تبلیغات پیامکی

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه لباس توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت تو برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به عطش بیایید و قصد داشته باشید که آن را انتصاب کنید؛ ولی ناگهان خبردار پولی بودن آن شوید. همگی ما این تجربه را داشته ایم. درون این مواقع معمولا خواه قید استفاده از آن را می زنیم خواه به دنبال نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم شعر های ویژه خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما بااطلاع کند.مقاله های مرتبط:رفع دشوار گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه بوسیله فهرست اپ های خود، در آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای اضافه تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را شناساندن کنیم.اپلیکیشن Knots 3D



یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی برای یادگیری انواع و اقسام چین های صنف ای است که بوسیله صورت مرتبه بندی شده در گروه های قایقرانی، کمپینگ، کوهنوردی، دکوری و... گوناگون چروک ها را به کاربر آموزش می دهد. آموزش ها تو این پروگرام ازطریق انیمیشن سه گانه اینده ارائه می شوند و کاربر می تواند به وسیله ی این اپلیکیشن متجاوز از ۱۴۰ گره متنوع با کاربردهای متفاوت را آموزش ببیند. این اپلیکیشن تو سال ۲۰۱۷ بوسیله نشانی بهترین اپلیکیشن گوگل پلی انتخاب شده است.

 

بازی Broken Words PRO



یک بازی روحی و آموزشی است که برای استواری املاء و مجرد لغات زبان انگلیسی استعمال دارد. روش بازی این گونه است که معنی و مفهوم اسم خاص بوسیله شکل توضیحی نمایش داده می شود و کاربر باید لغت مدنظر را ظن بزند و با ترکیب سطر شکسته ی زیر، آن را مشهود نرم. درون این بازی باید به زمان نیز توجه داشت و براساس آن مراحل را رد کرد تا امتیاز بیشتری به دست آورد.

ورزش Spelling Gaps PRO



دیگر ورزش فکری و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می تواند بخاطر کاربران فارسی تعبیر جنبه ی آموزشی نیز داشته باشد. این بازی معیار سختی متفاوتی دارد و کاربر می تواند به نظم از مراحل آسان به سخت برود. گونه ورزش این گونه است که لغتی بوسیله ارائه درخواهد آمد و سپس همان لغت با فدایی حروف حذف شده دوباره فاش می شود و کاربر باید با زمان بندی مناسب، خوش نویسی افتاده را تکمیل تا امتیاز شهود بطی ء.

مجموعه آیکون Cuticon Round



کلکسیون آیکونی با بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ است که بوسیله همراه بیش از ۳۶ شمایل پس بنیاد با چونی دردسترس کاربر قرار می گیرند. کاربران می توانند علاوه براین آیکون ها، آیکون اختصاصی خود را درخواست کنند تا در بوسیله روزرسانی بعد اینده ارائه شود. این مجموعه آیکون در لانچرهای مختلفی از جمله Nova، Apex، Solo، Next، Zero و... قابل ایفا است.

کلکسیون آیکون One UI - Samsung Icons
  • ۹۹/۰۵/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی