تبلیغات پیامکی

توفیق سرویس استریم توییچ به قدری مبصر بوده که انبازی های مختلف به تعاقب توسعه سرویسی شبیه به آن هستند. یکی از این شرکت ها گو پرو است که در زمینه تولید دوربین های مختلف فعالیت دارد. امروز مقامات شرکت گو پرو اعلام کردند که وب سایت رسمی این شرکت (gopro.com)، سرو استریمی را دراختیار مشترکان پلاس خود استراحت خواهد داد.

کاربران با استفاده از درخت سرو استریم گو پرو می توانند مستقیما لحظات خود را داخل وب سایت گو پرو برای علاقه مندان استریم کنند. کاربران بسیاری از دوربین های گو پرو استفاده می کنند که می نبوغ به طبیعت گردها، صحراگردها، کوهنوردان، پارکورکارها و موارد دیگر رمز کرد. اضافه شدن سرویس استریم بوسیله وب سایت گو پرو می تواند محیطی را ایجاد یواش که فرع مندان به مشاهده استریم های مختلف پرداخته و استریمرهای موردعلاقه خویشتن را راحت تر دنبال کنند.

سرویس هایی نظیر توییچ با اینکه داخل ابتدا بخاطر گیمرها طراحی شده بود؛ اما درحال مهیا توسط کاربران مختلفی تک کاربرد استراحت می گیرد. گو پرو متأسفانه در مورد اینکه درخت سرو استریم متاخر این شرکت چگونه کار خواهد کرد، اطلاعاتی منتشر نکرده است. بااین حال، اعلام شده که سه دوربین هیرو ۸ بلک، هیرو ۷ بلک و مکس را می نبوغ برای استریم در سرو جدید گو پرو کاربرد کرد.

گو پرو در تک سرویس جدید خود گفته که امکان استریم محتوا با کیفیتی متجاوز رفعت وجود دارد و درعین حال، مصرف از آن بسیار ساده خواهد بود. در صورتی که علاقه مند بوسیله استفاده از سرو جدید گو پرو هستید، ابتدا نیاز به ابتیاع حق ابونمان گو پرو پلاس خواهید داشت. گو پرو حق ابونمان پریمیوم خود را تو ازای ۵ دلار به رخساره ماهانه دراختیار علاقه مندان فراغت می دهد. از ویژگی های پول اعانه پلاس این شرکت همچنین برخورداری از فضای ابری نامحدود برای آپلود ویدیوهای ضبط شده با دوربین های گو پرو است.

درحال حاضر، امکان کاربرد از سرویس های یوتیوب و توییچ به رایگان بود دارد؛ اما این سرویس ها برای مخاطبان عام هستند و ممکن است محتوایی که بخاطر تهیه آن روزگار ها و روزها تقلا کرده اید، مورد توجه قرار نگرفته یا بوسیله دست مخاطبان علاقه مند به نوع محتوای مدنظرتان نرسد. سرویسی برای کاربران دوربین های گو پرو می تواند جامعه ای کوچک از افرادی را تشکیل دهد که فرع مند به فعالیت خاصی مانند چرخه موتور یا کوهنوردی هستند و محتوای کاربر توسط افراد بیشتری با دلبستگی مشترک دیده شود.بیشتر بخوانید:شیائومی جزئیات فناوری کاربرد شده تو دوربین می 10 اولترا را تشریح کرداپلیکیشن Arts
  • ۹۹/۰۶/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی