تبلیغات پیامکی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، جهانگیر قاسمی اظهار کرد: پس از اینکه با دید پزشکان محسن را به خانه خودمان در بروجرد بردیم دوباره او را به بیمارستان لاله آوردیم و شرایطش مثل قبل است و تعریفی ندارد.

وی دنباله داد: واقعاً الان درد ما یکی نیست و علاوه بر اینکه پسرم را از مشت داده ام، ضاربان همچنین از همان مقدمه با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده اند و این موضوع خانواده ما را عذاب می دهد.

قاسمی اضافه کرد: فیلم دوربین مدار بسته کمپ ترک اعتیاد که توسط آقایان صاحب کمپ حذف شده حیات را توسط نماینده فتا بازیابی کردیم که پسرم را مثل داعشی ها کتک خورده اند و چند هفته پس از رویت فیلم ها فقط کار خانواده ما گریه و تضرع حیات.

وی با تاکید کنار اینکه ضاربان پسرم از داعشی ها هم بدتر هستند، افزایش کرد: گواه داشته ایم، فیلم ها، نامه پزشکی قانونی، صورت نشست پاسگاه و... اما با این حال سه ضارب فقط وثیقه ۹۰ میلیون تومانی برای هر سه نفر گذاشته اند.

پدر محسن قاسمی تاکید کرد: مگر می شود با این همه مدرک این سه گانه ضارب آزاد شوند؟ آیا این حق فاتح مملکت است که این گونه او را کتک بزنند و حقش حزن پایمال شود؟

وی گفت: از رئیس پیل قضائیه و مسئولان قضائی استان ادعا داریم که به این بایگانی ورود کنند و اجازه ندهند حق پسرم راست شود و ضاربان به سزای عملشان برسند. واقعاً درد ما بیشتر می شود وقتی فیلم های کتک اسقاء کردن پسرم را می بینیم و از طرفی ضاربان با خیال راحت آزاد هستند.

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا تو وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی شیشه گرفتن جهانی کشتی فرنگی بوسیله همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی تو بروجرد می جوی که طبق گفته خانواده اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و به کما رفت.
  • ۹۹/۰۳/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی