تبلیغات پیامکی

بوسیله گزارش روابط عمومی سپاه، در معلول ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته بسیار گلوبال هاوک امریکاتوسط رزمندگان پدافند نیروی هوافضای سپاه، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده اما شیخ تو لشکر پاسداران انقلاب اسلامیدر پیامی این اقدام شجاعانه و درود برانگیز را به حاکم و آحاد کارکنان این نیرو تبریک گفت.

وی در پیام خویشتن مطرح کرد: آمادگی دائمی برای دفاع همه جانبه از نهضت اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مسئولیتی است که پیاده شدن گرمابه همگی دلسوزان تنش و نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح قرار دارد تا در هنگام ابراز خطر، با اتکال به قدرت لایزال الهی از شرف و اقتدار امت همیشه در صحنه و استقلال و آزادی ایران اسلامی نگهداری کند.

پاسبان اما فقیه در سپاه افزود: انجام موفقیت آمیز سرنگونی پهپاد جاسوسی علو پیشرفته و مدرن آمریکا بوسیله دست پرتوان رزمندگان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تنها گوشه ای از توان و پیشرفت صنعتی دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح است، نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می شود که بر خود لازم می دانم موفقیت جنابعالی را درون این رفتار شجاعانه و تحسین برانگیز با وجود چنین همکاران مؤمن، مصمم، توانمند علمی و نظریه و ولایتمدار صمیمانه تبریک اعتبار کند.

خیل پاسداران انقلاب اسلامی بامداد پنج شنبه ۳۰ خرداد از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی، دم تخطی به حریم هوایی ایران خبر عدل.

گند پاسداران قیام اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اطلاع دادن کرد: در ابتدایی ساعات بامداد امروز یک فروند هواپیمای جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا پس ازآن از تخطی به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوهستان میمون استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای خیل پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از کاپیتان «بیل اوربان» سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی سپاه ایالات متحده «سنتکام» هدف فراغت گرفتن یک پهباد آمریکایی را تأیید کرد. با این حال این افسر نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که این هواپیمای بدون سرنشین تو حریم ایران پرواز نمی کرده است. این ادعا با به نمایش گذاشته شدن قطعات و لاشه پهپاد جاسوسی آمریکایی و مستندات محل کمبود آن از لفظ اداره نقشه برداری رنگ باخت.
  • ۹۸/۰۴/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی