد کوچ شماره ی زیادی از مشترکان بوسیله سمت اینترنت مدلل را گواه باشیم، باید روحی به حال تجهیزات قدیمی و سرعت بخشیدن به جریان ارائه ی اینترنت پرسرعت (VDSL، فیبر نوری) و دغدغه های کاربران بوسیله دلیل پاسخ گویی نامناسب اپراتورهای تلفنی و سامانه ی ۱۹۵ نیز رفع شود.

خبری که حزن زمان با تقلا گسترده ی وزارت ارتباطات در گسترش استفاده از اینترنت مدلل درون سطح کشور شنیده می شود، دخول نسل پنجم اینترنت یا 5G بوسیله کشور است. ورود اینترنت 5G داخل جهان نگرانی از کاهش استفاده ی کاربران از اینترنت ثابت را بوسیله وجود آورده است؛ حال آنکه کاربران ایرانی یدکی همچنان از سرعت نامناسب اینترنت 4G خویشتن گلایه می کنند.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: ممنوعیت واردات گوشی های گران برنده از ۳۰۰ یورو بازنگری می شودگران فروشی اپراتورهای موبایل به موسسه تعزیرات و کنف کاربرد کنندگان گزارش شدگوگل کروم اندروید بوسیله زودی بوسیله اپلیکیشنی ۶۴ بیتی تبدیل می شودگوگل با قابلیتی جدید، کاربرد باتری کروم را کاهش می دهدمرکز نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده پایه دایره اسناد و هیئت دولت ملی ایران گشادن شد
جهیز عامل مک اپل از امکانات پیش فرض متعددی مثل ایمیل و مدیریت تقویم و وسایل یکروز وری برخوردار است؛ اما انتصاب بعضی از یواش افزارها مثل نرم افزارهای تولید گیف، ویرایش تصویر، راه اندازی دهی ویندوز و...، می توانند فرمان با مک را آسان پر حرارت کنند.

با نصب نرم افزارهای مناسب دیگر، به نگرانی بابت کنف خواه تبلیغات نفوذی نیازی نیست و می نبوغ کار با مک را بوسیله طور درخورتوجهی بهبود انصاف. برخی درنگ افزارها بی آرامی با اشتراک سالانه منتشر می شوند و می توانند به مشاغل یا مشغولیت هایی مثل عکاسی کمک کنند. بنابراین، اگر در اکوسیستم مک تازه فرمان هستید و بوسیله متعاقب راه هایی بخاطر استفاده ی بهتر از آن می گردید، می توانید فهرست نرم افزارهای کوچکتر را نصب کنید.۱. Adobe Cretive Cloud Photography

مجموعه ی عکاسی Adobe Creative Cloud کند افزارهایی متشابه Lightroom و Lightroom Classic و فتوشاپ را شامل می شود که طیف کارهایی شبیه ویرایش و تولید تصویر را دربر می گیرند. این مجموعه برای هر دو طیف حرفه ای و آماتور کم قیمت و خرج ی ماهانه ی آن ۹/۹۹ دلار است.۲. Alfred

Alfred یکی از ابزارهای ضروری برای تولید میان به خشکی امدن است و امکان استفاده از دستورهای سریع ورقه کلید را برای اجرای اپلیکیشن ها و یافتن فایل ها و تا اینکه جست وجوی وب می دهد. نیز با این یواش افزار، می توانید افزونه های خود را بسازید یا افزونه های دیگر کاربران آلفرد را دین بگیرید. آلفرد یواش افزاری تیره و فرمان با آن کمی دشوار است؛ اما با درس فرمو ل های اصلی آن، می توانید درون زمان خود بخاطر انجام کارهای کامپیوتری نفع جویی کنید. استعمال از این نرم وسایل می تواند بوسیله نعوظ چشمگیری کارها را بهبود دهد.۳. Bear Notes

Bear Notes اپلیکیشن قدرتمند و کارایی بخاطر مطلب برداری است که چند سال پیش، جایگزین Evernote شد. امکانات این اپلیکیشن بوسیله قطع ی اپلیکیشن های دیگر نیست؛ اما مدل سازی چشم نواز و امکاناتی مثل سنجاق کردن مطلب ها و سازمان دهی ازطریق هشتگ و مصرف از سینتکس مارک داون را دارد. بیرنوت از نسخه ی iOS سریع نیز بهره می سرما که مناسب افرادی است که کارهایی مانند رونویسی صوتی یا مطلب برداری را انجام می دهند. از نسخه ی Pro این یواش وسایل می قابلیت روی چند مایه مختلف استعمال کرد و هزینه ی سالانه اش ۲۰ دلار است. از دیگر جایگزین های این نرم ابزار می نبوغ به اپلیکیشن Keep گوگل و iA Writer رمز کرد.۴. Deliveries

اگر طولانی مایحتاج خود را از آمازون می خرید یا به طورکلی، ار ابتیاع آنلاین بسیار استعمال می کنید، بوسیله کاربردن نرم وسایل ردیاب عام می تواند گزینه ی ارزشمندی باشد. اپلیکیشن Deliveries با هزینه ی ۴/۹۹ دلار برای این کار دردسترس است و از چندین سرویس سودا پشتیبانی می نرم و داشبوردی منسجم برای امانت های ارسالی و اطلاعات به روز و کتاب های تخمینی دارد. این برنامه از نسخه ای موبایلی همچنین برخوردار است که داخل آن، می توانید آخرین خریدهای خود را ردیابی کنید.۵. Gif Brewery 3

گیف ها یکی از مدخل های عمده اینترنت هستند و یکی از نرم افزارهای برتر برای تولید آن ها GIF Brewery 3 محسوب می شود که بطی ء افزاری رایگان است. اغلب ابزارهای مجانی تولید گیف را می توان در وب علنی کرد که تبلیغات مزاحم خواه فرایند ثبت صیت طولانی دارند؛ اما GIF Brewery 3 هیچ کدام از این مزاحمت ها را ندارد. این نرم اسباب سریع و قدرتمند است و می تواند فایل ویدئویی یا لینک یوتیوب را بوسیله عنوان ورودی دریافت کند. البته می توانید از آن برای چسباندن تصاویر خواه ضبط صفحه ی نمایش روی مک خواه همراه با دوربین گوشیهوشمند استعمال کنید. GiFBrewery پنل سفارشی سازی با امکانات کاملی بخاطر ترقی خواه کاهش طول، برش، دگرگونی اندازه ی فایل ها و دست مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش باشگاه ها و لایه ها دارد. به جرئت می قابلیت گفت هیچگاه ابزاری مانند GIF brewery امکانات جامعی ارائه نمی دهد.۶. Moom

یکی از ابعاد مایوس کنند ه ی سیستم عامل مک، نبود ابزارهای رسمی مدیریت پنجره بوسیله شمار می آید؛ درحالی که ویندوز سال ها است بوسیله نعوظ پیش تخیل از ابزارهای مدیریت پنجره پشتیبانی می کند. تغییر اندازه ی دقیق و امکان چسباندن و نمایش چندپنجره ای در مک چندان کار میسر ای نیست؛ اما به لطف اکوسیستم بزرگ اپلیکیشن های شخص ثالث، درنگ افزارهایی برای رفع این مشکل طراحی شده اند. یکی از این نرم افزارها Moom شهرت دارد که فرمان با آن نیز بیش سهل است. این اپلیکیشن پس از انتصاب روی پس اساس پاینده می ماند و منتظر می ماند تا ماوس را روی دکمه ی سبز حداکثرسازی دریچه ببرید. تو این محل، می توانید انگیزه پنجره را به گونه های مختلف تغییر دهید خواه حالت عرضه دوقسمتی عمودی خواه افقی را برای آن انتخاب کنید و کلیدهای میان بری برای صفحه ی کلید خلق خواه آن را بخاطر استفاده از ماوس سفارشی سازی کنید و قالب ها و پیمانه های پنجره را منطبق با نیازهای خویشتن تحول دهید.۷. Paprika 3

آشپزها معمولا با اپلیکیشن های یادداشت برداری یا پوشه ی ایمیل خود دستورهای غذایی خود را مدیریت می کنند؛ اما Paprika 3 کند افزار قدرتمندی برای مدیریت دستورهای غذایی با امکانات طولانی است. گرچه این بطی ء ابزار با قیمت نسبتا گران ۳۰ دلار دردسترس کاربران فراغت می گیرد، بسیار فراتر از اپلیکیشن غذایی معمولی انجام می کند. تو این برنامه، می توانید دستورهای غذایی را از سرو های رقابتی متشابه MacGourmet وارد کنید، از دستورالعمل ها به نعوظ سالیانه و سزاوار سرزنش با ارزیابی خود خروجی بگیرید، مواد اولیه ی لازم یا سیاهه موردنیاز خود را به چک سواد تغییر کنید، سیاهه های خرید گسترده یا موجودی آشپزخانه یا برنامه های غذایی ابداع کنید، اندازه ی دستورالعمل ها را زیبنده با وعده ی غذایی خود تنظیم کنید و طولانی فعالیت ها را بین تلفن همراه و تبلت و کامپیوتر دسکتاپ سینک کنید. افزون براین، Paprika جزء بوک مارک بخاطر ذخیره سازی فوری دستورالعمل های آنلاین دارد؛ بنابراین، یکی از اپلیکیشن های ضروری برای آشپزی شوهردار و راه مناسبی برای شروع آشپزی است.۸. Pixelmator Pro

Pixelmator Pro را می توان به عنوان جایگزین رایگان فتوشاپ تفویض کرد. این نرم افزار از پردازش تصاویر RAW پشتیبانی می درنگ که یکی از پیش نیازهای بنیادی در تصحیح شمایل است. همچنین، با بسیاری از امکانات لایت روم و فتوشاپ ازجمله ترفندهای هوش جعلی برای جایگزینی حصه های زائد یا بی اختیار ی شمایل با نسخه ی تقلبی پس زمینه سازوار است. علاوه بر این، Pixelmator Pro تنها ویرایشگر قدرتمند تصویری است که مخصوص کاربران مک نقشه کشی شده است.۹. Tooth Fairy

اگر می خواهید اپل ایرپاد خود را بوسیله قیافه پیوسته به گوشی آیفون و مک متصل نگه دارید، Tooth Fairy یکی از پیش نیازهای ضروری است. خرج ی این اپلیکیشن، عزب سه دلار است و با استفاده از آن، به صبر می توانید دستگاه های همواره به بلوتوث را مدیریت کنید. این نرم افزار با ساختن میان برهای آیکن منو برای هر مایه انتخابی عمل می کند و می توانید آن را سزاوار سرزنش با شاخص وضعیت باتری تنظیم کنید. همچنین، با معاون این نرم افزار می توانید مایه های بلوتوث خویشتن را با کلیدهای ترکیبی (هات کی ها) صفحه کلید مدیریت کنید. پس بوسیله جای اینکه هربار با تنظیمات بلوتوث مشت وپنجه نرم کنید و مشتاق اتصال بمانید، می توانید تنها با یک کلیک ماوس یا کلیدهای صفحه کلید، بوسیله سرعت و بوسیله آسانی این کار را انجام دهید.۱۰. TrashMeمقاله های مرتبط:لیست نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر که بلافاصله بعد از نصب ویندوز باید نصب شوندmacOS Big Sur نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ اپل شناساندن شد

قطعا هر کاربر مک امتحان ی سعی بخاطر استقلال از حصه های مضر و مزاحم نرم افزارها را داشته است. برای مثال، فعال بودن فایل یا مشکلات دیگر مانع از پاک شدن آن می شود. TrashMe برای یکپارچه سازی فرایند حذف فایل ها مدل سازی شده است. این اپلیکیشن نوعی uninstaller است که می تواند بوسیله راحتی هرگونه پروگرام یا پلاگین یا بخش های غیرضروری نرم افزارها را حذف بطی ء. بخاطر حذف دستور کار ی مدنظر، کافی است آیکن پروگرام را به داشبورد TrashMe بکشید تا این نرم ادوات پروگرام و هر فایل مرتبط با آن را به نعوظ خودکار حذف یواش.۱۱. WaveBox

برای بسیاری از افراد کلاینت ایمیل پیش فرض اپل یا Gmail در مرورگر وب برای کنترل نیازهای ایمیل کافی است؛ اما بخاطر دستیابی به امکانات بیشتر می توان از اپلیکیشن مک مخصوص ایمیل استفاده کرد که امکان انتقال بین وظایف مختلف شبیه پاک سازی اینباکس یا کارهای دیگر را فراهم می کند. اینجا است که WaveBox هوشیار عمل می شود. WaveBox با پشتیبانی فریم ورک Electron منتشر شده و با تمام سرویس ها و برنامه های شخص ثالث و جیمیل استاندارد سازوار است. همچنین، طراحی کم قیمت و یکپارچه سازی قدرتمندی دارد و امکان دسترسی از Asana و Office 365 را به Discord و Slack می دهد. هزینه ی سالانه ی نسخه ی پرو ۲۰ دلار است؛ ولی Wavebox یکی از اپلیکیشن های کاملی است که می تواند بوسیله متمرکزکردن مدیریت دستور کار ها معاون کند.بیشتر بخوانید:AMD پشتیبانی بتا از قابلیت GPU Scheduling ویندوز 10 را نمایش کردمایکروسافت طراحی جدیدی برای منوی استارت ویندوز 10 معرفی کردقابلیت Nearby Share گوگل مخبر فاز آزمایشی شدمایکروسافت عدم به روزرسانی ویندوز 10 را برای تصرف وکارها بغرنج می کندشاید برخی از توان های اندروید 11 برای همه گوشی های هوشمند ارائه نشوند
سامسونگ ظاهرا مشکلات فوکوس خودکار گوشیگلکسی S20 اولترا را رفع کرده است. این گوشی درفش دار که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می برد، چالش هایی درون بخش فوکوس خودکار داشت که از ممتاز شدن عملکرد آن جلوگیری می کرد. بسیاری از کاربران ادعا می کردند که فوکوس خودکار در نسخه ی اولترا با سرعتی کمینه نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گوشی های S20و S20 انجام می شود. خصوصا درون شرایط نوری پایین نمی توان انتظار عملکرد سریعی از دوربین سری اولترا داشت. در برخی موارد حزن فوکوس خودکار کلا صورت نمی دهد.

حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی در دوربین اصلی سامسونگ گلکسی S20 اولترا از قابلیت تشخیص فاز دوال پیکسل بهره نمی سرما. درنتیجه می توان بسیاری از مشکلات فوکوس خودکار را به همین حاضر بودن بهره مندی از قابلیت مرتبط دانست. بوسیله هرحال منابع افشاکننده ی اخبار سامسونگ تقاضا می کنند مشکلات داخل گوشی پرچم دار آتی برطرف خواهند شد. IceUniverse دعوی می بطی ء که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی داخل جدیدترین محصولات سری نوت، فوکوس خودکار را با سرعت و چونی فوقانی ادا می دهد.مقاله های مرتبط:تصاویری متاخر از گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شدنمایشگر گوشی های سری گلکسی نوت 20 مسطح خواهد بود

گوشی های سری گلکسی نوت 20 از جدیدترین پردازنده ی کوالکام غصه بهره خواهند سرما. باهم اتحاد کردن کره ای برای اعضای جدید خانواده ی نوت، پردازنده ۸۶۵ پلاس را تو نظر دارد. از دستگاه های دیگری که با یکروز مندی از این پردازنده درون امتداد ی سال به بازار عرضه می شوند می نبوغ بوسیله گلکسی تب S7 و گلکسی Fold2 و گلکسی Z Flip 5G رمز کرد.

فراموش نکنید که گوشی گلکسی نوت ۱۰، سال گذشته به جای نسخه ی پلاس از نسخه ی معمولی پردازنده ی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می سرما و حرکت کره ای ها برای سری نوت ۲۰، قابل تحسین است. همکاری همچنین غرض دارد تا درون فداکار بازارها، گوشی متاخر سری نوت را با پردازنده ی عام Exynos 992 تولید و عرضه کند.بیشتر بخوانید:گلکسی فولد لایت ۹۰۰ دلاری احتمالا امسال به بازار عرضه نمی شودگوشی های هوشمند با شارژرهای کندرو ۱۰۰ واتی سال آینده به بازار می آیندردمی 9A و ردمی 9C شیائومی معرفی شدندآیفون 12 احتمالا توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴۰ فریم پهلو لمحه را خواهد داشتبرندگان مسابقه Wallpaper Design وان پلاس مشخص شدند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، شب گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با نشر پستی در ورق شخصیاش داخل اینستاگرام خود شایعه ای را مبنی بر رابطه غیر فوتبالی جواد نکونامو مهدی سیدعلی، داور ملاقات فولاد و خلاصی دامن زد که شبهات مختلفی را در این خصوص به وجود آورد. یکی از جملاتی که مجیدی در این پست آورده، "امر در شهرداری بوسیله کمک آقای فامیل...!" بود که با توجه بوسیله شاغل وجود داشتن سیدعلی درون شهرداری می توان برداشت کرد که مجیدی به صورت غیرمستقیم بوسیله این داور طعنه خورده است.

اسماعیل صفیری، رییس کمیته داوران درباره این پست و نفوذ سیدعلی گفت: داوران ما و به خصوص سیدعلی حق مصاحبه داخل این خصوص را ندارد و چنانچه تهمتی زده شده باشد، آن را از قاعده مراجع ذی صلاح پیگیری خواهیم کرد. داوران ما نباید خویشتن را در این موضوعات دخالت دهند و باید تمرکز خود را روی قضاوت بگذارند. خموشی مجیدی وافر نوظهور شکست؛ از خصیصه تا اسپانیا کدهای فرهاد بخاطر مبارزه با غوغا