تبلیغات پیامکی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از  تسنیم، «ستاد مبارزه با کرونا تو بازی» از چندی پیش با دستورمسعود سلطانی فروزیر ورزش و جوانان کار خویشتن را آغاز کرد تا بخاطر مقابله با این ویروس خطرناک اقدامات لازم صورت بگیرد و همه مجموعه های ورزشی به رخ یکپارچه و زیر نظر این ستاد فعالیت های مربوط را ارتکاب دهند.

چهارمین و البته آخرین اطلاعیه این ستاد روز شنبه منتشر شد که در آن اعلام شد همه مجلس های ورزشی (غیر از پیاده روی) و سالن های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی به مدت صرفاً یک هفته (از روز شنبه ۱۰ اسفندماه) تعطیل خواهند بود، نیز تأکید شد که همه ورزشگاه ها به مگر اماکن ورزشی که برای آمادگی آویشن های ملی یا باشگاهی نیاز بوسیله امکانات دارند همچنین تا پایان هفته سیال یعنی ۱۶ اسفند ماه سال جاری تعطیل اطلاع دادن می شوند.

پس از انتشار این اطلاعیه، مجموعه های ورزشی هر کدام به تفکیک تصمیم مربوط را به زیرمجموعه خود ابلاغ کردند تا دیگر بهانه ای وجود نداشته باشد. یکی از اماکن، مجموعه ورزشی انقلاب است؛ مجموعه ای که کوچکتر نظر شرکت ترقی و نگهداری اماکن ورزشی است و در کشش روز هزاران نفر درون آن رفت وآمد می کنند.

درون اطلاعیه شرکت ترقی درباره تعطیلی زیرمجموعه هایش آمده بود: ««برابر اطلاعیه شماره (۴) ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه کمیسیون های ورزشی (جاهل از فوتبال) به مدت یک هفته، مدیریت مشارکت توسعه و محافظت اماکن ورزشی کشور با توجه بوسیله شرایط ویژه پیش ِرو، اعلام می دارد برای حفظ مصونیت جامعه بازی کلیه مجموعه های ورزشی تحت پوشش این شرکت از یکسره مجموعه های فرهنگی ورزشی انقلاب، آزادی، شهید کشوری، شهید شیرودی و سوارکاری های شهدا و نوروزآباد به مدت صرفاً یک هفته (از امروز شنبه ۱۰ اسفند ماه) تعطیل خواهند بود. »

همکاری ترقی در اطلاعیه ای که روز گذشته منتشر شد، صراحتاً اعلام کرد که مجموعه ورزشی نهضت حفظ کردن سلامت جامعه ورزش به مدت یک هفته تعطیل است، ولی شواهد و تصاویر گویای مسائل دیگری است. کلکسیون نهضت امروز (یکشنبه) بسته نبود و عده ای از افراد در جاده تندرستی مبتلا بازی بودند؛ مجموعه ای که داخل معاشرت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

داخل تصاویری که در زیر آمده است، افراد مختلف داخل حال بازی کردن در جاده تندرستی هستند. برابر شواهد، این افراد بدون بغرنج بیدار مجموعه انقلاب شده به راحتی درون جاده تندرستی حرکت کردند، کلکسیون ای که بعضی قبل امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استخلاص به عنوان سرپرست آن معرفی شده بود.
  • ۹۸/۱۲/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی