تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین قربانی افزود: با عادی شدن ترددها و پیشگاه مسافران تو گیلان، احتمال عالمگیر موج دوم کرونا در استان به حیات می آید. من بارها درون این تک هشدار دادم و هم اینک نیز می گویم که چنانچه شرایط بخاطر آدم معمولی شود گیلان مجدداً با اغتشاش مسری گسترده کرونا روبه رو می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت داخل گیلان دنباله داد: آمار ابتلای خانوادگی به ویروس کرونا داخل استان و گزارش هایی که در این تک می رسد بیش نگران کننده و جدی است. ایفا نظر و بازدیدهای گروه جمعی، شرکت در محافل و دیدارهای خانوادگی موجب شده ویروس کرونا در بین خانواده ها عالمگیر پیدا درنگ.

فداکاری بیان کرد: کادر درمانی در ماه های اخیر تنگ کردن مضاعفی را تحمل کرده و حجم ورودی مبتلایان به بیمارستان ها خستگی آنان را دو چندان می بطی ء.

نایب رئیس مجتمع بهداشت و تداوی جماعت گفت: توجه بیشتر و جدی مردم به مناظره نگاهداری شخصی و رعایت اصول بهداشتی در این برهه احساساتی زمانی لازم و ضروری است. بوسیله علت افزایش ترددها اکسید خطر مسری موج دوم کرونا در استان گیلان به ندا درآمده است، بنابراین بخاطر جلوگیری از عارضه آن همه باید وارد میدان شوند.
  • ۹۹/۰۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی