تبلیغات پیامکی

بخاطر باز شدن قفل  گوشی های هوشمند و تبلت های امروزی از فناوری هایی نظیر حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده می شود. آیفون ها و آیپدهای اپلبه دو فناوری Touch ID و Face ID فراهم شده اند و کاربر از قانون این دو روش احراز هویت، قفل گوشی را باز می نرم. تداوم استعمال از این روش ها امکان پذیر است بعضا باعث شود، کاربر اشاره عبور گلچین شده بخاطر مایه را از یاد ببرد.

تو چنین مواقعی چه باید کرد؟ خوشبختانه اگر رمز گذر آیفون یا آیپد خویشتن را فراموش کنید، باز هم روشی بخاطر دسترسی بوسیله محتوای دستگاه وجود دارد؛ البته فراموش نکنید که تو این روش به اشاره گذر اپل ID خویشتن نیاز ظاهر خواهید کرد.

سیاق اول: بازیابی معلومات از قاعده آی کلاود

چنانچه در آیفون یا آیپد شما، نبوغ Find My iPhone را فعال کرده اید، می توانید به سادگی از شیوه یک مرورگر وب، اطلاعات روی دستگاه را پاک کنید. توجه داشته باشید که این کار تمامی آنچه روی گوشی یا تبلت حیات دارد را پاک می کند؛ البته بعدا می توانید از طریق نسخه ی پشتیبانی که پیش پر حرارت تمهید و داخل آی کلاود ذخیره کرده اید، اطلاعات را بازگردانید.

در دنباله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید از ضابطه Find My iPhone اطلاعات روی آیفون خواه آیپد خود را بازیابی کنید:

۱. هوشیار وب سایت iCloud.com شوید.

۲. از طریق نام کاربری و رمز عبور Apple ID درون سایت آی کلاود لاگین کنید.

۳. روی گزینه ی Find iPhone کلیک کنید.

۴. داخل اطلس به دنبال آیفون خود بگردید و روی آن کلیک کنید.

۵. در انتها گزینه ی Erase iPhone را انتخاب کنید.

با گذراندن مراحل بالا، اطلاعات آیفون یا آیپد شما به طور کامل پاک می شود و دستگاه به حالت تنظیمات کارخانه برمی گردد. پس ازآن می توانید از طریق نسخه ی پشتیبان پس انداز شده داخل آی کلاود، اطلاعات را برگردانید. راه دوم: بازیابی اطلاعات از طریق آیتونز





اگر روی دستگاه خود قابلیت Find My iPhone را فعال نکرده اید یا نتوانسته اید داده ها گوشی را با موفقیت از قاعده سایت آی کلاود پاک کنید، نگران نباشید؛ چرا که امکان انجام این کارها از عادت اپلیکیشن آیتونز نیز وجود دارد.

در قدم نخست، باید آیفون خواه آیپد خود را در حالت ریکاوری (Recovery Mode) قرار دهید. قضیه انجام این حکم بسته به نوع دستگاه تان، متفاوت خواهد وجود:

داخل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس،آیفون ۱۰ و مدل های جدیدتر باید کلید کناری را به همراه یکی از کلیدهای مربوط بوسیله ولوم لحن فشار دهید و نگه دارید تا اسلایدر مربوط به ساکت کردن گوشی روی ورقه روشن شود. درون این بار باید اسلایدر را بوسیله جانب راست بکشید تا گوشی باثبات شود. سپس باید درحالی که کلید کناری گوشی فشار داده اید، آن را به رایانه ی خودتان متصل کنید. آنقدر مفتاح کناری را نگه دارید تا روی صفحه، حالت ریکاوری گوشی پیدا شود.

در آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیپاد تاچ (سراب هفتمین)باید ابتدا دستگاه را به شکل معمول خاموش کنید. سپس در حالی که مفتاح مربوط بوسیله پایین آوردن ولوم نغمه را ضیق داده اید، وسیله را به رایانه متصل کنید. آنقدر کلید پایین آوردن ولوم صدا را ضیق دهید تا حالت ریکاوری روی صفحه ی دستگاه تان روبرو شود.

داخل آیفون ۶ اس و معیار های باستانی تر، آیپاد تاچ نسل ششم و مقیاس های باستانی نمدار و همچنین آیپدهای دارای دکمه ی هوم باید وسیله را به شکل معمول خاموش کنید. پس ازآن درحالی که کلید هوم را فشار داده اید، مایه را بوسیله رایانه ی خویشتن هموار کنید. آنقدر کلید هوم را تنگ کردن دهید تا حالت ریکاوری روشی صفحه ی وسیله روبرو شود.

وقتی که دستگاه را خبردار حالت ریکاوری کردید، وارد مرحله ی سپس می شویم. داخل این مرحله اپلیکیشن iTunes (یا اگر از سیستم عامل مک OS کاتالینا استعمال می کنید، اپلیکیشن Finder) پیامی این چنینی روی ورقه فاحش خواهد کرد «There is a problem with the iPhone that requires it to be updated or restored». در این مرحله روی گزینه ی Restore کلیک کنید تا تمامی اطلاعات و تنظیمات روی آیفون، آیپد خواه آیپاد تاچ بوسیله طور طولانی پاک شود.

وقتی که دستگاه تان مجددا روشن شد، می توانید مراحل نصب مقدماتی ی iOS را یکی پس از دیگری بگذرانید. سپس خواهید توانست اطلاعات دستگاه را از طریق نسخه ی پشتیبان تهیه شده در آی کلاود، بازیابی کنید. در هر رخساره وسیله شما ارتفاع خواهد آمد و خواهید توانست مجددا برای آن اشاره عبور تهیه کنید. Activation Lock





پس از اینکه معلومات دستگاه تان را بازیابی کردید و آیفون یا آیپد مجددا روشن شد، احتمالا با صفحه ی موسوم بوسیله Activation Lock روبه رو خواهید شد. این ورقه یا روی خود آیفون و آیپد هویدا می شود خواه روی آن دستگاه مبتنی بر ویندوز یا مک که اطلاعات آیفون یا آیپدتان را با آن بازیابی کرده اید. داخل این وهله برای دسترسی کامل بوسیله دستگاه، لازم است نام کاربری و رمز گذر اپل ID را وارد کنید. جزئیات بیشتر درمورد اکتیویشن لاک را می توانید داخل وب سایت رسمی اپل بخوانید.

دیدگاه شما کاربران زومیت داخل این بن چیست؟ آیا تاکنون رمز عبور گوشی خود را فراموش کرده اید؟ اگر به مطالب آموزشی تعلق مند هستید، حتما بوسیله صفحه ی ویژه ی این دسته از مقالات در زومیت سری بزنیدبیشتر بخوانید:iOS 13.1.1 منتشر شدجعبه گشایی آیفون 11 اپلiFixit اپل واچ سری 5 را کالبدشکافی کردچک میت؛ اکسپلویت جدیدی که جیلبریک دائمی صدها میلیون آیفون را امکان پذیر می کنداخطار شدید اپل به دارندگان آیفون 11 برای عدم استفاده از نمایشگر غیر اصل
  • ۹۸/۰۷/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی