تبلیغات پیامکی

سرویس متاخر تپسی برای عرضه ی سفرهای مصون و بهداشتی پر حرارت در شرایط شیوع ویروس کرونا بوسیله زودی روش اندازی می شود. براساس اخبار تپسی، خودروهای ارائه دهنده ی این سرویس، هر روز ضدعفونی می شوند و فضای بین راننده و مسافر داخل این خودروها جداسازی شده اند.

تپسی در سرو جدید بخاطر آماده سازی خودروها از طریق ۱۰ جایگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای تویی خودروهای سفیران اقدام می کند. تپ سی می گوید درون ایستگاه های یادشده برای اطمینان از سلامتی سفیران فعال، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا نیز ادا می شود.

تپسی از زمان آغاز بیماری کووید 19، به قصد حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عمل داده است که از جمله ی آن ها می توان بوسیله توزیع مواد ضدعفونی کننده داخل بین خودروهای کوشا در تپسی، ارائه ی نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و روش اندازی خط ویژه ی تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از صلح و صفا آن ها رمز کرد.

سرویس متاخر تپسی بخاطر سفرهای ایمن نیز تو ادامه ی اقدامات سابق این شرکت با شعار «در سطر سلامتی» ارائه می شود و کاربران می توانند تو روزهای آینده از قانون اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند. تپسی هفته ی گذشته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه اندازی کرده است تا به شهروندان کمک نرم بخاطر حفظ کردن سلامتی خود، در ساختمان بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خویشتن را ایفا دهند.

سرویس «همیار تپسی» از شیوه اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می توانند بسان التماس خودرو، با معین کردن مبدأ ابتیاع و مقصد خویشتن (بناء)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را گزینش کنند و لیست خریدشان را درون اختیار سفیر تپسی صبر دهند تا به جای آن ها خرید بطی ء و کالاهای خریداری شده را تحویل دهد.

همچنین درون صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی بوسیله جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی کاربرد کنند تا مجبور نباشند از خانه خارج بیایند.بیشتر بخوانید:تپسی امکان سفارش فروش خواه جابجایی کالا را به دلیل شیوع ویروس کرونا عرضه می کندناوگان تپ سی به تجهیزات بهداشتی مجهز می شوددریافت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی تسهیل شددرخواست تاکسی سبز و زرد از طریق اپلیکیشن تپسی مهیا شدباشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد
  • ۹۹/۰۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی