تبلیغات پیامکی

هنگامی که درباره پروگرام های تلویزیونی با مضمون خودرو خاطر می کنید، بدون شک نام مجموعه های تاپ انسداد و گرندتور بوسیله ذهن شما خطور می کند. پس از ریچارد هموند منتظر تشویش و جرمی کلارکسون عاشق قدرت، جیمز می به عنوان قوطی رزرو و لوکس پسندی شناخته می شود که تقریباً هنگام دو دهه گذشته افکار خود را درباره طیف وسیعی از خودروها تو این دو برنامه تلویزیونی ارائه داده است.مقاله های مرتبط:۱۰ خودروی دوست داشتنی جرمی کلارکسونهشت خودرو جذاب ریچارد هموند

پیش از این در زومیت با خودروهای مورد علاقه کلارکسون و هموند در گاراژ شخصی آن ها آشنا شده ایم؛ بنابراین نوبتی بی قراری که باشد، اکنون بخت جیمز می است. او به ندرت درباره خودروهای انحصاری خود داخل جمع مصاحبت می کند، ولی با بررسی تقدیر های متنوع مجموعه های تلویزیونی و کنکاش درون سایر رسانه های جمعی، فهرستی ساده از خودروهایی هویدا کرده ایم که جیمز می در دوران زندگی خود خریده و وارد گاراژ شخصی کرده است. مسلماً الان نمی دانیم که او چه خودروهایی در وارستگی دارد، ولی می توانیم بوسیله طور کلی بگوییم که علاقه یدکی بوسیله خودروهای ایتالیایی دارد. 

 واکسال کاوالیر



چند سال قبل از اینکه جیمز می فراری بخرد، او خودروی بسیار ساده ای در گاراژ انحصاری خود داشت. بدوی خودرو او واکسال کاوالیر استاندارد ۱۹۷۸ بود که طبق توصیف های می، قالپاق چرخ های آن دزدیده شده بود و یکی از درهای عقب آن رنگ متفاوتی با سایر درها داشت. مطمئناً این خودرو دارای عملکرد چندان درخشانی نبود، اما برای جیمز می این جایی است که ماجراجویی در دنیای خودرو آغاز شد.

 آلفارومئو 164



خودروی یومیه جیمز می که بوسیله طور مداوم برای رفت و برگشت به قانون کار از آن استفاده می کرد، یک دستگاه آلفارومئو 164 بود؛ سدان لوکس تولید شده توسط خودروساز ایتالیایی که تو سال های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ به تولید رسید. او آلفارومئو را خیلی شناخت داشت؛ تا حدی که برای یکی از قسمت های تاپ گیر، مبلغی حدود ۱،۰۰۰ پوند برای خریداری این خودرو مجهز به پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ استوانه پرداخت کرد.

 مینی 1275 GT



فدایی می گویند که جیمز می داخل زمان خرید مینی، تصمیم درستی نگرفته و 1275 GT به حدی کوچک است که بیشتر از آنکه شبیه خودروی حقیقی به نظر برسد، شباهت اضافی به اسباب ورزش دارد. دلیل این تصمیم جیمز می مشخص نیست، تنها می دانیم که او یک وسیله مینی 1275 GT مجهز بوسیله سقف طرح شطرنجی با چراغ های جلوی انتصاب شده روی سپر خریداری کرد.

 فراری F430



در سال های ابتدایی حضرت می در دستور کار تاپ گیر، او هرگز نمی توانست رویای خود را برای داشتن خودرو فراری پنهان نرم و بسیار بشاش بود که در نهایت توانست معیار F430 را دراختیار بگیرد. جیمز می این خودرو را بوسیله برهان قدرت بالا، سرعت و سادگی رانندگی، «جادو» می نامید و آن را تا پیش از فروختن فراری 458 Speciale در اختیار داشت.فراری 458 اسپشیاله



زمانی که جیمز می قصد داشت فراری Ferrari 458 Speciale خریداری کند، اسم «کاپیتان کنُد» کاملاً ارزان رفتار او بود. او درباره سودا فراری 458 بسیار فکر کرد، تا جایی که تمام معیار ها فروخته شدند؛ داخل نهایت او موفق به خرید فراری 458 اسپشیاله شد.

 فیات پاندا



هیچ راهی بود ندارد که فیات پاندا نتواند در این سیاهه قرار بگیرد. فیات پاندا خودروی بسیار ارزشمندی برای جیمز می بود، تا اینکه بیشتر از مقیاس های پورشه و فراری. او تا سال ۲۰۱۴ و زمانی که قطعات مکانیکی آن کاملاً درمانده شدند، مدت یدکی را با فیات پاندا رانندگی کرد.

 بی ام و i3



برخلاف جرمی کلارکسون، جیمز می علاقه زیادی بوسیله خودروی الکتریکی دارد. داخل عین یکی از خودروهای روزمره او، بی ام و i3 است که جایگزین فیات پاندا شد.

 پورشه ۹۱۱



جیمز می چند دستگاه پورشه داشت؛ اما یکی از آن ها که توانست رضایت او را بوسیله دست آورد، ۹۱۱ کررا کلاسیک معیار ۱۹۸۴ و فراهم به پیشرانه هواخنک بود. می بارها اعلام کرد این نیکوترین خودرویی است که تا به حال خریداری کرده است.

 رولزرویس فانتوم



رولزرویس فانتوم یکی از لوکس ترین خودروهای جهان است. زیر کاپوت فانتوم، پیشرانه ۶/۸ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو با ۵۶۳ اسب دود قدرت وجود دارد که این خودروی لوکس را بیش جذاب می بطی ء. جیمز می به ندرت با فانتوم رانندگی می یواش.

 ساب 5-9



ساب 5-9 آئرو سال ها است که رقیب سدان های لوکس آلمانی مانند بی ام و سری ۵، مرسدس بنز کلاس E و آئودی A6 است. آئرو (Aero) قدرتمندترین نسخه از استاندارد 5-9 با امکانات رفاهی کم ارزش است که از پیشرانه توربوشارژ با ۲۶۰ اسب بخار قدرت استفاده می درنگ.بیشتر بخوانید:هشت خودرو دوست داشتنی ریچارد هموند۱۰ خودروی دوست داشتنی جرمی کلارکسوناولین ویدیوی رسمی از خلع ۲۷ تاپ انسداد منتشر شدنبرد فراری GTC4Lusso با پورشه پانامرا تو آزمون سرعت و ترمزگیریپیش نمایش فصل ۲۶ تاپ گیر منتشر شد
  • ۹۸/۰۴/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی