تبلیغات پیامکی

پس از عالمگیر بیماری کرونا تو چین و بعد نقاط دیگر دنیا، اتفاقات ناخوشایندی بخاطر میدان گجت های موبایل ازجلمه گوشی هوشمند افتاد. بسیاری از محصولات موجود داخل میدان به دلیل تعطیلی کارخانه ها و وزن زنجیره تأمین با کمبود مواجه شدند و از طرفی نیز کاربران بی شماری از خرید محصولات جدید امتناع کردند. نتیجه این طور اتفاقاتی نیز نه تنها به نزول معامله محصولات منجر شد؛ بلکه گزارش هایی نیز داخل فضای مجازی پاشیدن یافت که از احتمال بوسیله تأخیر افتادن معرفی و نمایش محصولات جدید خبر می داد.

یکی از محصولات تک انتظار همچنین سری آیفون ۱۲ اپل است که تاکنون چندین گزارش از به تأخیر افتادن زمان رونمایی و حتی زمان عرضه آن منتشر شده است. اصولا اپل در اواسط ماه سپتامبر از سری متاخر گوشی آیفون درکنار محصولات نرم افزاری خواه باطراوت افزاری دیگر رونمایی می کرد؛ ولی گزارش های متاخر نشان می دهد که رونمایی از سری آیفون ۱۲ با تأخیر دوماهه در نوامبر صورت خواهد داد.

گزارش سابق از زمان معرفی سری جدید آیفون اشاره می کرد که رونمایی و نمایش درفش داران جدید اپل با تأخیر یک ماهه صورت خواهند گرفت؛ اما اخبار جدید، بازنگری کوپرتینویی ها داخل تصمیماتشان را مدال می دهد. گفته می شود که تو سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میزان تولید محصولات اپل به ۳۵ میلیون مایه رسیده است که نسبت به همین بازه زمانی داخل سال ۲۰۱۹ با سقوط ۱۳ درصدی همراه است.

غبطه می جوی که سری آیفون ۱۲ محتوی ۴ نمونه شود که هریک از ارتباطات 5G و نمایشگری با پنل OLED برخوردار هستند. از نظر ابعاد نمایشگر فصیح کوچک ترین مدل دارای نمایشگری ۵/۴ اینچی است. دو محصول از سری آیفون ۱۲ دارای نمایشگری ۶/۱ اینچی هستند و مدلی نیز با نمایشگر ۶/۷ اینچی روانه راسته خواهد شد.

از دید پر اب افزاری گفته می شود که اپل تو سری آیفون ۱۲ از تراشه جدید خود به نام A14 استفاده کرده است که براساس لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC تولید می شود. میزان حافظه رم در مد ل های پایین رده نم سری آیفون ۱۲ از ۴ گیگابایت شروع شده و در مدل های پریمیوم نیز شاهد حافظه هایی ۶ گیگابایتی یا بیشتر خواهیم حیات.مقاله های مرتبط:ساخت اپل آیدی مشروط به داشتن عده خارجی شدآیفون 13 اپل احتمالا نخستین آیفون بدون جناب خواهد بود

حافظه ذخیره سازی نیز رسیده مشت خوش تغییرات بنیادی ای شده است و گویا حداقل ظرفیت حافظه ذخیره سازی از ۶۴ گیگابایت بوسیله ۱۲۸ گیگابایت افزایش یافته و نیز شاهد عرضه نمونه هایی با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی خواهیم بود.

درحالی که اپل نسبت به اعلام منتشرشده واکنشی مدال نداده است؛ اما آنچه بوسیله عارض غیررسمی تأیید شده است، تأخیر بوسیله مدتی نامعلوم درون رونمایی و عرضه سری آیفون ۱۲ خواهد بود؛ تاخیری که به گفته برخی تحلیلگران زمان کافی بوسیله مهندسان اپل برای طراحی گوشی های هوشمندی با فردی های بیشتری می دهد.بیشتر بخوانید:هواوی درون راسته تبلت چین از اپل پیشی گرفتپتنت جدید اپل برای iPad Magic Keyboard محل نگهداری قلم هوشمند را نشان می دهدساخت اپل آیدی مشروط به داشتن عده اجنبی شدآیفون 13 اپل احتمالا نخستین آیفون بدون حضرت خواهد بودآیفون 11 اپل؛ محبوب ترین گوشی فصل نخست 2020 از نگاه مؤسسه Omdia
  • ۹۹/۰۳/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی