تبلیغات پیامکی

واتساپ یکی از اپلیکیشن های پیام رسان بزرگ و محبوب است که البته کاربران بسیاری همچنین در سراسر جهان، ازجمله ایران دارد. بااین حال، ایراداتی نیز در آن محبوب دیده می شود که برطرف کردنشان می تواند امتحان کاربری را به مراتب بهبود دهد. یکی از مشکلاتی که کاربران بسیاری نیز منتظر تغییرش بودند، نبود امکان بی صداکردن دائمی گروه ها بود. حال به نظر می رسد مهندسان واتساپ با نمایش ی بوسیله روزرسانی جدید، این قابلیت را به اپلیکیشن پیام رسان اضافه خواهند کرد.

درحال حاضر، کاربر می تواند دسته هایی که در آن عضو است، بخاطر هشت ساعت خواه یک هفته یا یک سال بی صوت سازد. در حالت بی صدا، هیچ اعلانی در رخ ارسال پیام جدید بوسیله دسته برای کاربر ارسال نخواهد شد؛ باوجوداین ، قابلیتی بوسیله واتساپ افزایش خواهد شد تا کاربران مدت زمان نامحدود را بخاطر بی صداکردن اعلان های گروه ها انتخاب کنند.

درواقع، حالت بی صدای دائمی جایگزین حالت یک ساله می شود که امری منطقی تر به دید می رسد. در تصویری که افشاگردان در فضای مجازی منتشر کرده اند، می توان چنین حالتی را مشاهده کرد. چنین اقدامی بخاطر افرادی بسیار کارآمد خواهد بود که کالبد گروه های بسیاری هستند تا تبلیغ های دریافتی از گروه ها را باتوجه به اولویتشان دسته بندی کنند و اعلانی از گروه هایی با ابهت کمتر دریافت نکنند.مقاله های مرتبط:واتساپ امکان مصرف هم زمان از یک شمار کاربری درون چندین وسیله را برای کاربرانش مجهز می کندرویت شواهدی مبنی کنار افزوده شدن قابلیت چت متقابل بین فیسبوک مسنجر و واتساپ

متأسفانه مشخص نیست توان جدید کِی بخاطر واتساپ عرضه خواهد شد؛ ولی انتظار می رود به زودی چنین اتفاقی رخساره دهد و کاربران به امکانات جدید پیام رسان محبوب دسترسی بیابند. گفتنی است قابلیت ذکرشده حتی در آخرین نسخه ی بتای واتساپ صبر نگرفته است. درهرصورت باید صبر کرد و رویت مهندسان و طراحان پیام رسان واتساپ چه شگفتانه هایی برایمان تدارک دیده اند.

دیدگاه شما درباره ی قابلیت جدید واتساپ چیست؟ آیا فکر کردن می کنید این ویژگی برایتان کاربردی خواهد بود؟بیشتر بخوانید:نسخه به روزشده اپلیکیشن گوگل وان بخاطر اندروید و iOS عرضه شدتوییتر از این پس لینک محتوای نفرت پراکنی و خشونت آمیز را مسدود می کندتعداد اشتراک های پولی اسپاتیفای بوسیله ۱۳۸ میلیون رسیدمایکروسافت سرو مدیریت وظایف را با ساختاری جدیدی داخل تیمز معرفی می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۹ مرداد)
  • ۹۹/۰۵/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی