تبلیغات پیامکی

ASگفتهHAROOOON می شود شرکت کروات سوپراسپرت ساز ریمک اتومبیلی (Rimac Automobili) در مرحله خریداری بوگاتی از فولکس واگن است. درحالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر هوی فولکس واگن برای ابتیاع چند برند تجاری خویشتن به عزیمت تمرکز بر فناوری برقی و انطباق با قوانین آلایندگی منتشر شده بود، هم اینک اولین وهله است که اخبار معتبری درباره ی اقدامات واقعی خودروساز آلمانی می شنویم.



باتوجه به حجم همدستی ریمک، اضافه برند فرانسوی بوگاتی همچنین تا حدودی منطقی به دیدن می رسد. موضوع وقتی جالب نمدار می شود که بدانیم مدتی قبل ادعا شده بود میت ریمک، بنیاد گذار ریمک برای تصاحب برند سئات برنامه هایی دارد. تا اینکه باید به این قضایا با شک بیشتری نگاه کنیم، زیرا که ریمک ناگهان از علاقه ی خود به مدل سازی خودروهای اقتصادی خبر داد. اما روابط میان ریمک و گروه فولکس واگن از آن چه در نگاه مطلع بوسیله دید می رسد، مرموز تر است. پورشههم اکنون ۱۵ درصد سهام ریمک را دراختیار دارد، بنابراین می تواند از برخی تجهیزات فنی این مشارکت برای ساخت خودروهای الکتریکی استفاده درنگ.

درحالی که هنوز هیچ مصالحه رسمی بود ندارد، رویترز گزارش عدالت که مجله منیجر (ماه نامه تجارت آلمان)، ادعاها درباره ابتیاع بوگاتی را یکی از موضوعات اصلی تو جلسات هیئت مدیره فولکس واگن طی سال ساری نشانی کرده و به نظر می رسد که میت ریمک محتمل ترین ذینفع این مذاکرات است.مقاله های مرتبط:پورشه ۱۰ درصد سهام ریمک را خریدپورشه سهام خود درون ریمک را به ۱۵.۵ درصد افزایش داد

به دیدن می رسد که فولکس واگن این موضوع را داخل نظر داشته باشد؛ زیرا بی قراری اکنون مقادیر قابل توجهی از مشت داده و مجبور است خرج های خویشتن را بخاطر پیشرفت در زمینه ی توسعه ی خودروهای برقی و خودران (که روی آن سرمایه گذاری کرده است) ادامه دهد. مالکیت بوگاتی درکنار داشتن پورشه، لامبورگینی و بنتلی همچنین چندان قانون دان نیست؛ خصوصاً اگر هذیان مبنی بر ضرر حدود ۶ میلیون دلاری فولکس واگن به ازای تولید هر دستگاه بوگاتی ویرون صحت داشته باشد.

فردیناند پیئش، مدیرعامل فقید فولکس واگن به خوبی از عهده ی خرید بوگاتی برآمد و خاطرنشان کرد که این فرمان بیش از هر چیز برای لذت انحصاری بوده است. برند لوکس فرانسوی، یکی از عوامل پا بر جا موفقیت و رهایی فولکس واگن بود، برای اینکه با تربیت پیئش از بلندی ورشکستگی به بزرگ ترین خودروساز جهان تبدیل شد. ولی مسئولان این شرکت، دیگر تلاش خاصی نمی کنند تا برای یکی از پروژه های مورد فرع خویشتن بجنگند، چون هم اکنون کوچک سازی و سرمایه گذاری روی خودروهای پاک برای آن ها اولویت بیشتری دارد. اگر خانواده پورشه و پیئش بتوانند از ارتباطات موجود درون باهم اتحاد کردن فولکس واگن نصیب مند شوند، هنوز غصه ما تردید داریم که آن ها از این بابت مخالفتی کنند.بیشتر بخوانید:رانا پلاس؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات احتمالیآئودی A3 اسپرت بک G-G Tron گازسوز معرفی شدپورشه کاین با تیونینگ منصوری معرفی شدکامیون مفهومی قوه سوختی مرسدس بنز GenH2 رونمایی شدفرمان مفهومی اُریگو معرفی
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی