تبلیغات پیامکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سروش ابراهیمی پیش روی کرد: به دلیل خوش آب و محیط وجود داشتن اراضی بالادست رودبار در جنوباستان گیلانکه دارای گندمزاراهای ملیح و بی نظیر است، باعث شده تا فدایی افراد از استان های دیگر کشور تمایل بوسیله ساخت ویلا در این منطقه داشته باشند.

وی دنباله داد: همگی تلاش ما این است که حمایت های لازم از کشاورزان انجام شود تا بخاطر  مطمئن منافع روزمره، زندگی آتی خود را تباه نکنند و با خرید اراضی شان به ویلاسازان، موجبات گرفتاری خویشتن و خانواده شان را فراهم نکنند. زراعت که سرایدار زمین خود شد

ابراهیمی گفت: متاسفانه مشاهده شده که زراعت در سال های گذشته با گرانبها شدن زمین، بناء خود را به پایتخت نشینان فروخته است و در حال حاضر خود دربان بناء ای است که روزی مالک آن بوده. هر چند که بسیار نادم و پشیمان هستند اما این پشیمانی دیگر سودی ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی رودبار افزود: برای جلوگیری از تغییرکاربری هر طرز شالیزار و گندم زار و سایر اراضی ارزشمند کشاورزی این شهرستان تمام عزیمت خویشتن را جزم کرده است، ولی برای بوسیله صفر بزمین نشستن تخریبات اراضی کشاورزی، خود کشاورزان نیز باید همکاری بیشتری داشته باشند. مشاغل جانبی از راهکارهای افزودن درآمد کشاورزان 

ابراهیمی گفت: ما همواره به کشاورزان توصیه کرده ایم که اراضی خود را بیمه کنند تا در عارض مواجه با زیان فورا تصمیمات سردستی نگیرند و بخاطر فروش زمین گیرایی اقدام نکنند و همچنین توصیه کرده ایم علاوه بر کشاورزی به دامداری و فراگیری مرغ تبعه نیز مبادرت بورزند تا در پیاده شدن کشاورزی درآمد جانبی همچنین از پرداختن بوسیله مشاغل جانبی داشته باشند.

وی گفت: توسعه ویلاسازی داخل گندمزارهای این شهرستان عاملی تهدید کننده است که می تواند بر میزان تولید گندم استان خاصیت بگذارد و مبارزه با اجرای این امر از اولویت های مفید راه اندازی ما محسوب می شود.   

ابراهیمی اظهار کرد: کشاورزی گندم تو غله زارهای این شهرستان آغاز شده است و امیدواریم همانند سال گذشته ثمر بیش نیکوکاری را درون این شهرستان برداشت کنیم.
  • ۹۹/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی