تبلیغات پیامکی

داخل زمان نمایش گوشی های جدید، همیشه مشکلاتی گزارش می شوند. حالا کاربرانگوگل یکسل ۵ به مشکل جدیدی رمز کرده اند که روی برخی از این گوشی ها دیده اند. افرادی که به تازگی گوشی پیکسل ۵ را خریداری کرده اند، گزارش داده اند که بین بدنه و ورق نمایش فاصله ای مشاهده کرده اند. گفته می شود این فاصله خیلی کمینه است؛ ولی تو نزدیک گوشه ها کاملا حس می شود. البته گوشی با چنین شرایطی بوسیله خوبی حکم می یواش و مشکلی داخل آن دیده نمی شود؛ اما این فاصله می تواند استاندارد IP68 گوشی را به خطر بیندازد. پیکسل ۵ ضد آب و مخالف گردوغبار است و فاصله بوسیله وجودآمده بین صفحه عرضه و تن این قابلیت را از بین می سرما.

مقاله ی مرتبط:پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G گوگل رونمایی شدند

هنوز جلوه گر نشده که این مشکل چقدر بزرگ است و درون چه تعداد از گوشی های پیکسل ۵ حیات دارد. این مشکل به گمان زیاد در خط تولید خلق کردن شده است. برخی کاربران گزارش داده اند که گوشی خود را تعویض کرده اند، ولی مدل جدید بی آرامی با همین مشکل مواجه بوده است. درواقع هیچگاه ضمانتی حیات ندارد که گوشی های جدید این مشکل را نداشته باشند.

آیا این شاق درون گوشی پیکسل 4a مقیاس 5G غم وجود دارد؟ باید تا زمان عرضه این گوشی استراحت کنیم. این اولین باری نیست که گوشی های پیکسل با مشکل کیفیت ساخت مواجه می شوند. قبلا پیکسل ۲ و پیکسل ۳ مشکلاتی داشتند و باید گوشی تعمیر می شد.

مفرط از کاربران گوشی پیکسل ۵ این طور مشکلی نداشتند، اما باز غصه تضمینی حیات ندارد که گوشی هوشمندی که خریداری می کنید مشکل نداشته باشد. کریه حلق بخاطر خرید گوشی پیکسل ۵ بخشی صبر کنید؛ شاید دشوار آن تو تولیدهای جدیدتر برطرف شود.

 بیشتر بخوانید:DxOMark از این پس نمایشگر گوشی را نیز بررسی می کنداولین جعبه گشایی های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را ببینیداولین اطلاعات از وان پلاس ۹ فاش شدمشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی M02 درون گیگ بنچ منتشر شدسری گلکسی اس ۹ و گلکسی A51 رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می کنند
  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی