تبلیغات پیامکی

ایسوسSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON علاقه ی خود به نمایشگر ثانویه را پیش از این داخل اسکرین پد های سری ذن بوک پرو نشان داده است؛ حال این مشارکت از نمایشگرهای ثانویه ی نسبتا بزرگی در بالای صفحه ی کلید لپ تاپ های ZenBook Pro Duo و ZenBook Duo مصرف کرده است. هر دو لپ تاپ متاخر ایسوس از سه گانه ماهه ی سوم سال جاری میلادی برای خرید تو دسترس تعلق مندان استراحت خواهند گرفت اما هنوز قیمتی بخاطر آن ها توسط تایوانی ها اخبار نشده است.



ایسوس نمایشگر ثانویه ی این لپ تاپ های جدید را «ZenScreen Plus» می نامد؛ این نام گذاری به نوعی یادآور نمایشگرهای کوچک ادغام شده با ترک پد موسوم به ZenScreen است. داخل معیار پرو Duo نمایشگر ثانویه ی قطری ۱۴ اینچی و درون مدل عادی نیز قطری معادل ۱۲.۶ اینچ دارد. این نمایشگرهای لمسی اپ دروار خاص خود را دارند و می توان چینش دریچه های اختصاص را برای تکثیر بهره وری در آن ها ذخیر کرد. در نمایشی که ایسوس از این محصول داشت، یک وب سایت سیر داخل نمایشگر اصلی علامت داده شد که نقشه و تقویم مربوط به آن درون نمایشگر ثانویه شایان رویت بود.



یکی دیگر از کاربردهای این نمایشگر ثانویه، ویرایش ویدئو است؛ کاربر داخل این نمایشگر قادر به مشاهده ی پیش نمایش حکم خود است یا می توان موارد تک نیاز برای اجرا یک پروژه را در ورق ی ثانویه و بی مو آن را در نمایشگر حقیقی مشاهده کرد. گیمرها همچنین می توانند از این نمایشگر برای مشاهده ی ویدئو یا چت ها کاربرد کنند خواه بخاطر مثال می استعداد در حال عمل کار پا بر جا خود داخل نمایشگر اصلی، به مرور توییتر در نمایشگر پایینی صیقلی. نمایشگر واقعی این لپ تاپ ها پوشش شفاف دارد ولی ایسوس پوششی تار برای نمایشگر ثانویه درنظر گرفته که نفوذ کردن منفی در زاویه ی دید آن داشته است.



کاربران همچنین قادر بوسیله گسترش نمایشگر اصلی بوسیله نمایشگر ثانویه همچنین خواهند بود. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و پا بر جا تو مقیاس پرو Duo از نوع اولد با رزولوشن 4K است؛ ایسوس برای نمایشگر ثانویه از پنل IPS با رزولوشن 4K مصرف کرده است. نمایشگر نسخه ی عادی نیز ۱۴ اینچ قطر دارد و بسان نمایشگر ۱۲.۶ اینچی آن رزولوشن FHD را بوسیله کاربران نمایش می دهد. نمایشگر نسخه ی پرو به ادعای ایسوس ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد و معیار HDR را برای نمایش محتوایی با گشاد ی دینامیکی بالا کسب کرده است.پارامتر / مدلذن بوک پرو Duoذن بوک Duoنمایشگر اصلی۱۵.۶ اینچ اولد
UHD، لمسی۱۴ اینچ، IPS
FHD، لمسینمایشگر ثانویه۱۴ اینچ IPS
UHD، لمسی۱۲.۶ اینچ IPS
FHD، لمسیپردازنده ی مرکزیاینتل Core i9-9980HK
اینتل Core i7-9750Hاینتل Core i7-9750Hپردازنده ی گرافیکیانویدیا GeForce RTX 2060 
۶ گیگابایتانویدیا GeForce MX250
۲ گیگابایتحافظه ی رمتا ۳۲ گیگابایت
۲۶۶۶ مگاهرتزتا ۱۶ گیگابایت
۲۱۳۳ مگاهرتزحافظه ی پس انداز سازی۱ ترابایت ترابایت (x4)
۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت (x2)۱ ترابایت ترابایت (x4)
۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت (x2)باتری۷۱ وات ساعت۷۰ وات ساعتپورت هایک تاندربولت ۳
دو USB نوع A
A حضور HDMIیک USB نوع
C دو USB A
جنس A آستان HDMIابعاد۳۵۹ در ۲۴۶ تو ۲۴۳۲۳ در ۲۲۳.درون ۱۹وزن۲.۵ کیلوگرم۱



۸ کیلوگرم داخل بحث سخت افزاری نیز نمونه Pro Due را با پردازنده ی اولاد نهمی Core i9 اینتل نیز می استعداد سفارش داد؛ پردازش های گرافیکی تو این لپ تاپ قدرتمند نیز به GeForce RTX 2060 سپرده. شده است حداکثر مقیاس رم و حافظه ی ذخیره سازی زیبنده وصیت نیز به ترتیب ۳۲ گیگابایت ۲۶۶۶ مگاهرتز و یک ترابایت SSD. خواهد بود مدل معمولی یا همان Zenbook Duo را نیز می قابلیت با پردازنده ی Core i7 و تراشه ی گرافیکی MX250.



سفارش عدالت ایسوس ترک پد را در جانب عبث کیبورد راحتی داده است؛ ازاین رو می نبوغ به راحتی از آن به نشانی کلید های عدد نیز. استفاده کرد نسخه ی پرو به همراه نشیمنگاه مچ دست نمایش خواهد شد و قلم استایلوس بخاطر کاربرد از هر دو نمایشگر در درون مجری وجود خواهد داشت؛ هیچگاه یک از موارد فوق درون نسخه ی عادی داخل. دسترس نیستند ترکیبی از پورت های تاندربولت ۳، A USB نوع A و HDMI درکنار هر دو لپ تاپ بوسیله.  


چشم می خورد برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی Computex.2019 رجوع:کنید بیشتر بخوانید لپ تاپ MSI GT76 Titan با پردازنده اورکلاک شده Core i9 دسکتاپ معرفی شدکورسیر SSD پرسرعت MP600 مبتنی.پهلو PCIe 4 0 را معرفی کردن کردپردازنده های تردریپر AMD همچنان عرضه می شوندسری لپ تاپ های ذن بوک.با ScreenPad 2 0 به روز شدنداینتل پردازنده ۸ هسته-ای Core i9 9900KS را با فرکانس ۵ گیگاهرتز بخاطر هر ۸
  • ۹۸/۰۳/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی