تبلیغات پیامکی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی هیکل هیات رییسه و رییس کمیته استان های فدراسیون فوتبال درباره استیضاح رییس هیات فوتبال قم عنوان کرد: ما موافق طریق و نظام نامه هیات ها عمل می کنیم. ماده ۲۴ به روشنی علنی کرده که استیضاح روسای هیات ها به چه شکلی عمل می شود و ابهامی در این باره وجود ندارد. نیز مباحث مربوط به نشست عمومی حزن در بند ۱۷ تصریح شده است.

وی امتداد داد:درون روزهای اولین اردیبهشت، ۶ کالبد مجمع قم درخواست اسیتضاح آقای بهرامی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند. پیشنهاد این اعضا برکناری نامبرده بود که در ۵ بند توضیحاتی درون این باره عرضه شد. بعد از آن تحقیقات مقدماتی درباره برنامه های مربوطه آغاز شد و در شلنگ نخست سه گانه نفر از جمع این ۶ نفر به صورت حضوری در نشست باهم اتحاد کردن کردند.

عضو هیات رییسه فدراسیون پیاده روی تصریح کرد: این سه گانه نفر آقایان اصغری، آبکار و حسینی بودند که در نشست با غلام شرکت کردند و از آنها پرسیدم موضوع چیست. در آن نشست گفتم با توجه به اینکه آقای بهرامی زحمات زیادی کشیده و عاقبت فعالیت ایشان ۸ ماه دیگر است اجازه بدهید در انتخابات آتی هیات قم دشوار حل شود اما هر سه قد اصرار به حکم خود داشتند.

وی امتداد رحم: در ادامه غلام با سه فرد معترض دیگر وابستگی گرفتم که این سه نفر نماینده وزارت آموزش و پرورش، آقای جان جان و قلی زاده بودند که آنها بی آرامی بر امضا خود تاکید داشتند. ما بر اساس این درخواست خواهان برگزاری مجمع علو العاده شدیم. داخل پاسخ از سوی نویسنده هیات قم اعلام شد که سه گانه نفر از این اسامی اهلیت ندارند و بنابراین استیضاح منتفی است.

طالقانی افزود: پس از اعلام دیدن دبیر هیات هندبال قم مباحث بررسی شد و مطابق نامه ها و مستندات موجود روشن شد که این سه عضو به صورت عرفی تو مجمع آستان دارند و مستندات این موضوع تو فدراسیون بوسیله رخ تمام موجود است.

وی ادامه داد: برای مثال یکی از مباحث مورد اعتراض نویسنده هیات فوتبال قم درباره نماینده بازیکنان تو مجمع وجود. فراوان جالب است که آقای جان جان در نشست قبلی معرفی شده بود ولی عاری اطلاع فدراسیون آقای مسعود ابرقویی داخل کنفرانس همکاری کرد. ما این بار در لیست پیگیری کردیم و دیدیم که آقای ابرقویی بازیکن شاغل در اصفهان و مجتمع سپاهان است و تو میتینگ قبلی بدون اطلاع فدراسیون و غیرقانونی تبدیل رخساره گرفته است. ما درون نامه خطاب بوسیله دبیر هیات پرسیدیم که علت این درگذشت چه بوده است و این مناقشه قابل پیگرد است. تاکید شد که سرکشی داخل میتینگ بوده و باید تجسس شود. بر زمینه مستندات موجود آقای جان جان باید بوسیله عنوان نماینده بازیکنان داخل هیات محضر فاش می کرده است. دلیلش اندوه این است که وی حائز شرایط نمایندگی بازیکنان در مجمع است نه آقای ابرقویی که بازیکن آویشن سپاهاناست. جاهل مقدور است بازیکنی که قرارداد داخل بیرون از استان دارد در مجمع استان دیگری جناب روشن کند و همگی روسای برومند هیات های استان ها کاملا از این موضوع خبر دارند.

رییس کمیته استان ها افزود: طبق ماده ۲۴ و بند ۱۲ بخاطر استیضاح حاجت بوسیله یک سوم اعضای مجمع حیات دارد و با توجه به اینکه این ۶ نفر تک ثبوت هستند و تا اینکه اگر تعداد استیضاح کنندگان ۵ نفر هم وجود برگزاری میتینگ علو العاده هم قانونی بود. در دنباله ما تاکید کردیم که موضوع برگزاری نشست به اعضا اخبار شود اما دبیرهیات پیاده روی قم خواهان لغو شد که التماس منتفی شدن مجمع تک اثبات رییس فدراسیون قرار نگرفت. حتی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان قم رابطه گرفته شد اما او گفت که مجله ها بوسیله دست من نرسیده است. در حالیکه کلیه نامه ها برای وی ارسال شده بود. تا اینکه از ایشان محل برگزاری نشست را درخواست کردیم که وی برای برگزاری میتینگ مکانی اختصاص نداد. پس از آن فدراسیون محلی را تعیین کرد و در دنباله کنفرانس با حضور زیاد از دو سوم اعضا تشکیل شد. تا اینکه روز مجمع حدود ۱۵ دقیقه هم کلیه اعضا خواستار آقایان منعم و بهرامی بودند اما آنها در مجمع شرکت نکردند.

وی ادامه عدل: جلسه با صحبت های سرپرست فدراسیون آغاز شد و آقای بهاروند گفتند ما به ظهر اجرای شیوه هستیم و تو هر هیاتی امکان دارد چنین شرایطی بوسیله وجود بیاید. این اتفاق مرحمت است که همیشه پاسخگوی میتینگ باشیم. پس از آن، برگه اعلام تعرض اعضا مجمع قرائت شد و بوسیله نصیب و قسمت از اعضای معترض خواسته شد که نکات مدنظرشان را بگویند. در ادامه، دو بازرس و یک راقم تفویض شدند تا مراحل مربوطه به مرحمت طی شود.

طالقانی افزود: پس از صحبت های ۶ مخالف، بقیه هم در راستای صحبت های این نفرات ائتلاف خود را با استیضاح اعلام کردند و تو ادامه آرا مجمع توسط سه عضو گزینش شده محاسبه شد و رای به برکناری رییس هیات اسب سواری قم با ۱۰ هیکل داده شد. تو فرجام اینکه اساس بحث اجرای قانون به خشکی امدن بنیان دیدگاههای اعضای کنفرانس هیات هندبال قم بود و این موضوع تک تاکید راحتی داشت. در این باره اسناد و مدارک مربوطه بوسیله صورت کامل در فدراسیون انگیزه ارائه به افکار عمومی وجود دارد.
  • ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی