تبلیغات پیامکی

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت در برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و نیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا ظرف استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده غصه شعر های ویژه خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب جدی بوسیله گوشی شما خبردار درنگ.مقاله های مرتبط:رفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای انفراد

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به فهرست اپ های خود، داخل آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله مجانی ارائه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما تکثیر شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن آموزش اصطلاح اسپانیایی Learn Spanish with MosaLingua



اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua یکی از کلکسیون اپلیکیشن های آموزش تعبیر است که با آموزش لغات و عبارت های کلیدی و صرف دستوری افعال تو مدت زمان کوتاهی می تواند آشنایی نخستین با اصطلاح را بخاطر شما ایجاد کند تا درصورت قرارگیری در موضع های ضروری بتوانید نیاز خویشتن را برطرف کنید. برای مثال، اگر سرود سفر به یک کشور اسپانیایی زبان را دارید می توانید پیش از سفر خود، فدایی عبارت های کلیدی را ازطریق این دستور کار آموزش ببینید تا درحین سفر از آن ها بهره مند شوید. بنابر گفته ی ترقی دهنده ی برنامه، این اپلیکیشن به وضع ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از کلمه های ضروری و مهم را که در ۸۰ درصد مواقع طرز گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را بخاطر افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، خلق کردن کند.

اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua فقط به روزمره ۵ دقیقه زمان حاجت دارد تا ظرف دو ماه ۶۰۰ اصطلاح و عبارت بنیادی را به کلمه آموز درون حوزه های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از نبوغ های دیگر این برنامه امکان تکثیر فلش کارت است که به کاربر دستور خواهد عدل اگر عبارت خاصی را مدنظر داشت تا آن را حفظ کند و در بین لغات برنامه نبود، کارتش را بسازد و آن را در پروگرام آموزشی خویشتن راحتی دهد.



اپلیکیشن My English Grammar Test: Pronouns PRO



این اپلیکیشن با مرام آموزش دستور زبان انگلیسی مربوط به کاربرد ضمایر مختلف نقشه کشی شده است. درواقع این اپلیکیشن یک بازی فکری آموزشی است که کمک می کند علم گرامری کاربر استواری شود. در این بازی جمله های معیوب به ارائه درمی آیند و کاربر باید جای خالی را با گزینه ی ارزان انباشته کند و تشخیص قبض کند. ازطریق این اپلیکیشن ضمایر مختلف در ۱۵ جنین ی متفاوت و در ۱۲۰ لمحه زمان باید اتمام شوند و امتیاز کاربر براساس نمونه مراحل تکمیل شده در مدت زمان ۱۲۰ حین اندازه گیری می شود. یکی از نقاط خوراک این اپلیکیشن لیس حیات تبلیغات یا پرداخت داخل دستور کار ای است.



اپلیکیشن Mobile Doc Scanner (MDScan) OCR



اپلیکیشن MDScan یک ابزار کاربردی است که با معاون آن می استعداد انواع مدارک و اسناد را اسکن و تغییر به فایل های دیجیتالی پی دی اف کرد تا بتوان به صبر آن ها را با سایر افراد ابونمان گذاری کرد. همچنین، این دستور کار امکان تصحیح فایل های پی دی اف ذخیره شده روی گوشی را همچنین بخاطر کاربر مجهز می کند و نیازی نیست کاربر فقط با اپلیکیشن عکس برداری کند تا بتواند آن را بهسازی کند. با استعداد Batch در این دستور کار می توان مدارک چندصفحه ای را نیز داخل یک فایل بهسازی کرد و حالتی دیگری همچنین برای صرفه جویی درون زمان تعبیه شده است که با کاربرد از آن می توان فرایند تصحیح را به تعویق انداخت و فقط عکس برداری از مدارک را ارتکاب داد تا بعداز ثبت تمامی عکس ها، آن ها را در فرصت مناسبی تصحیح کنید و در قالب پی دی اف درآورید.



مجموعه آیکون JARVIS MARK



این مجموعه آیکون با الهام از شخصیت مرد آهنی ساخته شده است تا به واسطه ی آن بتوانید تنوع جدیدی بخاطر خود ایجاد کنید. این مجموع آیکون برای اجرا نیاز به لانچرهایی شبیه Nova ،Holo ،Aviate و... دارد. 



کلکسیون آیکون Aqua Color



این مجموعه آیکون معین آیکون ها را به نقشه کش های مشابه نقاشی تبدیل می کند و از این طریق علاوه بر تنوع، درک واقعی تازگی بخاطر کاربر خلق می یواش. این مجموع آیکون برای ارتکاب نیاز به لانچرهایی مثل Nova، Holo، Aviate و... دارد. 



اپلیکیشن Instant Grid



این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی تصحیح عکس برای شبکه های اجتماعی است که تمام فرایند شکاف و ویرایش و افکت گذاری را در سریع ترین زمان برای کاربر فراهم می کند. این ادوات می تواند برای اینستاگرام بوسیله شدت کاربردی باشد. فقط کافی است عکس خود را در برنامه بارگذاری کنید، سپس یکی از حالت های ۱×۳، ۲×۳ خواه ۳×۳ را انتخاب کنید و جزئیات مدنظرتان را در نقاط طلایی ودرنهایت آن را روی حساب اینستاگرام خود قرار دهید. یکی از نقاط جیره این پروگرام امکان تکثیر واترمارک است که برای عکاسان بسیار اهمیت دارد تا مالکیت معنوی آثارشان نقض نشود.



اپلیکیشن Rhythm Cat 2



این اپلیکیشن مفت آموزش نت خوانی و سلفژ برای درک ریتم های موسیقی است که بوسیله گونه ای جذاب و سرگرم کننده فرایند آموزش را ارتکاب می دهد. این برنامه ۶۰ مرحله دارد که به ترتیب سخت می شوند و دارای ۳۰ آهنگ مختلف از باخ تا شوپن است که براساس میزان سختی اشکوب بندی شده اند. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 به خصوص بخاطر آموزش نت خوانی به کودکان تو سنین پایین ارزان است؛ چون دروس را با استفاده از گرافیک جذاب آموزش می دهد و می تواند بازدهی آموزشی را افزودن دهد. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 با کمک مدرسین حرفه ای موسیقی طراحی شده است تا از عملکرد طرز کار آن اطمینان نتیجه شود.



اپلیکیشن Trino 3D Scanner



این اپلیکیشن به کاربر امکان می دهد تا عکس های مختلف را بوسیله مدل های سه بعدی تبدیل کند. با انتصاب اپلیکیشن Trino آیفون یا تبلتآیپد شما تبدیل به یک اسکنر سه گانه بعدی می شود و عکس های مدنظر شما را با استعمال از خدمات ابری برنامه، تغییر به یک مدل سه مربوط باینده خواهد می کند. این اپلیکیشن به خصوص برای طراحان می تواند بسیار کارآمد باشد و مقیاس سه بعدی از طرح های آن ها ایجاد نرم تا برای عرضه ی محصول بوسیله حکم گرفته شود.



ورزش Monkey GO Happy



بازی Monkey GO Happy دارای ۵ بازی متنوع است که بالغ بر یک میلیون کاربر آنلاین در پلتفرم تحت وب خود دارد و حال با این اپلیکیشن دردسترس کاربران اندروید فراغت گرفته است. این ورزش ۷۵ وعده دارد و کاربر می تواند از بین ۷ میمون با ظاهرهای متفاوت و ۳۰ مقیاس کلاه انتخاب نرم. همچنین، بازی هیچ پرداخت داخل پروگرام ای ندارد و بدون تبلیغات مزاحم می تواند زمانه ها شما را سرگرم بطی ء. این بازی فکری بخاطر تقویت توانایی معنی می تواند مؤثر باشد و درکنار ایجاد سرگرمی، چالش های معنی آن همچنین سازنده است.



مجموعه آیکون GION



کلکسیون آیکون GION با طراحی جذاب و درعین حال مینیمال خود متجاوز از ۱٬۰۰۰ مدل آیکون متنوع عرضه می کند. طراحی آیکون ها با صراحت ۱۹۲×۱۹۲ انجام شده است تا امتحان ی کاربری بهتری را برای کاربر بوسیله ارمغان بیاورد. علاوه پیاده شدن گوناگون آیکون، ازطریق این برنامه بوسیله تعداد یدکی تصویر پیش بنیاد نیز دسترسی خواهید داشت. کاربران با دستیار بخش داشبورد قادر خواهند وجود آیکون ها را انحصاری سازی کنند و براساس سلیقه ی خود خروجی بگیرند؛ نیز امکان درخواست آیکون اختصاصی نیز مجهز شده است. این مجموعه آیکون از لانچرهای مختلفی ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.



کلکسیون آیکون Black Army Sapphire



این مجموعه آیکون دارای ۵٬۵۰۰ آیکون مختلف است که همچنان برتعدادش افزوده خواهد شد و ۱۹۶ تمثال پس زمینه نیز ازطریق این اپلیکیشن دردسترس کاربر قرار می گیرند. علاوه براین، در کلکسیون آیکون Black Army Sapphire بیش از ۲۰ ویجت مختلف ساعت نیز مجهز شده است تا کاربر بتواند از بین آن ها ضایع انتخاب داشته باشد. خال خوراک این اپلیکیشن به گفته ی توسعه دهنده، داشبورد فوق العاده ای است که گزینه های زیادی دراختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند جزئیات زیادی را والا کنترل داشته باشد و تغییرات سلیقه را روی آیکون ها و جنس نمایش آن ها اعمال یواش. این کلکسیون آیکون در انواع لانچرها ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.



اپلیکیشن Earthlapse



این برنامه آیفون خواه آیپد شما را تبدیل به پنجره ی ایستگاه فضایی بین االمللی می بطی ء و می توانید با کمک آن مناظر فضایی را بوسیله صورت تعاملی مشاهده کنید. علاوه بر تصاویر از زوایای مختلف، با دسترسی به HDEV می قابلیت زمین را به صورت حی سیاحت کرد؛ البته ناگفته نماند تماشای زنده ی زمین اغلب اوقات به موجب حرکت سرمد رله فضایی با مشکلاتی درون نمایش شمایل زمین مواجه است. در این برنامه ۸ آهنگ فضایی آرامش بخش همچنین وجود دارد و سایر ویژگی های اپلیکیشن شامل روزگار و آب و هوای جهانی می شود که دراختیار کاربر صبر می گیرند.



اپلیکیشن KeyTuner



یک ابزار کاربردی برای افرادی که نوازندگی می کنند و نیاز دارند ساز خویشتن را کوک کنند. این برنامه با کمک نمایشگر و مدل سازی گرافیکی، نتایج نکته سنج تازگی ارائه می یواش که درک آن را برای نوازندگان غیرحرفه ای و تازه فقره همچنین آسان می کند. علاوه کنار وارسی صدای سازها، با این دستور کار می توان فتنه های کانتاتی (صداخوانی) را نیز ادا رحم و صحت و دقت نت های ادا شده را بررسی کرد. بنابراین، اگر ابتکاری درحال یادگیری سلفژ و نت خوانی هستید خواه نوازندگی می کنید و هوی دارید بتوانید ساز خود را کوک کنید، اپلیکیشن KeyTuner را شهود کنید.





اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می شناسید که مجانی شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن های این مقاله افزودن کنیم. راستی چنانچه اهل بازی با گوشی موبایل خواه به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی های اندروید را تو زومجی بخوانید.بیشتر بخوانید:شاپ لوپ گوگل معرفی شد؛ سرو ویدئومحور خرید محصولزمان کنارگذاشتن گوگل کروم فرارسیده است؟بهترین افزونه های کروم که باید روی مرورگر خود نصب کنیدAPI جدید توییتر با مزیت هایی متنوع معرفی شداتحادیه اروپا هنجار جدیدی برای اپ استور و گوگل پلی وضع کرد
  • ۹۹/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی