تبلیغات پیامکی

وردپرس افزونه ی جدیدی ایجاد کرده است که با استفاده از آن می نبوغ پست های وبلاگ را با چند کلیک بوسیله توییت استورم تبدیل کرد. اوایل سال جاری میلادی، وردپرس قابلیت جدید unroll را معرفی کرد که بوسیله واسطه ی آن امکان انتقال رشته توییت خواه توییت استورم (طوفان توییتری) به سایت وردپرس فراهم می شود و اینک با نمایش ی ویژگی جدید، ارسال پست های سایت وردپرس به توییتر را امکان پذیر کرده است.

به گفته ی وردپرس، با توان متاخر می توانید هر بخش از متن پست سایت را به همراه ویدئو و عکس توییت کنید. عکس ها و ویدئوها مطابق با متن به صورت خودکار در رشته توییت مربوطه صبر می گیرند.

بخاطر استفاده از محدودیت جدید توییت استورم، کافی است کاربران وردپرس روی آیکون سبزرنگ Jetpack تو گوشه ی اوج سمت راست صفحه کلیک و حساب توییتر را به سایت وردپرس هموار کنند.  





ناگفته نماند این استعداد جدید از چندین حساب توییتری پشتیبانی می یواش و امکان ارسال رشته توییت در چند شمار وجود دارد. پس از برقراری وابستگی توییتر، حساب یا شمار های مدنظر را برای ارسال توییت تفویض کنید و روی گزینه ی متاخر رشته توییت ضربه بزنید.

در پنجره ی بازشده متنی را بوسیله عنوان ابتدا بخاطر رشته توییت بنویسید تا کاربران دیگر درباره ی موضوع آن شروع شوند. پس از کلیک روی دکمه ی انتشار، پست سایت بوسیله طور خودکار و منظم بوسیله لباس توییت استورم به اشتراک گذاشته می شود. استعداد جدید به گونه ای غریزی مدل سازی شده است که به وجه اشتراک مجله گذاری از سایت را مشخص نمی کند؛ رسا کاربر خودش آن ها را تو توییتر نوشته است.



وردپرس درباره ی نحوه ی ویرایش متن درون لفافه توییت می گوید که باتوجه به فرمت پست سایت، متن ها را برای ایجاد چند رشته توییت از حزن جدا می نرم. برای مثال، بوسیله جای گنجاندن متن و انباشتن تمامی لغات تو بدوی رشته ی توییت، پس از جمله ی اول بور می دهد و سایر متن را در رشته های دیگر منتشر می درنگ. زمانی که پاراگراف بخاطر یک توییت طولانی باشد، به صورت خودکار آن را بوسیله چند لفافه توییت دگرگونی می نرم و متنی را حذف نمی یواش. 



علاوه براین، برای نویسندگانی که قصد دارند متنی را در وبسایتشان برای توییت استورم بنویسند، پیش نمایشی از رشته توییت ها علامت داده می شود. این گزینه به کاربران وردپرس کمک می کند تا در حین نوشتن، متنشان را کنار اساس محدودیت های قاموس توییتر بهتر تنظیم کنند.



همچنین، در آخرین رشته توییت لینکی نشان داده می شود تا کاربران دیگر ازطریق آن به متن کامل در سایت دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به این لینک می تواند دشوار خواندن رشته توییت را بخاطر کاربران برطرف کند. ارسال متن های کامل در شبکه های اجتماعی می تواند برای جذب مخاطب مفید باشد؛ اما خواندن چند رشته توییت برای برخی کاربران دشوار است. البته با تکثیر محبوبیت توییت استورم بین کاربران، ابزارهایی برای رفع این مشکل پدید آمدند که محبوب ترینشان بات Thread Reader App است. این اپلیکیشن بوسیله کاربران این امکان را می دهد تا لفافه توییت ها را در قالب پاراگراف تمام تو ورق ی وب بررسی کنند. برای این کار، کاربر باید تو پاسخ، معروفیت [email protected] را با نوشتن unroll منشن بطی ء که حساب کاربری نویسنده ی پست را درگیر می نرم.مقاله های مرتبط:وردپرس روش جدیدی برای تصرف درآمد بلاگرها معرفی کردآسیب پذیری خطرناک File Manager وردپرس هزاران وب سایت را متأثر می نرم

وردپرس با عرضه ی محدودیت جدید، خواندن متن با فرمت سایت را آسان تر کرده است و کاربران توییتر بوسیله اپلیکیشن های واسطه گر ندارند و با کلیک روی لینک می توانند محتوای متنی را در فرمت پست سایت بخوانند. توان جدید مزایایی را برای نویسندگان سایت به همراه دارد و کاربران توییتر با سایت سخن سنج آشنا می شوند و آن را دنبال می کنند که درنتیجه، بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد.

ماه گذشته، وردپرس اخبار کرده بود که تا ته اکتبر محدودیت متاخر توییت استورم را با  Jetpack 9.0 عرضه می کند. این انفراد اکنون بخاطر جمله دردسترس است.بیشتر بخوانید:توییتر با محتوای نادرست درباره ی هولوکاست مقابله می کندرویداد ضربان وجوی گوگل فردا برگزار می شود5G در دهه آینده تریلیون ها دلار سود برای انبازی ها به ارمغان می آوردخط تولید آیفون ۱۲ می تواند باعث پیشرفت بسیار بسیار 5G شودورایزن یاهو گروپس را برای قدیم جاهل فعال می کند
  • ۹۹/۰۷/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی