تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به استقبال مخاطبان پر شمار برنامه «بامداد جمعه با شما» از اجرای حی این پروگرام در ایام نوروز، گروه صبح جمعه غرض دارد ویژه پروگرام عید فطر خود را نیز به صورت زنده و با حضور تعدادی از هنرمندان این برنامه در استودیو پخش رادیو ایران اجرا کند.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: در روز مهمانی سعادتمند فطر که طبق اطلاع دادن یکشنبه چهارم خرداد خواهد حیات با دست لبالب ویژه برنامه صبح عید با شما را تقدیم مخاطبان می کنیم. داود طاق هنرمند نقش شنگول که از انباشته طرفدارهای برنامه است در این روز به رخساره زنده همراه ماست و حمید پارسا از نویسندگان پروگرام غصه در استودیو حضور دارد.

درون ایام نوروز برای اجرای دستور کار از زوج نسیم رفیعی و محمدرضا لبیب استفاده کرده بودیم که بسیار مورد بخت مخاطبان صبر گرفت بنابراین در خاص برنامه جشنواره فطر نیز مخاطبان منتظر اجرای همین دو باشند. «صبح عید با شما»، ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما داخل روز مهمانی سعید فطر بوسیله تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از روزگار ۹ صبح و به مدت ۱۵۰ دقیقه روی آنتن رادیو ایران می جوی.
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی