تبلیغات پیامکی

تسلط پهلو احاطه جدید (ورزشی، ابزاری، هنری و...) به زمان و آموزش حاجت دارد. هرچند می دانیم عدد سالم می تواند این تسلط ها را یاد بگیرد، چگونگی توسعه ی مغز بوسیله منظور ایجاد رفتارهای متاخر مرتبط با آن مهارت ناشناخته مانده است. کسب دانش درباره ی مدارهای عصبی پشت صحنه ی این رفتارها ممکن است با ایجاد توانایی بازآموزی کارهای روزانه در افراد دچار آسیب مغزی موجب گشایش کیفیت زندگی آن ها شود.

پژوهشگران نشان داده اند خلال فراگیری احاطه جدید داخل بلندمدت، الگوهای جدید فعالیت عصبی تو عدد خلق می شوند و وفاق سببی بین این الگوها و توان های رفتاری متاخر بود دارد. نتایج این استیناف در مجله ی PNAS منتشر شده است. امیلی اوبی، یکی از پژوهشگران وارسی گفت:ما از رابط عدد و کامپیوتر (BCI) استفاده کردیم که بستگی مستقیم را بین فعالیت تندخو انبازی کننده و حرکت مکان نمای کامپیوتر خلق می کند. هنگامی که خجسته های رزوس درحال عمل وظیفه ای بودند که به حرکت جا نمای کامپیوتر احتیاج داشت، توانستیم فعالیت حدود ۹۰ واحد خشمناک را تو منطقه ی بازویی قشر حرکتی اولیه ی عدد ثبت کنیم.مقاله های مرتبط:کشف یک سنخ جدید از ارتباطات عصبیهمگام شدن سریع مغز با معلومات جدید به چه رخساره ایفا می گیرد؟مغز چگونه با صحبت کردن با خود آموزش می بیند؟

به منظور بررسی ظن ایجاد الگوهای جدید فعالیت عصبی طی یادگیری، این حیوانات بخاطر یادگیری مهارت جدید وسوسه شدند و الگوهای فعالیت خشمناک آن ها پس از تسلط بر مهارت جدید با الگوهای قبل از یادگیری مقایسه شد. البته همچون درس بیشتر مهارت های دیگر، این کار نیز به چند جلسه تمرین و آموزش حاجت داشت و این حیوانات پس از یک هفته، نحوه ی کنترل مکان نما را یاد گرفتند.

نتایج وارسی ها علامت می انصاف الگوهای جدیدی از فعالیت عصبی درون مغز آن ها شکل گرفته و این الگوها همان چیزی حیات که بوسیله خجسته ها معاون می کرد وظیفه ی جدید را انجام دهند. می توان گفت فرایند تسلط مردم بر احاطه جدید همچنین دربرگیرنده تشکیل الگوهای متاخر فعالیت عصبی می شود. بایرون یو، یکی دیگر از پژوهشگران تجسس می گوید:اگرچه مشغول بررسی این وظیفه ی اختصاص درون حیوانات آزمایشی هستیم، عقیده داریم این فرایند احتمالا همان فرایند چگونگی فراگیری مهارت به وسیله ی مغز است. احاطه انگشتان بخاطر نواختن قطعه ای تیره روی پیانو را در نظر بگیرید. قبل از تمرین، عدد شما امکان پذیر است نتواند الگوهای فعالیت ارزان بخاطر تولید حرکات مناسب انگشتان را تولید یواش.

استیون چیس می گوید:تخیل می کنیم تمرین گسترده انگیزه ایجاد اتصالات سیناپسی جدید و به طورمستقیم توسعه ی الگوهای متاخر فعالیت عصبی می شود که توانایی های جدید را امکان پذیر می کند. فکر کردن می کنیم این موضوع بخاطر هر فردی مصداق دارد که می خواهد مهارتی یاد بگیرد؛ چه اینکه او محدودیت فلج باشد که بخواهد استفاده از رابط مغز و کامپیوتر را یاد بگیرد خواه فردی باشد که دچار سکته شده و می خواهد عملکردهای حرکتی طبیعی خود را باردیگر به مشت آورد. چنانچه بتوانیم مستقیما مغز را خلال یادگیری حرکتی مشاهده کنیم، شاید بتوانیم استراتژی های بازخورد عصبی را طراحی کنیم که بتوانند فرایندی را تسهیل یواش که به تشکیل الگوهای فعالیت عصبی متاخر منجر می شود.بیشتر بخوانید:نتایج پژوهشی مأیوس کننده: اینترنت قاتل حافظه کاربران استبازیابی حافظه با استفاده از تحریک الکتریکی مغزایمپلنت مغزی گوگل، یادگیری را آسان می کندیافته جدید: اثبات بستگی بین روده و مغز داخل بیماری اوتیسمرشد سلول های عدد در تمام عمر ادامه دارد
  • ۹۸/۰۳/۲۳

نظرات (۱)

  • ربات تلگرام
  • بسیار مطلب مفید و جالبی گذاشتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی