تبلیغات پیامکی

AتبلتGHAROOOON گرافیکی یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر است که امکان استفاده از قلم خواه استایلوس را برای تعامل با کامپیوتر فراهم می کند. تبلت ها و قلم های گرافیکی عملکردی شبیه به کاغذ و قلم عادی دارند؛ به همین برهان گزینه ای کم قیمت بخاطر هنرمندان کمیک، عکاس ها، طراح ها و تمام افرادی هستند که داخل مرزوبوم ی هنر، طراحی یا نقاشی دیجیتال فعالیت می کنند.اگر زمان اضافی است که با فتوشاپ خواه دیگر نرم افزارهای گرافیکی کار می کنید، تبلت نقشه کشی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.تبلت نقشه کشی کم ارزش

تبلت های گرافیکی با تبلت هایی مانند آیپد یا مایکروسافت سرفیس پرو مغایرت زیادی دارند، گرچه از آیپد هم می استعداد به عنوان تبلتی گرافیکی کاربرد کرد. این دستگاه ها معمولا کامپیوترهایی مستقل هستند؛ درحالی که تبلت های گرافیکی، وسیله های جانبی کامپیوتر به احصائیه می جریان. چنانچه از آیپد برای طراحی با فتوشاپ استفاده می کنید نیازی به استفاده از تبلت گرافیکی ندارید.

دو جنس تبلت گرافیکی بود دارد: تبلت گرافیکی دارای ورقه ی نمایش و تبلت فاقد صفحه ی ارائه. دسته ی اول از مانیتورهای تعبیه شده برخوردار هستند و می توانید به رخساره مستقیم روی صفحه ی نمایش این تبلت ها مدل سازی کنید یا از فتوشاپ استفاده کنید. متاسفانه تبلت های گرافیکی دارای ورق ی نمایش، محصولاتی حرفه ای و پرهزینه هستند. حتی برای مدل های ساده ای مثل Wacom One تیمار باید چند قرن دلار هزینه کرد. مدل سینتیک پروی ۳۲ اینچی چند برابر نرخ دارد.

تبلت های گرافیکی بدون ورقه ی نمایش، مقرون بوسیله صرفه مرطوب و رایج تر هستند. این تبلت ها معمولا مبصر و احساساتی به تنگ کردن قلم هستند. شاید چند روز طول بکشد تا به نقشه کشی با این تبلت ها روال کنید. قیمت استاندارد های باکیفیت مثل وکام وان از ۶۰ دلار نخست می شود.

ساده تر، کنترل بیشتر

مزیت ارشد تبلت های گرافیکی نسبت بوسیله ماوس یا صرفنظر پد، میزان کنترل کاربر روی آن ها است. در تصویر ذیل، دو آدمک با مصرف از ترک پد مک (جانب چپ) و تبلت وکام (جانب راست) ترسیم شده اند. آدمکی که با وکام ترسیم شده است به لباس چشم گیری بهتر است و ترسیم آن به زمان کمتری احتیاج دارد.

با تبلت گرافیکی به راحتی می توان خطوط طبیعی و روان را ترسیم کرد. می توانید دایره های پاکدامن بکشید و استاندارد خود را از پس ماخذ جدا کنید. درست مثل اینکه در حال کار با قلم و کاغذ معمولی هستید. چنانچه با زین پد یا ماوس حکم کنید متوجه این فرق می شوید.

کنترل طبیعی و پویا

توانایی ترسیم و طراحی دقیق، احاطه دهش است اما تازه کمی از ماجرا است. تبلت های گرافیکی نسبت بوسیله ضیق و حتی زاویه هم حساس هستند. این یعنی طرح، طی کار با فتوشاپ می تواند بین شیار کمرنگ و خط تیره با فشار زیاد اختلاف قائل شود.

می توانید درک خامه را در فتوشاپ تبدیل دهید. اغلب هنرمندان میزان حساسیت خامه را تنظیم می کنند تا با فشار کمتر به خطوط باریک، نرم و شفاف و با تنگ کردن بیشتر بوسیله خطوط بی حالت تر، پیچیده تر و باطراوت تر برسند. در شمایل زیر، از خامه یکسانی در فتوشاپ مصرف شده با این مغایرت که میزان تنگ کردن قلم برای هر کدام از خطوط متفاوت است. نیز می توانید درک به زاویه را بی آرامی تغییر دهید. تغییر حساسیت به زاویه مشابه استفاده از قلم موی جهت دار است. به این قیافه می توانید با چرخاندن قلم، زاویه را کنترل کنید.



برای حداکثر استفاده از تبلت گرافیکی باید تنظیماتی را ایفا دهید. اگر درایورها و نرم افزار تبلت را نصب کرده باشید می توانید فشار قلم را در فتوشاپ تنظیم کنید. در نخست فتوشاپ را باز کرده و کلید B کیبورد را بخاطر تفویض خامه فشار دهید. بعد به منوی Window > Brush > Settings بروید خواه روی آیکون Brush Settings داخل نوار ابزار کلیک کنید.



داخل پنل Brush Settings می توانید عملیات براش خویشتن را کنترل کنید. تنظیمات زیادی در این بخش حیات دارد؛ ولی در این پاره بوسیله قلم گرد و کند پرداخته شده است. وقتی قلم را کم فشار دهید، شفافیت آن اضافه می یابد و اگر سفت تر فشار دهید، خطی تیره تر به وجود می آید.در سرنوشت Brush Tip Shape، تنظیمات Hardness را برابر با ۰ درصد، Spacing را ۱ درصد و Size را تقریبا 45 px قرار دهید. به این قیافه قلم متوسط و نرم خواهید داشت.



در سرنوشت Shape Dynamics، تنظیمات Size Jitter Control را طبق با Pen Pressure قرار دهید. با تنظیم این مقدار، اندازه ی قلم براساس فشار دگرگونی می نرم. برای اینکه قلم از اندازه ی مشخصی کوچک زیرفون نشود، می توانید نرخ Minimum Diameter حزن تنظیم کنید.



داخل قسمت Transfer، گزینه ی Opacity Jitter Control را روی Pen Pressure قرار دهید. با این گزینه میزان شفافیت قلم براساس فشار تحول می کند. درون این تقدیر بی قراری می توانید مقدار حداقل سلیقه را وارد کنید.



اگر زمان کافی دارید، به پنل Brush Settings هم بروید و نگاهی بوسیله تنظیمات Pen Pressure، Pen Tilt و Pen Angle بیندازید.محیط فرمان سریع

فتوشاپ، برنامه ی پیشرفته و مجهزی است. با استعمال از تبلت گرافیکی می توان سرعت کارهای زیر را بهبود داد: طراحی یا نقاشی: متجاوز نیازی بوسیله Undo پیدا نمی کنید.استعمال از حس فشار و زاویه بخاطر کنترل قلم: نیازی به تغییر منظم اندازه خواه شفافیت ندارید.

اما گاهی امکانات خود تبلت بی قراری به بهبود کار دستیار می کنند؛ بخاطر شهید: تکمه های روی خامه: می توانید از این دکمه ها برای بازگشت سریع یک عملیات یا جایگزینی برای دکمه های کیبرد کاربرد کنید.سفارشی سازی کلیدهای ترکیبی: می توانید ابزار، اکشن ها و میانبرهای کیبرد پرکاربرد کیبرد را سفارشی کنید.حلقه یا اسلایدر کنترلی: برای تنظیم کندرو اندازه، شفافیت، چرخش و بسیاری از موارد دیگر.تنظیمات لمسی: بزرگنمایی و حرکت.

با تبلتی که به دهش طراحی شده است بوسیله ندرت به ورق ی مفتاح خواه منوها احتیاج پیدا می کنید و دیگر نیازی بوسیله ترک پد یا ماوس اندوه نخواهید داشت. با بهبود دسترسی می توانید کندرو نمدار امر کنید.چه نوع تبلتی را باید خرید؟

تبلت های گرافیکی محصولات جدیدی هستند؛ بنابراین تعداد زیادی شرکت تولیدکننده برای آن ها حیات ندارند و از این میان تنها تعداد کمی تبلت های خوب تولید می کنند. وکام یکی از بهینه مارک های استاندارد تبلت است که تقریبا اغلب هنرمندان دیجیتال از آن کاربرد می کنند.مقاله های مرتبط:۶۲ میانبر کلیدی فتوشاپ برای بهبود سرعت و نصیب وریادوبی اپلیکیشن Photoshop Camera را منتشر کرد

بهتر است تبلت وکام متناسب با بودجه ی خود را تهیه کنید. قیمت مدل وکام وان، ۶۰ دلار است. وکام اینتوس اس (Wacom Intuous S) S با بها ۸۰ دلار، امکانات بیشتری را دراختیار می. گذارد اگر مانیتور بزرگی داشته باشید، اندازه ی تبلت اهمیتی. ندارد معمولا می توان از دو اندازه ی مدیوم و (کوچک) small استعمال کرد؛ اما تبلت مدیوم کمی برای مک بوک پانزده اینچی بزرگ. است اغلب افراد معمولا از کوچک ترین سایز تبلت کاربرد می.

کنند اگر تازه امر هستید، سطح درک فشار ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ برایتان تفاوتی نخواهد. داشت فداکار تبلت ها از بلوتوث غم برخوردار هستند؛ اما این قابلیت ضروری. حلق بوسیله طور طاسی حتی با ساده ترین تبلت های گرافیکی هم می توان هنرهای دیجیتالی حرفه ای ابداع و تصاویر را ویرایش کرد یا هزاران فقره گرافیکی دیگر اجرا.

 

 

 عدل بیشتر:بخوانید تصاویر مو سد B6 و تبلت C5 10 هواوی صریح شدقابلیت Eye Contact به سرفیس پرو ایکس افزایش شدآموزش انحصاری سازی ویندوز 10آموزش استفاده از ابزارهای PowerToys تو ویندوز 10آموزش ورود محتوای فایل پی دی اف به
  • ۹۹/۰۵/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی