تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، محققان ایتالیایی دریافتند استفاده پیوسته از آسپرین می تواند جهت کاهش سربزرگی ابتلا به گوناگون سرطان دستگاه گوارش از عموم سرطان روده بزرگشود.

در این تحقیقات که بوسیله صورت یک وارسی سیستماتیک و تجزیه و تجرید داده های حاصل از مطالعات شهودی انجام شد، تماس بین آسپرین و سرطان های سیستم گوارشی مورد بررسی راحتی گرفت.

در نتیجه این تحقیقات نمودار شد استفاده مستمر از آسپرین موجب کاهش سربزرگی ابتلا به سرطان روده بزرگ، عطارد مری، ادنوکارسیوم و سرطان معده، عطارد وسیله صفراوی و عطارد پانکراسمی شود.

آسپیرین مقدور است سربزرگی سرطان کبد را کاهش دهد

با وجود این آسپرین هیچ ارتباطی با عطارد سر و گردن ندارد. نتایج به دست آمده از این تحقیقات در مردان و زنان، مناطق جغرافیایی مختلف و با تو دیدن دریافت سایر محدودیت های شخصی و گروهی، مستوی است.

کاربرد چه میزان میوه در روز مفید است؟

پهلو اساس این تحقیقات مصرف روزمره ۷۵ تا ۱۰۰ میلی گرم آسپرین جهت کاهش ۱۰ درصد مخاطره ابتلا به سرطان روده مبصر می شود، در حالی که با تکثیر استعمال آسپیرین تا یومیه ۳۲۵ میلی گرم، این سربزرگی تا ۳۵ درصد کاهش می یابد.

بوسیله گفته محققان بین مدت زمان مصرف آسپرین و کاهش سربزرگی ابتلا به انواع عطارد دستگاه گوارشی ارتباط معکوسی برقرار است.
  • ۹۹/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی